SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatJe moeder is een hamster
Ik ben even ergens anders mee bezig.quote:
Willen wij weten wat?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben even ergens anders mee bezig.
dit is een vrouw he, die kunnen makkelijk partners krijgen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
Benzin ik zal je een perfect voorbeeld geven!
Ik ken een vrouw die misbruikt is in haar jeugd meerdere jaren.
Ze krijgt een relatie, in die relatie is ze keer op keer geslagen tot in het extreme.
Heb haar nooit horen klagen over wel of geen geluk. Ze had maar 1 doel! Een eigen winkel, eigen leventje en een vriend die haar behandeld zoals zij dat verwacht.
Ze heeft er heel veel voor moeten doen. Maar ze heeft nu alles waar ze vroeger van droomde. Elke tegenslag heeft ze overwonnen en staat nu steviger in haar schoenen dan een gemiddeld persoon.
Als zij was gaan afwachten of zeuren dat ze een slechte jeugd gehad heeft of het ontbreken van geluk, had ze dit alles niet gehad.
Alles is mogelijk maar je moet wel het lef hebben om het te proberen en te doen!
Je mist het punt waar het over gaat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit is een vrouw he, die kunnen makkelijk partners krijgen.
en dat is onzin. Dit is ook een beetje de kritiek die ik heb op dit topic. Het is voornamelijk gebaseerd op mannen die niet aan de vrouw kunnen komen. Maar andersom is dit ook zo. alleen daar hoor je veel minder over.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dit is een vrouw he, die kunnen makkelijk partners krijgen.
Noem eens wat voorbeelden van slechte ervaringen die je hebt gehad met vrouwen. Ik heb het idee dat je er te zwaar aan tilt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Met mijn ouders heb ik sowieso niet een hele goede relatie om eerlijk te zijn. Mijn moeder is inderdaad wel een uitzondering en sommige meisjes hier op Fok zijn ook heel lief en begripol geweest.
Maar feit is dat ik op mijn moeder na nog nooit een vrouw heb ontmoet (in het echt) die aardig voor me was.
[..]
Ik heb niet het idee dat ik dat doe. Ik heb er bij voorbaat niet veel vertrouwen in, maar ik blijf altijd aardig
als dat het ergste is inderdaad...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
boeien, als elke afwijzing een ''slechte ervaring'' is dan zou ik een slechte jeugd hebben
Ik ben een keer afgewezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
boeien, als elke afwijzing een ''slechte ervaring'' is dan zou ik een slechte jeugd hebben
Plaatjes draaien.quote:
Er zit een groot kern van waarheid in. Een vrouw kan er als een 5 uit zien, en alsnog willen er veel mannen met haar naar bed. Mannen zijn evolutionair gezien diegene die hun zaad moet verspreiden. De vrouwen hebben iemand nodig die voor haar en het kind kunnen zorgen en heeft meer baat bij stabiliteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en dat is onzin. Dit is ook een beetje de kritiek die ik heb op dit topic. Het is voornamelijk gebaseerd op mannen die niet aan de vrouw kunnen komen. Maar andersom is dit ook zo. alleen daar hoor je veel minder over.
Welke plaatjes? Kan ik een plaatje aanvragen?quote:
Ja dat kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke plaatjes? Kan ik een plaatje aanvragen?
Ik heb nooit dat gevoel gehad bij een vrouw dat ze me ziet zitten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben maar 1x afgewezen, maarja:ik ga ook niet zo snel op een jongen af, behalveals ik zeker weet dt hij mij ook ziet zitten
Oke,quote:
Ik probeer wel een open antwoord te ontlokken om eerlijk te zijn. en als het een interessant onderwerp is of ik heb er een mening over dan zal ik die wel geven. of je er beter door overkomt. ik weet het niet, maar ik denk het wel. communicatie is iets wat je doet samen met de ander. als je alleen maar vragen stelt is het net zo'n kruisverhoorquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo daar ben ik weerhet is hier nog steefs erg gezellig, al is er overdag meestal vrij weinig te doen.
Ik heb een vraagje he, kom je beter over als je een vraag stelt als een vaststelling? Dus ipv: wat zijn je hobbies, jij ziet eruit als een meisje dat [insert naam hobby] doet!.
Ben daar erg nieuwsgierig naar.
Ook, moneyfornothing, heb ik wel een interessant leven maar er gebeurt nooit iets, zoals bij ook_gek, die hele avonturen beleeft in de supermarkt (zoals hij zegt). Zoiets gebeurt mij nou nooit. Ligt dat aan mijn gebrek aan creativiteit? Of heeft dat gewoon een andere oorzaak? Ik snap het namelijk niet
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke,dan wil ik een nummertje over afwijzing horen.
Het maakt niet uit wat je zegt, het gaat er meer om hoe je iets zegt. Zo kan je in principe de meest domme onzin dingen uitkramen, als je er maar echt in gelooft en het uit jezelf komt. Je kunt bij wijze van spreken op een vrouw afstappen en zeggen "hoi, ik zag daar een steen liggen, en die zag er zo mooi uit blabla".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo daar ben ik weerhet is hier nog steefs erg gezellig, al is er overdag meestal vrij weinig te doen.
Ik heb een vraagje he, kom je beter over als je een vraag stelt als een vaststelling? Dus ipv: wat zijn je hobbies, jij ziet eruit als een meisje dat [insert naam hobby] doet!.
Ben daar erg nieuwsgierig naar.
Ook, moneyfornothing, heb ik wel een interessant leven maar er gebeurt nooit iets, zoals bij ook_gek, die hele avonturen beleeft in de supermarkt (zoals hij zegt). Zoiets gebeurt mij nou nooit. Ligt dat aan mijn gebrek aan creativiteit? Of heeft dat gewoon een andere oorzaak? Ik snap het namelijk niet
Vrouwen laten dat heel subtiel merken. Zijn niet zo "bot"als een vent. En een vent die moet het haast voorgekauwd worden om die subtiele dingen op te merken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nooit dat gevoel gehad bij een vrouw dat ze me ziet zitten.
Of ik had het niet door kan ook.
ik heb geen van drie-en de afgelopen topic echt actief zien posten tbh. lant nog wel een enkele keer, maar die leek een scharrel te hebben ofzo (zo'n oh-oh-cherso typeje).quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Crutch het volgende:
NaRRaToR, we hebben minnemin, formerjellybean en lanterfanteraar.
Dat zijn al drie vrouwen die over hun dates praten.
Of iets over datenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |