Een of andere buurman had kennelijk gehoord dat ik een ICT opleiding deed ofsow en die kwam terwijl ik op stage was aan de deur... Mijn moeder deed open en hoorde de man zn verhaal aan: Basic story: Man ==> Computer ==> Email ==> n00bie ==> Virus ==> Help...
Dus mijn moeder zegt: Nou mijn zoon die bla dit en die bla dat! en zegt letterlijk tegen de man: "Ik zal het tegen hem zeggen dan komt ie even langs"
Ik kom terug uit stage, eindelijk weekend echt eindelijk! komt mn moeder aan, eerste wat ze tegen me zegt: Die man dit en blablabla dus wil je ff langs gaan?
ik: NO WAY, WIE IS HIJ IN GODSNAAM
zij: dat is de buurman je kan hem toch wel ff helpen?
ik: Sinds wanneer maak je mijn Afspraken!
zij: Dat doe ik niet je...
ik: Dat doe je wel! ik ga geen onbekende mensen helpen die een 1 of ander klote mailtje heeft geopend en nu door zijn eigen onwetendheid in de stront zit... Wat betekent die gast voor mij? NIX, hij bied niet eens een vergoeding aan, als je dit door mijn bedrijf laat doen ben je ...euro kwijt
90 euro voorrij kosten
we nemen de PC mee en maken hem A 90 euro per UUR!
zit je zo MAKKELIJK op de 370 euro ofsow... MAKKELIJK... en dan ga ik dit ff lopen doen voor iemand die ik niet ken?? die me geen fuck kan boeien of zn PC naar de klote is?
zij: Wie ben jij eigenlijk? Ik vind dit echt onbeschoft en asociaal...
ik dacht echt; Just zip it.
Maar ik zei: je weet dat je fout zit!
zij: ***CENSUUR*** Echt helemaal flippen gewoon... ZOOOO irritant...
Wat denk jij hier over? Zit ik nou fout of Wat???
Kijk ga nou niet denken van kan je dat niet met je vrienden bespreken ofsow, maar ik wil gewoon weten wat de gemiddelde FOKKER er van vind...
Bedankt...
quote:*mee eens*
Op vrijdag 28 juni 2002 22:00 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind dat je moeder gelijk heeft. Je gedraagt je als een vreselijk verwend nest ...
quote:Ik vind dit ik vind dat... BLABLABLA doet me geen moer...
Ik vind dat je moeder gelijk heeft. Je gedraagt je als een vreselijk verwend nest ...
Je onderbouwt je mening niet eens! Wat de FOK! heb ik hier aan
quote:Is dat nog nodig dan? Je levert zelf het bewijs
Op vrijdag 28 juni 2002 22:03 schreef DeDaaF_TSB het volgende:[..]
Ik vind dit ik vind dat... BLABLABLA doet me geen moer...
quote:ik vind de tijd die je hier rondhangt beter ff met de buurman had kunnen doorbrengen...
Jij hebt er verstand van, de man niet.. jij hebt het waarschijnlijk binnen no time gedaan.. lekker boeien dat je die man niet kent.. je kan toch best even helpen.. ws geeft ie man je ook nog wel iets als bedankje..
Soms als m'n buurvrouw naar me toe komt en vraagt of ik paar uurtjes op d'r kinderen wil passen, dan doe ik dat ook voor niets.. als wij dan een keer op vakantie zijn of er moet een pakketje afgeleverd worden.. dan doet zij dat weer voor ons.. en af en toe krijg ik een cd bon van d'r.. het hoeft toch ook niet altijd voor geld ofzo..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 28-06-2002 22:06]
Dollartekentjes in je ogen?
Nooit gehoord van een buren/vriendendienst?
Ach, als jij een boor nodig hebt omdat je een pc-meubeltje in elkaar wil zetten,
zou ik die niet bij de buren gaan lenen.
En een beetje respect voor je moeder kan geen kwaad.
Ze had het misschien even kunnen overleggen,
maar om daar nou zo over uit je dak te gaan.
Tsss...
Kheb nu geen tijd om te argumenteren want ik moet weg(misschien later op de avond nog).
quote:Niks, net als de rest van je oh zo enerverende drukke en turbulente leventje.
quote:Je was me voor; dit wou ik net zeggen
quote:Denk je nou echt dat je sympathie krijgt voor dit soort gezeur? Dat je zo vlak voor 't weekend geen zin hebt om even vijf minuten voor je buurman uit te trekken om zo'n fokkin yaha'tje te verwijderen dan kan ik zelfs nog wel begrijpen, maar dan kun je best aanbieden het een andere keertje doen. En zelfs als je echt te beroerd bent kun je dat ook heel anders brengen, zeker tegen je moeder.
Op vrijdag 28 juni 2002 21:59 schreef DeDaaF_TSB het volgende:
ik: Dat doe je wel! ik ga geen onbekende mensen helpen die een 1 of ander klote mailtje heeft geopend en nu door zijn eigen onwetendheid in de stront zit... Wat betekent die gast voor mij? NIX, hij bied niet eens een vergoeding aan, als je dit door mijn bedrijf laat doen ben je ...euro kwijt90 euro voorrij kosten
zit je zo MAKKELIJK op de 370 euro ofsow... MAKKELIJK... en dan ga ik dit ff lopen doen voor iemand die ik niet ken?? die me geen fuck kan boeien of zn PC naar de klote is?zij: Wie ben jij eigenlijk? Ik vind dit echt onbeschoft en asociaal...
En maar zeiken hoe slecht het in Nederland gaat, in dit soort trieste topics, terwijl jouw mentaliteit pas echt typerend is voor de ellende hier.
[Dit bericht is gewijzigd door Vibromass op 28-06-2002 22:09]
quote:Moeilijk he, om iets voor je moeder te doen. ?
Op vrijdag 28 juni 2002 21:59 schreef DeDaaF_TSB het volgende:Dat doe je wel! ik ga geen onbekende mensen helpen die een 1 of ander klote mailtje heeft geopend en nu door zijn eigen onwetendheid in de stront zit... Wat betekent die gast voor mij? NIX, hij bied niet eens een vergoeding aan, als je dit door mijn bedrijf laat doen ben je ...euro kwijt
90 euro voorrij kosten
zit je zo MAKKELIJK op de 370 euro ofsow... MAKKELIJK... en dan ga ik dit ff lopen doen voor iemand die ik niet ken?? die me geen fuck kan boeien of zn PC naar de klote is?
Asociaal stuk vreten ben je.
wil niet zeggen dat het overal zo is in de ICT, maar das echt iets wat me heel erg is opgevallen.
Mijn moeder heeft ook weleens zo'n soort gelijke aktie gehad (ook met buren) en ik was het er ook totaal niet mee eens...
Als je ze eenmaal helpt blijven ze om hulp vragen... om de meest stomme dingen. Nee dank je.. Ik heb wel wat beters te doen.
Hij heeft het al zo druk.
En jullie kennen z'n moeder niet eens.
Da's vast een lief mens, en zoals jullie weten red je het daar niet mee in deze harde maatschappij.
Zo doorgaan jongen, van je af blijven bijten.
En die ene vriend die je overhoudt blijven koesteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |