Je bedoelt jezelf?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef Ouqz het volgende:
inb4 mensen die deze troll te even geven.
Dat men beseft dat de islam helemaal geen gewelddadig geloof is, maar dat mensen dat er de laatste 30 jaar van hebben gemaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oké, en wat wil je verder met dit topic bereiken?
Er zijn er genoeg die daar in opstand tegen zijn gekomen, maar die zijn in de gevangenis gegooid, gemarteld, en/of vermoord.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:29 schreef draaijer het volgende:
Ik zie alleen niet de "normale"moslims in opstand komen tegen de extremisten. Daardoor krijgen een hoop mensen een hekel aan dat geloof
Dan zit je toch vrij verkeerd hier in KLB.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je bedoelt jezelf?
Ik heb een boek gelezen van iemand die in de tijd van die revolutie in Iran woonde.
En nog genoeg andere dingen. En die situatie is daar echt ondraaglijk.
[..]
Dat men beseft dat de islam helemaal geen gewelddadig geloof is, maar dat mensen dat er de laatste 30 jaar van hebben gemaakt.
Nu denk je zelf ook in hokjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die daar in opstand tegen zijn gekomen, maar die zijn in de gevangenis gegooid, gemarteld, en/of vermoord.
En ik ben trouwens atheïst voor de duidelijkheid.
O, dan moet het waar zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb een boek gelezen van iemand die in de tijd van die revolutie in Iran woonde.
Dus eigenlijk was het geen gewelddadig geloof.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat men beseft dat de islam helemaal geen gewelddadig geloof is, maar dat mensen dat er de laatste 30 jaar van hebben gemaakt.
Haha.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het geen gewelddadig geloof.
Bron?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:28 schreef Jac0bus het volgende:
Elke religie heeft zo zijn gekken, maar bij de Islam ligt het percentage toch net iets hoger.
Als een geloof aanhangen inhoudt dat je doet wat er in het "heilige" boek staat, ís het nog steeds geen gewelddadig geloof.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was het geen gewelddadig geloof.
Hoezo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nu denk je zelf ook in hokjes.![]()
Haha. De islam is hoofdsponsor van Nederlandse inrichtingen voor geesteszieken. Wist je dat dan niet?quote:
Je zegt net zelf dat men er de laatste 30 jaar zelf een gewelddadig geloof van heeft gemaakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als een geloof aanhangen inhoudt dat je doet wat er in het "heilige" boek staat, ís het nog steeds geen gewelddadig geloof.
Met 'troll' bedoel ik TS en met 'mensen' elk individu die in dit topic post onder die post die jij quotte.quote:
Je zegt dat je een atheïst bent. Oftewel alles volgens de atheïstische regels.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:33 schreef Madame_Paon het volgende:
.
[..]
Hoezo?
Ik zet hier alleen maar neer wat ik heb gelezen van mensen die in die landen zijn geweest.
Er zíjn geen atheïstische regels. Als je atheist bent, ben je namelijk niet religieus.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Je zegt dat je een atheïst bent. Oftewel alles volgens de atheïstische regels.![]()
Dus je bevestigt dat de gehele moslimgroep zich laat leiden door spiritueel leiders die beweren hoe je het geloof moet opvatten dat dan ook daadwerkelijk doet.
Atheïst? Ben je zelf eigenlijk toch precies hetzelfde bezig als jouw eigen klacht.
Ja, want een serieus topic in KLB, kan alleen maar als trolltopic bedoeld zijn?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:35 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Met 'troll' bedoel ik TS en met 'mensen' elk individu die in dit topic post onder die post die jij quotte.
Als je atheïst bent, dan ben je tegen religie in het algemeen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zíjn geen atheïstische regels. Als je atheist bent, ben je namelijk niet religieus.
Dus die post van jou gaat nergens over.
Ehhm, nee hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je atheïst bent, dan ben je tegen religie in het algemeen.
Dan ben je agnost. Dat is heel wat anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ehhm, nee hoor.
Als je atheïst bent, ben je niet religieus.
Ik ben niet tegen religie. Zolang mensen het maar niet aan anderen gaan opdringen en het gaan gebruiken om haat en geweld te rechtvaardigen.
Nee, dan heb je volgens mij gewoon niks met religie(s). Je hoeft er niet perse tegen te zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je atheïst bent, dan ben je tegen religie in het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |