maar bij 4 muren roze, kan ik me zo voorstellen dat niet iedereen er blij van wordt.quote:
als het je 6 uur reizen bespaard, denk ik dat het niet zoveel meer uitmaakt..quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maar bij 4 muren roze, kan ik me zo voorstellen dat niet iedereen er blij van wordt.
Ik vind roze een leuke kleur, nee wacht ik houd ervan, roze is mijn leven!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:20 schreef Xenomyst het volgende:
haha roze, was dat al of heb je er zelf voor gekozen ?
Oke... Ik vind jou een beetje eng...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind roze een leuke kleur, nee wacht ik houd ervan, roze is mijn leven!
Geen idee.. Ik denk dat ons weekend erg hetzelfde isquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:04 schreef maen het volgende:
Waar kun je in de vakantie in het weekend studeren? Lebo en Forum zijn dicht, Zodiac alleen toegankelijk met pasje.. Weet iemand iets van de Dreijen?
ja ik wil gewoon niet thuis zitten, want dat gaat niet werken. Vind het al zo stom dat nu alles om 5uur sluit! En de Lebobieb is vandaag niet eens openquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik denk dat ons weekend erg hetzelfde is
Ik leer toch altijd het liefste thuis, geen andere mensen die rond wandelen enzo. Lig je beetje op schema met leren? Ga je wel alle 6 de vakken leren, of ga je er ook maar een paar leren? Bij mij wil het niet zo, moest van mezelf steeds 's avonds leren (na het werken) maar dat wil gewoon niet echt.. En het is een heel saai boek om te lezen, dus of ik ben afgeleid na 5 regels of m'n ogen vallen dicht.. Pff, maar ik mag niet klagen met m'n ene vak in vergelijking met jou.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 16:07 schreef maen het volgende:
[..]
ja ik wil gewoon niet thuis zitten, want dat gaat niet werken. Vind het al zo stom dat nu alles om 5uur sluit! En de Lebobieb is vandaag niet eens open![]()
Maargoed lijkt erop dat we niet veel keus hebbe...
We zoeken iets waar minstens 3 (liefst 4) studenten in passen, het kleinste appartement wat we gezien hebben had dus 2 slaapkamer een een hele grote keuken/woonkamer waar je nog een kamer van zou kunnen maken. Denk dus niet dat ik je kan helpen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:52 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Als je iets tegenkomt wat jij niet wil en wat voor 2 personen ideaal is (1 slaapkamer, 1 woonkamer, eigen keuken en badkamer) wil je het me laten weten?!
Hoe groot/duur ongeveer is die kamer? Want als ik nog iets om te huren kan vinden, hoeft het kopen niet meer door te gaanquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:53 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Yep dat is waar idd.
En er komt binnenkort nog een kamer vrij bij ons. (waarschijnlijk voor een dame) Dus misschien zie ik iemand nog tijdens een hospiteer avond
De kamer is van idealis, en is ongeveer 12 m2 met eigen wastafel en inbouwkast. Zal rond de 260 a 270 kosten. Hij komt vanaf 6 september leeg te staan. Als hij op kamernet komt te staan zal ik je wel iets van een berichtje sturen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:56 schreef Saxofoontje het volgende:
[..]
We zoeken iets waar minstens 3 (liefst 4) studenten in passen, het kleinste appartement wat we gezien hebben had dus 2 slaapkamer een een hele grote keuken/woonkamer waar je nog een kamer van zou kunnen maken. Denk dus niet dat ik je kan helpen!
[..]
Hoe groot/duur ongeveer is die kamer? Want als ik nog iets om te huren kan vinden, hoeft het kopen niet meer door te gaan(Wat een gedoe is dat allemaal zeg.. XD)
Zolang je wilt. Huisgenootje gaat stoppen met haar studie en gaat of in België studeren of thuis wonen. Het is dus geen onderhuur.quote:
Dat is zo met de meeste idealis woningen idd. Alleen zijn wij er een uitzondering op. We krijgen een korte periode de tijd om een nieuw iemand aan te dragen, anders wordt er gewoon iemand bijgezet. En zelf kiezen is gewoon stukken fijner (maar asocialer)quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef Xenomyst het volgende:
ooowoke, ik dat het dan via idealis gewoon weer ging!
Mogen Jappas en ik niet samenwonen in die kamer? Een wasbak is al meer dan wat we nu hebbenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:04 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dat is zo met de meeste idealis woningen idd. Alleen zijn wij er een uitzondering op. We krijgen een korte periode de tijd om een nieuw iemand aan te dragen, anders wordt er gewoon iemand bijgezet. En zelf kiezen is gewoon stukken fijner (maar asocialer)
Nee ik wil geen eng FOK-stel in mijn huis...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:07 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Mogen Jappas en ik niet samenwonen in die kamer? Een wasbak is al meer dan wat we nu hebben= minder delen dan nu
Tss!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:11 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Nee ik wil geen eng FOK-stel in mijn huis...
Haha, goed bezig! Waar heb je je kamer eigenlijk? Ik denk dat je van niemand mag klagen over je werk in je kamer, gezien je tenminste een kamer hebtquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:00 schreef placeholder het volgende:
Potjandorie. Al m'n plinten geschuurd. Wat een kutklus. Morgen beits erover. Nu weer naar huis...
Ik heb het eigenlijk best goed met m'n kamertje als ik alle woonperikelen lees.
Luiwammesquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:03 schreef jappas het volgende:
Je moet een moeder hebben die dat graag voor je doet ^^. Ik ben destijds zo onder het schilderen uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |