Dat went wel.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Daar praten ze zo raar... Ik zit nog wel eens in de trein richting enschede (woon zelf in Deventer) en als ik dan van die twentse vrouwen hoor praten: neuh, klinkt niet echt aantrekkelijk...
zeg het eens.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik ben er weer hoor, lag gewoon braaf te slapen..
[..]
ai ai ai
NouMooiNietNietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:30 schreef Maanvis het volgende:
Veel mensen uit omg eindhoven hier!
Welke vrouw durft te daten in de eclipse op park hilaria?
Que?quote:
Ik heb even op YT gekeken wat de Eclipse precies inhoudt, enne ik pas.quote:
Ik pas mee!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Que?
[..]
Ik heb even op YT gekeken wat de Eclipse precies inhoudt, enne ik pas.
Is dat niet gewoon een standaardreactie als het over Helmond gaat?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
ai ai ai klinkt alsof je iets kwijt wilt?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
[..]
ai ai ai klinkt alsof je iets kwijt wilt?
Ja haha, ik zit al een poosje in dit topic te lezen... terreur Marokkanen in Helmondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een standaardreactie als het over Helmond gaat?
ik woon in een relax stukje helmond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
[..]
Ja haha, ik zit al een poosje in dit topic te lezen... terreur Marokkanen in Helmond
nee en nee en nee.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 16:38 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Als je in de Wilde Wingerd woont of de Kromme Geer ofzo dan heb je gelijk. Anders leugenaar.
Mensen op het werk gelóven me in eerste instantie niet eens als ik zeg dat ik een rasechte Twentenaar ben.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
voor een twentenaar praat ik (schijnbaar) niet heel raar/twentsdaar ben ik al heel lang heel blij om.
chickenquote:
Thanksquote:
Haha nice!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensen op het werk gelóven me in eerste instantie niet eens als ik zeg dat ik een rasechte Twentenaar ben.
Ooit eens een plat Twentse garagehouder aan de lijn gehad op het werk dus tja, dan lul je plat Twents terug.. Maar toen dacht men dus dat ik zat te kutten en ter plekke een taal aan het verzinnen was.
Ze hebben met enige regelmaat aids.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi allemaal.
Ik heb een tijdje terug via DM ontvangen dat er vaak iets mis of vreemds( weet niet meer zijn preciese woordkeus) is met de meeste meisjes op paiq.
Wat is er mis met ze? wordt dat gezegd door mannen die niet van lieve meisjes houden ofzo?
Rossum.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:15 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Haha nice!
Wat ben jij een tukkurrrr??
ik geloof u niet. en zoja, wanneer kom je daar dan achter?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze hebben met enige regelmaat aids.
Maar ach, vrees niet; de eerste keer maak je je daar nog wel druk om, maar daarna boeit het je steeds minder.
Zodra er aangifte gedaan wordt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik geloof u niet. en zoja, wanneer kom je daar dan achter?
aangifte van wat? dat jij aangifte doet van "pogingen tot zwaar lichamelijk letsel" ( ofzo was de uitspraak van de aids/hiv-zaken de laatste tijd).quote:
Ik ga toch geen wattenstaafje in m'n pisbuis laten douwen gek.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
aangifte van wat? dat jij aangifte doet van "pogingen tot zwaar lichamelijk letsel" ( ofzo was de uitspraak van de aids/hiv-zaken de laatste tijd).
dan ben je er toch juist achter gekomen VOORdat je aangifte doet.
hiv is geen vinaire bacteriele ziekte. dus geen wattenstaafjes hor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga toch geen wattenstaafje in m'n pisbuis laten douwen gek.
Die wijven moeten zich maar laten testen tussen het draaien van de wasjes door.
En dán begint het gezeik dus pas hé. "Boehoe, nu ga ik dood
" *zanikzanik*zeikzeik*
Oh okay.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hiv is geen vinaire bacteriele ziekte. dus geen wattenstaafjes hor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |