Het is maar een beperkt lijstje hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef dawg het volgende:
[..]
je was toch serieus? dan lijkt me de insteek duidelijk, en je lijstje (net als alle lijstjes) niet realistisch.
Potjandrie, blijk ik me toch DW's droomvrouw te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die gaan redelijk samen. Meiden van 21 zijn niet zo wereldwijs zou je gemiddeld kunnen zeggen.
Maar goed, ik dispenseer me rot. Tussen 25-35 heeft mijn voorkeur, al vind ik sommige dames van rond de 30 echt alle sexuele energie uit je sleuren ...
Let me be the judge of that.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Potjandrie, blijk ik me toch DW's droomvrouw te zijn
ja. totdat je verliefd wordt op iemand die niet zo reislustig is, om maar wat te noemen. eisenlijstjes vind ik een beetje onzin.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het is maar een beperkt lijstje hoor.
Voor een serieuze insteek zijn dit de minimale eisen. Anders dus niet voor DenW.
Voor alles daartussen is minder ook prima.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Potjandrie, blijk ik me toch DW's droomvrouw te zijn
Dit zijn de basisvoorwaarden eigenlijk. Belangrijkste eis als aan deze voorwaarden is voldaan is verliefd worden, de klik. Als dat niet gebeurd, is het ook einde oefening.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. totdat je verliefd wordt op iemand die niet zo reislustig is, om maar wat te noemen. eisenlijstjes vind ik een beetje onzin.
Het gaat tenslotte om "De Klik"..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. totdat je verliefd wordt op iemand die niet zo reislustig is, om maar wat te noemen. eisenlijstjes vind ik een beetje onzin.
HA! NEE! Ik begin je een beetje een irritant, betweterig pestventje te vinden om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Let me be the judge of that.
Je begint dat te vinden, dat is snel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA! NEE! Ik begin je een beetje een irritant, betweterig pestventje te vinden om heel eerlijk te zijn![]()
Sodeju, zul je zien dat de seks wel echt gigantisch goed zou zijn geweest
ik vind zaken als opleidingsniveau, reislustig, ambitieus (in mindere mate, iedereen bedoelt het op carrierevlak dus in die zin ook) gewoon onzinnig als zijnde eisen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte om "De Klik"..![]()
Gelukkig mag jij ook je eigen partner uitkiezen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind zaken als opleidingsniveau, reislustig, ambitieus (in mindere mate, iedereen bedoelt het op carrierevlak dus in die zin ook) gewoon onzinnig als zijnde eisen.
Ik probeerde het subtiel te brengenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je begint dat te vinden, dat is snel.
De rest was er al.
Van normaal naar slank is een kwestie van veel neuqen...quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik probeerde het subtiel te brengen
Maar daarnaast ben ik niet slank maar normaal, en niet zo heul reislustig (vooral ook een geldkwestie), dus je zult me toch niet goed genoeg vinden en ik kan geen afwijzing meer aan
ik denk eerlijk gezegd niet dat je iemand zou afwijzen als jullie beide verliefd zijn maar zij niet voldoet aan jouw basisvoorwaarden. verliefdheid kan erg sterk zijn, vandaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Gelukkig mag jij ook je eigen partner uitkiezen.
Dus toch je droomvouwquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Van normaal naar slank is een kwestie van veel neuqen...
Doe je ogen dicht en je kunt reizen.
Die basisvoorwaarden zijn tot stand gekomen op basis van ervaring, geen willekeurig gekozen onzinnige lijstjes zoals 'hij moet lekker spontaan zijn' of 'hij moet gespierd zijn' en meer van zulks.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd niet dat je iemand zou afwijzen als jullie beide verliefd zijn maar zij niet voldoet aan jouw basisvoorwaarden. verliefdheid kan erg sterk zijn, vandaar.
Ja, maar verliefd word je op innerlijk én uiterlijk... dus als het qua innerlijk niet klikt omdat je 0 dezelfde interesses hebt bijvoorbeeld, houdt het al snel opquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegd niet dat je iemand zou afwijzen als jullie beide verliefd zijn maar zij niet voldoet aan jouw basisvoorwaarden. verliefdheid kan erg sterk zijn, vandaar.
Waar haal je die informatie precies vandaan dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus toch je droomvouw
Jammer dat jij niet woest aantrekkelijk bentIk stel 1 miezerig eisje, en zelfs daar voldoe je niet aan
Zoooo jammer...
Die verzin ik ter plekkequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Waar haal je die informatie precies vandaan dan?
Dat vind ik nou lief en zorgzaam. Typische vrouwenlogica waarschijnlijk.quote:
ja misschien heb je gelijk. maar soms word je hals over kop verliefd en dan is er 'geen tijd' om het innerlijk goed in te schatten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, maar verliefd word je op innerlijk én uiterlijk... dus als het qua innerlijk niet klikt omdat je 0 dezelfde interesses hebt bijvoorbeeld, houdt het al snel op
Voor lief en zorgzaam heb je een moederquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lief en zorgzaam. Typische vrouwenlogica waarschijnlijk.
nee, dat is waar. Never say never.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja misschien heb je gelijk. maar soms word je hals over kop verliefd en dan is er 'geen tijd' om het innerlijk goed in te schatten.
en wauwel, eensmaar het verleden is geen garantie voor de toekomst, toch?
Als je hals over kop verliefd bent zonder een fatsoenlijk gesprek te hebben gevoerd, ben je gewoon geilquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ja misschien heb je gelijk. maar soms word je hals over kop verliefd en dan is er 'geen tijd' om het innerlijk goed in te schatten.
en wauwel, eensmaar het verleden is geen garantie voor de toekomst, toch?
Wij zeggen altijd: met aardige, lieve, zorgzame mensen dempen we de grachten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Voor lief en zorgzaam heb je een moeder
Oneens. Ik ben echt eens op slag verliefd geweest en dan denk je juist niet aan sex.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je hals over kop verliefd bent zonder een fatsoenlijk gesprek te hebben gevoerd, ben je gewoon geil
Juist, dat is gewoon lust!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je hals over kop verliefd bent zonder een fatsoenlijk gesprek te hebben gevoerd, ben je gewoon geil
Herstel: Dat klopt trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben echt eens op slag verliefd geweest en dan denk je juist niet aan sex.
nopequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging vooral om het feit dat hij het zo geweldig leuk vond om met mij te typen, terwijl er werkelijk geen touw aan vast te knopen valtquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
En wat moeten wij hier precies mee?
iemand een idee?
haha, omgquote:...
maar ja je moet wat je loopt ze niet om ver zeg maar die ene leuke!!
...
Inderdaad, geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het ging vooral om het feit dat hij het zo geweldig leuk vond om met mij te typen, terwijl er werkelijk geen touw aan vast te knopen valt
Helemaal als ie ook zo zou pratenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, omginderdaad een uitdaging om te volgen.
das niet zo belangrijk, eerst schieten, daarna vragen stellen. alleen hoeven ze die vragen dan niet meer te stellen. zie hier, een gemis aan interpunctie etc.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Inderdaad, geen touw aan vast te knopen.
En dat voor zo'n hoog opgeleide militair.
Ja ik heb jou ook nog geen hoofdletter zien gebruiken hier!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
das niet zo belangrijk, eerst schieten, daarna vragen stellen. alleen hoeven ze die vragen dan niet meer te stellen. zie hier, een gemis aan interpunctie etc.
je begrijpt me toch of niet dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik heb jou ook nog geen hoofdletter zien gebruiken hier!
Detail, detail..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |