Vandaag was ik, zoals wel vaker, aan het werken bij m'n werkgever.
Als vakkenvuller bij een supermarkt.
Vrijwel iedereen die vakkenvuller is, of is geweest, weet vast wel dat je lege dozen, verpakking etc. in een zogenoemde karton/ papierpletter moet stoppen.
Ik had dus het chipspad gevuld en daarbij heb je meestal van die grote dozen. Nou fijn, toen ik klaar was naar achter gegaan om karton in de karton/ papierpletter te stoppen en meteen nieuwe kar te halen. Alleen was het nogal een teringzooi in het magazijn, doordat een collega bezig was met het splitsen van de zojuist binnnengekomen vracht.
Hierdoor was de ruimte in de omgeving van de kartonpletter redelijk klein. Een beetje kloten dus om al die grote en paar kleine (uitelkaar gehaalde) dozen in die machine te deponeren. Zo bleef op een gegeven moment een paar van die dozen achter m'n oorbel hangen tijdens het omhoog tillen. En ja, dat voel je zeker. A fijn, ik dacht dat komt wel goed.
Heb ik dus die dozen erin gegooid, voel ik aan m'n oorbel.. is ie weg!
Had ze een week geleden gekregen dus aardig zonde als ik het kwijt zou zijn.
Die hele kartonmachine lopen doorzoeken, vind niks, daarna de grond onderzoeken, wederom niks (ondertussen meerdere collega's die vragen wat ik doe). Ik dacht, die oorbel ben ik kwijt of misschien vind het nog nadat ik de kar verplaats. En ja hoor! Ligt ie opeens op de grond, helaas wel met een omgebogen stang, maar die was gelukkig makkelijk en goed om te buigen zonder dat ie stuk ging.
Uiteindelijk dus teruggevonden, maar was wel even schrikken.
Voorbeeld van oorbel:
![sol_EAR100_1.jpg]()
Alleen zonder dat rare randje en iets donkerder.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.