You've made me laugh!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:29 schreef placeholder het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen!
[..]
Ja. Ik heb een oud-zuid rrrr, en ik ben van plan elke dag op mn vespa van huis naar de uni te gaan. Zijn er trouwens een Starbucks en een Bagels&Beans in de buurt?
Sorry, ik was net zover dat ik mijn boeken geopend heb...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:22 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij is bang nu..
Ik hou van de gezelligheid hierEdit: Moodkiller.. Geen reacties meer
![]()
Arme jij! Dat moet wel een heel zware dag zijn...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Omdat dit het grappigste is wat ik vandaag heb meegemaakt
Snel terug naar je boeken danquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:34 schreef maen het volgende:
[..]
Arme jij! Dat moet wel een heel zware dag zijn...
Ja maar het was dus eigenlijk niet grappig bedoeld zegmaar...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Omdat dit het grappigste is wat ik vandaag heb meegemaakt
Wat voor boek is het vandaag?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:33 schreef maen het volgende:
[..]
Sorry, ik was net zover dat ik mijn boeken geopend heb...
oja dat wilde ik nog vragen!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Snel terug naar je boeken dan
en ja, het was een zware dagsollicitatie ging kut, oke nog geen antwoord gehad maar het ging k ut
Toch vond ik het grappigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja maar het was dus eigenlijk niet grappig bedoeld zegmaar...
Hij wilde graag weten wat ik leuk vond en wat bij me zou passen (binnen een productontwikkelingsstage) maar ik vind dat allemaal leuk/weet zelf niet wat ik leuk vind en bij me past. Dat wil ik uitvinden door zo'n stage.. Maar hij bleef er maar over vragen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:37 schreef maen het volgende:
[..]
oja dat wilde ik nog vragen!
Wat ging er mis?
accounting..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:35 schreef placeholder het volgende:
[..]
[..]
Wat voor boek is het vandaag?
hmm naar.. nah komt vast goed!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:38 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Toch vond ik het grappig
[..]
Hij wilde graag weten wat ik leuk vond en wat bij me zou passen (binnen een productontwikkelingsstage) maar ik vind dat allemaal leuk/weet zelf niet wat ik leuk vind en bij me past. Dat wil ik uitvinden door zo'n stage.. Maar hij bleef er maar over vragen..
Leukquote:
ach, gevoel is soms bedrieglijkquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:41 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo net nietM'n gevoel is er absoluut niet goed over
nee, don't really like it.. dus nog even mn best doen en dan ben ik er vanafquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:44 schreef placeholder het volgende:
[..]
Leuk![]()
Je had trouwens nog geen oordeel gegeven over nerds in Wageningen!![]()
Maargoed. Ik kom dus niet van het platteland nee. Jullie boy PH komt uit stadje (Damsko represent) jeweet
Nee, wilde eerste voor deze gaan en moet in november pas beginnen (kan zelfs nog in feb beginnen) dus deed het rustig aanquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:45 schreef maen het volgende:
[..]
ach, gevoel is soms bedrieglijk
had je nog iets achter de hand?
probably not. Nieuw record!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Reflectionne het volgende:
Is het ooit gebeurd dat we een topic in een week volmaakten?
Komt gewoon door alle leuke nieuwe eerstejaars! (en jullie SOG!!)quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:47 schreef Reflectionne het volgende:
Is het ooit gebeurd dat we een topic in een week volmaakten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door placeholder op 09-08-2011 21:49:53 (sog) ]
neuh, flinke borrelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Xenomyst het volgende:
zijn de baileys & tiamaria inmiddels al weer op ?
Hier welquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:48 schreef Xenomyst het volgende:
zijn de baileys & tiamaria inmiddels al weer op ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:49 schreef placeholder het volgende:
[..]
Komt gewoon door alle leuke nieuwe eerstejaars!Ja zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |