Tot nu toe heeft er slechts 1 fokker het lef gehad mij op te zoekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:52 schreef Running_free het volgende:
Nou dan denk ik dat ik toch moet verhuizen. BBQ-en
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft er slechts 1 fokker het lef geld gehad mij op te zoeken
Als je goed zoekt en vantevoren boekt kun je een retourtje vinden van nog geen 100 euroquote:
Ja en voor sommige mensen is dat veel geld dat ze niet zomaar even klaar hebben liggenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je goed zoekt en vantevoren boekt kun je een retourtje vinden van nog geen 100 euro
Woon dan ook gewoon in de Randstadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft er slechts 1 fokker het lef gehad mij op te zoeken
Zoals die wanbetaler van je onlangs!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en voor sommige mensen is dat veel geld dat ze niet zomaar even klaar hebben liggen.
Dat geld krijg ik maandagquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals die wanbetaler van je onlangs!
Randstadquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woon dan ook gewoon in de Randstad
Al eens gedaan. Nu even niet meer. Sorry.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woon dan ook gewoon in de Randstad
Dus je kunt vanaf maandag een ticket boeken?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geld krijg ik maandag. EINDELIJK
.
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Nu even niet meer. Sorry.
[..]
Dus je kunt vanaf maandag een ticket boeken?
Een zee van mogelijkheden opent zich voor jequote:
Dat heb ik wel eens meegemaakt jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
Boooh, kennen jullie dat, dat je eten zó lekker is dat je maar blijft eten wat het is zo hemels lekker?.
Alweer Sammz, alwéér?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
Boooh, kennen jullie dat, dat je eten zó lekker is dat je maar blijft eten wat het is zo hemels lekker?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ik heb voor vandaag m'n favo lasagne gemaatquote:
Waarom zat je slecht in je vel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag m'n favo lasagne gemaat. Maar. Het mag. Want ik zat heel slecht in m'n vel en nu niet meer
.
Snap ik, dat vel staat strakgespannen nu!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag m'n favo lasagne gemaat. Maar. Het mag. Want ik zat heel slecht in m'n vel en nu niet meer
.
Ach, geskimmed een tijdje terug en er bleek een flink bedrag van m'n rekening te zijn gehaald. Gelukkig krijg ik dat bedrag terug. Tevens slecht geslapen door de hitte vannacht. Toen ik vanmorgen nog even wilde slapen begonnen de kledders van de buren te blehren, dus dat was ook geen optie meer.quote:
Nee, zo erg is het niet!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik, dat vel staat strakgespannen nu!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |