biologie was niet mn beste vak nee en we krege pas die info in de 4e maar toen had k het al gedroptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:48 schreef trovey het volgende:
Niet opgelet bij biologie en zeker ook al die voorlichtingsfilmpjes op de tv gemist?
Moet ik nuquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:49 schreef amenth het volgende:
[..]
biologie was niet mn beste vak nee en we krege pas die info in de 4e maar toen had k het al gedropt
jahoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef anoniemelurker het volgende:
Je kan er alleen maar aan doodgaan of onvruchtbaar raken. Verder niets ergs hoor.
Kerk, trouwen enzo. Geen seks voor het huwelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
[..]
jahoorhoe deden ze dat vroeger dan
Toen waren ze met hun dertigste al dood.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef amenth het volgende:
[..]
jahoorhoe deden ze dat vroeger dan
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Toen waren ze met hun dertigste al dood.
Wat ook kan gebeuren is dat je de rest van je leven loopt te krabben aan je ding en er rare blauwe paddestoelen op gaan groeien. Er zijn tegenwoordig gelukkig wel medicijnen voor, maar die werken steeds minder door al die superbacterieen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef amenth het volgende:
40 vind ik oud genoeg tenzij ik kindere krijg
Als je met iemand het bed deelt waarvan je niet weet of het veilig is en er vooraf geen controle op is geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |