Jammer, hoe dacht zij erover?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
Zo, net terug van mijn zaterdagavond date, leuk en gezellig maar wat mij betreft geen vervolg erop.
Ik weet het niet. Ik heb haar een mail gestuurd dat ik een vervolg niet zie zitten. Verder interesseert het me eigenlijk niet hoe ze er over denkt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:25 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Jammer, hoe dacht zij erover?
Ligt eraan .. hoeveel zin heb je er nog in?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb een date die van beide kanten een keer is afgezegd om prima valide redenen. Moet ik er nu nog moeite voor gaan doen of laten zitten? Ik neig naar het laatste. De gedachten hier?
Is het dan niet vervelend(er) dat ze zo vlakbij woont?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb haar een mail gestuurd dat ik een vervolg niet zie zitten. Verder interesseert het me eigenlijk niet hoe ze er over denkt.
Het is een erg knap meisje, anders was ik al helemaal afgehaakt. Ik heb alleen zoiets van 'overspannen spanningsboog'. De whatsapp berichten worden zo langzamerhand van het niveau 'wat heb je dit weekend gedaan?'. Wel jammer, want ze leek me wel een leuke uitdaging.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan .. hoeveel zin heb je er nog in?
Misschien heb je gelijk. De feestjes waar je geen zin in hebt, zijn ook altijd de leukste feestjes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:04 schreef Cue_ het volgende:
De date staat nu toch al. Of je moet er echt geen zin meer in hebben, maar anders gewoon lekker laten doorgaan.
Het is maar 1 date geweest hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het dan niet vervelend(er) dat ze zo vlakbij woont?
Die kans zit er zeker inquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. De feestjes waar je geen zin in hebt, zijn ook altijd de leukste feestjes.
Ik heb je al gewaarschuwd. Beware of the baksteen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is maar 1 date geweest hoor.
Ow bleek om die dates te gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef Cue_ het volgende:
Lol op paiq op de vraag of ie al eens wat gedate heeft via paiq:
"ja wel twee x gedate, was leuk, maar uiteindelijk toch weer terug gegaan naar ex"![]()
En wat is "niet te ver uit de buurt"?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja hoor, niveau heb ik![]()
Naar de andere kant van het land reizen heb ik niet zo'n zin in, dus t liefst wel iemand die niet al te ver uit de buurt woont.
Qua eisen vind ik ook moeilijk om zo op te schrijven, evenals mijn eigen kwaliteiten![]()
Maar het is toch altijd afwachten? Er worden altijd foto's uitgezocht waar ze het beste op staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:00 schreef Spirit82 het volgende:
Ow help...
Gaat het hier regelmatig over myspace angels, maar dat blijkt ook voor mannen te kunnen geldenHeb die gast met wie het zo leuk klikt even gegoogled en kom uit op zijn linked in pagina... Daar ziet ie er toch even flink wat forser uit als op zijn profielfoto's! Nou vind ik op zich een stevige vent lang niet verkeerd, maar dit ziet er toch net even iets té uit. Naja, even afwachten maar, misschien is deze foto net uit een ongelukkige hoek genomen
Tuurlijk kies je foto's waar je het beste op staat. Denk overigens niet dat deze foto's heel oud zijn, misschien issie wat aangekomen de afgelopen tijd ofzo. We gaan het wel zien, maar ik schrok toch even een klein beetje. Niet dat ik er een date voor ga afzeggen ofzo, maar het is wel weer even een reality checkquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:08 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Maar het is toch altijd afwachten? Er worden altijd foto's uitgezocht waar ze het beste op staan.
En dan kan het zijn dat een aantal jaren geleden er "betere" foto's zijn gemaakt.
Laten we het hopen voor je. In ieder geval heel veel plezier!quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk kies je foto's waar je het beste op staat. Denk overigens niet dat deze foto's heel oud zijn, misschien issie wat aangekomen de afgelopen tijd ofzo. We gaan het wel zien, maar ik schrok toch even een klein beetje. Niet dat ik er een date voor ga afzeggen ofzo, maar het is wel weer even een reality check
Zo zou ik het ook doen, gewoon de avond relaxed beginnenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:28 schreef GForceT1 het volgende:
netjes 3 bij hallo en als het goed voelt (en dat zal het wel, want je mag bij haar thuis) bij afscheid vol op de mond(als je dat tegen die tijd nog niet gedaan hebt
)
Nee echt niet!! Pas als je echt gezoend hebt begroet je iemand met een kus. Niet als je nog in het formele stadium bentquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:17 schreef helemaaldewegkwijt het volgende:
Hebben jullie toevallig ervaring met de volgende situatie?
Bij het ontmoeten de eerste date, netjes 3 zoenen gegeven, en bij weggaan ook weer.
Nu ben ik uitgenodigd bij haar thuis, maar zit me heel erg af te vragen hoe je elkaar zou begroeten bij die keer. Is het done of not done om eentje op de lippen te geven? Of doe je dr weer netjes 3 geven?
Zuid Oost Brabant, regio Eindhoven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
En wat is "niet te ver uit de buurt"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |