Ik hoop het, want hun selectie is natuurlijk ook niet veel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Stringer het volgende:
Denk dat vrijdag wel mee gaat vallen hoor. Zonder buitensporig optimistisch te zijn verwacht ik wel een overwinning, zonder sprankelend voetbal.
Tegen Excelsior kunnen we genoeg ver naar voren spelen zodat een van de middenvelders een doelpunt kan maken. Buiten dat zal het wel duidelijk worden dat er een spits bij moet ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:00 schreef Maastoren het volgende:
Als we een doelpunt weten te maken is dat al een knappe prestatie.
Nee, maar als er niemand in de spits staat en het lukt niemand om een fatsoenlijk op het doel te schieten ben je de eerste twee punten al weer kwijt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:03 schreef Stokstaart het volgende:
Wij hebben deze editie een kutselectie maar dat Exelsior stelt al helemaal niks voor.
Als er geen spits bijkomt hebben we sowieso een enorm probleem. Maar neem toch aan dat men daar nu hard mee bezig isquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, maar als er niemand in de spits staat en het lukt niemand om een fatsoenlijk op het doel te schieten ben je de eerste twee punten al weer kwijt.
Fernandez 10 keer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:11 schreef PIETR het volgende:
Als Fer niet mee doet vrijdag, dan is Leerdam de meest scorende speler met 3 doelpunten, afgaande op vorig seizoen.
Tegen dit excelsior naar achter leunen zou schandalig zijn. Feijenoord is heus niet de enige eredivisieclub die op papier erop achteruit is gegaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Theoretisch gezien moet Feyenoord naar achteren gaan leunen.
Countertje, diepe bal geven en sprinten maar met die Fernandez.
Strak plan?
Speltechnisch wel het beste, toch mag je hopen dat wij genoeg kwaliteit hebben lopen om die gasten vast te zetten op eigen helft.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Theoretisch gezien moet Feyenoord naar achteren gaan leunen.
Countertje, diepe bal geven en sprinten maar met die Fernandez.
Strak plan?
Pessimistquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:51 schreef Happel het volgende:
Ligt er maar aan wat je onder voetbal verstaat natuurlijk.
Je eerste thuiswedstrijd van het seizoen is ook geen prettige. Roda JC..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
We hebben echt het geluk dat we tegen Excelsior spelen denk ik. Die selectie stelt echt helemaal niets meer voor, meerendeel van de spelers heeft niet eens eerste-divisie ervaring. Eigenlijk moet je, ook met dit team, daar gewoon met ruime cijfers van kunnen winnen.
Eigenlijk hadden we niet beter kunnen treffen, ja een thuiswedstrijd dan. Maar leer mij Feyenoord kennen
Thuiswedstrijden zijn hier een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eerste thuiswedstrijd van het seizoen is ook geen prettige. Roda JC..
Volgens mij maar 1 of 2 gewonnen toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Thuiswedstrijden zijn hier een heel ander verhaal.
Maar dat is al jaren zo.
Vorig jaar echt belachelijk veel uitwedstrijden verloren.
quote:Feyenoord gaat LED Boarding terugzetten
Na de werkzaamheden aan het veld bleek dat Feyenoord de LED Boarding te ver naar voren had geschoven in plaats van terug te zetten op de oude locatie. Dit zorgde ervoor dat honderden supporters op de parterre vakken de achterlijn niet meer konden zien.
Bij de Feyenoord Supportersvereniging zijn vele klachten binnengekomen over deze handeling, navraag bij Feyenoord leert dat de club het betreurt dat deze fout is gemaakt. Op dit moment is de club druk bezig om de LED Boarding op de oude plekken terug te gaan zetten. De facilitaire dienst verwacht dat de werkzaamheden vóór de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen voltooid zijn.
Volgens mij ook ja. Heerenveen en Utrecht.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij maar 1 of 2 gewonnen toch?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |