Ja ik woon nog thuis, ik wil het huis ook uit maar ik verdien niet genoeg geld daarvoor denk ik, Of ik moet mij erin gaan verdiepen en daar ben ik nu ook weer niet het typ voor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Woon je nog thuis? Want misschien is het huis uit gaan iets wat voor extra lucht kan zorgen. Ik woon sinds m'n 17e op mezelf en dat heeft bij mij en m'n moeder in ieder geval heel erg geholpen.
Wat lukt er niet dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
Oké, ik geef het op met last.fm. Het was leuk zolang het duurde. Een uur. gr gr
Deze manquote:
Hij zit zn quote's te edittenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat is dit, FOK! fokt het of zo.![]()
Bij mij staat dat monkyyy dat gepost had.
Studeer je? Ga je studeren? Als je student bent/wordt moet je je zsm inschrijven bij een studentenhuisvestingdinges.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja ik woon nog thuis, ik wil het huis ook uit maar ik verdien niet genoeg geld daarvoor denk ik, Of ik moet mij erin gaan verdiepen en daar ben ik nu ook weer niet het typ voor.
Als je net aangemeld bent dan kan het een tijdje duren voordat de lijsten zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:20 schreef Chloroform het volgende:
Oké, ik geef het op met last.fm. Het was leuk zolang het duurde. Een uur. gr gr
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
Ik ben gewoon bijna 21 en het huis niet uit.
Ja eh gewoon, weet ik veel. Ik zie er denk ik het nut niet zo van in. Of je moet natuurlijk duizend vriendjes hebben zodat je lekker kan pochen met je o-zo-toffe muzieksmaak.quote:
Be-lache-lijk!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef Dalando het volgende:
Ik ben gewoon bijna 21 en het huis niet uit.
gewoon heel nice nieuwe muziek ontdekken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eh gewoon, weet ik veel. Ik zie er denk ik het nut niet zo van in. Of je moet natuurlijk duizend vriendjes hebben zodat je lekker kan pochen met je o-zo-toffe muzieksmaak.
Ja hij is aan het scrobblen, dat komt er ook wel te staan hoor, maar zie vorige post.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je net aangemeld bent dan kan het een tijdje duren voordat de lijsten zichtbaar zijn.
Staat er wel dat ie gewoon aan het scrobblen is (in Audioscrobbler)?
Dude, wat typ je vaag de laatste tijdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef MajorTom. het volgende:
zweet, tranen, bloed uit mijn anus, maagtumor en alles
Och, heb door last.fm heel wat extra muziek gevonden. Maar verder heb je der niet veel aanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja eh gewoon, weet ik veel. Ik zie er denk ik het nut niet zo van in. Of je moet natuurlijk duizend vriendjes hebben zodat je lekker kan pochen met je o-zo-toffe muzieksmaak.
...ook als we dwars door het bed heen gaan.quote:
Ik doe een studie maar daar ben ik volgend jaar klaar mee.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Studeer je? Ga je studeren? Als je student bent/wordt moet je je zsm inschrijven bij een studentenhuisvestingdinges.
Nee hoor, was er op m'n 18de er al uit getrapt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie blijven thuiswonen tot jullie 40ste, wen er maar aan.
is mijn nieuwe hippe schrijfstijl opwindend?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dude, wat typ je vaag de laatste tijd
Hoezo haten? Eerst even geld voor studie + kamer ofzo, en dan pas dinges gaan dangesen. Ik ga echt nu nog voor geen goud een lening nemenquote:
Dat wel jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:25 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
is mijn nieuwe hippe schrijfstijl opwindend?
Wij 2? Oke ik vind het goed hoor... Wat is je adres?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
...ook als we dwars door het bed heen gaan.
Nu woon je zeker in zo'n smerig studentenhuisje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee hoor, was er op m'n 18de er al uit getrapt.
njh, wel traantje.quote:
Jij wordt uitgehuwelijkd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jullie blijven thuiswonen tot jullie 40ste, wen er maar aan.
Ja, eh, is er niemand anders die je daarmee kan helpen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe een studie maar daar ben ik volgend jaar klaar mee.
Daarna een jaar werken en volgende studie doen of iets, meteen het huis uit. Maar ik heb niet zo'n kijk op dat soort dingen, ouders zullen daar ook echt niet bij gaan helpen of zo en dat verwacht ik ook niet van ze.
Met stufi en een bijbaantje kom je een heel eind.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:25 schreef Dalando het volgende:
H
[..]
Hoezo haten? Eerst even geld voor studie + kamer ofzo, en dan pas dinges gaan dangesen. Ik ga echt nu nog voor geen goud een lening nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |