Jij viel toch juist op "foute" types?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee zeg, veel te heetgebakerd typetje
Sta jij op RP?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
32. daten? eindhoven is lekker dichtbij.
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Jij viel toch juist op "foute" types?![]()
@Beam: foto bitte!
quote:
ik sta op geen enkele datingsite. stond op paiq maar vandaag verwijderd, zo niks voor mij dat gedoe. real life is veel leuker enzoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Sta jij op RP?
Doe es jouw profielnr sturen (background check)
Oh. Nee lekker weer!! Zelfs de noobs weten alle ins and outs al over mijquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
Ik lees mee sinds dit topic, en zo te zien val ik op dezelfde types als jij![]()
![]()
WATJUUUHHHH!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
ik sta op geen enkele datingsite. stond op paiq maar vandaag verwijderd, zo niks voor mij dat gedoe. real life is veel leuker enzo
Kom zeg, ze is 33!! Dat is geen concurrentiequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
doe eens lief tegen dat meiske, ookal is ze blijkbaar je concurrente.
Ze werken beide vanuit een ander gebiedquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mannen zonder staalhard, overheerlijk torsoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
die zijn lekker zacht toch. staalharde spieren is ook niks
heb ik niet idd en proud of it.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mannen zonder staalhard, overheerlijk torso
zij weet wat ze wilt itt jij?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kom zeg, ze is 33!! Dat is geen concurrentie
Dat zet je zelf toch hier neer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh. Nee lekker weer!! Zelfs de noobs weten alle ins and outs al over mij
Ik bezet het zuiden des lands en Spirit de randstad, als ik me niet vergis?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Omdat je de mooiste vrouw van Nederland bent en militairen hebben smaakquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:54 schreef Spirit82 het volgende:
En WAAROM krijg ik ineens allemaal berichtjes van allemaal militairen?! Zijn ze op zomerverlof ofzo?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat wil ik dan volgens jou? Ben benieuwd!quote:
Het is alleen zo angstaanjagend treffendquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:54 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat zet je zelf toch hier neer?
[..]
Ik bezet het zuiden des lands en Spirit de randstad, als ik me niet vergis?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Omdat je de mooiste vrouw van Nederland bent en militairen hebben smaakMilitairen zijn meestal niet zo heel snuggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die staalharde, getattoeeerde torso's... zoooooooo yuuummmmmmmm
Sarcasme. Herken het.
ik zou het niet weten. spirit wil alleen donkere zwaar gespierde mannen 'who fuck her brains out and don't whine afterwards'.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
En wat wil ik dan volgens jou? Ben benieuwd!
Been there done that!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is alleen zo angstaanjagend treffend
Niet zo heel snugger? Ga je met understatements gooien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Militairen zijn meestal niet zo heel snuggerMaar die staalharde, getattoeeerde torso's... zoooooooo yuuummmmmmmm
Neeheeeeeejjj, geen donkere mannen, maar mannen met donker haar enzo. Dus donker zonder neger te zijn, zeg maar. Maar de laatste tijd eindig ik op de een of andere manier steeds met blondquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. spirit wil alleen donkere zwaar gespierde mannen 'who fuck her brains out and don't whine afterwards'.
Neejoh!quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou het niet weten. spirit wil alleen donkere zwaar gespierde mannen 'who fuck her brains out and don't whine afterwards'.
das hetzelfde alleen op de vrouwenmanier verwoord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeheeeeeejjj, geen donkere mannen, maar mannen met donker haar enzo. Dus donker zonder neger te zijn, zeg maar. Maar de laatste tijd eindig ik op de een of andere manier steeds met blondEn ze whinen niet afterwards, ze hebben afterwards ISSUES, of ze willen gewoon alleen seks en vrienden zijn, maar dan zijn het geen vrienden. Snap je het nog? Ik niet meer
Hence: relatieplanet! Lekker duidelijk. Kun je meteen vragen: WIL JE ALLEEN SEKS?! NOU HE?!!? *blokkeer*.
We hebben een DEF sub ding?! Met militairen? Met woest aantrekkelijk gespierd torse?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet zo heel snugger? Ga je met understatements gooien?![]()
Heb je hier wel eens in DEF gekeken? Dat zijn echt de grootste gehersenspoelde malloten ooit.
Ohquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
das hetzelfde alleen op de vrouwenmanier verwoord.
ik ben de tattoo's vergeten trouwens. maar die heb ik zelf ook dus wellicht was dat onbewust van mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Neejoh!
[..]
Is op zn tijd helemaal niks mis mee.. (Behalve dat zwaar gespierde dan, is niet zo mijn ding..)
Zwaar gespierd is overigens geen must ofzo hoor, net als tattoo's. Tis wel een lust voor het oog, mits het niet naar bodybuilderig gaat. Maar gespierde bovenarmenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben de tattoo's vergeten trouwens. maar die heb ik zelf ook dus wellicht was dat onbewust van mij.
Ik snap het helemaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neeheeeeeejjj, geen donkere mannen, maar mannen met donker haar enzo. Dus donker zonder neger te zijn, zeg maar. Maar de laatste tijd eindig ik op de een of andere manier steeds met blondEn ze whinen niet afterwards, ze hebben afterwards ISSUES, of ze willen gewoon alleen seks en vrienden zijn, maar dan zijn het geen vrienden. Snap je het nog? Ik niet meer
Hence: relatieplanet! Lekker duidelijk. Kun je meteen vragen: WIL JE ALLEEN SEKS?! NOU HE?!!? *blokkeer*.
Unne skonne tattoe is nix mis mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:01 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben de tattoo's vergeten trouwens. maar die heb ik zelf ook dus wellicht was dat onbewust van mij.
er zijn ook een hele hoop lelijke tattoos, die kunnen best een afknapper zijn!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zwaar gespierd is overigens geen must ofzo hoor, net als tattoo's. Tis wel een lust voor het oog, mits het niet naar bodybuilderig gaat. Maar gespierde bovenarmenYummm.
Nog wensen qua karakter of is het toch alleen maar om een keer te neuken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik wil slanke kleine dames met zwart haar. Iemand in de zaal?
Lief en zorgzaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Nog wensen qua karakter of is het toch alleen maar om een keer te neuken?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Lief en zorgzaam natuurlijk.
Nee nee nee..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:05 schreef dawg het volgende:
maare noumooiweleenkeer, dump jouw profiel van rp eens hier?
je doet niet onder voor de gemiddelde fokker/fokster qua eisenlijstjes dus eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hmm even serieus. Zeker van zichzelf, hoogopgeleid, levenservaring/wereldwijs, ambitieus, reislustig, passievol...
( ik kan wel ff doorgaan, maar stop hier maar even)
Leeftijd ook niet onbelangrijk..quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 18:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hmm even serieus. Zeker van zichzelf, hoogopgeleid, levenservaring/wereldwijs, ambitieus, reislustig, passievol...
( ik kan wel ff doorgaan, maar stop hier maar even)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |