Niet op reageren, het is besmettelijk, maar gaat vanzelf weer weg als je er niet aankomt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Bieberfever?
You gotta be kidding me
Volgende keer okquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had persoonlijk wel een naam-TT willen hebben. Met mijn naam.
Krijg je dan van dat haarquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op reageren, het is besmettelijk, maar gaat vanzelf weer weg als je er niet aankomt.
Wat is er met je laatste post onder dit account gebeurd?quote:
Doe een edit met jouw naam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet op reageren, het is besmettelijk, maar gaat vanzelf weer weg als je er niet aankomt.
de T, H A en E zitten er toch in.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had persoonlijk wel een naam-TT willen hebben. Met mijn naam.
Ik wist geen naam zo snel, dus ik slaap er een nachtje overquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat is er met je laatste post onder dit account gebeurd?
Ik ben niet wraakzuchtig ingesteld.quote:
Moet je proberen, is zoet johquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben niet wraakzuchtig ingesteld.
Je hebt hem weggepestquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
Waar is die Bieberette nou gebleven?
Slaap lekker TMM.quote:
kinderbedtijd ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
Waar is die Bieberette nou gebleven?
ja maar het feestje moet nog komen, vandaag ging vanzelf voorbij, maar als ik gasten krijg ben ik een enorme over achieverquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Slaap lekker TMM.
En slaap rustig, je bent tenminste niet meer jarig.
Tja, dat is denk ik dan wie je bent.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar het feestje moet nog komen, vandaag ging vanzelf voorbij, maar als ik gasten krijg ben ik een enorme over achiever
zoals je weet
Ik denk niet dat ie een baard heeftquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:33 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zeg, misschien wil Bieberette te kaap'ren varen met ons!
De dude is 17!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie een baard heeft
Ik nietquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dude is 17!
Toen had ik al een baard hoor
In je keel mag ik hopen?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
De dude is 17!
Toen had ik al een baard hoor
In mijn keel en op mijn wangen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In je keel mag ik hopen?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
In mijn keel en op mijn wangen.
en borsthaar etc.
Je mist de zoete vernederingquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:43 schreef wonderer het volgende:
Baard in de keel heb ik dan weer niet gehad (in ieder geval niet dat ik ging piepen).
I know. Maar ergens ben ik wel blijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |