Het was ook niet voor die van jou bedoeldquote:
Juist.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Het was ook niet voor die van jou bedoeld
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:42 schreef OeJ het volgende:
Ik snap 'm niet...het ligt aan mij.
vertel!
Schedellichting?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:27 schreef OeJ het volgende:
Ik mik er ook maar eentje bij:
Onthoofding (15)
Vieren.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:45 schreef Poppenkastpop het volgende:
Onvoldoendes tijdens een feest? (6)
Echter.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:26 schreef Treinhomo het volgende:
Maar dat is nog realistischer dan de waarheid ! (6)
Het is een beroep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:31 schreef Poppenkastpop het volgende:
Nee. Kunt u ons de weg naar de oplossing vertellen, meneer?
Parel.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 14:44 schreef Poppenkastpop het volgende:
Staat in een klein diamantje. (5)
Bar en boos.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 07:53 schreef Mark het volgende:
Het is godgeklaagd met die woedende cafe-eigenaar (3,2,4)
Pashokje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:19 schreef Poppenkastpop het volgende:
Danslokaal met strippers? (8)
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:48 schreef Mark het volgende:
Ik twijfelde al hoe je grijpstuiver telde
Verwijderingsbijdrage.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:58 schreef Mark het volgende:
Verwijderbijdrage? Al past dat geloof ik niet.
Maar ik ben toch
In "post"quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 11:19 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd het cryptische er aan niet echt: een postnatale depressie is toch ook slecht nieuws na een zwangerschap? Of zit het 'm in "post"?
spruitjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 12:09 schreef Poppenkastpop het volgende:
Een partij ramen bij de groenteboer. (8)
Bij onze groenteboer zijn ze altijd zo klein en verdienen ze die benaming nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:13 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
ja, dat is 9 letters, zocht eigenlijk spruiten.
Ok. Mooi.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Poppenkastpop het volgende:
Dit gebruik je als een bekende bezig is met een examen of zo.
Dit is een hint voor het woord dat ik zoek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:24 schreef Poppenkastpop het volgende:
Dit gebruik je als een bekende bezig is met een examen of zo.
Aan de hand...duimquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:49 schreef kuukuh het volgende:
duim? ik snap hier echt geen zak van =)
Op 2 verschillende manieren uitgelegd, nou, dat kan niet beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:51 schreef kuukuh het volgende:
Jeetje....ik zit echt in het verkeerde topic. Wel leuk om te lezen trouwens!
Hoop dat hij klopt dan, anders is het lastig raden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:03 schreef kuukuh het volgende:
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik 'm zojuist bedacht heb
Eerste 5 letters zijn foutquote:
Ik dacht bij serie aan een soort (type)...(auto). Vandaar.quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:45 schreef Mark het volgende:
Nope, jullie gebruiken een gedeelte van de omschrijving niet
quote:
Ja, maar je hebt dan wel eens een overslaande stem, waardoor je opeens heel hoog komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:24 schreef Poppenkastpop het volgende:
Tegenovergestelde juist:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Baard_in_de_keel
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef Poppenkastpop het volgende:
iemand de pas afsnijden natuurlijk
Zit het goede land er tussen:quote:
Cyprus is warm.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:48 schreef OeJ het volgende:
[..]
Zit het goede land er tussen:
ANGOLA - AZOREN - BELGIE - BELIZE - BHUTAN - BRUNEI - CANADA - CYPRUS - EGYPTE - GAMBIA - GUINEE - GUYANA - ISRAEL - ITALIE - MALAWI - MEXICO - MONACO - PANAMA - QUATAR - RWANDA - SERVIE - SOEDAN - SPANJE - TAIWAN - TOBAGO - TUVALU - ZAMBIA - ZWEDEN
?
Dat is het idee erachter inderdaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:41 schreef Smurfin het volgende:
Ik vind het wel lekker lopen zo. Als ik er zonder letters niet uitkom, geef ik het al gauw op,
met extra letter(s) blijf je toch iets langer puzzelen. En bij een gewone puzzel krijg je ook steeds meer letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |