We hebben een DEF sub ding?! Met militairen? Met woest aantrekkelijk gespierd torse?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo heel snugger? Ga je met understatements gooien?![]()
Heb je hier wel eens in DEF gekeken? Dat zijn echt de grootste gehersenspoelde malloten ooit.
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
das hetzelfde alleen op de vrouwenmanier verwoord.
ik ben de tattoo's vergeten trouwens. maar die heb ik zelf ook dus wellicht was dat onbewust van mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Neejoh!
[..]
Is op zn tijd helemaal niks mis mee.. (Behalve dat zwaar gespierde dan, is niet zo mijn ding..)
Zwaar gespierd is overigens geen must ofzo hoor, net als tattoo's. Tis wel een lust voor het oog, mits het niet naar bodybuilderig gaat. Maar gespierde bovenarmenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben de tattoo's vergeten trouwens. maar die heb ik zelf ook dus wellicht was dat onbewust van mij.
Ik snap het helemaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeheeeeeejjj, geen donkere mannen, maar mannen met donker haar enzo. Dus donker zonder neger te zijn, zeg maar. Maar de laatste tijd eindig ik op de een of andere manier steeds met blondEn ze whinen niet afterwards, ze hebben afterwards ISSUES, of ze willen gewoon alleen seks en vrienden zijn, maar dan zijn het geen vrienden. Snap je het nog? Ik niet meer
Hence: relatieplanet! Lekker duidelijk. Kun je meteen vragen: WIL JE ALLEEN SEKS?! NOU HE?!!? *blokkeer*.
Unne skonne tattoe is nix mis mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben de tattoo's vergeten trouwens. maar die heb ik zelf ook dus wellicht was dat onbewust van mij.
er zijn ook een hele hoop lelijke tattoos, die kunnen best een afknapper zijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zwaar gespierd is overigens geen must ofzo hoor, net als tattoo's. Tis wel een lust voor het oog, mits het niet naar bodybuilderig gaat. Maar gespierde bovenarmenYummm.
Nog wensen qua karakter of is het toch alleen maar om een keer te neuken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wil slanke kleine dames met zwart haar. Iemand in de zaal?
Lief en zorgzaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nog wensen qua karakter of is het toch alleen maar om een keer te neuken?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lief en zorgzaam natuurlijk.
Nee nee nee..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef dawg het volgende:
maare noumooiweleenkeer, dump jouw profiel van rp eens hier?
je doet niet onder voor de gemiddelde fokker/fokster qua eisenlijstjes dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hmm even serieus. Zeker van zichzelf, hoogopgeleid, levenservaring/wereldwijs, ambitieus, reislustig, passievol...
( ik kan wel ff doorgaan, maar stop hier maar even)
Leeftijd ook niet onbelangrijk..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hmm even serieus. Zeker van zichzelf, hoogopgeleid, levenservaring/wereldwijs, ambitieus, reislustig, passievol...
( ik kan wel ff doorgaan, maar stop hier maar even)
Dat ligt eraan wat de insteek is natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je doet niet onder voor de gemiddelde fokker/fokster qua eisenlijstjes dus eigenlijk.
Ah opposites attract ga je voor!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
( ik kan wel ff doorgaan, maar stop hier maar even, de spoeling wordt zo dun)
Die gaan redelijk samen. Meiden van 21 zijn niet zo wereldwijs zou je gemiddeld kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Leeftijd ook niet onbelangrijk..
je was toch serieus? dan lijkt me de insteek duidelijk, en je lijstje (net als alle lijstjes) niet realistisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat de insteek is natuurlijk.
Het is maar een beperkt lijstje hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
je was toch serieus? dan lijkt me de insteek duidelijk, en je lijstje (net als alle lijstjes) niet realistisch.
Potjandrie, blijk ik me toch DW's droomvrouw te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die gaan redelijk samen. Meiden van 21 zijn niet zo wereldwijs zou je gemiddeld kunnen zeggen.
Maar goed, ik dispenseer me rot. Tussen 25-35 heeft mijn voorkeur, al vind ik sommige dames van rond de 30 echt alle sexuele energie uit je sleuren ...
Let me be the judge of that.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Potjandrie, blijk ik me toch DW's droomvrouw te zijn
ja. totdat je verliefd wordt op iemand die niet zo reislustig is, om maar wat te noemen. eisenlijstjes vind ik een beetje onzin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is maar een beperkt lijstje hoor.
Voor een serieuze insteek zijn dit de minimale eisen. Anders dus niet voor DenW.
Voor alles daartussen is minder ook prima.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Potjandrie, blijk ik me toch DW's droomvrouw te zijn
Dit zijn de basisvoorwaarden eigenlijk. Belangrijkste eis als aan deze voorwaarden is voldaan is verliefd worden, de klik. Als dat niet gebeurd, is het ook einde oefening.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. totdat je verliefd wordt op iemand die niet zo reislustig is, om maar wat te noemen. eisenlijstjes vind ik een beetje onzin.
Het gaat tenslotte om "De Klik"..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. totdat je verliefd wordt op iemand die niet zo reislustig is, om maar wat te noemen. eisenlijstjes vind ik een beetje onzin.
HA! NEE! Ik begin je een beetje een irritant, betweterig pestventje te vinden om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Let me be the judge of that.
Je begint dat te vinden, dat is snel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA! NEE! Ik begin je een beetje een irritant, betweterig pestventje te vinden om heel eerlijk te zijn![]()
Sodeju, zul je zien dat de seks wel echt gigantisch goed zou zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |