abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:47:09 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_100283762

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Je moeder is een hamster
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:49:13 #2
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100283839
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:45 schreef Crutch het volgende:
Heloef, je laat een lapo liggen. :')
Ik ben even ergens anders mee bezig. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100283881
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben even ergens anders mee bezig. _O-
Willen wij weten wat?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:50:10 #4
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100283883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
Benzin ik zal je een perfect voorbeeld geven!

Ik ken een vrouw die misbruikt is in haar jeugd meerdere jaren.

Ze krijgt een relatie, in die relatie is ze keer op keer geslagen tot in het extreme.

Heb haar nooit horen klagen over wel of geen geluk. Ze had maar 1 doel! Een eigen winkel, eigen leventje en een vriend die haar behandeld zoals zij dat verwacht.

Ze heeft er heel veel voor moeten doen. Maar ze heeft nu alles waar ze vroeger van droomde. Elke tegenslag heeft ze overwonnen en staat nu steviger in haar schoenen dan een gemiddeld persoon.

Als zij was gaan afwachten of zeuren dat ze een slechte jeugd gehad heeft of het ontbreken van geluk, had ze dit alles niet gehad.

Alles is mogelijk maar je moet wel het lef hebben om het te proberen en te doen!
dit is een vrouw he, die kunnen makkelijk partners krijgen.
pi_100284013
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Je mist het punt waar het over gaat. :N
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:54:33 #6
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100284059
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en dat is onzin. Dit is ook een beetje de kritiek die ik heb op dit topic. Het is voornamelijk gebaseerd op mannen die niet aan de vrouw kunnen komen. Maar andersom is dit ook zo. alleen daar hoor je veel minder over.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Met mijn ouders heb ik sowieso niet een hele goede relatie om eerlijk te zijn. Mijn moeder is inderdaad wel een uitzondering en sommige meisjes hier op Fok zijn ook heel lief en begripol geweest.

Maar feit is dat ik op mijn moeder na nog nooit een vrouw heb ontmoet (in het echt) die aardig voor me was.

[..]

Ik heb niet het idee dat ik dat doe. Ik heb er bij voorbaat niet veel vertrouwen in, maar ik blijf altijd aardig :)
Noem eens wat voorbeelden van slechte ervaringen die je hebt gehad met vrouwen. Ik heb het idee dat je er te zwaar aan tilt.
na na na na na na na Badjasman!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:56:01 #7
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100284114
boeien, als elke afwijzing een ''slechte ervaring'' is dan zou ik een slechte jeugd hebben :')
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 19:57:51 #8
13411 NaRRaToR
pi_100284206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
boeien, als elke afwijzing een ''slechte ervaring'' is dan zou ik een slechte jeugd hebben :')
als dat het ergste is inderdaad...
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:01:28 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100284375
Hallo daar ben ik weer :) het is hier nog steefs erg gezellig, al is er overdag meestal vrij weinig te doen.
Ik heb een vraagje he, kom je beter over als je een vraag stelt als een vaststelling? Dus ipv: wat zijn je hobbies, jij ziet eruit als een meisje dat [insert naam hobby] doet!.
Ben daar erg nieuwsgierig naar.
Ook, moneyfornothing, heb ik wel een interessant leven maar er gebeurt nooit iets, zoals bij ook_gek, die hele avonturen beleeft in de supermarkt (zoals hij zegt). Zoiets gebeurt mij nou nooit. Ligt dat aan mijn gebrek aan creativiteit? Of heeft dat gewoon een andere oorzaak? Ik snap het namelijk niet :?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:02:10 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284400
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ik ben een keer afgewezen.
Gelukkig was ik niet verliefd op dat meisje. _O-
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:02:25 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Willen wij weten wat?
Plaatjes draaien.
C'est la vie
pi_100284517
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

en dat is onzin. Dit is ook een beetje de kritiek die ik heb op dit topic. Het is voornamelijk gebaseerd op mannen die niet aan de vrouw kunnen komen. Maar andersom is dit ook zo. alleen daar hoor je veel minder over.

Er zit een groot kern van waarheid in. Een vrouw kan er als een 5 uit zien, en alsnog willen er veel mannen met haar naar bed. Mannen zijn evolutionair gezien diegene die hun zaad moet verspreiden. De vrouwen hebben iemand nodig die voor haar en het kind kunnen zorgen en heeft meer baat bij stabiliteit.

Daarom zeggen vrouwen ook vaak dat veel mannen oppervlakkig zijn omdat we alleen naar borsten kijken en te weinig naar innerlijk.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_100284555
Ik ben maar 1x afgewezen, maarja:ik ga ook niet zo snel op een jongen af, behalveals ik zeker weet dt hij mij ook ziet zitten ;(
pi_100284564
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Plaatjes draaien.
Welke plaatjes? Kan ik een plaatje aanvragen?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:06:41 #15
118585 Crutch
pi_100284584
NaRRaToR, we hebben minnemin, formerjellybean en lanterfanteraar.
Dat zijn al drie vrouwen die over hun dates praten.
Je moeder is een hamster
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:06:50 #16
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284592
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welke plaatjes? Kan ik een plaatje aanvragen?
Ja dat kan.
C'est la vie
pi_100284594
Ik heb zo veel blauwtjes gelopen dat ik nu een smurf ben :+
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:07:39 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284615
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben maar 1x afgewezen, maarja:ik ga ook niet zo snel op een jongen af, behalveals ik zeker weet dt hij mij ook ziet zitten ;(
Ik heb nooit dat gevoel gehad bij een vrouw dat ze me ziet zitten.
Of ik had het niet door kan ook.
C'est la vie
pi_100284640
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dat kan.
Oke, :D dan wil ik een nummertje over afwijzing horen.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:08:51 #20
13411 NaRRaToR
pi_100284667
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo daar ben ik weer :) het is hier nog steefs erg gezellig, al is er overdag meestal vrij weinig te doen.
Ik heb een vraagje he, kom je beter over als je een vraag stelt als een vaststelling? Dus ipv: wat zijn je hobbies, jij ziet eruit als een meisje dat [insert naam hobby] doet!.
Ook, moneyfornothing, heb ik wel een interessant leven maar er gebeurt nooit iets, zoals bij ook_gek, die hele avonturen beleeft in de supermarkt (zoals hij zegt). Zoiets gebeurt mij nou nooit. Ligt dat aan mijn gebrek aan creativiteit? Of heeft dat gewoon een andere oorzaak? Ik snap het namelijk niet :?
Ik probeer wel een open antwoord te ontlokken om eerlijk te zijn. en als het een interessant onderwerp is of ik heb er een mening over dan zal ik die wel geven. of je er beter door overkomt. ik weet het niet, maar ik denk het wel. communicatie is iets wat je doet samen met de ander. als je alleen maar vragen stelt is het net zo'n kruisverhoor :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:08:53 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284671
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oke, :D dan wil ik een nummertje over afwijzing horen.
_O-
Wat dan?
Zoek zelf even wat leuks.
C'est la vie
pi_100284676
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:01 schreef Newbie114 het volgende:
Het maakt niet uit wat je zegt, het gaat er meer om hoe je iets zegt. Zo kan je in principe de meest domme onzin dingen uitkramen, als je er maar echt in gelooft en het uit jezelf komt. Je kunt bij wijze van spreken op een vrouw afstappen en zeggen "hoi, ik zag daar een steen liggen, en die zag er zo mooi uit blabla".
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_100284741
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb nooit dat gevoel gehad bij een vrouw dat ze me ziet zitten.
Of ik had het niet door kan ook.
Vrouwen laten dat heel subtiel merken. Zijn niet zo "bot"als een vent. En een vent die moet het haast voorgekauwd worden om die subtiele dingen op te merken.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:10:37 #24
13411 NaRRaToR
pi_100284742
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:06 schreef Crutch het volgende:
NaRRaToR, we hebben minnemin, formerjellybean en lanterfanteraar.
Dat zijn al drie vrouwen die over hun dates praten.
ik heb geen van drie-en de afgelopen topic echt actief zien posten tbh. lant nog wel een enkele keer, maar die leek een scharrel te hebben ofzo (zo'n oh-oh-cherso typeje).
pi_100284757
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef heloef het volgende:

[..]

_O-
Wat dan?
Zoek zelf even wat leuks.
Of iets over daten
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:11:24 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284776
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of iets over daten
Ja kom dan met een nummer? :P
C'est la vie
pi_100284784
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:54 schreef NaRRaToR het volgende:

Noem eens wat voorbeelden van slechte ervaringen die je hebt gehad met vrouwen. Ik heb het idee dat je er te zwaar aan tilt.
Het is voor mij lastig om die vraag te beantwoorden. Aan de ene kant wil ik jullie een zo eerlijk mogelijk antwoord geven zodat jullie me goed kunnen helpen; Aan de andere kant ben ik bang om herkend te worden. Mijn verhalen zijn denk ik zo specifiek en ongebruikelijk dat ik gelijk herkend zou worden.

Ik wil een situatieschets geven, maar dit is lang niet alles en vrij globaal.

Op de middelbare school werd ik verliefd op een heel populair meisje. Ik heb een hele grote en langdurige inschattingsfout gemaakt die heel lang heeft geduurd omdat ik het idee had dat ik mijn fout recht moest zetten. Ze heeft me belachelijk gemaakt, de grond in getrapt, bovenbouwers gestuurd om me te bedreigen. En zij was niet de enige die me vernederde en uitlachte, haar legertje vriendinnen deed dat ook.

En als je toch al de stille jongen was dan ben je voor alle andere meisjes gelijk maar vreemd en eng als zoiets gebeurt.

Er zijn een paar meisjes geweest die anoniem een brief over me verspreid hebben waarin ik onder meer "een klootzak waar ik liever met een grote boog omheen loop" werd genoemd.

Zodra ik dingen probeerde te doen om mezelf te verdedigen leidde dat altijd tot conflicten waarin ik alsnog het onderspit delfde en mensen boos op me waren. Wat ik ook deed, ik kon eigenlijk niets doen. Het is vreselijk om je zo hulpeloos te voelen.

Daarnaast ben ik ook nog een paar keer flink afgewezen, maar als dat het ergste zou zijn dan zou het me stukken minder dwars zitten.

Het komt een stuk minder erg over omdat ik het nu kort houd en ik heel veel details moet weglaten uit angst voor herkenning. Ik ben er echter zeker van dat ieder ander in mijn schoenen hetzelfde gereageerd zou hebben op wat mij overkwam.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:11:43 #28
13411 NaRRaToR
pi_100284787
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef winstonbaalt het volgende:

[..]

Vrouwen laten dat heel subtiel merken. Zijn niet zo "bot"als een vent. En een vent die moet het haast voorgekauwd worden om die subtiele dingen op te merken.
sommige vrouwen ook echt niet hoor.... :o
pi_100284813
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ron Paul 2012
pi_100284849
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:11 schreef heloef het volgende:

[..]

jij bent de DJ :P
14 SHADES OF GREY
pi_100284872
Wat voor smurf ben je? :P
vrouwen hebben sneller dingen door omdat ze op kleinere dingen letten, maar let maar eens op de lichaamstaal, of ze met een open houding naar je toe staat en of ze probeert jou blik op te vangen bijvoorbeeld ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:14:30 #32
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100284922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het maakt niet uit wat je zegt, het gaat er meer om hoe je iets zegt. Zo kan je in principe de meest domme onzin dingen uitkramen, als je er maar echt in gelooft en het uit jezelf komt. Je kunt bij wijze van spreken op een vrouw afstappen en zeggen "hoi, ik zag daar een steen liggen, en die zag er zo mooi uit blabla".
Wat ik hier hoorde van een meisje dat ze ooit tijdens het uitgaan door de stad liep en dat er een jongen kwam: 'Hoi, wil je een bloemkool?' En zij zo van ja (ze dacht dat hij dronken was) en even later kwam hij ook terug met een bloemkool en zij dus lachen enzo, ik denk bij mezelf; oke dit ga ik ook eens proberen. Maar kun je jezelf voorstellen en dan zo'n heel verhaal afsteken, want hoi ik ben newbie en ik zag net een steen is nou ook weer niet zo'n goed gesprek denk ik :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:14:38 #33
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100284928
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
vrouwen hebben sneller dingen door omdat ze op kleinere dingen letten, maar let maar eens op de lichaamstaal, of ze met een open houding naar je toe staat en of ze probeert jou blik op te vangen bijvoorbeeld ;)
Wie ik?
C'est la vie
pi_100284966
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
Brilsmurf :+ of moppersmurf
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:19:44 #35
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100285153
welkom angel-joy :W
kopje koffie erbij c_/ ?
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:20:11 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100285178
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:19 schreef WokkelKardinaal het volgende:
welkom angel-joy :W
kopje koffie erbij c_/ ?
Ze is van mijn leeftijd handjes thuis.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:20:27 #37
13411 NaRRaToR
pi_100285193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is voor mij lastig om die vraag te beantwoorden. Aan de ene kant wil ik jullie een zo eerlijk mogelijk antwoord geven zodat jullie me goed kunnen helpen; Aan de andere kant ben ik bang om herkend te worden. Mijn verhalen zijn denk ik zo specifiek en ongebruikelijk dat ik gelijk herkend zou worden.

Ik wil een situatieschets geven, maar dit is lang niet alles en vrij globaal.

Op de middelbare school werd ik verliefd op een heel populair meisje. Ik heb een hele grote en langdurige inschattingsfout gemaakt die heel lang heeft geduurd omdat ik het idee had dat ik mijn fout recht moest zetten. Ze heeft me belachelijk gemaakt, de grond in getrapt, bovenbouwers gestuurd om me te bedreigen. En zij was niet de enige die me vernederde en uitlachte, haar legertje vriendinnen deed dat ook.

En als je toch al de stille jongen was dan ben je voor alle andere meisjes gelijk maar vreemd en eng als zoiets gebeurt.

Er zijn een paar meisjes geweest die anoniem een brief over me verspreid hebben waarin ik onder meer "een klootzak waar ik liever met een grote boog omheen loop" werd genoemd.

Zodra ik dingen probeerde te doen om mezelf te verdedigen leidde dat altijd tot conflicten waarin ik alsnog het onderspit delfde en mensen boos op me waren. Wat ik ook deed, ik kon eigenlijk niets doen. Het is vreselijk om je zo hulpeloos te voelen.

Daarnaast ben ik ook nog een paar keer flink afgewezen, maar als dat het ergste zou zijn dan zou het me stukken minder dwars zitten.

Het komt een stuk minder erg over omdat ik het nu kort houd en ik heel veel details moet weglaten uit angst voor herkenning. Ik ben er echter zeker van dat ieder ander in mijn schoenen hetzelfde gereageerd zou hebben op wat mij overkwam.
Dus als ik het goed begrijp.... ben je afgewezen door een griet en nam je daar geen genoegen mee. Wat jij wss ziet als je fout rechtzetten kan goed overkomen als lastig vallen. Voor haar ben je dan inderdaad irritant en naief. "Die jongen wil het echt niet snappen"...Ik weet niet hoe ver je bent gegaan maar ik gok vrij ver wil je bedreigd worden door bovenbouwers...

Ken je je grenzen wel?
pi_100285205
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:14 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Wat ik hier hoorde van een meisje dat ze ooit tijdens het uitgaan door de stad liep en dat er een jongen kwam: 'Hoi, wil je een bloemkool?' En zij zo van ja (ze dacht dat hij dronken was) en even later kwam hij ook terug met een bloemkool en zij dus lachen enzo, ik denk bij mezelf; oke dit ga ik ook eens proberen. Maar kun je jezelf voorstellen en dan zo'n heel verhaal afsteken, want hoi ik ben newbie en ik zag net een steen is nou ook weer niet zo'n goed gesprek denk ik :P
Niet het beste gesprek haha, maar alles kan een opener zijn als je maar jezelf kunt zijn.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:20:52 #39
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100285212
check em zn territorium markeren _O-
Spreading the Word
pi_100285237
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
check em zn territorium markeren _O-
Hosselaar he
pi_100285263
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze is van mijn leeftijd handjes thuis.
Ja en?
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:22:19 #42
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100285280
pur sang, hij heeft er een voor elke dag vand e week hoorde ik, en twee op feestdagen _O_
Spreading the Word
pi_100285357
Haha, :P Met suiker en melk graag :D
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:24:04 #44
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100285362
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet het beste gesprek haha, maar alles kan een opener zijn als je maar jezelf kunt zijn.
Ik ben niet echt mezelf als ik het over een steen heb. Maar ik snap waar je naartoe gaat.
Maar heb jij ook een interessant leven waar veel onverwachte dingen gebeuren? En hoe heb je dat gekregen want mijn leven is leuk en top (behalve niet goed kunnen versieren) maar er is veels te veel sleur en er zijn dagen die gewoon precies hetzelfde zijn als andere.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:25:02 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100285411
Ik heb nu best veel interessante dingen die ik over mezelf kan vertellen bedenk ik net.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:25:54 #46
13411 NaRRaToR
pi_100285453
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
Ik heb nu best veel interessante dingen die ik over mezelf kan vertellen bedenk ik net.
je werkt toch bij een radiostation. Dat lijkt me opzich al een interessant topic. Iedereen houd van muziek :D
pi_100285458
Vertel ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:26:04 #48
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100285460
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, :P Met suiker en melk graag :D
Iewl bah koffie met suiker en melk :r :r :r
Zwart!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:26:48 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100285501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:25 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

je werkt toch bij een radiostation. Dat lijkt me opzich al een interessant topic. Iedereen houd van muziek :D
Daarom.
C'est la vie
pi_100285579
Wtf, ieder zijn eigen smaak :6
pi_100285590
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:20 schreef NaRRaToR het volgende:

Dus als ik het goed begrijp.... ben je afgewezen door een griet en nam je daar geen genoegen mee. Wat jij wss ziet als je fout rechtzetten kan goed overkomen als lastig vallen. Voor haar ben je dan inderdaad irritant en naief. "Die jongen wil het echt niet snappen"...Ik weet niet hoe ver je bent gegaan maar ik gok vrij ver wil je bedreigd worden door bovenbouwers...

Ken je je grenzen wel?
Het was meer dan afgewezen worden. Ik heb daar wel inderdaad een inschattingsfout gemaakt toen ik mijn fout recht wilde zetten. Iemand met meer sociale ervaring had gesnapt dat je soms als mensen boos zijn even afstand moet houden en niet geforceerd de situatie goed moet maken.

Het meisje in kwestie trok het daarna nog veel verder. In feite was het een meisje dat dol was op aandacht (en dat waarschijnlijk nog steeds is) en ze heeft de situatie met mij in feite ook misbruikt om aandacht te krijgen. Om en om gooiden we steeds meer olie op het vuur: zij omdat ze de aandacht prachtig vond; ik uit pure onwetendheid en naïviteit.

Als ik die fout gemaakt had bij een ander meisje was er waarschijnlijk nauwelijks iets gebeurd, maar deze situatie heeft in totaal bijna 4 jaar voortgesleept. Ik heb echt flinke pech gehad.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:28:44 #52
13411 NaRRaToR
pi_100285605
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zit een groot kern van waarheid in. Een vrouw kan er als een 5 uit zien, en alsnog willen er veel mannen met haar naar bed. Mannen zijn evolutionair gezien diegene die hun zaad moet verspreiden. De vrouwen hebben iemand nodig die voor haar en het kind kunnen zorgen en heeft meer baat bij stabiliteit.

Daarom zeggen vrouwen ook vaak dat veel mannen oppervlakkig zijn omdat we alleen naar borsten kijken en te weinig naar innerlijk.
maar zijn dit ook de mannen die goed genoeg zijn voor de vrouw? Zoals je idd zegt evolutionair gezien zoekt de vrouw een sterke man die goed voor haar en haar kinderen kan zorgen. Een 5 kan dan echt geen man scoren die een 8 of een 9 is. Ook al is deze man interessanter voor haar.
pi_100285619
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:24 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik ben niet echt mezelf als ik het over een steen heb. Maar ik snap waar je naartoe gaat.
Maar heb jij ook een interessant leven waar veel onverwachte dingen gebeuren? En hoe heb je dat gekregen want mijn leven is leuk en top (behalve niet goed kunnen versieren) maar er is veels te veel sleur en er zijn dagen die gewoon precies hetzelfde zijn als andere.
Ja, maar dat is vooral omdat ik meer pro-actief door het leven ga dan vroeger. Sommige beslissingen neem ik spontaan, soms zelfs een vakantie reisje van een paar dagen dat op een avondje ineens in mijn hoofd kwam en dan meteen boek. Verder nog andere spontane dingen, bijvoorbeeld ineens weg gaan of ineens iemand bellen etc. Probeer meer in het moment te leven, inplaats van het verleden of toekomst.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:30:33 #54
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100285707
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:26 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Iewl bah koffie met suiker en melk :r :r :r
Zwart!
Dat vind ik zo smerig.
Zonder melk is nog wel te doen maar zonder suiker, gadverdamme.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:31:17 #55
13411 NaRRaToR
pi_100285745
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Het was meer dan afgewezen worden. Ik heb daar wel inderdaad een inschattingsfout gemaakt toen ik mijn fout recht wilde zetten. Iemand met meer sociale ervaring had gesnapt dat je soms als mensen boos zijn even afstand moet houden en niet geforceerd de situatie goed moet maken.

Het meisje in kwestie trok het daarna nog veel verder. In feite was het een meisje dat dol was op aandacht (en dat waarschijnlijk nog steeds is) en ze heeft de situatie met mij in feite ook misbruikt om aandacht te krijgen. Om en om gooiden we steeds meer olie op het vuur: zij omdat ze de aandacht prachtig vond; ik uit pure onwetendheid en naïviteit.

Als ik die fout gemaakt had bij een ander meisje was er waarschijnlijk nauwelijks iets gebeurd, maar deze situatie heeft in totaal bijna 4 jaar voortgesleept. Ik heb echt flinke pech gehad.
nee je hebt geen pech gehad. Pech heb je als je er niets aan kunt doen. Iemand in je omgeving wordt ziek of komt voor een auto. Dat is pech hebben.

Je bent iig reeel en ziet dat je een inschattingsfout hebt gemaakt. Dit kan komen door je naiviteit. Maar zie het vooral als een voorbeeld van hoe het NIET moet. Daar moet je lering uit trekken en verder gaan. Niet bezig blijven in het verleden. Stilstand is achteruitgang.
pi_100285752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Dit is verleden tijd. Zonde om er nog over na te denken en je succes daardoor te laten verpesten. Denk in het nu, de persoon die zichzelf aan het opbouwen is en tegelijkertijd vrouwen op zijn pad zal hebben.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:35:40 #57
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100285973
astu c_/
nu, stel je eens voor hier :)
Spreading the Word
pi_100286037
Wat een saaie TT. :{w
pi_100286048
Ik ben angle-joy dus :P 16 jaar jong, wat wil je nog meer wtn? ;)
pi_100286065
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
16 oh laat maar dan te jong
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:37:53 #61
13411 NaRRaToR
pi_100286077
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef Angel-Joy het volgende:
ja waar volg je Nederlands ;) :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:38:07 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286093
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ze van mijn leeftijd was. _O-
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:39:03 #63
13411 NaRRaToR
pi_100286144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

16 kan nog. Dat is in ieder geval legaal.... 14 daarentegen O-)
pi_100286156
:?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:39:59 #65
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100286180
opleiding, lengte, kleur ogen, gewicht, werk e.d. ;)
Spreading the Word
pi_100286206
Stond net buiten even te babbelen met de buurman, komt er een chick die ik ken voorbij wandelen. Ze maakte een praatje en wilde straks even op visite komen. Omdat ik haar soms nogal boring vind en vanavond niet de hele avond aan haar wil besteden, heb ik maar even een sms gestuurd met de vraag of ze straks zin heeft om lekker te neuken. Wil ze, dan is het mooi meegenomen. Wil ze niet, dan hoef ik vanavond geen energie te steken om iets voor elkaar te krijgen wat ze toch niet van plan is.
pi_100286246
Gewicht? _O- Zoiets vraag je niet aan een meisje ;) Maar ik weeg 47 kg en ik ben 1,60 :( Maar met hakken aan valt het nog wel mee
pi_100286255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
Stond net buiten even te babbelen met de buurman, komt er een chick die ik ken voorbij wandelen. Ze maakte een praatje en wilde straks even op visite komen. Omdat ik haar soms nogal boring vind en vanavond niet de hele avond aan haar wil besteden, heb ik maar even een sms gestuurd met de vraag of ze straks zin heeft om lekker te neuken. Wil ze, dan is het mooi meegenomen. Wil ze niet, dan hoef ik vanavond geen energie te steken om iets voor elkaar te krijgen wat ze toch niet van plan is.
:D
pi_100286286
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ze van mijn leeftijd was. _O-
Ze had ook 18 kunnen zijn dan had het een ander verhaal geweest
14 SHADES OF GREY
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:42:08 #70
13411 NaRRaToR
pi_100286288
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:40 schreef Halcon het volgende:
subtiel :P
pi_100286328
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:31 schreef NaRRaToR het volgende:

nee je hebt geen pech gehad. Pech heb je als je er niets aan kunt doen. Iemand in je omgeving wordt ziek of komt voor een auto. Dat is pech hebben.

Je bent iig reeel en ziet dat je een inschattingsfout hebt gemaakt. Dit kan komen door je naiviteit. Maar zie het vooral als een voorbeeld van hoe het NIET moet. Daar moet je lering uit trekken en verder gaan. Niet bezig blijven in het verleden. Stilstand is achteruitgang.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Mijn invloed op de situatie was achteraf gezien niet heel groot. Zoals ik zeg, het grootste probleem waardoor het zo lang heeft geduurd en zoveel schade heeft berokkend is haar gedrag.

Als ik niet verliefd geworden was op haar, of zij een net iets lagere CITO-score had gehad, of ergens anders geboren was dan had ik dit probleem niet gehad.

Als ik exact dezelfde fout bij een ander meisje gemaakt zou hebben dan zou het slechts een pijnlijke zaak zijn geweest, nu was het een veldslag. Het verschil tussen een pijnlijke zaak is niet aan mijn fout toe te schrijven.

De andere kant is inderdaad dat ik er wel van heb geleerd ja, maar ik had die fout gegarandeerd wel een keer gemaakt denk ik.
pi_100286349
Volgens mij had heloef al stiekem gekeken hoe oud ik ongeveer ben :P
pi_100286351
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

subtiel :P
Niet echt. 8-) Heb echter vanavond geen zin om drie uur met haar te babbelen en dan uiteindelijk niet te neuken. Het is toch geen relatiemateriaal. Wil ze, dan is het prima. Wil ze niet, dan ben ik van haar af en dat is ook wel prima. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:43:32 #74
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100286372
wouw, een bantamgewicht :D wat doe je voor school, en wat ben je geworden later wanneer je later een belangrijke mevrouw bent?
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:43:55 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286388
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij had heloef al stiekem gekeken hoe oud ik ongeveer ben :P
Je hebt het gewoon verteld vanmiddag. _O-
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:45:07 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286448
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
Gewicht? _O- Zoiets vraag je niet aan een meisje ;) Maar ik weeg 47 kg en ik ben 1,60 :( Maar met hakken aan valt het nog wel mee
Ik kan met jou jongleren. _O-
C'est la vie
pi_100286494
Haha, dat vat ik maar op als een compliment :P Ik doe tvwo, en ik heb geen idee wat ik wil worden ;(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:46:37 #78
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100286528
tvwo-maatjes! :D
Spreading the Word
pi_100286546
Hoe lang ben jij dan heloef?
pi_100286577
^O^ Wat voor extra talen krijg je dan?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:48:06 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286597
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Hoe lang ben jij dan heloef?
1,86.
Maar ik had het vooral over dat gewicht want ik krijg mensen die twee keer zoveel wegen al de lucht in. _O-
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:48:10 #82
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100286599
ik heb een first certificate of english :') ik was te dom voor IB :@
Spreading the Word
pi_100286668
Ik heb advanced :) Jij bent niet dom hoor ;)
heloef, jij bent gewoon sterk :D O+ En volgens mij bedoel je het niet lullig dus :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:51:13 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286748
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb advanced :) Jij bent niet dom hoor ;)
heloef, jij bent gewoon sterk :D O+ En volgens mij bedoel je het niet lullig dus :P
Nee ik bedoel het niet lullig hoor. :P
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:52:02 #85
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100286802
47kg, neem een stroopwafeltje bij je koffie meid, anders val je om :D
Spreading the Word
pi_100286822
Haha, dan is het goed ;) ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eigenlijk is om gejongleerd te worden... :D
pi_100286860
Ja, zet de koekjes er maar bij.

Theekransje. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:53:46 #88
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100286886
lekker hoor, en de koekjes ook
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:54:06 #89
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286898
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Haha, dan is het goed ;) ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eigenlijk is om gejongleerd te worden... :D
Kunnen we wel een keer doen.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:54:13 #90
13411 NaRRaToR
pi_100286906
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef Angel-Joy het volgende:
subtiele hint voor heloef :P
pi_100286907
Ik eet meer dan je denkt ;) ik eet bijna evenveel als mijn vader :P Wel iets minder hoor, en ik haal nu in de vakantie elke dag een patatje :) maar ik kom gewoon niet aan :) Ik vind mijn gewicht wel normaal voor mijn lengte
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:55:33 #92
13411 NaRRaToR
pi_100286972
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik eet meer dan je denkt ;) ik eet bijna evenveel als mijn vader :P Wel iets minder hoor, en ik haal nu in de vakantie elke dag een patatje :) maar ik kom gewoon niet aan :) Ik vind mijn gewicht wel normaal voor mijn lengte
pas maar op dat je niet dik wordt hoor! je hebt nu al een BMI van 19 xD. :X
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:55:45 #93
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100286982
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kom dus heel snel aan. _O-
Damn you. :P
C'est la vie
pi_100287067
:@ ik ben blij met mezelf dus... Liever dun dan dik vind ik ;(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:57:21 #95
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287070
samen zijn julie gewoon 157kg :')
Spreading the Word
pi_100287100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Gemiddeld komt dat mooi uit. :Y
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:58:23 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Prachtig. _O-
C'est la vie
pi_100287122
Haha _O- Niet zo gemeen
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:58:37 #99
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287132
de rolverdeling in de slaapkamer staat 200% vast dan iig, daar geen onduidelijkheden :7
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:59:28 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287167
Ach ja over een jaartje is dat gemiddeld alweer gezakt.
C'est la vie
pi_100287171
Dat gaat niet gebeuren, dus we hoeven daar niet over te praten ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:59:43 #102
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287179
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Dat gaat niet gebeuren, dus we hoeven daar niet over te praten ;)
En dit.
C'est la vie
pi_100287194
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
Ach ja over een jaartje is dat gemiddeld alweer gezakt.
Dat gaat jou zeker wel lukken ja.
pi_100287209
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
de rolverdeling in de slaapkamer staat 200% vast dan iig, daar geen onduidelijkheden :7
Hij boven?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:01:04 #105
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287244
boven de frituur misschien, maar anders niet vrees ik :D
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:01:32 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287259
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:01 schreef WokkelKardinaal het volgende:
boven de frituur misschien, maar anders niet vrees ik :D
Ik heb geen frituur dat scheelt.
C'est la vie
pi_100287279
Ben nog Maagd ja :@ Geen grapjes over seks maken....Kan ik niet mee lachen ;(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:02:43 #108
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287321
maagd met een grote M gewoon, dat dit kan in nederland *;
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:02:49 #109
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287331
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:01 schreef Angel-Joy het volgende:
*tik em aan*
C'est la vie
pi_100287342
quote:
Preuts ding. :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:03:15 #111
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287349
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:02 schreef WokkelKardinaal het volgende:
maagd met een grote M gewoon, dat dit kan in nederland *;
Het is het zusje van lant. Die deed dat ook altijd. _O-
C'est la vie
pi_100287355
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

*tik em aan*
Viezerik.
pi_100287360
quote:
Je wacht op de ware?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:03:36 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287371
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef Halcon het volgende:

[..]

Viezerik.
Wat nou viezerik. _O-
Ik had ook kunnen aanbieden die klus even te klaren. :')
C'est la vie
pi_100287386
quote:
Nee inderdaad, seks is serious business. Geen grapjes over maken.
pi_100287437
Alleen vrouwen/meisjes snappen het ;(
pi_100287447
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat nou viezerik. _O-
Ik had ook kunnen aanbieden die klus even te klaren. :')
Jij wilt d'r even aan"tikken". :X Da's hetzelfde toch als de klus klaren? _O-
pi_100287451
In het echt is grapjes maken over seks de ideale manier om in the friendzone te komen. Er serieus over praten is een ander verhaal.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:06:04 #119
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287487
wat weet jij daar nou van heloef, jij weet helemaal niet hoe je die ''klus'' moet klaren. klaar eerst eens een ''kus'' en daarna verder zien. Meer pushups,meer dates wil ik van je zien! :*
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:06:11 #120
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287493
quote:
12s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jij wilt d'r even aan"tikken". :X Da's hetzelfde toch als de klus klaren? _O-
Je moet eens naar de Klusjesmannen kijken wel een geinig programma.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:06:48 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wat weet jij daar nou van heloef, jij weet helemaal niet hoe je die ''klus'' moet klaren. klaar eerst eens een ''kus'' en daarna verder zien. Meer pushups,meer dates wil ik van je zien! :*
Alsof je leuter er in steken rocket science is.
C'est la vie
pi_100287546
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
In het echt is grapjes maken over seks de ideale manier om in the friendzone te komen. Er serieus over praten is een ander verhaal.
Een grove grap over die grapjes heen gooien werkt prima om meteen weer uit die friendzone te komen.
pi_100287556
quote:
Dat is overigens wel waar. Ik had zondagavond een date die enorm en direct en open over seks praatte. Dat is toch heel anders dan mensen die er alleen nog om kunnen giechelen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:07:18 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287559
quote:
Gewoon niet dus.
C'est la vie
pi_100287565
Hou is op met dt stoer doen, is niet gezellig ;(
pi_100287567
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:06 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet eens naar de Klusjesmannen kijken wel een geinig programma.
De Handyman bedoel je?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:07:34 #127
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287570
het is erger, het is social science >:O
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:07:59 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287594
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

De Handyman bedoel je?
Nee niet de Handyman gewoon publieke omroep.
C'est la vie
pi_100287595
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
;(

Benzin, we hebben je vriendin gevonden.
Ron Paul 2012
pi_100287612
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Post eens wat pics.
pi_100287614
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Supersoep het volgende:

[..]

;(

:')
pi_100287627
quote:

[..]

;(

Whehehehe. _O-
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:08:31 #133
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef WokkelKardinaal het volgende:
het is erger, het is social science >:O
Neuken is niet moeilijk.
De weg er naar toe daar zit het hem in.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:08:49 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287650
quote:

[..]

;(

_O_
C'est la vie
pi_100287656
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Neuken is niet moeilijk.
De weg er naar toe daar zit het hem in.
Toch gewoon in het gaatje steken of heb jij daar een navigatiesysteem voor nodig?
pi_100287680
Nee doe ik nooit!
Als je je verveelt ga dan naar een pornosite! ;(
pi_100287691
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Halcon het volgende:

[..]

Een grove grap over die grapjes heen gooien werkt prima om meteen weer uit die friendzone te komen.
Haha :D
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:09:42 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287696
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toch gewoon in het gaatje steken of heb jij daar een navigatiesysteem voor nodig?
Ik bedoel vrouw aanspreken versieren enzovoort enzovoort.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:09:46 #139
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287699
met alle respect, maar hoe kun jij dat nou in godsnaam weten joh :D
der zijn volgensmij meer boeken en films over de liefde gemaakt dan over wat dan ook.
Als er iets moeilijk is is het wel liefhebben *;
Spreading the Word
pi_100287746
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is overigens wel waar. Ik had zondagavond een date die enorm en direct en open over seks praatte. Dat is toch heel anders dan mensen die er alleen nog om kunnen giechelen.
Was het gezellig? :)
pi_100287751
Films zijn films hè?! In het echt is het wel anders
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:10:33 #142
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287753
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:09 schreef WokkelKardinaal het volgende:
met alle respect, maar hoe kun jij dat nou in godsnaam weten joh :D
der zijn volgensmij meer boeken en films over de liefde gemaakt dan over wat dan ook.
Als er iets moeilijk is is het wel liefhebben *;
Ik had het over plat neuken ga nou niet doen alsof dat nou zo moeilijk zal zijn.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:11:14 #143
13411 NaRRaToR
pi_100287790
enne Halcon, ga je neuken vanavond of wordt het een korte visite? :P
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:11:15 #144
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287792
easy to learn, hard to master
Spreading the Word
pi_100287795
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij weet niet waar de feromonen precies vandaan komen :X
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:11:54 #146
13411 NaRRaToR
pi_100287819
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik had het over plat neuken ga nou niet doen alsof dat nou zo moeilijk zal zijn.
ligt eraan. als je hem niet in het goede gaatje prikt... 50/50 he.
pi_100287846
quote:

[..]

;(

Grappig hoor -O-
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:12:39 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287853
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

ligt eraan. als je hem niet in het goede gaatje prikt... 50/50 he.
Daar heb je een punt, daar heb je een punt.
C'est la vie
pi_100287862
Ik ben weg :{w
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:13:07 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287877
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Doeg.
C'est la vie
pi_100287912
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:11 schreef NaRRaToR het volgende:
enne Halcon, ga je neuken vanavond of wordt het een korte visite? :P
Nog geen reactie. Ze was op weg naar de sportschool, maar ze zal wel afgeknapt zijn. :)
pi_100287923
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Dag lekkertje.
pi_100287946
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Gewoon lief/aardig is genoeg. Ik ben altijd aardig, zorgzaam en respectvol en tot nu toe hebben zich bijna alleen gemene meisjes zich aangediend. Ik vind dat ik het verdien om aardig behandelt te worden.

(En ik vind dat ik toch een klein beetje ben begonnen met iets van mijn leven te maken, maar dat ter zijde)
De meeste mensen zijn kut en achterbaks. Probeer er aan te wennen en juist die mensen te zoeken waar je wel wat mee kan. :) Of nou ja, zoeken...je begrijpt wat ik bedoel. De wereld is niet kunsmatig, dus ook al ben je een goed persoon, karma bestaat niet en je kan alsnog slecht behandeld worden in zo'n geval, als je maar een makkelijk doelwit bent. Of je hebt pech gehad, simpelweg verkeerde plek verkeerde moment.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:14:21 #154
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100287953
jullie zijn waardeloze wingmen :D :*
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:14:31 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100287964
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:13 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dag lekkertje.
Je gaat van de ene naar de andere? Subtiel, subtiel.
C'est la vie
pi_100287997
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De meeste mensen zijn kut en achterbaks. Probeer er aan te wennen en juist die mensen te zoeken waar je wel wat mee kan. :) Of nou ja, zoeken...je begrijpt wat ik bedoel. De wereld is niet kunsmatig, dus ook al ben je een goed persoon, karma bestaat niet en je kan alsnog slecht behandeld worden in zo'n geval, als je maar een makkelijk doelwit bent. Of je hebt pech gehad, simpelweg verkeerde plek verkeerde moment.
Een slechte mindset o|O
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:15:07 #157
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100288004
ik zie daar een vers smakelijk aardbeitje verschijnen :D
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:15:57 #158
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288046
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
_O-
C'est la vie
pi_100288057
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Zeg maar gerust: een flinke aardbei :X
pi_100288062
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Nja, dat doe ik toch niet zo erg? Wat mij betreft mogen ze me allemaal leren kennen :)

Ik vind wel dat zij degenen zijn die nu iets moeten bewijzen na zo lang zo gemeen tegen me te zijn geweest.
Zij hebben jou niets te bewijzen. Je legt nu weer je lot in andermans handen terwijl je zelf van het leven moet maken wat er in zit. ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:17:01 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288105
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Zeg maar gerust: een flinke aardbei :X
Zij is toch niet zo dik joh?
C'est la vie
pi_100288122
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Was het gezellig? :)
Hartstikke gezellig, spontaan zondagmiddag afgesproken, paar uur later zat ik aan een wijntje in de stad. Paar uur daar gezeten, wat wijntjes gedaan, veel gepraat. Hij had daadwerkelijk wat te vertellen, stelde veel vragen, was direct en open, dat houd het wel boeiend.
pi_100288209
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou....
pi_100288235
Ik kan me niet meer inhouden om wat te posten :D, myraela: volgens mij bedoelt hij of jullie seks hebben gehad ;(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:19:22 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288253
quote:
6s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:18 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nou....
Tsja ik heb alleen haar hoofd gezien dus ik heb geen flauw idee.
C'est la vie
pi_100288267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Mijn invloed op de situatie was achteraf gezien niet heel groot. Zoals ik zeg, het grootste probleem waardoor het zo lang heeft geduurd en zoveel schade heeft berokkend is haar gedrag.

Als ik niet verliefd geworden was op haar, of zij een net iets lagere CITO-score had gehad, of ergens anders geboren was dan had ik dit probleem niet gehad.

Als ik exact dezelfde fout bij een ander meisje gemaakt zou hebben dan zou het slechts een pijnlijke zaak zijn geweest, nu was het een veldslag. Het verschil tussen een pijnlijke zaak is niet aan mijn fout toe te schrijven.

De andere kant is inderdaad dat ik er wel van heb geleerd ja, maar ik had die fout gegarandeerd wel een keer gemaakt denk ik.
Flinke pech dus op een leeftijd dat je eigenlijk nog maar gewoon" kind" was Benzin.
imo een Te harde leerschool.

Wat vond je moeder ervan dat je je kamer aan het veranderen bent? Had ze niet zoiets wat is er nu aan de hand? al die aktie :o
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:19:48 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288279
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik kan me niet meer inhouden om wat te posten :D, myraela: volgens mij bedoelt hij of jullie seks hebben gehad ;(
Dat maak jij er van. _O-
Oversekst kind.
C'est la vie
pi_100288337
Zegt wie? O-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:20:58 #169
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100288339
en heloef verneuqt het weer voor zichzelf :D
nu moet je opnieuw indruk maken, sowieso ;)
Spreading the Word
pi_100288382
Jij bent ook nog een kind, dus dan moet je zozo niet zeiken ;(
pi_100288420
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij is hij oud genoeg om dat dan normaal te vragen in plaats van er zo omheen te lullen. Dus ik denk het niet.
pi_100288504
Ik zou het niet wtn, ik ken hem niet ;(
pi_100288518
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hartstikke gezellig, spontaan zondagmiddag afgesproken, paar uur later zat ik aan een wijntje in de stad. Paar uur daar gezeten, wat wijntjes gedaan, veel gepraat. Hij had daadwerkelijk wat te vertellen, stelde veel vragen, was direct en open, dat houd het wel boeiend.
Gaaf!!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:24:33 #174
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288527
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:20 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en heloef verneuqt het weer voor zichzelf :D
nu moet je opnieuw indruk maken, sowieso ;)
Ik probeer geen indruk op haar te maken. _O-
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:24:57 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288555
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij bent ook nog een kind, dus dan moet je zozo niet zeiken ;(
Wie ik?
C'est la vie
pi_100288575
Maar goed ook hè, want het was je toch niet gelukt ;)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:26:00 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288613
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar goed ook hè, want het was je toch niet gelukt ;)
Daarom.
Daarnaast is versieren via FOK! nou niet iets voor mij.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:26:17 #178
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100288632
ooooh, hard to get! :D
koetsjiekoetsjie! :D :*
Spreading the Word
pi_100288643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een slechte mindset o|O
Het is realistisch.
pi_100288675
Is versieren zozo iets voor jou?
Maar fok is gewoon ff leuk, maar niks meer, daar heb je gelijk in :)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:27:05 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ooooh, hard to get! :D
koetsjiekoetsjie! :D :*
Zij wil mij niet en ik wil haar niet.
Case solved and closed.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:27:38 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288713
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
Is versieren zozo iets voor jou?
Maar fok is gewoon ff leuk, maar niks meer, daar heb je gelijk in :)
Ik moet het ooit doen he. _O-
Al heb ik dan wel wat vrienden hier aan overgehouden maar goed.
C'est la vie
pi_100288733
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben die links.
pi_100288735
Idd, we kennen elkaar nog geen eens ;(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:27:58 #185
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100288737
ga je mee naar een beachparty als VIP angel-joy? :D
Spreading the Word
pi_100288778
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is realistisch.
Mensen hebben goede en slechte eigenschappen. Het is leuk om het goede in mensen naar boven te halen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:28:38 #187
13411 NaRRaToR
pi_100288782
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
ik dacht dat je zou gaan.....
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:28:45 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288786
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben die links.
_O-
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:28:47 #189
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100288792
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben die links.
Valt wel mee toch
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_100288801
Strawberry, jij bent de knapste O+
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:29:03 #191
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100288803
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik probeer geen indruk op haar te maken. _O-
Daar heb je het fout gedaan, man. Je was vrij goed aan het doen tot je dit opmerking maakte. Tip voor wanneer je het IRL gaat doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:29:20 #192
13411 NaRRaToR
pi_100288811
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ik ben die links.
draag je nu wel of geen broekje? :9
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:29:41 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288826
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Nog? _O-
C'est la vie
pi_100288828
Dan d8 je dus verkeerd hè :6 Ikben er nog steeds, of jullie het nou leuk vinden of niet
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:30:14 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288855
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Daar heb je het fout gedaan, man. Je was vrij goed aan het doen tot je dit opmerking maakte. Tip voor wanneer je het IRL gaat doen.
Ja maar dit is FOK! geen RL.
C'est la vie
pi_100288856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen hebben goede en slechte eigenschappen. Het is leuk om het goede in mensen naar boven te halen.
Tot hun ware aard weer eens boven komt drijven.

De meeste mensen heb ik echt niets mee, zeker als je op wereldschaal kijkt. Voor oppervlakkig contact ja, maar verder..
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:30:30 #197
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100288869
quote:
Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef benzin het volgende:

[..]

Gewoon lief/aardig is genoeg. Ik ben altijd aardig, zorgzaam en respectvol en tot nu toe hebben zich bijna alleen gemene meisjes zich aangediend. Ik vind dat ik het verdien om aardig behandelt te worden.

(En ik vind dat ik toch een klein beetje ben begonnen met iets van mijn leven te maken, maar dat ter zijde)

ja over dat gemene meisjes he.
er gebeurt niets bij mij, maar gister(of eergister weet nieteens meer) , was er toch weer wat gebeurd.
ik besloot om 12 uur snachts een stuk te gaan wandelen. en op gegeven moment begon het een beetje te regenen, dus ik dacht echt al van : "kut, zal ik zo mezelf nog meer gaan haten dat ik zo dom ben dat ik nu ver van huis ben, en dan helemaal natregen".
en toen kwam er zo een fietser vanachter (dezelfde kant als ik op liep, maar hij ging dus sneller dan mij).
en ik wist dat hij(de fietser) me stil voorbij zou fietsen, en dat e rniets zou gebeuren (en dat mocht ook van mij, ik wil mensen ook helemaal niet lastigvallen met goedenacht, of andere dingen. het kost altijd maar moeite).
maar voor het doel van socialer/vrolijker zijn wilde ik toch wat doen (firefly, is dit mezelf zijn? ). dus toen riep ik zo toen hij vlakbij me was " pas op!!...." (alsof er echt groot gevaar was). en toen kwam de fietser voorbij, en toen zei ik (wat rustiger en zachter) "....voor de regendruppels"
en tijdens dat ik dat toen zei zag ik dat het 2 meisjes waren.
ik dacht dat het gewoon 1 jongen op een fiets was ofzo
dus toen dacht ik al meteen echt van: "kut nee he, wat heb ik nu weer gedaan!!!!!!!!!!!!"
en dat gebeurde ook, want het waren (voor mijn gevoel, ik kan ze niets kwalijk nemen want alle meisjes doen altijd wel zo, het zal wel aan mij liggen) gemene meisjes.
en die 1e zei echt zo van : " ja wat , nou en! ".
echt kut allemaal dat je iedereen met elkaar bezig ziet, en dat tegen jou(mij) zo wordt gedaan.
toen dacht ik nog van, ja ik kan daarop iets antwoorden van:" ja...wordt je nat van" maar ik deed maar helemaal niets, want dan vinden ze alleen maar weer nog vreemder/mongolischer dat ik zeg dat je moet oppassen voor regendruppels waar je nat van wordt.
en ook natuurlijk dat meisjes en nat worden wordt geassocieerd met andere dingen.
dus toen niets meer.

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 03-08-2011 21:37:31 ]
pi_100288871
Wij kennen elkaar niet, we kenden elkaar niet en we zullen elkaar nooit leren kennen, dat bedoelde ik :D
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:30:50 #199
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100288893
keileuk! Maar ik ben ook keileuk, gaat goed samen! *;
kom lekker mee, zijn we VIP daar :*
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:31:24 #200
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100288927
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar dit is FOK! geen RL.
"Als je je huiswerk niet goed maakt, zal je de toets ook niet goed maken."
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:32:10 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100288982
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Wij kennen elkaar niet, we kenden elkaar niet en we zullen elkaar nooit leren kennen, dat bedoelde ik :D
Oh op die manier.
C'est la vie
pi_100289009
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De meeste mensen heb ik echt niets mee, zeker als je op wereldschaal kijkt. Voor oppervlakkig contact ja, maar verder..
Over het algemeen denk ik dat ik wat positiever ben over mensen in het algemeen.
pi_100289013
Jij bent net iets te oud hè ;) neem lkkr je vriendinnetje mee
pi_100289020
Oh tegelijkertijd zal ik zelf ook voor veel mensen niet leuk zijn hoor.

Een echte klik vind ik best zeldzaam.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:32:42 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289025
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

"Als je je huiswerk niet goed maakt, zal je de toets ook niet goed maken."
Is FOK! huiswerk? :o
C'est la vie
pi_100289089
Heloef snapt er ook geen bal vanXD
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:33:51 #207
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100289096
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah, dat valt reuze mee, vind ik. Ik geloof liever dat de meeste mensen goed zijn dan slecht.
pi_100289097
quote:
7s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:19 schreef zusterclivia het volgende:

Wat vond je moeder ervan dat je je kamer aan het veranderen bent? Had ze niet zoiets wat is er nu aan de hand? al die aktie :o
Eerlijk gezegd heb ik het stiekem gedaan terwijl mijn ouders op vakantie zijn :@ Ik moet die confrontatie nog aan.
pi_100289120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh tegelijkertijd zal ik zelf ook voor veel mensen niet leuk zijn hoor.

Een echte klik vind ik best zeldzaam.
Doe je er ook iets mee als je de klik voelt? :)
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:34:38 #210
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289145
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Heloef snapt er ook geen bal vanXD
Jij schrijft het onduidelijk op, kan ik het helpen.
C'est la vie
pi_100289188
Of jij bent gewoon dom ;) Of alle 2 ;(
pi_100289220
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Over het algemeen denk ik dat ik wat positiever ben over mensen in het algemeen.
Ik overdrijf een beetje hoor, maar Benzin hoeft niet te denken dat mensen leuk zijn, behalve tegen hem. Dan is het beter om er vanuit te gaan dat veel mensen gewoon niet zo aardig zijn, komt minder hard aan als je vaak gepest bent/wordt.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:36:07 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289229
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Of jij bent gewoon dom ;) Of alle 2 ;(
Tsssss :{w
C'est la vie
pi_100289238
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:34 schreef ConstanteVerandering het volgende:

[..]

Doe je er ook iets mee als je de klik voelt? :)
Qua vriendschap? Jazeker.
pi_100289297
Tssss? Haha, welke jongen/kind zegt dat nou nog?! ;(
pi_100289300
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Qua vriendschap? Jazeker.
haha ok....alleen qua vriendschap? of zeg je dat omdat je al een vriend hebt zegmaar...? :)
;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:38:03 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289324
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Tssss? Haha, welke jongen/kind zegt dat nou nog?! ;(
Ik op het internet.
C'est la vie
pi_100289399
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mwah, dat valt reuze mee, vind ik. Ik geloof liever dat de meeste mensen goed zijn dan slecht.
Dat weet ik niet, maar ik had het niet alleen daarover. Met domme mensen heb ik vaak ook geen klik. Wel voor de gezelligheid hoor, maar toch zit je dan niet helemaal op één lijn en kan je niet goede gesprekken voeren die je bij hechte vriendschappen wel hebt. Snap je?

En sowieso valt me op dat gewoon heel veel mensen niet aardig zijn voor hun medemens. Bijvoorbeeld in het geval van Benzin, of op de werkvloer.
pi_100289418
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja over dat gemene meisjes he.
er gebeurt niets bij mij, maar gister(of eergister weet nieteens meer) , was er toch weer wat gebeurd.
ik besloot om 12 uur snachts een stuk te gaan wandelen. en op gegeven moment begon het een beetje te regenen, dus ik dacht echt al van : "kut, zal ik zo mezelf nog meer gaan haten dat ik zo dom ben dat ik nu ver van huis ben, en dan helemaal natregen".
en toen kwam er zo een fietser vanachter (dezelfde kant als ik op liep, maar hij ging dus sneller dan mij).
en ik wist dat hij(de fietser) me stil voorbij zou fietsen, en dat e rniets zou gebeuren (en dat mocht ook van mij, ik wil mensen ook helemaal niet lastigvallen met goedenacht, of andere dingen. het kost altijd maar moeite).
maar voor het doel van socialer/vrolijker zijn wilde ik toch wat doen (firefly, is dit mezelf zijn? ). dus toen riep ik zo toen hij vlakbij me was " pas op!!...." (alsof er echt groot gevaar was). en toen kwam de fietser voorbij, en toen zei ik (wat rustiger en zachter) "....voor de regendruppels"
en tijdens dat ik dat toen zei zag ik dat het 2 meisjes waren.
ik dacht dat het gewoon 1 jongen op een fiets was ofzo
dus toen dacht ik al meteen echt van: "kut nee he, wat heb ik nu weer gedaan!!!!!!!!!!!!"
en dat gebeurde ook, want het waren (voor mijn gevoel, ik kan ze niets kwalijk nemen want alle meisjes doen altijd wel zo, het zal wel aan mij liggen) gemene meisjes.
en die 1e zei echt zo van : " ja wat , nou en! ".
echt kut allemaal dat je iedereen met elkaar bezig ziet, en dat tegen jou(mij) zo wordt gedaan.
Wat je deed was goed, hier leer je wat van. Wat wel fout was, is dat je vrolijk deed terwijl je het waarschijnlijk niet was. Hun waren waarschijnlijk ook niet vrolijk.

Je was niet goed gekalibreerd, om 12 uur snachts mensen aanspreken in de regen lokt eerder een negatievere reactie uit dan een zomers middagje. Veel mensen zijn al standaard chagrijnig met slecht weer overigens om 12 uur snachts.

Maar in zijn totaliteit: Zie dit als een bouwsteentje van je paleis die je aan het bouwen bent.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:40:07 #220
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100289433
iedereen accepteren is een fout
Spreading the Word
pi_100289476
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik overdrijf een beetje hoor, maar Benzin hoeft niet te denken dat mensen leuk zijn, behalve tegen hem. Dan is het beter om er vanuit te gaan dat veel mensen gewoon niet zo aardig zijn, komt minder hard aan als je vaak gepest bent/wordt.
Het helpt als tijdelijke pleister, maar het belemmert zijn voortgang in mensen ontmoeten wat een lange termijn oplossing zal zijn voor de wonden.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:41:06 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289478
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:40 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Want?
C'est la vie
pi_100289498
quote:
Denken dat dingen heel simpel in goed v.s fout in te delen zijn is een nog grotere fout... :P
;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:42:27 #224
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100289548
ik accepteer die fout, leef en lijdt ermee :* :@
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:42:27 #225
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100289551
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat je deed was goed, hier leer je wat van. Wat wel fout was, is dat je vrolijk deed terwijl je het waarschijnlijk niet was. Hun waren waarschijnlijk ook niet vrolijk.

Je was niet goed gekalibreerd, om 12 uur snachts mensen aanspreken in de regen lokt eerder een negatievere reactie uit dan een zomers middagje. Veel mensen zijn al standaard chagrijnig met slecht weer overigens om 12 uur snachts.

Maar in zijn totaliteit: Zie dit als een bouwsteentje van je paleis die je aan het bouwen bent.
voor me gevoel gebeuren dit soort dingen me altijd als ik iets zeg tegen onbekenden.

het enige wat soms wel lukt is een beleefde goedenavond heen en weer.(waar ik dan mee begin)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:42:44 #226
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100289562
quote:
Iedereen accepteren is niet fout. Vrienden willen zijn met iedereen is fout. Maar als iemand mijn vriend niet is wil niet zeggen dat ik hem of haar niet accepteer
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:43:24 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289603
Ik accepteer iedereen.
Maar ik wil niet omgaan met iedereen en andersom ook niet dus dat komt mooi uit.
C'est la vie
pi_100289618
Maar als je degene wel accepteert, denkt de ander meestal dat je hem/haar ook echt mag
pi_100289644
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:43 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar als je degene wel accepteert, denkt de ander meestal dat je hem/haar ook echt mag
Haha, nouja als dat niet zo is hun probleem toch ;)
;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:44:59 #230
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100289687
quote:
Ik zou jou kunnen accepteren als persoon. Dat wil niet zeggen dat we per definitie vrienden zouden moeten worden.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:45:12 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100289702
quote:
Dat komt soms voor ja.
C'est la vie
pi_100289771
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:44 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik zou jou kunnen accepteren als persoon. Dat wil niet zeggen dat we per definitie vrienden zouden moeten worden.
Je hebt vrienden en je hebt bekenden. Ik vind dat daar een behoorlijk groot verschil tussen zit.
pi_100289783
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

voor me gevoel gebeuren dit soort dingen me altijd als ik iets zeg tegen onbekenden.

het enige wat soms wel lukt is een beleefde goedenavond heen en weer.(waar ik dan mee begin)
Ik heb vroeger een tijd gehad dat ik hey zei en dat ik geen hey terug kreeg. Maar wel tijdens relaties. Hoe denk je dat het kwam?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100289882
Ja firefly je hebt ook wel gelijk wat betreft het goeie in mensen zien hoor, de positieve eigenschappen waarderen en naar boven halen. Dat doe ik ook zeker. Ik heb vroeger wel eens gezegd dat ik nooit vriendschappelijk om zou kunnen gaan met een racist of iemand die de PVV aanhangt. Nu merk ik dat ik in de praktijk dan toch wel met 'die mensen' om ga. Ik erger me dan wel regelmatig aan bepaalde opmerkingen, soms ga ik er tegenin of houd ik me in omdat het geen zin heeft. Op zo'n moment accepteer ik dat zij anders denken dan ik en gelukkig wel andere positieve eigenschappen hebben waar je in oppervlakkig contact plezier aan kunt beleven. Is dat tolerant of schijnheilig?

Om het OT te houden, bij een vriendje zou ik het dan weer niet tolereren, dan is het gewoon klaar.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:48:50 #235
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100289885
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:46 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je hebt vrienden en je hebt bekenden. Ik vind dat daar een behoorlijk groot verschil tussen zit.
True!
Maar wat ik bedoel is, je kunt een voor jou onbekend persoon accepteren en normaal tegen doen. Zonder echt vrienden te worden toch?
pi_100289972
Ik deed aardig tegen een neef uit mijn klas omdat we samen aan een project moesten werken, vraagt hij of ik een keer naar de bios wil als vrienden, dat krijg je ervan als je iemand accepteert en gewoon aardig doet ;(
pi_100289980
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

True!
Maar wat ik bedoel is, je kunt een voor jou onbekend persoon accepteren en normaal tegen doen. Zonder echt vrienden te worden toch?
Ja, op feestjes praat je toch vaak genoeg met mensen die je verder niet echt kent of zelfs helemaal nog nooit hebt gezien? Dat zijn niet direct vrienden. Genoeg mensen die ik af en toe tegenkom op feestjes of naar wiens feestje ik ga, maar dat zijn niet meteen vrienden.
pi_100290012
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik deed aardig tegen een neef uit mijn klas omdat we samen aan een project moesten werken, vraagt hij of ik een keer naar de bios wil als vrienden, dat krijg je ervan als je iemand accepteert en gewoon aardig doet ;(
Dat neefje heeft wel zin in zijn kuise nichtje. :X :r
pi_100290039
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja firefly je hebt ook wel gelijk wat betreft het goeie in mensen zien hoor, de positieve eigenschappen waarderen en naar boven halen. Dat doe ik ook zeker. Ik heb vroeger wel eens gezegd dat ik nooit vriendschappelijk om zou kunnen gaan met een racist of iemand die de PVV aanhangt. Nu merk ik dat ik in de praktijk dan toch wel met 'die mensen' om ga. Ik erger me dan wel regelmatig aan bepaalde opmerkingen, soms ga ik er tegenin of houd ik me in omdat het geen zin heeft. Op zo'n moment accepteer ik dat zij anders denken dan ik en gelukkig wel andere positieve eigenschappen hebben waar je in oppervlakkig contact plezier aan kunt beleven. Is dat tolerant of schijnheilig?

Om het OT te houden, bij een vriendje zou ik het dan weer niet tolereren, dan is het gewoon klaar.
Je bent tolerant. Mensen mogen zo ver of dichtbij jou komen als dat je zelf wilt.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:51:28 #240
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100290050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:

Dat is een gedoogbeleid. En kort gezegd je vriendje zou dus dezelfde denkwijze moeten hebben als jou? Of een over het algemeen niet zo'n radicale denkwijze?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:51:55 #241
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100290068
aardig doen is verkeerd, aardig zijn niet *;
Spreading the Word
pi_100290100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het helpt als tijdelijke pleister, maar het belemmert zijn voortgang in mensen ontmoeten wat een lange termijn oplossing zal zijn voor de wonden.
Nou ja als die tijdelijke pleister hem ook maar iets verder brengt dan hij nu is...
pi_100290109
Oeps ik bedoelde nerdXD mijn iPod verandert steeds dingen... Anders zou het wel heel raar zijn :P
pi_100290129
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Oeps ik bedoelde nerdXD mijn iPod verandert steeds dingen... Anders zou het wel heel raar zijn :P
:P
Finally, someone let me out of my cage
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:53:13 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290151
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik was een keer aardig tegen een enorme outkast in de klas.
Het duurde een maand voordat ik van hem af was.
C'est la vie
pi_100290178
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is altijd jammer, mensen die zo wanhopig zijn :{
pi_100290242
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Dat is een gedoogbeleid. En kort gezegd je vriendje zou dus dezelfde denkwijze moeten hebben als jou? Of een over het algemeen niet zo'n radicale denkwijze?
Dezelfde nee, maar we moeten niet te veel verschillen. Denk dat dat voor iedereen geldt, alleen dat iedereen weer andere definities heeft van 'te verschillend'.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:54:33 #248
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100290250
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Tja.. Waarschijnlijk mocht hij je wel outkasts zijn over het algemeen gewoon een beetje vreemde maar wel hele aardige mensen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:54:41 #249
118585 Crutch
pi_100290260
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:53 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat is altijd jammer, mensen die zo wanhopig zijn :{
Leer ze dan op eigen benen staan. Althans, probeer het. :P
Je moeder is een hamster
pi_100290283
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou ja als die tijdelijke pleister hem ook maar iets verder brengt dan hij nu is...
Ik heb alle vertrouwen in hem, vooral omdat ik het hoorde over die posters vandaag etc en dat verven. Er zit creativiteit in die persoon.
pi_100290361
Ik zei heel lief: nee sorry, ik heb het nogal druk, en ik wil me nu niet afleiden door een jongen. Vroeg ie of ik hem leuk vond, dus toen had ik naar de waarheid gezegd voor dat het nog erger werd ;( Maar toen keek hij weer zo zielig :'(
pi_100290365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Tja.. Waarschijnlijk mocht hij je wel outkasts zijn over het algemeen gewoon een beetje vreemde maar wel hele aardige mensen.
Je moet er wel mee oppassen. Juist om wat Heloef zegt. Op de middelbare school weleens gepraat met zo'n figuur, gewoon omdat ik het lullig vond dat hij altijd alleen rondhing en niemand met hem wilde praten. Vervolgens kom je er niet of nauwelijks nog vanaf.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:57:58 #253
13411 NaRRaToR
pi_100290468
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:51 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

ik denk dat je wel enigzins eisen mag stellen aan je relatie. Ik zou zelf ook bijv. niet een streng gereformeerde ofzo als vriendin willen. ik kan het me goed voorstellen dat straw geen vriend zou willen met radicale gedachtes omdat dat strookt met haar eigen normen en waardes.
pi_100290470
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik zei heel lief: nee sorry, ik heb het nogal druk, en ik wil me nu niet afleiden door een jongen. Vroeg ie of ik hem leuk vond, dus toen had ik naar de waarheid gezegd voor dat het nog erger werd ;( Maar toen keek hij weer zo zielig :'(
Vervelende situatie!!
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:57:59 #255
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100290471
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

Een outkast staat al op zijn eigen benen. Een ander heeft nog altijd de "groep nodig" die persoon beweegt zich ook altijd met de groep mee. Doet net als hen en is net als hen. De outkast heeft zijn eigen stijl. En wijkt af van de groep waardoor de groep hem niet zo mag of raar vind.
pi_100290490
quote:
Je hebt mensen die je in de omgang wel mag maar die je als persoon, wat betreft normen en waarden, niet leuk vindt. Denk ik.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:59:31 #257
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100290562
je kunt qua opvattingen een outcast zijn, qua gedrag, qua esthetiek enz
het is gewoon te afwijkend gedrag wat nergens op slaat meestal
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:59:55 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ik heb echt met hem opgetrokken.
Maar met die vent kan niemand omgaan. Hij is gewoon heel irriterend.
C'est la vie
pi_100290593
Sommige vrienden zijn gewoon leuk voor. 't uitgaan enzo, maar vrienden die je kunt vertrouwen is belangrijker natuurlijk, maar als ik iemand niet mag, dan accepteer ik degene ook meestal niet ;(
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:00:30 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290614
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:54 schreef Crutch het volgende:

[..]

Daar heeft ie een moeder en een vader voor.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:00:51 #261
118585 Crutch
pi_100290628
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:57 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Een outkast staat al op zijn eigen benen. Een ander heeft nog altijd de "groep nodig" die persoon beweegt zich ook altijd met de groep mee. Doet net als hen en is net als hen. De outkast heeft zijn eigen stijl. En wijkt af van de groep waardoor de groep hem niet zo mag of raar vind.
Snap je wat ik bedoel of niet?
Je moeder is een hamster
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:00:51 #262
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100290629
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
ik zou eigenlijk wel een meisje willen ontmoeten die zo is.

een zielig meisje, die eigenlijk heel leuk is.

("zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn " ga ik vaak typen, ik ga het als "eis" gebruiken met wie ik het liefst omga.)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:01:13 #263
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100290644
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb echt met hem opgetrokken.
Maar met die vent kan niemand omgaan. Hij is gewoon heel irriterend.
True maar hoe kun je zonder ooit vrienden te hebben dat normaal leren?
pi_100290672
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hebt mensen die je in de omgang wel mag maar die je als persoon, wat betreft normen en waarden, niet leuk vindt. Denk ik.
Een goede vriend van me heeft ook redelijk absurde denkbeelden af en toe. Dat merkt je in de normale omgang idd niet eens.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:02:03 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290685
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

True maar hoe kun je zonder ooit vrienden te hebben dat normaal leren?
Geen flauw idee. Ik hoop dat ie iemand vind die wel met hem wil omgaan.
C'est la vie
pi_100290686
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik zou eigenlijk wel een meisje willen ontmoeten die zo is.

een zielig meisje, die eigenlijk heel leuk is.

("zielige meisjes die eigenlijk heel leuk zijn " ga ik vaak typen, ik ga het als "eis" gebruiken met wie ik het liefst omga.)
Zielige meisjes worden heel snel, heel veel minder leuk, meestal :P
;-)
pi_100290715
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je moet er wel mee oppassen. Juist om wat Heloef zegt. Op de middelbare school weleens gepraat met zo'n figuur, gewoon omdat ik het lullig vond dat hij altijd alleen rondhing en niemand met hem wilde praten. Vervolgens kom je er niet of nauwelijks nog vanaf.
Logisch ook, want jij bent dan het enige sociale contact dat hij/zij heeft. Maar wel een van de redenen dat mensen iemand in zo'n situatie zullen negeren ipv aardig te doen.
pi_100290723
Ik had het wel over een zielige nerd uit mijn klas hè?! Wil jij een zielige meisje?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:02:49 #269
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100290731
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:00 schreef Crutch het volgende:

[..]

Snap je wat ik bedoel of niet?
Mwa... als ik je reactie zo zie niet helemaal denk ik
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:04:21 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290798
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik had het wel over een zielige nerd uit mijn klas hè?! Wil jij een zielige meisje?
Hij heeft nogal vreemde denkbeelden moet je hem soms vergeven.
C'est la vie
pi_100290865
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:01 schreef minibeer het volgende:

[..]

Een goede vriend van me heeft ook redelijk absurde denkbeelden af en toe. Dat merkt je in de normale omgang idd niet eens.
Precies. Soms denk ik dan dat ik niet principieel genoeg ben. Maar aan de andere kant is tolerantie beter dan iedereen veroordelen vanwege onwetendheid of verkeerde denkbeelden. Tenzij het té erg is, natuurlijk.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:05:45 #272
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100290883
denkbeelde voel en proef je niks van :@ :P
Spreading the Word
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:05:46 #273
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100290884
quote:
ja een meisje.

quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef ConstanteVerandering het volgende:

[..]

Zielige meisjes worden heel snel, heel veel minder leuk, meestal :P
nee geen zielig meisje. een zielig meisje die eigenlijk heel leuk is
pi_100290890
Ik vergeef het hem( en het is niet omdat ik jou accepteer of mag)
pi_100290914
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja een meisje.

[..]

[..]

Dat weet je in het begin nog niet. Mss is dat zielige meisje niet heel leuk.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:06:29 #276
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290923
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom ga ik gewoon normaal met ze om maar spreek ze verder niet.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:07:06 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100290967
quote:

[..]

ja een meisje.

[..]

[..]

Veel succes.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:07:10 #278
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100290970
hulde voor angel-joy, fraaie opmerking *;
Spreading the Word
pi_100291012
Je moet ook niet met ze omgaan, want dan denken ze dat jullie vrienden zijn ;(
pi_100291032
Dankjee :*
pi_100291034
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat dus....misschien is ze wel borderline, manisch depressief, suïcidaal...allemaal al tegengekomen, wordt snel vervelend.
;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:08:54 #282
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100291070
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef heloef het volgende:

[..]

Veel succes.
oh maar dat "eigenlijk heel leuk is" is snel hoor. bijna alle meisjes zijn diep van binnenl lief en leuk. vooral de zielige
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:09:02 #283
118585 Crutch
pi_100291079
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:02 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Mwa... als ik je reactie zo zie niet helemaal denk ik
Oke, helpen met het inzien wat zo iemand een outcast maakt en dat proberen te verbeteren.
Je moeder is een hamster
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:09:33 #284
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_100291106
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oke, helpen met het inzien wat zo iemand een outcast maakt en dat proberen te verbeteren.
ah.. op die fiets
pi_100291111
Eenzelfde voorbeeld van de middelbare school.

Een meisje, duidelijk niet gelukkig, geen vriendinnen, betrokken we een keer bij een gesprek dat ons vriendengroepje had in de pauze. Sinds dien kwam ze elke pauze bij ons hangen, maar het was eigenlijk heel ongemakkelijk omdat ze nooit wat zei en supernerveus bij ons zat. Ze stonk tevens nogal.

Hoe goedbedoeld ook, niet echt handig. Omdat ze zich op een gegeven moment niet echt gewenst meer voelde, niet eens bewust maar dat merk je dan aan die hele groepsdynamiek, doet het nog meer kwaad dan goed ook...
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:09:45 #286
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100291120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh maar dat "eigenlijk heel leuk is" is snel hoor. bijna alle meisjes zijn diep van binnenl lief en leuk. vooral de zielige
Ze zijn echt niet allemaal lief en leuk.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:09:55 #287
13411 NaRRaToR
pi_100291133
quote:

[..]

ja een meisje.

[..]

[..]

een verlegen meisje dus.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:10:31 #288
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100291177
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

een verlegen meisje dus.
Zielig en verlegen is wat anders.
C'est la vie
pi_100291194
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Je moet ook niet met ze omgaan, want dan denken ze dat jullie vrienden zijn ;(
Vergelijkbaar met wanhopige jongens/meisjes die wanneer ze dan eindelijk een relatie hebben veel te hard van stapel lopen en eeuwige liefde verklaren naar de ander toe.
pi_100291203
Zielige meisjes zijn meestal depri, daar kun je niet mee lachen ;( Maar aan de andere kant, ze zijn denk ik wel heel aanhankelijk van een vriend :?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:11:02 #291
118585 Crutch
pi_100291206
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:

Een meisje, duidelijk niet gelukkig, geen vriendinnen, betrokken we een keer bij een gesprek dat ons vriendengroepje had in de pauze. Sinds dien kwam ze elke pauze bij ons hangen, maar het was eigenlijk heel ongemakkelijk omdat ze nooit wat zei en supernerveus bij ons zat. Ze stonk ook nogal.

Hoe goedbedoeld ook, niet echt handig. Omdat ze zich op een gegeven moment niet echt gewenst meer voelde, niet eens bewust maar dat merk je dan aan die hele groepsdynamiek, doet het nog meer kwaad dan goed ook...
Had je haar achteraf willen wijzen op het stinken en nerveus doen?
Je moeder is een hamster
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:11:16 #292
13411 NaRRaToR
pi_100291225
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Zielig en verlegen is wat anders.
hij zegt net dat het geen zielig meisje moet zijn :P
pi_100291246
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, sommige zijn gewoon veel te tot zichzelf gekeerd.
pi_100291247
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef -Strawberry- het volgende:

Een meisje, duidelijk niet gelukkig, geen vriendinnen, betrokken we een keer bij een gesprek dat ons vriendengroepje had in de pauze. Sinds dien kwam ze elke pauze bij ons hangen, maar het was eigenlijk heel ongemakkelijk omdat ze nooit wat zei en supernerveus bij ons zat. Ze stonk ook nogal.

Weetje zoals je haar beschrijft, meestal is er dan veel meer aan de hand, thuis bijv....dus hoe graag je ook wil die problemen kan toch niemand echt voor haar/hem oplossen...
;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:11:42 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100291255
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef Crutch het volgende:

[..]

Het is toch niet jouw taak om die mensen het sociale leven in te trekken?
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:11:59 #296
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100291268
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

als jij zieliger zou doen zou er wel een "Date" voor ons inzitten.

ik kan het me al helemaal voorstellen, jij zou zielig moeten doen dat je helemaal niets weet van het studieleven op utwente, nu je daar misschien heengaat(of die andere), en dan kan ik zeggen dat ik het ook niet weet.
maar als je dan volhoudt, en zielig blijft doen dan zeg ik zo van: "oke! dan gaan we dat samen wel uitzoeken" ofzoiets.
en dan ga ik voor je op internet kijken (ik weet het zelf ook niet :'( ) waar de studentenplekken zijn. en dan ga ik daar zelf ook heen, maar dan mag je mee.
en dat is een "Date" met een doel. (hebben we het eerder over gehad).
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:12:05 #297
13411 NaRRaToR
pi_100291277
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Zielige meisjes zijn meestal depri, daar kun je niet mee lachen ;( Maar aan de andere kant, ze zijn denk ik wel heel aanhankelijk van een vriend :?
of heel erg needy. Van die meisjes die om elke scheet helemaal de pan uit flippen :( helaas merk je dat gedeelte pas in de relatie xD
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:12:08 #298
118585 Crutch
pi_100291283
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is toch niet jouw taak om die mensen het sociale leven in te trekken?
Nee
Je moeder is een hamster
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:12:13 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100291289
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 22:11 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

hij zegt net dat het geen zielig meisje moet zijn :P
Ja zielig maar eigenlijk heel lief en leuk.
Wat dat ook moge zijn.
C'est la vie
  woensdag 3 augustus 2011 @ 22:12:21 #300
118585 Crutch
pi_100291298
Heloef, voorzetje. Kop 'm erin!
Je moeder is een hamster
pi_100291307
DICHT HAHAH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: