Ja zekerquote:
Ik herken een paar van die namen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja zeker
Dat was dus gemaakt door 3 leden van mijn racing team
Had op een gegeven moment aan iemand gevraagd waar ik vaak mee speelde of we niet samen zo'n team konden beginnen want dat was tof natuurlijk.
En toen kwamen nederlanders erbij als JayPee en smallboy en toen MrD, een engelsman, Blahitis, een belg en toen Raxor, samen met een paar andere nog
Bij elkaar konden we totaal niet racenmaar we waren altijd met de community bezig
MrD, JayPee en Raxor hebben toen TMXchange gemaaktomdat de officiele site een waardeloos systeem had
Ik weet niet of zij het nog steeds spelen, maar Blahitis wel veel nog geloof ikdie doet ook vertalen enzo voor Nadeo.
Ben ik een nerd als ik bij het lezen van "firefly" eerst aan de serie denk en daarna pas aan het dier?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:04 schreef Maisnon het volgende:
Zou me echt niks verbazen als we samen gespeeld hebben Firefly
Ja, er was toen zo'n FOK! server en clan. Mooie tijdenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:04 schreef Maisnon het volgende:
Zou me echt niks verbazen als we samen gespeeld hebben Firefly
Kan ik die nog ergens spelen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:05 schreef Maisnon het volgende:
Mijn grootste TMX prestatie is denk ik de 5e populairste track van Sunrise, «Birth Control» heet ieeen Island track die heel snel ging
Ja hoor staat op TMXquote:
Nice. Volgens mij heb ik Sunrise hier nog wel geinstalleerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja hoor staat op TMX
http://sunrise.tm-exchang(...)ckshow&id=78623#auto
Ik had een andere die ik persoonlijk veel toffer vind, Motherload heet die track, even zoeken
Ik wil het op de echte gitaar leren maar het is te moeilijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die heb ik vorige donderdag nog gespeeld op guitar hero
Mijn grootste succes (als je het zo mag noemenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:10 schreef Maisnon het volgende:
Dit is Motherloadmijn persoonlijk tofste baan
[ afbeelding ]
http://united.tm-exchange(...)ckshow&id=15372#auto
Is voor TM United
Labyrinth eerdaags weer kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:11 schreef Maisnon het volgende:
I dont wanna go out. I wanna stay in. Get things done
Wil je met mij trouwen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:12 schreef Maisnon het volgende:
Modern Love kan ik wel op gitaar
En dat deuntje van ehm
Golden Years
Geen idee, mijn betere helft haalt het opquote:
Oh verrassingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:14 schreef Avey het volgende:
[..]
Geen idee, mijn betere helft haalt het op
Af en toe, onder andere namen. steeds bans enzo omdat Yvonne irrationeel en boos op hem is.quote:
Ja voordat ik op vakantie ging was ie SalveRegina maar is die ook alweer gebanned?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:17 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Af en toe, onder andere namen. steeds bans enzo omdat Yvonne irrationeel en boos op hem is.
jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja voordat ik op vakantie ging was ie SalveRegina maar is die ook alweer gebanned?
Klinkt zwaarquote:Roomboterboy69Leuke jongeman.
nja straten hier helemaal onder water riolering naar de tyfus verderop stinkt het naar mensenschijt en is het water bruin oh man oh man
1 hour ago
Dat is dan ook bij mij in de buurt, hij woont in dezelfde wijk als ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:19 schreef MajorTom. het volgende:
zie hem wel vaak op twitter
[..]
Klinkt zwaar
quote:Roomboterboy69Leuke jongeman.
niet de eerste keer dat ik met een keiharde erectie zit terwijl ik woorden als "kankerhoer" en "zaadzuiger" op het beeldscherm knal
Noodles dusquote:
leven jullie aan de grond in een ghetto? ik woon hoog en droog op de bovenste verdieping van een flat. hoog boven al het ongedierte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook bij mij in de buurt, hij woont in dezelfde wijk als ik.
Ik leef aan de grond ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:21 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
leven jullie aan de grond in een ghetto? ik woon hoog en droog op de bovenste verdieping van een flat. hoog boven al het ongedierte.
Kut wijk is dat man.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook bij mij in de buurt, hij woont in dezelfde wijk als ik.
quote:Roomboterboy69Leuke jongeman.
mja rijpe dames oma's met enorme tepels net theeschoteltjes mja wel nice ass denk ik weenie ckr maar kan btje zien aan heupen enzo
Maar geen verrassingquote:
Tsja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:23 schreef MajorTom. het volgende:
hij maakt mij soms wel een beetje bang hoor
[..]
ik zou het zien als een aangename verrassing...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 03:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Maar geen verrassing
Nou ja, eten dus
Is hij in het echt soms ook een beetje eng?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |