Tot zaterdag 10 septemberquote:Op donderdag 1 september 2011 16:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tot wanneer laat je de ronde open, Falco?
Ben vanaf 10 september twee weken op vakantie. Ik hoop de tweede ronde niet mis te lopen.quote:
Ik sluit hem wat later, omdat ik een week later ook nog op vakantie ga. Je kunt dan wel later na je vakantie inhaken bij de volgende ronde.quote:Op maandag 5 september 2011 14:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ben vanaf 10 september twee weken op vakantie. Ik hoop de tweede ronde niet mis te lopen.
Mooi.quote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik sluit hem wat later, omdat ik een week later ook nog op vakantie ga. Je kunt dan wel later na je vakantie inhaken bij de volgende ronde.
En jij veel plezier op vakantie.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef Falco het volgende:
En door naar de tweede ronde.
Veel plezier met stemmen + updaten. Deze ronde gaat op 1 oktober dicht.
Je leeft nogquote:Op donderdag 15 september 2011 22:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En jij veel plezier op vakantie.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:21 schreef laurenzo85 het volgende:
Hoop goed spul al uit zeg..
2 ] King Kong - The Public Enemy
8 ] The Wizard of Oz - Fury
10 ] Duck Soup - The Adventures of Robin Hood
14 ] Stagecoach - Vampyr - Der Traum des Allan Grey
15 ] Mr. Smith Goes to Washington - Modern Times
Hier niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:48 schreef Falco het volgende:
Kick! Morgenavond wil ik de ronde sluiten, behalve als er nog updates in de maak zijn.
DIt was het wat mij betreft.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:52 schreef Falco het volgende:
Nog updates in de maak? Anders sluit ik de ronde morgenavond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |