Ik vind het wel positief eigenlijk, het is niet zo geforceerd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:05 schreef macondo het volgende:
Valt mij overigens wel op dat Paiq enorm veel vrijblijvender is dan betaalde sites als RP. En de dates dus ook.
Niet per se positief of negatief verder.
De afgelopen 3 weekenden grotendeels met haar doorgebracht, maar ik kan alsnog beweren niet eens een bank áángeraakt te hebben in die weekendenquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Iemand moet het toch doen natuurlijk. Zeker sinds Silenus en Kasta afgezakt zijn naar niveau couch potato met een chick.
Die kerel met die tattoeages wil natuurlijk eten in de shoarmatent van zijn broer. Lekker !quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
Update: duurt nog even, maar we gaan volgende week woensdag uit etenBen benieuwd!
kewlquote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:57 schreef macondo het volgende:
home sweet home. Toffe date, leuk meisje. Komt zeker date #2
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Die kerel met die tattoeages wil natuurlijk eten in de shoarmatent van zijn broer. Lekker !
Ja diequote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
kewl![]()
was dit met dat meisje waarvan je hoogstens had 'gezellig' ?
Als je daar van houdt klinkt het goedquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
Ja die![]()
En echt, ze lijkt trouwens sprékend op Bridget Jones. Veel zelfspot, veel grappen en hetzelfde uiterlijk en manier van bewegen. (Niet heel strak, wel heel mooi gezicht).
Haha grappig hoe snel dat toch kan veranderen hequote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja die![]()
En echt, ze lijkt trouwens sprékend op Bridget Jones. Veel zelfspot, veel grappen en hetzelfde uiterlijk en manier van bewegen. (Niet heel strak, wel heel mooi gezicht).
Als jij het iets vindt, dan vindt je het ook echt wat gezien je posts hierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja die![]()
Succes man!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Ja die![]()
Ze is zo uniek dat ik haar nauwelijks kan beschrijven hier. Erg goed in een sport, erg bekende familie. Niet dat dat erg ter zake doet, want het is gewoon een superleuk kind. Maar we zullen zien hoe het gaat.quote:
Hoi,quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:26 schreef mylifeisgrey het volgende:
iemand berichte mij(en ik heb het teruggezocht nu net):"op paiq zitten veelal dames met problemen, helaas zijn de vooroordelen niet ongegrond"
ik vraag me af:
-wat zijn de vooroordelen dan (dit moet toch makkelijk te beantwoorden zijn voor normale mensen toch?)
-wat zijn die "problemen" dan? iets dat ze ietsjes zielig zijn ofzo?
Zou ze er erg gelukkig kunnen worden met iemand die haar in eerste instantie gewoon als sex-object ziet en voor 'gezelligheid' wel naar vrienden gaat?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:26 schreef macondo het volgende:
• Omdat er een kans is dat het echt klikt en we samen oud en gelukkig gaan worden
• Omdat ik hier vervolgens weer iets kan melden, ongeacht de uitkomst
Als je op zoek bent naar een vrouw terwijl je gezelligheid bij vrienden kan vinden, betekent dat niet direct dat je een vrouw zoekt voor alleen maar de seks. Er bestaat ook nog zoiets als genegenheid enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zou ze er erg gelukkig kunnen worden met iemand die haar in eerste instantie gewoon als sex-object ziet en voor 'gezelligheid' wel naar vrienden gaat?
Ik heb nergens aangegeven haar te zien als seks (let op, ks geen x) object. Dus hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zou ze er erg gelukkig kunnen worden met iemand die haar in eerste instantie gewoon als sex-object ziet en voor 'gezelligheid' wel naar vrienden gaat?
Zo leek het wel. 'Waarschijnlijk is het 'helaas' alleen maar gezellig, en dat kan ik net zo goed met vrienden doen'. Je date toch om nieuwe vrouwen te leren kennen en voor de gezelligheid? En als het klikt so much the better.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:44 schreef macondo het volgende:
Ik heb nergens aangegeven haar te zien als seks (let op, ks geen x) object. Dus hoe kom je daar bij?
Alleen gezelligheid bij een date is waardeloos. Ik zoek een date waarbij er een "vonk" is van beide kanten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zo leek het wel. 'Waarschijnlijk is het 'helaas' alleen maar gezellig, en dat kan ik net zo goed met vrienden doen'. Je date toch om nieuwe vrouwen te leren kennen en voor de gezelligheid? En als het klikt so much the better.
Ouwe bokquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Alleen gezelligheid bij een date is waardeloos. Ik zoek een date waarbij er een "vonk" is van beide kanten.
Daten om te neuken - nee, die leeftijd heb ik wel gehad.
haha, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kweenie, hoe oud is Macondo ook alweer? Jaar of 50?
Klootzak. Noem jij mij een ouwe lul? Moette komme dan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, ik moest lachen.
alles boven de 32.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |