Niet op reageren, het is besmettelijk, maar gaat vanzelf weer weg als je er niet aankomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bieberfever?
You gotta be kidding me
Volgende keer okquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had persoonlijk wel een naam-TT willen hebben. Met mijn naam.
Krijg je dan van dat haarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op reageren, het is besmettelijk, maar gaat vanzelf weer weg als je er niet aankomt.
Wat is er met je laatste post onder dit account gebeurd?quote:
Doe een edit met jouw naam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op reageren, het is besmettelijk, maar gaat vanzelf weer weg als je er niet aankomt.
de T, H A en E zitten er toch in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had persoonlijk wel een naam-TT willen hebben. Met mijn naam.
Ik wist geen naam zo snel, dus ik slaap er een nachtje overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is er met je laatste post onder dit account gebeurd?
Ik ben niet wraakzuchtig ingesteld.quote:
Moet je proberen, is zoet johquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet wraakzuchtig ingesteld.
Je hebt hem weggepestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
Waar is die Bieberette nou gebleven?
Slaap lekker TMM.quote:
kinderbedtijd ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
Waar is die Bieberette nou gebleven?
ja maar het feestje moet nog komen, vandaag ging vanzelf voorbij, maar als ik gasten krijg ben ik een enorme over achieverquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Slaap lekker TMM.
En slaap rustig, je bent tenminste niet meer jarig.
Tja, dat is denk ik dan wie je bent.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar het feestje moet nog komen, vandaag ging vanzelf voorbij, maar als ik gasten krijg ben ik een enorme over achiever
zoals je weet
Ik denk niet dat ie een baard heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg, misschien wil Bieberette te kaap'ren varen met ons!
De dude is 17!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie een baard heeft
Ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dude is 17!
Toen had ik al een baard hoor
In je keel mag ik hopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dude is 17!
Toen had ik al een baard hoor
In mijn keel en op mijn wangen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In je keel mag ik hopen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
In mijn keel en op mijn wangen.
en borsthaar etc.
Je mist de zoete vernederingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
Baard in de keel heb ik dan weer niet gehad (in ieder geval niet dat ik ging piepen).
I know. Maar ergens ben ik wel blijquote:
Nee, meer voor 18 (college kid). Maar ik ken wel transjongens die voor 12-14 aangezien worden. Schering en inslag bij "ons"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:51 schreef Keukenkast het volgende:
Gebeurt dat dan Won? Dat mensen je voor vijftien houden?
Ook een manier van je gedragen, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, meer voor 18 (college kid). Maar ik ken wel transjongens die voor 12-14 aangezien worden. Schering en inslag bij "ons"
Denk inderdaad dat mijn lengte een hoop helpt, zeker hier.
Dat zal wel, ja. Gedrag ik heb nooit bij stilgestaan, ook niet of ik vrouwelijke gebaartjes heb of zo (volgens mij niet).quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:53 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ook een manier van je gedragen, toch?
Ik vind dat de gezondste kijk op 'maniertjes'. Het is onwijs moeilijk om bijv. handbewegingen die je van nature maakt af te leren. En heel erg onnodig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zal wel, ja. Gedrag ik heb nooit bij stilgestaan, ook niet of ik vrouwelijke gebaartjes heb of zo (volgens mij niet).
Heb ik een waardeoordeel gegeven over Bieber dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:55 schreef Bieberfever94 het volgende:
laat me lekker me eige muziekidool kiezen.
als jullie fans willen zijn van death metal bands zoals metallica en combichrist bomt me toch ook niets
Er zijn er ongetwijfeld die het cultiveren, net zoals die machomannetjes die op hun loopje oefenen. Maar de meeste dingen pik je gewoon op van je omgeving en ik denk dat de "nichten" meestal omgaan met andere nichten en vrouwen, dus dan krijg je dat vanzelf.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind dat de gezondste kijk op 'maniertjes'. Het is onwijs moeilijk om bijv. handbewegingen die je van nature maakt af te leren. En heel erg onnodig.
Maar ja, zeker nou in de prideweek heb je weer van die homo's die zeggen dat 'die nichten het weer voor ons verknallen', terwijl nichten als nichten zijn geboren.
Het komt altijd neer op de nature-nurture kwestiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er zijn er ongetwijfeld die het cultiveren, net zoals die machomannetjes die op hun loopje oefenen. Maar de meeste dingen pik je gewoon op van je omgeving en ik denk dat de "nichten" meestal omgaan met andere nichten en vrouwen, dus dan krijg je dat vanzelf.
Yep. Aan de andere kant, ik heb nooit echt heel macho voorbeelden gehad in mijn leven en toch loop en beweeg ik als een havenarbeider... dus het moet toch ergens van binnen komen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het komt altijd neer op de nature-nurture kwestie
Niks jullie.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:01 schreef Bieberfever94 het volgende:
waarom noemen jullie me dan zo?
Ook weer waar, de meeste nichten zijn toch van die magere mannetjes...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef Bieberfever94 het volgende:
belangrijk aan je looptje: lichaamsbouw
Zouden ze eens over zo'n groepje bontkraagjes moeten spuiten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_bomb
Je hebt ze ook in XL formaat hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook weer waar, de meeste nichten zijn toch van die magere mannetjes...
Maar jij loopt ook niet 'geaffecteerd'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in XL formaat hoor.
Daarom "meeste", niet "alle"quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt ze ook in XL formaat hoor.
Topic moet vol, voor je naam-TTquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom gaat het nu opeens over mij?
Ik zie wel mogelijkheden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zouden ze eens over zo'n groepje bontkraagjes moeten spuiten.
Ik vraag me af of dat vandaag vannacht nog gaat lukken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:08 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Topic moet vol, voor je naam-TT
Watquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Is dat het nieuwe account van Breezerslet17?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flaming hot
Men denkt dat je een zeventienjarige Bieberfan bent met natuurkundige theorieen uit Totally Spiesquote:
Was een garpje. Ik weet ook wel dat het een kloon is van G_E.quote:
Best sneu eigenlijkquote:
quote:
Maar als Justin Bieber fan waarschijnlijk een meisjequote:
Ach, jij ooit ookquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Maar als Justin Bieber fan waarschijnlijk een meisje
Er bestonden ook Spice Boys (Samjustme), dus er zijn ongetwijfeld ook Bieberboys.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Of een queer-o-sexual.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Niet LUV ofzo?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:17 schreef Steve het volgende:
Ik vind TV wel iemand die de Spice Girls nog steeds supertof vindt.
Fantasiaquote:
Ik alleen Wannabe of Viva Forever, de rest ken ik de tekst niet vanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar als op een feestje Spice Girls liedjes voorbij komen dan sta ik mee te zingen. Can't help myself.
Ik wist niet dat Pomp & Circumstance zo'n mooi stuk was.quote:
Met deze post in mijn gedachten kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb een nieuw wc blokje. Wat ruikt mijn toilet opeens weer fris.
Trustenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Met deze post in mijn gedachten kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Welterusten.
Rachmaninov.quote:
quote:
Ik ken het stuk omdat ik op een gegeven moment een boek las waar op een gegeven moment op een lege pagina opeens de eerste regel uit dit stuk stondquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Rachmaninov.
Haha, ja, dat past wel bij je.
Mooie manier om achter een stuk te komen, bedoelde ik dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken het stuk omdat ik op een gegeven moment een boek las waar op een gegeven moment op een lege pagina opeens de eerste regel uit dit stuk stond.
Ik vind de animatie niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh, vroeger had ik een obsessie met dit stuk.
Gershwin.
Ik ook niet. Dus die kijk ik niet. Het stuk doet me denken aan in bed liggen en dan van beneden horen dat mijn vader dit op de piano speelde.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik vind de animatie niet zo leuk.
u is een pietleutquote:Op donderdag 4 augustus 2011 05:56 schreef wonderer het volgende:
Accuraat als altijd. Behalve dan dat het technisch gezien nog nacht is
Guilty as charged. Hoewel het een pietlut is.quote:
quote:
Ik heb vanmorgen ontbijt gemaakt voor twee, en zijn lunch gemaakt ..... DAT is pas een wonderquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef Steve het volgende:
Ik heb vanmorgen ontbeten.De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ontbijt gemaakt voor twee, en zijn lunch gemaakt ..... DAT is pas een wonder![]()
Ben je wel!quote:Ik ben heul ngeen huishoudelijk zorgelijk mieeperig tiepje!
Hij is 't kijken waard hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Fantasia 2000... wel op dvd, nog niet gezien
Ok, did hell freeze over?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:46 schreef Steve het volgende:
Ik heb vanmorgen ontbeten.De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Ja ga ik nog wel eens doen, samen met de originele.quote:
Uh... neequote:
Ik kon het gewoon niet laten, sorry!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Waarom moest je dit delen, zuur?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik kon het gewoon niet laten, sorry!
Ja!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zou dat beest het leuk vinden?
Ja dat zei een vriend van me ook tegen mij, later bleek dat hij wilde dat ik de hond wasquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja dat zei een vriend van me ook tegen mij, later bleek dat hij wilde dat ik de hond was
Yes!quote:
Echt? Een hond kan toch het concept tramoline niet snappen en dus ook niet dat er geen vaste grond meer is? Worden ze daar niet para van?quote:
Van een kat geloof ik dat eerder dan van zo'n grote hond. Daarbij kan ik me voorstellen dat een kat instinctief over die waslijnen kan lopen omdat ze 'in het wild' ook moeten balanceren. Wij hebben de trampoline bedacht en die zijn er niet echt in de natuur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
een van mijn katten kan over 2 waslijnen lopen, doet ze uit zich zelf
Ik word dus een beetje bang als ik die comments lees, hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
PVV Paul's standpunt
http://www.elsevier.nl/we(...)moseks-in-bosjes.htm
Dat kan je toch niet meer zeggen tegenwoordig?quote:Homo's moeten eens ophouden met het zichzelf allerlei speciale privileges toe-eigenen!
Gewoon thuis, a.u.b. gordijnen, rolluiken, screens, verduisteringsgordijnen, enz. enz. dicht en leef je uit. Maar verdorie niet in het openbaar en dan liefst met de intentie juist betrapt te worden.
Hier hebben Islamieten gelijk, als je je als homo zo gedraagt dan is homofilie een ziekte!
Nee, maar ik snap ook niet waarom homo's zo graag in de bosjes willen neuken op een plek waar ook kinderen komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet meer zeggen tegenwoordig?
Ik wist niet dat dit nog bestond?quote:De gemeente kan er niets tegen doen? God nog an toe, wat een ziek, door en door verkankerd ziek, decadent land zijn wij toch geworden. Vrijende homo's vlak naast padvindertjes die ook nog wat ruimte willen hebben voor wat normale recreatie. Nee, kan niet hoor, zegt de overheid.
Wat een achterlijk pervers landje. Moslims hebben op dit punt gelijk. Ziek, ziek ,ziek. Het is maar goed dat we economisch failliet gaan. Misschien dat dat mensen weer een beetje fatsoenlijk maakt. Als ze hongeroedeem-koppies krijgen van de honger. Moeten werken voor hun natje en droogje in plaats van copulerend door het leven te gaan en handjes op te houden bij de sociale dienst.
Bah, wat een misselijk makend land. Ik schaam me Nederlander te zijn.
Er zitten weer wat pareltjes tussen inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik word dus een beetje bang als ik die comments lees, hoor
Lees de Telegraaf eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit nog bestond?
Het hoort ook niet, maar het blijft opgeklopt nieuws. Dikke klodders 'hunnie-zijn-anders'-nieuws voor de onderbuikprofetenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap ook niet waarom homo's zo graag in de bosjes willen neuken op een plek waar ook kinderen komen.
Ja, en waarom doet de media dat? Omdat ze er aandacht mee krijgen... en dat is goed voor de centen. Dus blijven ze het doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Het hoort ook niet, maar het blijft opgeklopt nieuws. Dikke klodders 'hunnie-zijn-anders'-nieuws voor de onderbuikprofeten
Daar moet je toch niet in berusten?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:34 schreef Vlarp het volgende:
Ach, en dat soort reacties krijg je altijd.
quote:Ik ben voor gelijke rechten maar de tolerantie heeft een grens. Werkelijke homosexualiteit, net als pedosexualiteit, is een kleine groep. De rest is gelegenheids homo. Laat die laatste groep het niet verpesten door te doen dat homosexualiteit "gewoon" is en alles (hun eigen lust en egoīsme) maar moet kunnen.
Ga jij die reacties kunnen veranderen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Daar moet je toch niet in berusten?
Ik denk niet dat de media het schuld zijn, eigenlijk. Keiharde homohaat of homo-met-pedo-vergelijkingen zie ik niet zo vaak in de media. Hoogstens in reacties op de media.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga jij die reacties kunnen veranderen?
Ik snap je reactie wel hoor. Maar laten we eerlijk zijn, het is gewoon een rare situatie dat er homo ontmoetingsplaatsen zijn zodat homo's lekker anoniem seks kunnen hebben met elkander in de vrije natuur. Oh wacht, dat laatste is het niet, want het is vaak op plekke weer veel andere mensen komen. Ik walg ook van idee dat er hier in het Kralingse Bos en in de rozentuin van die plekken zijn. Waar is het nou voor nodig?
Alleen de wetenschap dat ze er zijn roept al weerstand op, en op zich terecht. Dat veel (jonge) mensen dat alleen maar kunnen uiten met haat en dat soort negatieve uitspraken dat is wel hun probleem. Maar het enige wat ze vaak meekrijgen van homo's zijn de berichten op TV en in de krant. En laten de media nou niet bepaald objectief berichten over homo's (lesbo's, buitenlanders ook etc) waardoor mensen een totaal vertekend beeld van een bepaalde "bevolkingsgroep" krijgen. Wiens schuld is het uiteindelijk? De maatschappij.
M'n conclusie was ook dat de maatschappij de schuld heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de media het schuld zijn, eigenlijk. Keiharde homohaat of homo-met-pedo-vergelijkingen zie ik niet zo vaak in de media. Hoogstens in reacties op de media.
Ik denk dat de samenleving schuld heeft inderdaad, maar ook nog op een andere manier. Door homoseksualiteit zo lang in de taboesfeer te stoppen drijf je mensen in principe in ongewenste hetero-huwelijken en ook naar die parkeerplaatsen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
M'n conclusie was ook dat de maatschappij de schuld heeft.
Ik ben door m'n ouders opgevoed met respect hoog in het vaandel. Jammer genoeg worden kinderen tegenwoordig zo vrij opgevoed dat het bijbrengen van normen en waarden en respect er bij inschieten. Uiteindelijk komt dit vanuit je opvoeding en ervaringen.
Ook... maar wederom is dat een maatschappelijk issue. We creeëren nu eenmaal met elkaar de samenleving.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:58 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik denk dat de samenleving schuld heeft inderdaad, maar ook nog op een andere manier. Door homoseksualiteit zo lang in de taboesfeer te stoppen drijf je mensen in principe in ongewenste hetero-huwelijken en ook naar die parkeerplaatsen.
Nee aangezien die poster het niet snapt. Homofilie is nl ZONDER seks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet meer zeggen tegenwoordig?
Laat Wonderer het niet horen...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:05 schreef Tomasso het volgende:
Belangrijkste conclusie van het artikel was overigens wel dat niet homotolerantie de historische standaard, maar de homofobie, welke overigens volledig cultureel bepaald is.
In Frankrijk is overigens onlangs nog een wet voor het homohuwelijk tegengehouden. Pas sinds 1990 is homoseksualiteit geen geestesziekte meer volgens de Wereldgezondheidsorganisatie. In Nederland lopen we gewoon weg ver vooruit.
Overigens blijf ik van mening dat een Gay Pride niet echt meehelpt aan een acceptatie. Het is een dag lang lang leve de lol met half nichterig Nederland, en zo schunnig en sletterig mogelijk die dag doorkomen. Prima dat er zo'n feestje is, maar heb dan ook niet de illusie dat het voor de acceptatie van de homo is.
Je had 'm toch al ooit gezien op een foto?quote:
Want?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Laat Wonderer het niet horen...
Ja en nee. Het jammere aan de hele Gay Pride is dat het in de "normale" media totaal verkeerd in het nieuws wordt gebracht. Altijd weer de focus op die 5 boten met leernichten, ballenknijpers enzo. Terwijl er zoveel boten meevaren die wel staan voor de acceptatie en tolerantie. Maar die zie je niet in het nieuws. Elk jaar opnieuw.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:05 schreef Tomasso het volgende:
<knip>
Overigens blijf ik van mening dat een Gay Pride niet echt meehelpt aan een acceptatie. Het is een dag lang lang leve de lol met half nichterig Nederland, en zo schunnig en sletterig mogelijk die dag doorkomen. Prima dat er zo'n feestje is, maar heb dan ook niet de illusie dat het voor de acceptatie van de homo is.
Ja hihihihquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had 'm toch al ooit gezien op een foto?
Ik heb wonderer vaak zien discussieren over of de gay pride de acceptatie bevordert of nietquote:
Dat laatste is niet helemaal waar, "zo schunnig en sletterig die dag doorkomen". Dat is echter wel wat de media alleen laat zien en dus de heerschende mening bij de rest. Dus in dat geval ben ik het er mee eens dat het niet bijdraagt aan tolerantie, tenminste... niet bij de mensen die thuis zitten en een mening vormen ahv de media of verhalen. Echter moet ik zeggen dat ik vorig jaar op die boot toch echt wel een golf van tolerantie over me heen kreeg van de mensen die er zelf wele cht bij waren en op de kades stondenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:05 schreef Tomasso het volgende:
Belangrijkste conclusie van het artikel was overigens wel dat niet homotolerantie de historische standaard, maar de homofobie, welke overigens volledig cultureel bepaald is.
In Frankrijk is overigens onlangs nog een wet voor het homohuwelijk tegengehouden. Pas sinds 1990 is homoseksualiteit geen geestesziekte meer volgens de Wereldgezondheidsorganisatie. In Nederland lopen we gewoon weg ver vooruit.
Ook 2 baardjesquote:
Dat dus ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja en nee. Het jammere aan de hele Gay Pride is dat het in de "normale" media totaal verkeerd in het nieuws wordt gebracht. Altijd weer de focus op die 5 boten met leernichten, ballenknijpers enzo. Terwijl er zoveel boten meevaren die wel staan voor de acceptatie en tolerantie. Maar die zie je niet in het nieuws. Elk jaar opnieuw.
Gisteren nog een discussie over gehad op m'n werk. Ook uitgelegd dat Gay Pride best een leuk evenement is, en de Canal Parade zeker, maar dat je het wel helemaal moet zien, en niet alleen de samenvattingen in het nieuws.
Jep, dat kan ik alleen maar bevestigen. Pas op zo'n boot merk je hoe gaaf het eigenlijk is. Zoveel mensen die daar wel voor de tolerantie staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar, "zo schunnig en sletterig die dag doorkomen". Dat is echter wel wat de media alleen laat zien en dus de heerschende mening bij de rest. Dus in dat geval ben ik het er mee eens dat het niet bijdraagt aan tolerantie, tenminste... niet bij de mensen die thuis zitten en een mening vormen ahv de media of verhalen. Echter moet ik zeggen dat ik vorig jaar op die boot toch echt wel een golf van tolerantie over me heen kreeg van de mensen die er zelf wele cht bij waren en op de kades stonden
Niet mee eens. Je weet dat die boten er uit worden gepakt, dat is nou eenmaal de media, het extreme opzoeken. Waarom hoor je over Roze Maandag niet die verhalen, en heb je niet die tegenstand?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja en nee. Het jammere aan de hele Gay Pride is dat het in de "normale" media totaal verkeerd in het nieuws wordt gebracht. Altijd weer de focus op die 5 boten met leernichten, ballenknijpers enzo. Terwijl er zoveel boten meevaren die wel staan voor de acceptatie en tolerantie. Maar die zie je niet in het nieuws. Elk jaar opnieuw.
Gisteren nog een discussie over gehad op m'n werk. Ook uitgelegd dat Gay Pride best een leuk evenement is, en de Canal Parade zeker, maar dat je het wel helemaal moet zien, en niet alleen de samenvattingen in het nieuws.
Ja, maar is het hele doel niet om algehele acceptatie te verkrijgen? Leuk dat die homo's en gay-lovers aan de kade je accepteren, maar je wilt toch het grote publiek bereiken? In die zin kan je toch stellen dat de Gay Pride haar doel volledig mist.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is niet helemaal waar, "zo schunnig en sletterig die dag doorkomen". Dat is echter wel wat de media alleen laat zien en dus de heerschende mening bij de rest. Dus in dat geval ben ik het er mee eens dat het niet bijdraagt aan tolerantie, tenminste... niet bij de mensen die thuis zitten en een mening vormen ahv de media of verhalen. Echter moet ik zeggen dat ik vorig jaar op die boot toch echt wel een golf van tolerantie over me heen kreeg van de mensen die er zelf wele cht bij waren en op de kades stonden
Sorry, maar de foto's in de krant over Roze Maandag zijn ook altijd travestieten, of extreme wijven die allemaal in het compleet roze zijn. Ook dat is weer lekker generaliserend.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mee eens. Je weet dat die boten er uit worden gepakt, dat is nou eenmaal de media, het extreme opzoeken. Waarom hoor je over Roze Maandag niet die verhalen, en heb je niet die tegenstand?
Ja, en hordes macho mannen die er achter aan lopen. Met de Dance Parade te vaak gezien. Nee, dan zijn de reacties toch echt heel veel minder extreem. Mensen wensen die vrouwen niet door, of achter slot en grendel.quote:Ik zie de Gay Pride meer als een feestje om te laten zien hoe exorbitant men kan zijn, om vervolgens te huilen als er negatieve reacties op komen. Op het moment dat er een parade door een stad gaat met half-naakte vrouwen die op trucks aan het paaldansen zijn, waar volgesnoven gasten de hele dag omheen lopen met keiharde terror-muziek op, krijg je daar ook negatieve reacties op.
Het is dat je niet kunt komend weekend, maar anders had je er ook gestaanquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Ik vind het trouwens prima dat er een Gay Pride is hoor. Leuk dat de homo's weer een dagje op stap kunnen, maar wees dan ook niet zo hypocriet door te zeggen dat je daar staat voor een bredere acceptatie van homo's, en zeg gewoon dat je daar naartoe gaat om lekker te zuipen en je tong in zoveel mogelijk jongens te steken.
Ik heb nergens gezegd dat de leernichten niet mee mogen varen. Ze worden er wel alleen uitgepikt. Ik merk overigens dat we een ander besef hebben van het tonen van m'n geaardheid. Ik snap sowieso al niet waarom ik die zo nodig zou moeten tonen. Wat wil ik daarmee bewijzen? Dat ik anders ben? Kan ik daarna weer gaan janken dat men me als anders zietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sorry, maar de foto's in de krant over Roze Maandag zijn ook altijd travestieten, of extreme wijven die allemaal in het compleet roze zijn. Ook dat is weer lekker generaliserend.
Verder horen die leernichten etc. ook gewoon bij de hele homocultuur, dus waarom zouden ze niet mee mogen doen? Ik heb er ook weinig mee, maar dat is niet de reden dat die boot wel of niet mee zou mogen varen. Het gaat er om te laten zien dat we er zijn, en dat we elkaar allemaal willen accepteren (of tolereren op zijn minst) hoe we ons ook uiten. Daar staat de hele Gay Pride voor. Wees trots op je geaardheid en wie je bent.
Ik bedoelde eigenlijk nog een factor erger dan de Dance Parade. En in de bijbel-gordel zijn ongetwijfeld genoeg mensen die ook graag een brandstapel zouden willen beginnen.quote:[..]
Ja, en hordes macho mannen die er achter aan lopen. Met de Dance Parade te vaak gezien. Nee, dan zijn de reacties toch echt heel veel minder extreem. Mensen wensen die vrouwen niet dood, of achter slot en grendel.
Ja. Maar het is wel gezellig.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar is het hele doel niet om algehele acceptatie te verkrijgen? Leuk dat die homo's en gay-lovers aan de kade je accepteren, maar je wilt toch het grote publiek bereiken? In die zin kan je toch stellen dat de Gay Pride haar doel volledig mist.
Nee, ik voel geen affiniteit met de Gay Pride. Ik heb er niets mee, nog nooit gezien en zal er denk ik ook niets mee krijgen. Daarnaast is het in a'damquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is dat je niet kunt komend weekend, maar anders had je er ook gestaan.
Ja, maar ik hoef toch niet iedere gelegenheid aan te grijpen om te laten zien dat ik homo ben? Waarom die drang om dat zo extreem te uiten, ik snap dat soms echt niet. En ik ben ook geen heilig boontje, weet ik ook wel, maar ik ben ook niet vies van zelfkritiek. Ik bedoel, aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden als "normaal" in de maatschappij, maar vervolgens doen ze wel extreem hun best om te laten weten dat ze "anders" zijn. Dat klopt toch niet helemaal?quote:Acceptatie bereik je juist door alles te laten zien zodat mensen kunnen zien dat er geen verborgen dingen zijn. Hmm, komen we weer bij het park met de neukende homo's.
Anyways, de Gay Pride en de hele Nederlandse homobeweging heeft echt wel bijgedragen aan hoe goed het er nu voor staat voor homo's in Nederland. Dat is iets om trots op te zijn en dat laat je zien. Nu is het aan de media om eens een keer op een andere manier te berichtten over dergelijke evenementen. De NOS is twee jaar terug door COC geloof ik op de vingers getikt omdat ze bij nieuws over homo's altijd beelden van de leerboot op de gaypride lieten zien en de travo's die er rond lopen.
Oh, nee hoor, we verschillen niet heel erg van meningquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat de leernichten niet mee mogen varen. Ze worden er wel alleen uitgepikt. Ik merk overigens dat we een ander besef hebben van het tonen van m'n geaardheid. Ik snap sowieso al niet waarom ik die zo nodig zou moeten tonen. Wat wil ik daarmee bewijzen? Dat ik anders ben? Kan ik daarna weer gaan janken dat men me als anders ziet [ afbeelding ].
Die mensen zijn dan ook gekquote:Ik bedoelde eigenlijk nog een factor erger dan de Dance Parade. En in de bijbel-gordel zijn ongetwijfeld genoeg mensen die ook graag een brandstapel zouden willen beginnen.
Echt wel. ook daar zijn de foto's op internet en de beelden in de krant of op het nieuws van de meest extravagant uitgedoste relhomo's. Idem dito.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet mee eens. Je weet dat die boten er uit worden gepakt, dat is nou eenmaal de media, het extreme opzoeken. Waarom hoor je over Roze Maandag niet die verhalen, en heb je niet die tegenstand?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik voel geen affiniteit met de Gay Pride. Ik heb er niets mee, nog nooit gezien en zal er denk ik ook niets mee krijgen. Daarnaast is het in a'dam.
Je wilt er toch wel over kunnen praten in bepaalde gevallen zonder bang te zijn voor je bek geslagen te worden?quote:Ja, maar ik hoef toch niet iedere gelegenheid aan te grijpen om te laten zien dat ik homo ben? Waarom die drang om dat zo extreem te uiten, ik snap dat soms echt niet. En ik ben ook geen heilig boontje, weet ik ook wel, maar ik ben ook niet vies van zelfkritiek. Ik bedoel, aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden als "normaal" in de maatschappij, maar vervolgens doen ze wel extreem hun best om te laten weten dat ze "anders" zijn. Dat klopt toch niet helemaal?
Sta ik ook niet. Het is voor mij gewoon een leuk feestje en merk niets van een samenzijn dat de tolerantie verbeterd. Ik denk ook dat 80% daar echt puur om te feesten komt, zowel hetero als homo. En toch... eenmaal op de boot.... stond ik er ff bij stil en gaf het een goed gevoel. Sindsdien is mijn meening iets milder.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Ik vind het trouwens prima dat er een Gay Pride is hoor. Leuk dat de homo's weer een dagje op stap kunnen, maar wees dan ook niet zo hypocriet door te zeggen dat je daar staat voor een bredere acceptatie van homo's, en zeg gewoon dat je daar naartoe gaat om lekker te zuipen en je tong in zoveel mogelijk jongens te steken.
Alleen heb ik wel het idee dat je daar veel minder negatieve reacties op krijgt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt wel. ook daar zijn de foto's op internet en de beelden in de krant of op het nieuws van de meest extravagant uitgedoste relhomo's. Idem dito.
Wat heeft dat te maken met het continue laten zien van je geaardheid? Maar ik snap jouw punt ook wel een beetje, juist door het te laten zien wordt het meer gemeengoed en vertrouwd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wilt er toch wel over kunnen praten in bepaalde gevallen zonder bang te zijn voor je bek geslagen te worden?
Wel nee.. er wordt minder over geschreven, dat is het verschil. Dus hoor je er minder over.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen heb ik wel het idee dat je daar veel minder negatieve reacties op krijgt.
We zijn anders en dat zullen we ook altijd blijven. Normaal = Anders, Anders = Normaal. Het is niet raar om anders te zijn. Het is alleen zo dat we elkaar moeten respecteren ook al zijn we anders. En dat geldt niet alleen bij homo vs hetero. Dat geldt in veel gevallen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, ik voel geen affiniteit met de Gay Pride. Ik heb er niets mee, nog nooit gezien en zal er denk ik ook niets mee krijgen. Daarnaast is het in a'dam.
[..]
Ja, maar ik hoef toch niet iedere gelegenheid aan te grijpen om te laten zien dat ik homo ben? Waarom die drang om dat zo extreem te uiten, ik snap dat soms echt niet. En ik ben ook geen heilig boontje, weet ik ook wel, maar ik ben ook niet vies van zelfkritiek. Ik bedoel, aan de ene kant willen homo's geaccepteerd worden als "normaal" in de maatschappij, maar vervolgens doen ze wel extreem hun best om te laten weten dat ze "anders" zijn. Dat klopt toch niet helemaal?
Komt omdat het niet in Amsterdam is en het dus niet zo groot wordt uitgemeten. Maar op de berichten over Roze Maandag staan net zo goed dat soort reacties.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen heb ik wel het idee dat je daar veel minder negatieve reacties op krijgt.
Juist, en om dat laatste gaat het. Kijk nu naar al die landen waar de homo-emancipatie nog in volle gang is, de VS bijv. (NOH8 campaign, Trevor Project). Het wekt extreem veel weerstand op, maar ook legt het de vinger op de zeer plaats. Miljoenen Amerikanen zien dat homo's lesbo's etc. eigenlijk veel normaler zijn dan ze dachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het continue laten zien van je geaardheid? Maar ik snap jouw punt ook wel een beetje, juist door het te laten zien wordt het meer gemeengoed en vertrouwd.
Potten zijn om op te schijten!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zijn anders en dat zullen we ook altijd blijven. Normaal = Anders, Anders = Normaal. Het is niet raar om anders te zijn. Het is alleen zo dat we elkaar moeten respecteren ook al zijn we anders. En dat geldt niet alleen bij homo vs hetero. Dat geldt in veel gevallen.
Behalve bij lesbo's. Die zijn onnatuurlijk.
Ik was laatst op een verjaardag van een vriendin en ze stelde me voor aan haar vader als "Dit is Stephan. Hij is homo". Toen stelde mijn beste vriendin zich ook aan die vader voor met "En ik ben eefje, ik ben hetero. Blijkbaar moet dat gemeld worden."quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het continue laten zien van je geaardheid? Maar ik snap jouw punt ook wel een beetje, juist door het te laten zien wordt het meer gemeengoed en vertrouwd.
Dat is het eigenlijk in 1 zin. Je bent het, en het bepaalt heel je manier van leven.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
<knip>
Daarnaast IS homo-zijn natuurlijk ook wel een flink deel van m'n (sociaal) leven.
Ik hou wel van stootgevende seksquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind sex in het openbaar, door wie dan ook, aanstootgevend
Samen kijkenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ga ik nog wel eens doen, samen met de originele.
Maar het is niet echt iets wat je ff gezellig leuk tussendoor opzet vind ik, dan kijk ik liever een andere Disney.
Jij vindt alles stom en zuur, dus dat verbaast me dan weer nietsquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik ben het eens met Tomasso vrees ik.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij vindt alles stom en zuur, dus dat verbaast me dan weer niets
Dat is zijn eigen fout dan toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Het is dan wel een beetje the boy who cried sour wolf. Want hij vindt alles stom (behalve comics) dus als ie dan een keer ECHT iets prinicipieel stom vindt... dan denken we meteen "Ja, maar jij vindt alles stom!"
Kijken naar het homoseksuele smaldeel der natiequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh misschien dat ik het wel aanzet.
Naar wat?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:31 schreef Keukenkast het volgende:
Hooooi!
Wie gaat er naar die thema-avond kijken?
viesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zo'n thema-avond over homoseksjoewelen!
Joh, vijftienjarigen kijken.quote:
Onze 'reli-hunk'quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:44 schreef Peter het volgende:
Ik vind die Arie zo gemaakt sympathiek dattie weer onsympathiek wordt
Net als dat jij iedereen graag bij jouw greepjes laat pakken?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zo moet dat toch, als breezerslet
Arie denkt een beetje dat hij Jezus isquote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind Arie ook totaal niet aantrekkelijk ofzo
Had Jezus ook een mega tatoo op z'n rug dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Arie denkt een beetje dat hij Jezus is
Hij speelt ook Jezus in 't Schaep.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:49 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Arie denkt een beetje dat hij Jezus is
Hee hee, ik ben een hartstikke nette kast.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Net als dat jij iedereen graag bij jouw greepjes laat pakken?
Ik heb toch echt een muis hier rondlopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hee hee, ik ben een hartstikke nette kast.
Houd de muizen buiten en zo!
Jezus 2.0...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had Jezus ook een mega tatoo op z'n rug dan?
Like attracts likequote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een muis hier rondlopen.
Te oud zeker?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:48 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind Arie ook totaal niet aantrekkelijk ofzo
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:17 schreef Tomasso het volgende:
Je mag bij het bordje met de Z van Zuur er op gaan staan. Kug en Tomasso staan al op je te wachten.quote:
En ik?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag bij het bordje met de Z van Zuur er op gaan staan. Kug en Tomasso staan al op je te wachten.
Wat is daar zuur aan? Het is gewoon zoquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag bij het bordje met de Z van Zuur er op gaan staan. Kug en Tomasso staan al op je te wachten.
Ik weet wel beter dan iets van jou te verwachtenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet wel beter dan iets van jou te verwachten
Ik wacht nog op de enthousiaste huilmoeders, strakjesquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil het kijken, maar de TV doet het niet meer.
Je mist niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil het kijken, maar de TV doet het niet meer.
De vrouwen, ze was een keer bij spraakmakende zaken met paul rosenmöllerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:29 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wat ik me wel altijd afvraag of de mevrouw van politie Amsterdam-Amstelland van de vrouwen of de mannen is.
Ah kijk eens aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De vrouwen, ze was een keer bij spraakmakende zaken met paul rosenmöller
Alleen omdat er minder blote konten in zaten dan je hoopte, zekerquote:
Eerder omdat ik het gevoel had dat dit meer huis tuin en keuken televisie is.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Alleen omdat er minder blote konten in zaten dan je hoopte, zeker
Ik wilde het eigenlijk met ons mam gaan kijken en dan zeggen 'Als ik homo was, hoe zal je dat vinden?'.quote:
Ben je nog niet out danquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk met ons mam gaan kijken en dan zeggen 'Als ik homo was, hoe zal je dat vinden?'.
Maarja, dat hele feest gaat niet door!
Dan zou ze zeggen: 'Dan verandert er niks', en een dikke knipoog erbijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk met ons mam gaan kijken en dan zeggen 'Als ik homo was, hoe zal je dat vinden?'.
Maarja, dat hele feest gaat niet door!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |