SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Ik hoef niet altijd de lapo hoor.quote:
Klopt, maar het heeft zoveel kanten, de onvoorspelbaarheid kan ook enorm kut zijn....dan hebje de ene dag het heel gezellig en de volgende dag heeft ze een ontzettende negatieve houding....en ga daar dan nog maar eens "goed" mee om...haha, bijna alles wat je zegt wordt verkeerd opgevat...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Zielige meisjes zijn meestal depri, daar kun je niet mee lachenMaar aan de andere kant, ze zijn denk ik wel heel aanhankelijk van een vriend
Iemand wijzen op nervositeit heeft nooit zo'n zin denk ik.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had je haar achteraf willen wijzen op het stinken en nerveus doen?
Dan weten we dat ook weer.quote:
Zou het autobiografisch zijn?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Die ene meisje die strawberry beschreef kan idd problemen hebben thuis, maar dan kan ze toch wel wat aan haar geur doen?
Ik knijp 'm nu al voor die introductieweek hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jij zieliger zou doen zou er wel een "Date" voor ons inzitten.
ik kan het me al helemaal voorstellen, jij zou zielig moeten doen dat je helemaal niets weet van het studieleven op utwente, nu je daar misschien heengaat(of die andere), en dan kan ik zeggen dat ik het ook niet weet.
maar als je dan volhoudt, en zielig blijft doen dan zeg ik zo van: "oke! dan gaan we dat samen wel uitzoeken" ofzoiets.
en dan ga ik voor je op internet kijken (ik weet het zelf ook niet) waar de studentenplekken zijn. en dan ga ik daar zelf ook heen, maar dan mag je mee.
en dat is een "Date" met een doel. (hebben we het eerder over gehad).
Aha, oke.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand wijzen op nervositeit heeft nooit zo'n zin denk ik.
Stinken wel op subtiele wijze, volgens mij zelfs een keer direct. Dan zei ze dat ze vergeten was haar tanden te poetsen. Was het de volgende dag weer hetzelfde. Soort zelfverwaarlozing denk ik.
Inmiddels gaat het wel beter met haar. Ze had thuis nogal wat issues met haar familie geloof ik. En op school werd ze wel eens gepest omdat ze dik was. Maar niet stelselmatig.
BAM!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Ik logde net in, zag het en dacht doe het maar.
Als ik die jongen had moeten wijzen op al zijn rare gewoontes was ik er wel even mee bezig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had je haar achteraf willen wijzen op het stinken en nerveus doen?
Tuurlijk, maar er zijn echt verneukte gezinnen waar het hele huis stinkt, dus niemand leert haar dat dat abnormaal is....klinkt stom ma als je daarin opgroeit weet je niet beterquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Die ene meisje die strawberry beschreef kan idd problemen hebben thuis, maar dan kan ze toch wel wat aan haar geur doen?
Ze vond je te oud.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hoi is kut, begin gewoon met iets socialers
angel-joy ga je nou mee naar de VIP-floor ondertussen ofwat
Die ene?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Hou op ik mag dit jaar over doen en heb nu al de zenuwen als de pest. Al die nieuwe mense lere kenne etc. nee niks voor mij. Kben er tevens trouwens wel echt een ster in om contacten te leggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik knijp 'm nu al voor die introductieweek hoor.
Contact leggen met vreemden is niet een van mijn sterkste punten.
Ik heb er eigenlijk zin in! Ik heb aan de studie die ik nu doe eigenlijk maar 1 vriend/goede kennis overgehouden, en ik hoop dat het wat beter gaat als ik er een studie bij doe.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik knijp 'm nu al voor die introductieweek hoor.
Contact leggen met vreemden is niet een van mijn sterkste punten.
Tja, 't zal wel aan mij liggen, maar ik doe dat gewoon.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik die jongen had moeten wijzen op al zijn rare gewoontes was ik er wel even mee bezig.
Je wilt van binnen haar beschermen en leiden. Deze eigenschappen mag je best nog meer naar buiten brengen want ze zijn zeer goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als jij zieliger zou doen zou er wel een "Date" voor ons inzitten.
ik kan het me al helemaal voorstellen, jij zou zielig moeten doen dat je helemaal niets weet van het studieleven op utwente, nu je daar misschien heengaat(of die andere), en dan kan ik zeggen dat ik het ook niet weet.
maar als je dan volhoudt, en zielig blijft doen dan zeg ik zo van: "oke! dan gaan we dat samen wel uitzoeken" ofzoiets.
en dan ga ik voor je op internet kijken (ik weet het zelf ook niet) waar de studentenplekken zijn. en dan ga ik daar zelf ook heen, maar dan mag je mee.
en dat is een "Date" met een doel. (hebben we het eerder over gehad).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |