Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef jappas het volgende:
De hele AID maen, geen enkel momentje dat je even weg kunt sneaken?. Een datum ervoor zou wat mij betreft best kunnen. Misschien is het dan leuk om het vlak (1-2 dagen) voor de AID te doen zodat de 'nieuwelingen' ook kunnen komen?
Strak plan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.
oh, ik heb wel wat vrije momenten, maar die zijn meestal 's ochtends. En dan slaap ik toch wel graag in zo'n weekquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef jappas het volgende:
De hele AID maen, geen enkel momentje dat je even weg kunt sneaken?. Een datum ervoor zou wat mij betreft best kunnen. Misschien is het dan leuk om het vlak (1-2 dagen) voor de AID te doen zodat de 'nieuwelingen' ook kunnen komen?
Ja, da's wel een goede. Al heb ik die donderdag repetitie, maar daarna kan ik wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Best een tof plan. Al zou ik het dan de dag van tevoren doen. De meeste eerste jaars worden de avond van tevoren gedropt door de ouders op de slaaplocaties. (Of kamer als ze die hebben) Hebben ze meteen 's avonds iets te doen, en hoeven ze niet eenzaam op hun kamertje te blijven hangen.
Je bent heel lastig jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef maen het volgende:
[..]
oh, ik heb wel wat vrije momenten, maar die zijn meestal 's ochtends. En dan slaap ik toch wel graag in zo'n week
Als het niet anders kan plan het dan maar, kijk ik of ik op dat moment weg kan. Weet nog niet wat mijn rooster is nl.
[..]
Ja, da's wel een goede. Al heb ik die donderdag repetitie, maar daarna kan ik wel.
Haha ik ben wel lastig he?
uur of 10, kan nog best dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je bent heel lastig jaTot hoe laat duurt de repetitie?
Mits er meer mensen komen, als wij weer het grootste gedeelte met z'n tweeen zitten te wachten is ook niksquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:52 schreef jappas het volgende:
Datum: 18 Augustus
Tijd: 20.30??
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
Niet aanwezig:
Haha, Bioloogje, op tijd komen dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mits er meer mensen komen, als wij weer het grootste gedeelte met z'n tweeen zitten te wachten is ook niks
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef maen het volgende:
Datum: 18 Augustus
Tijd: 20.30??
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
Niet aanwezig:
Later:
- maen (waarschijnlijk)
Dat heb je gezegdquote:Op zondag 7 augustus 2011 12:59 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen, en anders kom je me maar halen... Ik woon om de hoek he
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef jappas het volgende:
Anders stoppen we ze allemaal bij placeholder op z'n kamertje, moeten ze alleen wel van de plinten afblijven.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:43 schreef jappas het volgende:
Anders stoppen we ze allemaal bij placeholder op z'n kamertje, moeten ze alleen wel van de plinten afblijven.
Ik ben alleen te lui om iets aan het vloerzeil te doen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:11 schreef Sodium het volgende:
Het moet toch even gezegd worden: hulde voor placeholders instelling zijn kamer netjes op te knappen!
Én je bent gewoon bij de meet!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:08 schreef placeholder het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen te lui om iets aan het vloerzeil te doen...![]()
Ik zit nu in m'n kamer. Blijf er vannacht slapen voor het eerst. Alle basic equipment is aanwezig, dus dat gaat lukken. Voelt goed hier, ondanks dat het nog vrij leeg is...![]()
-------------------------
Datum: donderdag 18 augustus
Tijd: 20.30
Aanwezig:
- Reflectionne
- Jappas
- Bioloogje
- Sodium
- Placeholder
Niet aanwezig:
- Xenomyst
Later:
- maen (waarschijnlijk)
Ja natuurlijk. Ik ben al lang blij als ik wat te doen heb in Wageningen. Nu zit ik hier ook maar een beetje...quote:
Stress stress! Ga je helemaal niet meer werken bij Opella in de vakantie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:38 schreef maen het volgende:
waah stress! ik wou in eerste instantie niet voor mijn tentamen van morgen gaan, gister dacht ik dat het best te doen moet zijn, vanmiddag was ik nog best positief, maar nu begint het toch te kriebelen...
Haha, waarom ben je al hier dan? Thuisthuis ook niks te doen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:41 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik ben al lang blij als ik wat te doen heb in Wageningen. Nu zit ik hier ook maar een beetje...
Dat heen en weer reizen schiet ook niet op. M'n schilderstape was op, dus morgen kan ik m'n plinten pas afmaken. Dus besloten om in Wageningen te blijven slapen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:42 schreef Reflectionne het volgende:
Haha, waarom ben je al hier dan? Thuisthuis ook niks te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |