hihi die had ik gekozen ipv eminem... maar luister nu wel mooi LOLLIPOP met deze koptelefoon...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat Dokter Dre een baasje is. Het is dat ik niet zo van koptelefoons ben, anders had ik hem gekocht.
(SORRY WATERTORNADO![]()
)
Ja ik weet het, ik heb nog niet alle lessen goed geleerdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godverdomme Snuf. Zo heb ik je toch niet opgevoed?
In combinatie met een MacBook Pro moet je een Beyerdynamic DT990 Pro hebben voor je image.
weet ikquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef pratende-paal het volgende:
Ik luister echt precies deze muziek
Er is maar een dokter een baas en dat is Klopdokter.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Omdat Dokter Dre een baasje is. Het is dat ik niet zo van koptelefoons ben, anders had ik hem gekocht.
(SORRY WATERTORNADO![]()
)
Ik vind dat die goeie muziek maaktquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Snuf. het volgende:
Lil Wayne staat toch wel in de top 3 kwa eindbaas debielen.
Luister jij überhaupt wel eens dit soort muziek dan? Buiten radiotopic omquote:
nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Snuf. het volgende:
Tevens meneer de DJ heeft u Oostblokleef van Mr Polska? Of anders Berghuis? Anders wil ik hem wel sturen?
FESTIVALSquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil die al zo live zien.
Ik wou ook naar Solar.
Maar ik heb met Faye afgesproken 2012 samen naar Solar dit dat.
Vinger op de Klitterquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Snuf. het volgende:
Tevens meneer de DJ heeft u Oostblokleef van Mr Polska? Of anders Berghuis? Anders wil ik hem wel sturen?
lupe fiascoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef pratende-paal het volgende:
Negativ of Lupe fiasco heb je wel rakker?
Nee, echt nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Luister jij überhaupt wel eens dit soort muziek dan? Buiten radiotopic om
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
FESTIVALS
Ik ben niet zo'n festival mens, 3 keer pinkpop geweest maar vond het maar zozo.
alle albums dacht ik... jadenk t welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef pratende-paal het volgende:
[..]
welke heb je? Kan je daar wat van draaien??
Daar moet ik echt zo een keer naar toe. Yquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Damn, nog een kwestie van tijd en dan val ik na 12 jaar uit de top 100
Ken ik niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat nummer is inferieur aan Oostblokleef en Berghuis
mmh heb opzich nog teveel keus...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kan hem wel even uploaden en sturen, is zo gepiept. Zeg maar of je dat wil
Gewoon op de camping gaan staan. Heb je 4 dagen lolquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar moet ik echt zo een keer naar toe. Y
Lekker op de klompen en gewoon drie dagen bier drinken.
? que?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Met die postaantallen van sommige mensen is dat geen wonder ook. JJH domineertquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:58 schreef Symphonic het volgende:
Oh oke jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
mmh heb opzich nog teveel keus...
Ik ga minderen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met die postaantallen van sommige mensen is dat geen wonder ook. JJH domineert
De donderdag ook nog ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon op de camping gaan staan. Heb je 4 dagen lol
Dit dus jaquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even another one bites the dust
ik dacht dus hetzelfdequote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even another one bites the dust
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb een non-sexuele knuff voor je
*zit stiekem wel ff aan je kont dan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |