Neen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:16 schreef Willyfoofoo het volgende:
Vier topics. Jullie moeten je schamen.
Als we "lapo maakt nieuwe thread" aanhouden wel.quote:
Laten we dat voor de duidelijkheid maar doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als we "lapo maakt nieuwe thread" aanhouden wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 10 soorten mensen: mensen die wel binair kunnen rekenen en mensen die niet binair kunnen rekenen.
Degene die deel 5 had aangemaakt had hem niet aan de reeks gekoppeld, daarom konden er meerdere topics gemaakt worden. Nu is het weer een reeks, en kun je gewoon zo snel als je wilt een nieuw deel aanmaken: een dubbel topic is onmogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Als we "lapo maakt nieuwe thread" aanhouden wel.
Dank u, beste man.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Degene die deel 5 had aangemaakt had hem niet aan de reeks gekoppeld, daarom konden er meerdere topics gemaakt worden. Nu is het weer een reeks, en kun je gewoon zo snel als je wilt een nieuw deel aanmaken: een dubbel topic is onmogelijk.
Oeps.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Degene die deel 5 had aangemaakt had hem niet aan de reeks gekoppeld, daarom konden er meerdere topics gemaakt worden. Nu is het weer een reeks, en kun je gewoon zo snel als je wilt een nieuw deel aanmaken: een dubbel topic is onmogelijk.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef Borker_Trio het volgende:
Hebben jullie mijn mop al gelezen?
Ik ben te druk met mijn 70 hobbies.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:21 schreef Borker_Trio het volgende:
Hebben jullie mijn mop al gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Ik ben te druk met mijn 70 hobbies.BloemschikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
Ik dacht bij zijn 70ste hobby eerder aan het geven van sexuele voorlichting.quote:
Bloemschikken kan heel erotisch zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:27 schreef Borker_Trio het volgende:
[..]
Ik dacht bij zijn 70ste hobby eerder aan het geven van sexuele voorlichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |