SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Hihi.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt mag werken met zulke groteske lichaamsversiering.
Gelukkig welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt mag werken met zulke groteske lichaamsversiering.
Ieder zijn eigen mening/ smaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:24 schreef hijdiegaapt het volgende:
Als iets gay is. Is het wel oorbellen
Nee zo noem ik het, een stuk beter dan een stel collega's het noemen, die groene machinequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:29 schreef Omdatappel het volgende:
Noemen jullie het serieus een 'kartonverpletter' en 'splitsen'?
Voor vrouwen gelden dan ook andere verschijningsnormen dan voor mannen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Tevens zie ik er verder niet uit als een sjonnie o.i.d., dus ik zou niet weten waarom je alleen vanwege oorbellen geweigerd wordt, terwijl vrouwen het notabene vrijwel altijd dragen.
Noh.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:30 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee zo noem ik het, een stuk beter dan een stel collega's het noemen, die groene machine
Ik gebruik het woord 'kartonverpletter' btw nooit in het echt, sowieso heb ik het dan nooit over dat.
En splitsen wordt wel echter gebruikt ja, vooral door de teamleiders.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Kartonvermaler klinkt inderdaad stukken beter, die ga ik onthouden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noh.Volgens mij heet het officieel een 'kartonvermaler' en het 'splitsen' wordt bij ons verdelen genoemd. Zal wel aan de winkel liggen.
Toffe shit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kartonvermaler klinkt inderdaad stukken beter, die ga ik onthouden.
Helaas kunnen meerdere collega's niet omgaan met die machine, als in horizontaal dozen op de machine leggen waardoor hij wel draait maar het karton niet raakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef Arcadia het volgende:
ik moest die gwn altijd zelf platmaken, die shit hadden wij niet back in de days
Bedankt man.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef HerbertThePervert het volgende:
Maar hey wel lullig voor je man, gelukkig heb je hem nog
Wie stoer doet met zijn mond, neemt het meestal in de kontquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Origineel, vooral na je 'Faggot' post.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wie stoer doet met zijn mond, neemt het meestal in de kont
quote:
Of beiden.quote:
Nee, woon in een huisquote:
Die machine heeft zo te zien vele verschillende namen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Bij ons noemen ze dat groene ding de papiermolen
quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:37 schreef FebruaryAir het volgende:
Jammer dat je 'm teruggevonden hebt, oorbellen staan vaak niet bij jongens/mannen![]()
Zulke glimmers in ieder geval niet.
Ieder zijn eigen smaak.
Ik vind het niet misstaan en daar gaat het meer om dan wat jij ervan vindt.
Tevens zijn ook vaak mensen die bijv. zeggen dat oorbellen niet bij mannen staan, maar er zelf zo stijlloos mogelijk uitzien.
Nope.quote:
Nope, beide niet.quote:
Ik draag geen petjes.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:51 schreef Piethur het volgende:
TS is een petjesfiguur die onderuit gezakt, rondrijd in zijn VW Golf met een vette uitlaat en het geluid van een stofzuiger
HIHIHAHO!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:49 schreef monkyyy het volgende:
Dan pak je toch gewoon aan andere oorbel uit je grootmoeders nachtkastje?
Dit vind ik nou een zeer goede reactie. Goed gefocust op de oorspronkelijke klacht van dit topic.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:50 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Laat TS lekker die oorbel dragen als die dat verdomme wil. Wat kan ons dat nou verrotten. En we weten uberhaupt niet hoe hij eruit ziet dus of het staat weten we ook niet. Lekker belangrijk allemaal.
Ik zou het graag weer even over de oorspronkelijke klacht hebben. Terechte klacht. Wellicht voortaan oorbellen uit tijdens werk (om dit soort ongelukken te voorkomen). Goed dat je hem weer gevonden hebt.
Gegroet,
Voorbeelduser UNKLE
De officiële naam is papierpers, oja, dergelijke oorbellen bij mannen/jongetjes, is gay, komop man, waar is je mannelijkheid gebleven, waar zijn je kloten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Noh.Volgens mij heet het officieel een 'kartonvermaler' en het 'splitsen' wordt bij ons verdelen genoemd. Zal wel aan de winkel liggen.
Zo 'niet mannelijk' zijn die oorbellen niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
De officiële naam is papierpers, oja, dergelijke oorbellen bij mannen/jongetjes, is gay, komop man, waar is je mannelijkheid gebleven, waar zijn je kloten?
x920139012930912039102quote:
Omdat ik dat mooi vind.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:04 schreef the_legend_killer het volgende:
waarom heb je diamantjes in je oor ?
jij draagt ook jurkjes en bh's?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Tevens zie ik er verder niet uit als een sjonnie o.i.d., dus ik zou niet weten waarom je alleen vanwege oorbellen geweigerd wordt, terwijl vrouwen het notabene vrijwel altijd dragen.
Dat zal wel kloppen dan, maar met diamantjes in je orenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zo 'niet mannelijk' zijn die oorbellen niet.
Er zijn zat mannen die er zonder die oorbellen er een stuk 'niet mannelijker' uitzien dan mij
Volgens mij zitten die in de pers.quote:
Dan zal ik je maar verklappen dat ik ook een dikke 'schakelketting' draag.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:28 schreef kovenant het volgende:
f*cking hell wat een sjonnie pauper dikke ketting figuur oorbellen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die in de pers.
Die kreeg ik gelukkig gister net op tijd te pakken, voordat het op de grond viel. Die had ik echt niet terug kunnen vinden anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:27 schreef Gulmez het volgende:
ik heb ook oorbel terechte klacht of achterkant er van valt eraf
Heb je ook lang haar TS? of een matje?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar verklappen dat ik ook een dikke 'schakelketting' draag.
Integendeel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 16:43 schreef cvboer het volgende:
[..]
Heb je ook lang haar TS? of een matje?
quote:
geen dank, jongens horen nou eenmaal geen lang haar of een matje te hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat je m'n kapsel waardeert.
Nee man die zijn hard, als je tenminste geen MLB caps kooptquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:53 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik draag geen petjes.
Had wel begin dit jaar New Era cap gekocht, maar snel weer verkocht, te lelijk voor woorden.
Petjes zijn voor mensen die zich schamen voor hun kapselquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Nee man die zijn hard, als je tenminste geen MLB caps koopt
Hier ben ik het wel redelijk mee eens.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:11 schreef cvboer het volgende:
[..]
geen dank, jongens horen nou eenmaal geen lang haar of een matje te hebben.
Wat houdt de afkorting MLB in?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:17 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Nee man die zijn hard, als je tenminste geen MLB caps koopt
MajorLeagueBaseballquote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat houdt de afkorting MLB in?
Toen ik nog deed vakkenvullen was het ook splitsen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom dat nou weerquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:13 schreef LethalP het volgende:
Ik zou TS iig ontslaan als ik zijn teamleider was!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Toen ik nog deed vakkenvullen was het ook splitsen.
Wat je zegt ben je zelfquote:
Ben je hier serieus of loop je trollen en heb je helemaal geen oorbel? (je weet maar nooit hier)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Vervelend inderdaad.
Heb het zelf regelmatig gehad bij het visfilteren.
Alle soorten vis op de band van elkaar scheiden... maar dat was minder leuk als je oorbel weer in een dooie vis viel ofso haha
Daar zou die dooie vis ook niet mee blij zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
Vervelend inderdaad.
Heb het zelf regelmatig gehad bij het visfilteren.
Alle soorten vis op de band van elkaar scheiden... maar dat was minder leuk als je oorbel weer in een dooie vis viel ofso haha
Oke ik heb nooit in een visverwerkerij gewerkt en had oorbellen maar uitgehaald nadat ze mij homo noemden op fok.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ben je hier serieus of loop je trollen en heb je helemaal geen oorbel? (je weet maar nooit hier)
Dat is inderdaad niet zo mooi, vooral aangezien je die oorbel weer goed moet gaan desinfecteren (of in ieder geval goed schoonmaken) voor je hem weer in je oor stopt.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:21 schreef Sapstengel het volgende:
TS is een man die oorbellen draagt.
Gayfag.
Nou, nou... wat een haat propaganda.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Wil je met dit topic officieel uit de kast komen, ts?
Tering, in tijden niet meer zo'n gay-topic gezien. Hoe homo kun je zijn hey. Heb je soms ook een bijpassende bling-cockring zodat je je vriendje lekker lang anaal kunt verwennen in je caravan op het kamp?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Tering, in tijden niet meer zo'n gay-topic gezien. Hoe homo kun je zijn hey. Heb je soms ook een bijpassende bling-cockring zodat je je vriendje lekker lang anaal kunt verwennen in je caravan op het kamp?
Het Foute Uur #4: Met de Foute 111!!!1!!!!1!!!!1quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:10 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb het gemist
Dan maar naar de homo top 100 luisteren op 3fm.
OMG IK LUISTER NAAR MUZIEK!1!11!11quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]Zegt iemand die naar het 3fm homo top100 luistert.
[..]
Het Foute Uur #4: Met de Foute 111!!!1!!!!1!!!!1
Ja ja, cool story.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Je antwoordt bevestigend op mijn vraag? Mooi, dat dacht ik al.quote:
Vooroordelen zijn jouw ding wel he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je antwoordt bevestigend op mijn vraag? Mooi, dat dacht ik al.
Gefeliciteerd. Wanneer je ga je het aan je vader vertellen? Als ie klaar is met werken op de kermis?
JE DRAAGT DIT SOORT OORBELLEN!!!! WAT VERWACHT JE DAN???quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn jouw ding wel he?
Major League Baseball, als je die hier draagt is het net zoiets als iemand in New York die een PSV shirt aan heeft.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat houdt de afkorting MLB in?
Aha op die manier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:07 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Major League Baseball, als je die hier draagt is het net zoiets als iemand in New York die een PSV shirt aan heeft.
U jelly because of my swag?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
JE DRAAGT DIT SOORT OORBELLEN!!!! WAT VERWACHT JE DAN???
[ afbeelding ]
Doe nou niet alsof je de betekenis van deze woorden niet weet.quote:
Dat zou kunnen maar ik ben geen VMBO'er.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:03 schreef Raap het volgende:
Hoax, VMBO'ers worden tegenwoordig niet meer aangenomen bij supermarkten.
Nee, ik heb geen enkel idee wat die woorden betekenen. Ik heb ze dan ook nog nooit iemand horen gebruiken in het dagelijkse leven. Ik ga niet met dat volk om.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je de betekenis van deze woorden niet weet.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen enkel idee wat die woorden betekenen. Ik heb ze dan ook nog nooit iemand horen gebruiken in het dagelijkse leven. Ik ga niet met dat volk om.
Zeg dat dan meteen in plaats van dat mislukte vmbo-mocro-engels-taaltje te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:14 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
De zin vertaald: 'Ben je jaloers vanwege m'n stijl?'.
ben je jam of marmelade van mn halfzware shag ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:07 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je de betekenis van deze woorden niet weet.
Hou toch op man, alsof het iets te maken heeft met vmbo en mocro.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen in plaats van dat mislukte vmbo-mocro-engels-taaltje te gebruiken.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een zeikwijven in dit topic. Dat is pas 'gay', hele tijd commentaar hebben op anderen, Jezus.
nee serieus iemand die erbij loopt met een stel knopen die je vind op de jas van aan pimp dat kan je serieus nemen, tuurlijk begi je er dan over.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat een zeikwijven in dit topic. Dat is pas 'gay', hele tijd commentaar hebben op anderen, Jezus.
Ja leuk, maar om daar dan 4 pagina's gezeik aan te wijden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:14 schreef kovenant het volgende:
[..]
nee serieus iemand die erbij loopt met een stel knopen die je vind op de jas van aan pimp dat kan je serieus nemen, tuurlijk begi je er dan over.
net zoals lui die hun broek op gnome hoogte hebben en amper kunnen lopen, dan wrd je gewoon uitgemaakt als retard, iedereen weet het... en toch doet men het...
Jij bent teminste volwassen, dat kan je van al die kleuters die constant 'homo' posten niet zeggen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja leuk, maar om daar dan 4 pagina's gezeik aan te wijden.En ieder z'n smaak
Omdat?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat ben ik blij dat het voor jongens verboden is om oorbellen te dragen op het werk
Waar werk je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Onze mensen representatief moeten zijn
In vind ze belachelijk in elke situatie met waarin je in contact treedt met mensenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dan kan ik het wel begrijpen ja.
Zo is ie beter.quote:
Nou dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
In vind ze belachelijk in elke situatie met waarin je in contact treedt met mensen. Ook in een Supermarkt enige plek waar ze geoorloofd zouden mogen zijn is ver verstopt in een fabriek/magazijn o.i.d.
U jelly.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:50 schreef SomePerson het volgende:
Die oorbellen....
What has been seen, cannot be unseen...
Ik draag een ring (buiten werk om), kettingen en armbanden vind ik niet prettig zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nou dat is jouw mening.
Iedereen zijn eigen smaak.
Je draagt vast zeker nooit een ring(en), ketting, armband?
Haha, herkenbaar.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Helaas kunnen meerdere collega's niet omgaan met die machine, als in horizontaal dozen op de machine leggen waardoor hij wel draait maar het karton niet raakt.
Wat zijn eigenlijk de gebruikelijke eisen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Onze mensen representatief moeten zijn
-Mannen kort haar, evt. baard/snor getrimd vrouwen haren in staart/knot/vogelnest(?), geen schreeuwende kleuren zowel in haarkleur als elastieken e.d.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:34 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de gebruikelijke eisen?
vroeg het mij af, vrij helpvol iigquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
-Mannen kort haar, evt. baard/snor getrimd vrouwen haren in staart/knot/vogelnest(?), geen schreeuwende kleuren zowel in haarkleur als elastieken e.d.
-Geen ringen/armbanden/horloges mannen geen oorbellen vrouwen oorbellen geen grote ringen/hangertjes
-Goede lichaamsverzorging/geen lange nagels/kunstnagels.
Bedrijfskleding
-Pantalon, blouse, (evt), stropdas, zwarte leren veterschoenen.
Dat ongeveer maar dat zijn redelijk standaard regeltjes volgens mij
Je bent gewoon homo. Klaar.quote:
Jouw oorbel diskwalificeert je voor het vellen van enig oordeel over wie dan ook.quote:
En dat bepaal jij?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:08 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jouw oorbel diskwalificeert je voor het vellen van enig oordeel over wie dan ook.
Ja dat bepaal ik. Moeite mee?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Haha grappenmaker.
JA!quote:
Piercing in je oor? Als in zo bovenin? Waarom? Omdat jij dat zo mooi vindt? Ik ga hier steeds raardere dingen lezenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:31 schreef Superslechterik het volgende:
Mannen met oorbellen.
Neem dan een échte piercing in je oor of een tunnel als je perse stoer moet doen.
Hey Rumiii,quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:33 schreef rumiii het volgende:
Hey TS
Wij hebben niet zo een kartonpletter, waarom jullie wel?
My swag is spreading all over the internet.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef rumiii het volgende:
Als je op kartonpletter 'googlet' kom je uit op de oorbellen van TS
Jumbo (quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:36 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hey Rumiii,
Dat weet ik helaas niet.
Voor welke supermarktketen werk je?
Jumpo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:37 schreef rumiii het volgende:
[..]
Jumbo ()
Waarschijnlijk werk jij bij de Aldi.. klopt dat ?
Nee ik bedoelde, denk je echt dat ik in Aldi werk? Dat lijkt mij samen met de Lidl juist 1 van de winkels die dat niet heeft (aangezien ze ook geen vakken hebben e.d.)quote:
Ow, ik sprak uit ervaring, heb er zo een bij de Aldi hier gezien, vandaarquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde, denk je echt dat ik in Aldi werk? Dat lijkt mij samen met de Lidl juist 1 van de winkels die dat niet heeft (aangezien ze ook geen vakken hebben e.d.)
Aha, nope ik werk bij de AH.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ow, ik sprak uit ervaring, heb er zo een bij de Aldi hier gezien, vandaar
Ik heb er eentje van Detroit puur om J Dilla te representen. Verder nog eentje van Carhatt X New Eraquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha op die manier.
Ik snap het wel, had zelf cap van SOX, maar kende het verder niet dus vond het ook nogal dom er mee te lopen.
omfgquote:
Aha, kan wel vet zijn mits niet i.c.m. met Nickelson o.i.d.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:03 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Detroit puur om J Dilla te representen. Verder nog eentje van Carhatt X New Era
Ik zie er mannelijk uit, dat kan je van die man/vrouw op die foto niet zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |