quote:
Op vrijdag 28 juni 2002 21:45 schreef Eva-Sophie het volgende:
kijk jongens !!! *gilt hysterisch*
DAAR IS MIJN NEEFJE *wijst naarboven*
quote:Ik vond je nog wel zo lief
Op vrijdag 28 juni 2002 21:47 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik ga gewoon hopen op een meisje
Alhoewel...... het is wel de enige washand waarmee ik gewassen wil worden. hmmm.....
quote:Wellus.
Op vrijdag 28 juni 2002 21:49 schreef -roys- het volgende:
dit gaat echt helemaal nergens over* -roys- snel terug naar onzin klikt *
Welkom Flupke.
Heej allemaal, ik ben wezen losjeren bij Susan en Arjan. Dat was gaaf! Ik mocht gelijk veel later naar bed (niet tegen mama zeggen hoor) en ik heb frietjes gegeten, en kroepoek. Veel lekkerder dan dat potje dat mama had meegegeven En toen heb ik lekker geslapen en ik ben onder de doesj geweest, thuis vind ik er niks aan maar met Arjan is alles leuk
En toen kwam mama me weer halen en toen gingen we naar mijn vriendinnetje Maayke. En daar hebben we heel lang gespeeld, en we zijn naar de geitjes geweest en die heb ik geaaid, stoer hè? En toen hebben we door de regen gewandeld en ik zat lekker onder mijn regententje en Maayke ook, en mama en tante Sylvia werden helemaal kletsnat
Dat vond mama niet leuk, maar ze heeft toch een soort knikkerbaan voor me gekocht maar dan met een tjoeketjoeke toetoe. Echt heel gaaf!
En nu zijn we thuis en mama denkt dat ik slaap. Maar ik ben helemaal niet moe hoor
quote:Dankjewel Christan
Op vrijdag 28 juni 2002 22:47 schreef Christan het volgende:
Heej Flupke! Welkom, leuk dat je al zo snel met ons meedoet![]()
Mijn mamma heeft jou een emailtje gestuurd omdat ze het adres van jouw mamma niet had. Gebruik je dat emailadres nog wat in je profiel staat?
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
quote:Fijn dat je dat effe komt vertellen. Ik heet geen Christ-I-an. Ga nou maar weer fijn ergens anders spelen. Dahag!
Op zaterdag 29 juni 2002 23:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik haat Christiannen..Voel ik me net Christiaan, maar dan met iets wat ik mis...een A dus
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
quote:Heej Bo, heb je nog nooit een Titi gezien? Titi's hebben pootjes, en meestal een staart, en sommige hebben vleugels. Je ziet ze overal hoor, wij hebben een Titi in huis (die zegt miauw) en buiten zie je ze ook, dan zwemmen ze bijvoorbeeld in het water en geef ik ze brood. Ik noem alle Titi's Titi, behalve beren, die noem ik Beer
Op dinsdag 02 juli 2002 14:42 schreef BabyBo het volgende:
So he Christan jij gaat ook vaak uit logeren. En nu naar een echt hotel. Luuks hoor. En wat zijn tities?
En alle andere vriendjes en vriendinnetjes wel beter worden hoor want ik vind het maar stil zo en ik mis jullieeeeeeeeeeee. Dikke kus van mij word je vanzelf beter van.
Kiekeboe Bo
En ik vind ook dat alle zieke kindjes maar gauw beter moeten worden en weer gesjellig meekletsen want het is hier zo stil... Ook een dikke van mij!
Kiekeboe Bo
Ik was er eerder dan papa en mama hadden verwacht, maar de echo die ze van me maakten klopte dus voor geen meter, maar dat doet er niet meer toe.
kdenk dat ik ze vanavond maar weer ga pesten door vanavond om een uurtje of 11 lekker niet te gaan slapen. (dat doe ik overdag al lekker veel
En met eten moeten ze al helemaal niet aankomen ben je net op de wereld komt er al zo'n joekel van een tiet op me af en staan ze dom te kijken of ik er aan wil zuigen, ja daaaaaggg... eerst slapen en dan zien we wel weer verder hoor..
oh ja, hallo allemaal !!!!
Ik ben weer beter!!! *showt trots blauwe arm* Mooi he? Dat is van het bloedprikken, ik heb nu alle kleuren blauw en groen.
Leuk een nieuwe baby erbij, welkom Melanie. Wat kan jij al vlug typen!!
Christan gaat alles weer een beetje goed met jouw papa?
Hoe gaat het verder met alle kindjes?? Heb ik veel gemist??
Eva wat een stoere meid ben je zeg met die arm.
Maar gelukkig ben je weer beter hè.
Ik verveel me het apezuur mensjes, dat kl*te regen bah bah.
Ken ik niet effe lekker buiten spelen en loop steeds mijn mama te pesten.
Jakkie bah en m'n mama zou regenlaarsjes voor me kopen en m'n papa zou m'n computer nog steeds maken.
Nu ken ik geen Robbie konijn spelen.
Op mama dr compie kan dat niet vanwege xp .
Nu gaat ikke spelen.
Ze zullen het nog wel een paar keer met die tieten proberen, maar de aanhouder wint. (En dat ben ik !! )
quote:Precies niet te vroeg over je heen laten lopen hoor!!
Op donderdag 04 juli 2002 14:01 schreef melanie010702 het volgende:
Na 3 dagen in hongerstaking te zijn geweest heb ik dan toch eindelijk mijn zin![]()
Ik krijg als bijvoeding nu de fles, en ik zal laten merken dat ik dat veel lekkerderder vind dan de rest.Ze zullen het nog wel een paar keer met die tieten proberen, maar de aanhouder wint. (En dat ben ik !!
)
Kiekeboe Bo
quote:Ik heb vandaag ook gezien dat ik al een box in de kamer heb, terwijl ik pas 4 dagen oud ben
Op vrijdag 05 juli 2002 21:33 schreef BabyBo het volgende:
En als mamma naar de keuken gaat dan ga ik er gewoon achteraan. Soms legt mamma me toch in de box dan word ik kwaad joh.Kiekeboe Bo
Bovendien heb ik verloren....de titties bleven maar komen en om nou al te moeten lijnen vond ik wel wat vroeg, dus doe ik maar net of ik het lekker vind.
Nou ja, toen gingen we weer in de auto en weer een eindje rijden en toen waren we bij het hotel en dat was in Vellup ofzo. We gingen naar binnen en mama en oma gingen met een mevrouw praten en toen kreeg ik kleurpotloden in een etwie met kleurplaten erbij! En toen gingen we de trap op naar een kamer met bedden en een badje en buiten zag je allemaal water en daarachter allemaal toetoes! Had ik mazzel want mijn bedje stond bij het raam en ik kon zo lekker toetoes kijken vanuit mijn bedje. Maar eerst ging ik kleuren en al mijn potloden op de grond gooien. Mama had ook mijn loopauto meegenomen dus ik kon door de kamer rijden.
En toen later gingen we eten en ik kreeg een eigen keuzemenu en toen kreeg ik brood en meloenstukjes en het brood was lekker maar de meloen vond ik niet zo. En toen kreeg ik frietjes!!! En ook nog vis en appelmoes en toen nog ijs toe. En toen was ik wel een beetje moe en toen ben ik lekker gaan slapen en toen ben ik toch helemaal vergeten om nog naar de toetoes te kijken
Maar 's morgens heb ik mama en oma wakker gemaakt zodat we toetoes konden kijken en in bed lekker knuffelen en toen gingen mama en ik samen in het badje. En toen gingen we eten, lekker Koeke en brood en yoghurt en fruit. En daarna gingen we met de bus, en weer met een bus en toen waren we ineens in Arnem. Daar gingen we een broodje eten en ik ging even slapen in mijn wagentje en toen gingen we nog winkelen en wandelen in een groot park waar ze heel veel Titi's hadden en mama zei hertjes maar het waren gewoon Titi's. Domme mama!
Toen weer met een bus naar het hotel en 's avonds kreeg ik weer zulk lekker eten maar ik nam een hele grote hap en toen was ik bijna gestikt, maar gelukkig wist mama wat ze moest doen: ze keerde me om en tikte op mijn rug en toen kwam die hap er weer uit en toen was alles weer goed, maar wat had ik het benauwd zeg! En daarna ben ik maar lekker gaan slapen en toen was ik weer de toetoes vergeten
Nou ja en vanmorgen werd ik dus maar weer vroeg wakker en deze keer ging ik met oma in het badje en toen gingen we weer Koeke eten en zo. En daarna deden mama en oma alle spullen in de auto en toen zeiden we die aardige mevrouw gedag en die vertelde nog hoe we naar de Titi's moesten rijden nadat ze eerst de rekening had verbeterd want ze wilde mama veel te veel laten betalen Dat was niet zo aardig maar het was een foutje van de kompoeter zei ze.
Toen gingen we naar de Titi's! En wat een hoop Titi's hebben ze daar zeg
Titi's met veren en Titi's met bulten op hun rug en roze Titi's met 1 poot en SpeelTiti's die elkaar achterna zitten en overal opklimmen. Grote Titi's, kleine Titi's, zwemTiti's, vliegTiti's... De zwemTiti's waren het leukste, er was zelfs een soort tunnel waar ze helemaal om je heen zwemmen en zelfs boven ons zwommen Titi's. Dat was echt prachtig!
Nou, en toen gingen we weer naar huis en nu denkt mama dat ik moe ben en dus moest ik in mijn bedje. Nou, maar ik ben niet moe dus ik ben even achter de kompoeter gekropen om jullie over het losjeren te vertellen en over de Titi's. Alleen maar een klein beetje hoor. Ik kon zo gauw niet alles vertellen natuurlijk
quote:
Op zondag 07 juli 2002 17:21 schreef Christan een heel verhaal vol titis en toetoes:
Kiekeboe Bo
Bo, wat ben je toch een snel meisje, je kan al kruipen!! Ik nog niet hoor, ik laat me overal heen vervoeren. Veeel makkelijker .
Ik eet sinds kort met de pot mee en ik kan nu al zeggen dat mijn papa veel lekkerder kan koken dan mama. Als mama kookt eet ik lang zoveel niet.
Vanavond heb ik voor het eerst snijboontjes gegeten, dat is echt superlekker!! Dat hadden ze me wel veel eerder mogen geven.
Kiekeboe Bo
quote:Als je het daarover wilt hebben open je daar maar een ander topic over. Dit topic vinden een hoop mensen leuk, als jij dat niet vind moet je het niet lezen.
Op zondag 07 juli 2002 21:26 schreef Spina1 het volgende:
O, wat erg dit!Nu weet ik het zeker, ik neem dus echt noooooit kinderen...
Ik ben ondertussen al 14 mm groot, en krijg deze week armpjes (had al handjes).
Dan kan je al salto's enzo gaan doen en alle kanten op zwaaien met je armen. Dat is echt koel joh. Jij groeit ook hard, veel harder nog als ik. He misschien gaan ze dalijk ook wel foto's van jou maken. Dan kunnen we je ook zien, dat is helemaal koel!!!
Kiekeboe Bo
quote:Ja oke, je hebt gelijk, het moest er alleen ff uit
Op zondag 07 juli 2002 21:34 schreef Karin het volgende:[..]
Als je het daarover wilt hebben open je daar maar een ander topic over. Dit topic vinden een hoop mensen leuk, als jij dat niet vind moet je het niet lezen.
Ben net de roze panter he. Deze badjas heb ik van overgrootoma gehad en daar staat op Bo's eerste badjas. Alleen weet overgrootoma niet dat het mijn 2e is. Heb namelijk van oma ook een badjas gehad uit spanje en daar zijn de mensen heel klein nog kleiner als ik zegt mamma en dus kon ik die al aan toen ik nog kleiner was. Alleen deze is heel fijn want er zitten allemaal touwtjes aan die ik lekker in me mond kan doen enzo. Ben gek op touwtjes.
Dalijk met pappa onder de doesje en dan boddschappen doen met pappa en mamma en misschien ome doppie. Pappa hoeft vanmiddag pas te werken. Gezellig vind ik dat want dan ga ik altijd met hem doesjen.
Kiekeboe Bo
Net met pappa en mamma boodschappen gedaan. Mamma heeft me al 3 keer omgekleed Omdat ik steeds alles onderspuug, maak dat nou weer uit. Ik haat aan en uitkleden. Pappa is naar zijn werkie toe en ik heb net met mamma gewandeld. Ik schrik me altijd helemaal rot als er van die brommers met herrie voorbij komen sjeezen zeg. Pffff ze kunnen dat geluid toch wel uitzetten en dan gewoon trappen ofzo.
Nu ben ik weer in de box neergelegd. Heb net even door het huis heen gebuikschuifd. Echt leuk ik ga heel snel en mamma komt steeds achter me aan en haalt me uit de hoekjes weg, ik vind dat een leuk spelletje. Mamma minder denk ik want daarom leg ik denk ik nu weer in de box. Dalijk ff flessie en dan moet ik weer even slapie doen.
Kiekeboe Bo
Zeg, als je zo'n hekel hebt aan uitkleden en zo, kun je volgens mij beter niet zo spugen. Dan hoef je niet zo vaak schone kleren aan
Mama's kompoeter is trouwens kapot. We kunnen thuis alleen maar melen en aiseekjoe-en. Gelukkig ben ik vandaag bij oma en die heeft ook een kompoeter. Dus kon ik gauw hierheen surfen om te zien hoe het met jullie was. Dus als jullie een tijdje wat minder van me horen komt het niet door mij, maar door de kompoeter, okee?
Vandaag ga ik weer naar de kindjes, gaan we lekker spelen samen. Ik vind het leuk bij de kindjes! Oma brengt me meestal en dan haalt mama me 's middags weer op. Als het mooi weer is gaan we altijd buiten spelen en weet je wat er daar langsrijdt? De tjoeketjoeke toetoe! En als ie dan langsrijdt, ga ik heel hard zwaaien naar alle mensen die erin zitten
Vrijdag ga ik weer met de tjoeketjoeke toetoe naar papa! Daar heb ik nu al zin in
O jee, heb ik die Koeke weer vergeten
Kiekeboe Bo
quote:Maar je papa kan er wél mee spelen.
Op woensdag 10 juli 2002 17:40 schreef Christan het volgende:
Heej kids, raad nou eens? Toen ik thuis kwam met mama was er post voor me. Een hele tijd geleden heb ik een mooie kleurplaat gekleurd, van mama's werk. En nu heb ik een brief gekregen dat ik niet de hoofdprijs hadMaar ik heb wel een hele mooie vlieger gewonnen! Mama zegt dat je daarmee kunt spelen, maar nu nog niet. Moet ik eerst groter worden ofzo
Heb ik weer hoor, win ik een prijs, mag ik er niet mee spelen.
quote:Ssssssssssjtttt! Ik heb het hem nog niet verteld
Op woensdag 10 juli 2002 18:03 schreef Anouk het volgende:[..]
Maar je papa kan er wél mee spelen.
quote:Oeps sorry.
Op woensdag 10 juli 2002 18:27 schreef Christan het volgende:[..]
Ssssssssssjtttt! Ik heb het hem nog niet verteld
Ga maar gauw vertellen dan he!
Mijn mamma zei al dat hier veel leuke en lieve kindjes zijn, eindelijk kan ik nu wat gaan meebrabbelen.
Vanmiddag zijn m'n pappa en mamma met mij naar een hele grote speelgoedzaak geweest en heb een hele mooie circusbus gekregen van Chicco met allemaal lichtjes en geluidjes, lief he?
Pappa vond het eerst niet zo'n goed idee want ik had al zoveel speelgoed maar mamma stond er al mee in de handen om mee naar de kassa te gaan want ik stond er in de winkel zo leuk mee spelen en brabbelen
Verder heb ik de hele winkel geïnspecteerd en heel veel mensen laten lachen en ging daardoor nog gekker doen. Het enige wat ik deed was "praten" hoe mooi en leuk alles was
Tot gauw en alle meisjes een
Kiekeboe Bo
voor de jongens
knuffie voor de meiden
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 14-07-2002 10:27]
Ik heb vandaag met Jorden gespeeld !!!
Mijn vlekkies waren bijna helemaal weg en ik had geen koorts dus vanmorgen gingen we al vroeg op pad, naar Jorden toe.
Het was een heeeeeel eind rijden maar ik heb lekker een dutje gedaan onderweg, en mama had veel speelgoed en een lekker broodje mee genomen.
Bij Jorden thuis was het hartstikke leuk joh! Veel speelgoed en ik mocht zelfs in zijn kinderstoel zitten.
Papa en mama dachten al langer over een echte Triptrap stoel maar zijn nu ook overtuigd. Gelukkig maar want ik vind het veel lekkerder zitten dan mijn eigen kubusstoel, en ik wil al zolang zo'n stoel!
Jorden keek wel een beetje raar want ik zat zo maar in zijn stoel:
Na het eten zijn we naar een speeltuin geweest. Dat was heel erg leuk, ze hebben daar zand, gras, schommels en glijbanen.
Jorden kan al aardig in de rondte lopen
maar ik natuurlijk nog niet .
Gelukkig kwam hij ook af en toe bij me zitten.
We hebben nog lekker geschommeld en bloemetjes geplukt:
Jammer genoeg was het alweer snel tijd om naar huis te gaan maar Jordens mama heeft beloofd dat Jorden snel weer een keer komt spelen.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 14-07-2002 20:24]
en ik ben een beetje vliefd op Eva
quote:Jaaaaaaaa het is gelukt!! Goezzo Jorden!!
Op zondag 14 juli 2002 21:39 schreef Jorden het volgende:
En ik wilde graag nog even de mama van Alicia bedanken dat ze ervoor gezorgd heeft dat ik nu ook kan meebabbelen!
Ikke ben vanmorgen helemaal naar België geweest! Gaaf hè? We gingen naar een molen, da's een heel hoog gebouw en er zitten 4 dingen aan die gingen draaien. Net als de wielen van een toetoe! En daar was ook een echte tjoeketjoeke toetoe en daar ging ik in met mama en papa en mijn grote neef Pascal. Die is al 6 maar de meneer van de trein dacht dat ie nog maar 3 was en toen hoefde papa niet te betalen voor hem
Om eerlijk te zijn is Pascal ook niet zo'n heeeeele grote neef Nou en daarna gingen we in de bakkerij kijken bij die molen en die bakken alles met stoommachines zei oma. (Oma was er ook en eigenlijk was iedereen er van papa's familie) En weet je wat ze daar hadden? Allemaal Koeke! Nou, en toen wilde ik natuurlijk Koeke en dat duurde zo lang voordat oma kwam met de Koeke en toen heb ik net zo lang gehuild tot ik Koeke kreeg
De Koeke was erg lekker trouwens. En toen kreeg ik ook nog een stukje chocola, en krentenbrood en rozijntjes van oma (oma is lief!) en toen gingen papa en mama in de molen kijken maar ik ging met oma een stukje wandelen en toen waren er allemaal oude tractors gekomen! Allemaal toetoes, dat was gaaf!
En daar hebben we naar gekeken en toen gingen we nog een stukje rijden en toen ben ik in slaap gevallen en toen waren we thuis. Dat ging snel!
We moeten echt eens met zijn allemalen iets gaan doen, nu het nog mooi weer is.
Waar zullen we dan naar toe? Dierentuin ofzo?
quote:Goed idee!
Op zondag 14 juli 2002 21:51 schreef Eva-Sophie het volgende:
Jij hebt ook een leuke dag gehad Christan!!We moeten echt eens met zijn allemalen iets gaan doen, nu het nog mooi weer is.
Waar zullen we dan naar toe? Dierentuin ofzo?
Mijn mama legt even uit: bij opa en oma hebben ze een hond, en die heet Kenza. Maar dat kan Jorden nog niet helemaal zeggen (eigenlijk helemaal nog niet). Daarom zegt hij tátá, met heel veel nadruk op de t's. Lijkt het toch wat op Kenza. En Kenza reageert wel, al was het alleen maar om wat extra eten van Jorden te krijgen.
quote:Ik snap je helemaal hoor Jorden. Want ik noem poes Jamie Titi. En toen ben ik alle dieren Titi gaan noemen. Behalve Beren, want die noem ik Beer. Logisch toch?
Op zondag 14 juli 2002 21:57 schreef Jorden het volgende:
Mijn mama legt even uit: bij opa en oma hebben ze een hond, en die heet Kenza. Maar dat kan Jorden nog niet helemaal zeggen (eigenlijk helemaal nog niet). Daarom zegt hij tátá, met heel veel nadruk op de t's. Lijkt het toch wat op Kenza. En Kenza reageert wel, al was het alleen maar om wat extra eten van Jorden te krijgen.
Kiekeboe Bo
Ik kan trouwens al oma zeggen! En gisteren heb ik ook voor het eerst opa gezegd tegen opa aan de telefoon Effe indruk maken en een beetje slijmen, weet je wel
Kiekeboe Bo
quote:Heej Bo, ja joh, dat moet je ook leren dan kun je bij ze slijmen en dan krijg je lekker veel knuffels
Op maandag 15 juli 2002 10:39 schreef BabyBo het volgende:
Joepie joepie Chrissie zien.
Oma en Opa zullen wel heeeeeeeeel blij geweest zijn zeker dat je opa en oma zei.
Kiekeboe Bo
-edit- * Nausicaa vraagt hoe het dan toch kan dat Jorden wel elke ochtend om klokslag half zeven wakker is!
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
Wij hebben net gewinkeld!! Eerst een nieuwe kinderstoel voor mij, net zoeentje als Jorden heeft.
Daarna nieuwe stoelen voor papa en mama, hele mooie en katvriendelijk volgens mama.
En toen nog een nieuwe bank. De bank komt pas volgende week maar de stoelen gaat papa zo inelkaar zetten.
Ik moet nu even slapen want volgens papa is dat makkelijker met knutselen maar ik wil niet erg.
Ik ga lekker nog even gillen.
Kiekeboe Bo
Mijn mama en ik hebben net even gekeken op de site van Blijdorp en nou weet ik het zeker:
ikke wil naar Blijdorp!!!
Wanneer gaan we, wanneer gaan we, wanneer gaan we?
Hebben jullie het al gehoord? Ik heb een kies! De helft nog maar maar toch, ik heb een echte kies! Deed nieteens zo gek zeer, ben alleen een beetje sjaggerijnig geweest de afgelopen dagen. En snachts een beetje wakkerig, maar dat is niet abnormaal zei papa. Papa en mama dachten al vanaf zondag dat ik wel ziek zou worden, omdat ik een beetje sjaggerijnig was maar ik kreeg gewoon een tand en een kies!
En nou kan ik tandenknarsen Heb nu al 8 tanden en die maken een herrie joh!
Wat goed joh, een halve kies! Ik heb er inmiddels al 4 en ook nog een halve. Dat knarsen zal ik ook eens proberen
quote:31 augustus? Dat is nog heeeeeeeeel ver weg!
Op woensdag 17 juli 2002 20:27 schreef Christan het volgende:
Heej, zal ik dan maar een voorstel doen, Eva? 31 augustus. Dat staat vastIk wil wel met jullie naar de Titi's hoor!
Wat goed joh, een halve kies! Ik heb er inmiddels al 4 en ook nog een halve. Dat knarsen zal ik ook eens proberen
Christan leuke foto's van jou zeg op je hoompeetsj!!
11 aug komt hier weer niet goed uit dan kom mamma net uit een slaapdienst en is dan pas om 10 uur thuis (sochtends) en is dan heel moe van het werken en gaat dan meestal nog even slapen.
31 aug kan mamma wel en pappa ook dus dat vind ik wel leuk tja en ik.................... ik kan altijd wel, maar ja dan moeten ze wel een beetje meewerken
Kiekeboe Bo
Ik heb net even papa en mama overgehaald om morgen een dagje uit te gaan. We gaan naar Sprookjeswonderland!
Nu nog even Piet Paulusma bellen of het mooi weer blijft.
quote:Heej Eva, da's leuk joh! Daar ben ik ook geweest met papa en mama toen ik klein was
Op woensdag 17 juli 2002 20:47 schreef Eva-Sophie het volgende:
Als alle andere kindjes ook kunnen doen we het gewoon 31 augustus.Ik heb net even papa en mama overgehaald om morgen een dagje uit te gaan. We gaan naar Sprookjeswonderland!
Nu nog even Piet Paulusma bellen of het mooi weer blijft.
Kiekeboe Bo
quote:Lijktmegaaaaaaaaaaaaafhee
Op woensdag 17 juli 2002 21:15 schreef BabyBo het volgende:
Heeeeee Duco ga je ook mee naar blijdorp? Wat ben jij al groot geworden joh dat je dat allemaal al kan. Al staan enzo, poehee.
Kiekeboe Bo
quote:Ik ga meestal ook meteen slapen als ik in bed lig, misschien moet ik juist een keertje wakker blijven?
Op woensdag 17 juli 2002 21:21 schreef BabyBo het volgende:
Ehhhh ff denken hoor. Iets liefs doen iets heeeeeel speciaals voor pappa of mamma ofzo. Gelijk gaan slapen strakies en steeds overal knuffels van dieren mee willen hebben ipv andere knuffels en als je dieren op tv ziet ineens gaan schaterlachen en een apie na gaan doen. Dan moeten ze het toch wel begrijpen? !
quote:Tjemineeeeeeeeeeheeeeeeeee wat kunnen mammaas toch overdinussen doen
Op woensdag 17 juli 2002 21:22 schreef Christan het volgende:
Nou en of! Vooral als ik leuke dingen wil doen. Zoals gisteren toen ik lekker binnen wilde spelen met al het zand uit mijn zandtafelIk mocht gelijk helemaal niet meer met zand spelen
en ze ging het allemaal weghalen!
quote:Ja, vind je dat nou niet belachelijk? Ik had hele mooie hoopjes zand gemaakt in de keuken en in de kamer en toen ging ze dat zomaar wegvegen
Op woensdag 17 juli 2002 21:26 schreef Duco het volgende:[..]
Tjemineeeeeeeeeeheeeeeeeee wat kunnen mammaas toch overdinussen doen
Wat maakt dat beetje zand nou uit?
Sjongejongejonge ik snap af en toe nix van die grote mensen hoor
Het is hier heeeel leuk, we zijn lekker wezen winkelen, heb een heleboel nieuwe kleren geweest, heb allemaal roze beesten gezien en hou mama lekker snachts wakker (m'n eigene bed slaap veel lekkerder dan dit rot matrasje, maar gelukkig is mama's buik ook lekker zacht).
Papa heeft niet gisteren, maar de dag ervoor met vuur gespeeld en heeft toen ook allemaal eten erop gedaan, stoer is mijn papa he ?
Vandaag gaan we weer weg en krijg ik weeeeeeeeer een nieuwe hoed zegt mama (en ikheb er al veel), krijg een echt kouwbooi(red. cowboy) hoed, net zoeen als mama heeft.
ow en 31 augustus wil ik ook mee !!! Papa moet dan wel vrij vragen dus moet het wel zeker zijn dat het de 31e is, is het al zeker ?
Kiekeboe Bo
Me is back thuis.
Jaja en ik ben me toch bruin geworden joh!
Mooi hoor,mn moeder is jaloers op me.
En ik heb een gezellige week gehad met m'n vriendinnetjes op de camping.
En m'n moeder lekker heen en weer laten lopen van t zwembadje ging ik lekker naar de trampoline,waar ik niet op mocht omdat er nog meer kindjes opzaten.
Zo flauw van m'n mama.
Nou toen ging ik steeds heen en weer lopen heej(van zwembadje naar trampoline van trampoline naar zandbak enz enz),tsja die moeder van mij holde maar achter me aan.
Ik mag ook niks .
Toen zei ze als je nog een keer naar die springding gaat dan gaan we de hele dag bij ons plekje zitten.
Nou dat vond ik ook niet leuk.
quote:Welk titituin?
Op donderdag 18 juli 2002 15:20 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, je bent er weer!Je bent vast wel lekker bruin geworden! Heej, wij gaan met zijn allen naar de Titituin, ga je ook mee? Moet je effe je mama lief aankijken, dan mag je vast ook komen
quote:In Drachten city.
Op donderdag 18 juli 2002 16:36 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, nou heb jij een gekke naamWat jammer dat het te ver weg is. Waar woon jij dan?
quote:kl*te cookies ook.
Op donderdag 18 juli 2002 16:36 schreef Christan het volgende:
Heej Anouk, nou heb jij een gekke naamWat jammer dat het te ver weg is. Waar woon jij dan?
quote:En weeer die cookies heej.
Op donderdag 18 juli 2002 18:37 schreef berney het volgende:[..]
In Drachten city.
quote:Die moet je ook opeten
Op donderdag 18 juli 2002 18:39 schreef Anouk het volgende:[..]
En weeer die cookies heej.
quote:Ja echt wel jammer.
Op donderdag 18 juli 2002 19:00 schreef Christan het volgende:[..]
Die moet je ook opeten
Drachten is wel een heel eind van Rotterdam zegt mama ja
Wat jammer hè?
Ze hebben daar kabouters waar je op kunt zitten:
Kabouters die aan je zitten:
En wat ik het allermooiste vond: De kinderboerderij!
Ik noemde alle beessies "Aai" want dat ben ik zo gewend thuis:
Daarna ben ik nog even naar een strand geweest met zee enzo, dat had ik nog nooit gezien:
Leuk man zand!!
Het was een leuke dag maar wel vermoeiend
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-07-2002 19:23]
Heej Eva, komt dit je bekend voor?
Ik vind het ook heel leuk bij de kabouters, en ik ga mama vragen of we nog een keertje gaan. Ben je nog bij de tovenaar geweest? Eng is die hè?
Ow, Eva, dat had ik jou goed ingefluisterd hè, hoe je moet knarsentanden! Dat doe ik ook! En mijn mama en papa hebben er een hekel aan joh! Maar als ze dan heel streng tegen mij zeggen dat het niet mag, dan kijk ik gewoon heel lief terug! En dan vinden ze het niet meer erg. Denk ik.
-edit-
* Nausicaa vindt het wél heel erg hoor! Wat een rot geluid!
quote:Heej, mama-alert
Op donderdag 18 juli 2002 20:47 schreef Jorden het volgende:
Ikke ook mee! Mijn mama zegt dat het goed is, dus ik ook mee naar de tata-tuin!
Kan ik ook met jullie spelen!Ow, Eva, dat had ik jou goed ingefluisterd hè, hoe je moet knarsentanden! Dat doe ik ook! En mijn mama en papa hebben er een hekel aan joh! Maar als ze dan heel streng tegen mij zeggen dat het niet mag, dan kijk ik gewoon heel lief terug! En dan vinden ze het niet meer erg. Denk ik.
-edit-
* Nausicaa vindt het wél heel erg hoor! Wat een rot geluid!
Jorden, goed zeg, dat je ook mee gaat! Dat wordt heeeeeeeeel gezellig in de Titituin!
Mijn mama en papa hebben mij verteld dat we misschien in een vliegtuig gaan! Over een paar maandjes! Naar Amerika, naar opa en oma Bower. Nou ja, het zijn niet mijn echte opa en oma hoor, maar ze sturen me soms kadootjes en krijgen af en toe een fotootje van mij, en dat vinden ze heeel leuk. Moet ik nog wel grendma en grendpa gaan leren zeggen, anders weten ze niet wat ik bedoel!
Ik weet ook al waar mijn neus zit! En nu ben ik aan het leren waar mijn mond is! O ja, en ik kan aaien! Want ik mag niet slaan van mijn mama en papa. En dus doe ik aaien, en dan zeg ik er 'aaaaai' bij. Leuk he?
En vandaag heb ik wat nieuws bedacht in bad. Wij hebben zo'n groot bad (mijn mama zegt dat dat zo'n kwart rond bad is, maar ja, ik weet niet wat rond is, en al helemaal niet wat kwart is), en daar zit zo'n zitje in de hoek. En nou klim ik daarop, en ga dan met een plons in bad glijden. Zooo leuk. Ik kan niet wachten tot ik groot ben en naar de echte waterglijbanen in Duinrell mag! Gaan jullie later mee?
Ik ben trouwens mijn bedje uit gekomen. Ik had het zo warm en nu mag ik van mama nog even beneden zitten want ik voel me niet helemaal lekker
[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 20-07-2002 21:57]
quote:Koeke...
Op zaterdag 20 juli 2002 23:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben trouwens naar de kapper geweest vandaagIk mocht in een echte Mercedes zitten en ik heb niet gehuild. Vorige keer wel, toen vond ik er niks aan. Nu heb ik hele mooie haartjes zegt mama, en oma vindt me nu een echte jongen
Er ging ook wel een heleboel haar af hoor
Ik was vanmorgen lekker vroeg wakker. Heb toen mijn beide ouders ook maar wakker gemaakt, dan hebben we de heeele dag om te spelen. Maar dat vonden ze helemaal niet leuk. En toen ging ik uiteindelijk met mijn mama naar beneden, en toen ging ze meteen de afwasmachine uitruimen en dingen opruimen! Kon ik weer in m'n eentje gaan spelen. Hebben jullie dat nou ook, dat je mama niet wil spelen? Rot hoor!
ZO'n kies krijgen is helemaal niet zo leuk als het lijkt.
Eerst kreeg ik spuitluiers, wat een hele nieuwe ervaring is als je gewoon eten eet zei mama, en gisteravond moest ik heel erg overgeven.
Ik vind het niet meer leuk, kiezen, en ik wil ze verder ook niet.
Waar heb je die dingen eigenlijk voor nodig?
Omdat ik een beetje van de kook ben van die rotdingen gaan we ook al nergens naar toe.
Papa en mama hebben alle afspraken afgezegd omdat ik zo slecht slaap enzo .
En nou is het ook al slecht weer.
Heej Eva, kiezen zijn rotdingen. Maar het schijnt dat iedereen ze krijgt, ik denk dat ik gisteren ook niet lekker was door zo'n ding. Mama zegt dat ik er nog 2 moet krijgen, nou daar zit ik niet op te wachten hoor
Het is echt geen vakantieweer . Ik heb nog niet eens in mijn zwembadje kunnen zitten, kan geen korte broeken aan, en we zijn nog niet eens naar het zwembad geweest.
Ik denk dat we volgend jaar maar naar een warm land moeten.
Jorden ga je echt naar Amerika?? Stoer!!!
En Chrissie ik wil je haartjes zien hoor!!
Jorden naar Amerika!!!! So dat is heel ver zeker.
Eva kiesies krijgen lijkt mij ook niet leuk hoor, als dat meer pijn doet als tanden dan wil ik ze niet.
Kiekeboe Bo
Bo wat knap dat je al gaat staan!! Wat ben jij een lekkere snelle meid zeg!!
Ik ben vandaag lekker met papa en mama naar Artis geweest, het was lekker weer en ik ben weer een beetje mezelf zegt mama. Snap ik niet hoor, ik ben altijd mezelf. Maar mama bedoeld denk ik mijn vrolijke zelf.
ik hoef niet meer te spugen enzo, en ik kan weer een beetje lachen.
Was hartstikke leuk joh!! Ik heb lekker rondgelopen aan mama's hand, ik heb lekker bij papa op de arm naar de leeuwen zitten kijken en ik heb heeeeeeel veel dieren gezien.
Ik vond het zo leuk dat ik gewoon maar niet ging slapen vanmiddag en nu dus lekker vroeg naar bed mag.
Ben wel een beetje moe geloof ik .
Wat jammer dat je niet even een foto van je mama kan laten zien zeg En fijn dat je je weer beter voelt.
Ik hoop dat je zometeen beter slaapt dan ik trouwens... Het lukt me niet erg vanavond
En de Koeke weer vergeten natuurlijk
Wij hebben een nieuwe bank gehad vandaag!! Een gladde!! Zo eentje waar geen haren op blijven liggen en die makkelijk schoon te maken is zegt mama.
Ik heb hem vanmiddag meteen getest met koekjes eten. Dan kruimel ik meestal vreselijk in de rondte, dan gaat papa meteen weer stofzuigen, maar nu was hij met een nat doekkie zo klaar! Best jammer want ik vind stofzuigen leuk.
Morgen ga iets verzinnen wat lastiger is schoon te maken denk ik
Willen jullie (een stukje) van de bank zien?
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 23-07-2002 19:45]
Wat een mooie bank heej! Wel jammer dat ie zo gauw schoon is
http://people.zeelandnet.nl/gnouse/cam.html
Enne, als je mijn papa ziet zwaai dan even! Hij ziet er zo uit:
* Jorden steekt even zijn vingertje in de lucht.
En nu ga ik mijn mama vragen of zij weer eens wil gaan proberen om eens wat fotootjes te uploaden, maar zie, daar zucht zij alweer, ik geloof niet dat zij er veel zin in heeft...
quote:Mail maar naar mijn mama, die kan er wel wat mee.
Op vrijdag 26 juli 2002 20:14 schreef Jorden het volgende:
mama alert!
Mag niet hoor!* Jorden steekt even zijn vingertje in de lucht.
En nu ga ik mijn mama vragen of zij weer eens wil gaan proberen om eens wat fotootjes te uploaden, maar zie, daar zucht zij alweer, ik geloof niet dat zij er veel zin in heeft...
quote:Nee hoor! Mijn mama moet het onderhand zelf maar eens leren! Schandalig gewoon, hoe lang ze dat heeft laten liggen.
Op vrijdag 26 juli 2002 20:15 schreef Eva-Sophie het volgende:[..]
Mail maar naar mijn mama, die kan er wel wat mee.
Even kijken wat ze ervan gebakken heeft:
HA! Dat ben ik! Wat ben ik knap he?
Hier zit ik in de tuin, hevig over iets na te denken, en met een stokje in mijn mond, want dan gaat het denken beter!
Deze herkent Christan vast wel!
Hier wijs ik mama waar de fotocamera is!
Maar van al dat spelen krijg je reuzedorst! Kijk eens hoe goed ik al uit een beker kan drinken!
Mjam, lekker! Leuke foto's zijn dit he? Dat kan mijn mama goed!
HEE, wat is dit nou? Mijn mama zou geen foto's van me maken als ik boos was, dat had ik nog zo tegen haar gezegd!
Zoow, het wordt tijd om te gaan slapen.... Ja, zo slaap ik echt!
Kiekeboe Bo
Ik mag ook oefenen met beker drinken en dat vind ik leuk joh!
Hee wat is dit?
Kan dit stuk?
Wat moet je met zo'n ding?
Ik heb hem maar op de grond gegooid!!
Kiekeboe Bo
Christan, die mama's van ons snappen er inderdaad niks van! Ik krijg ook nog eens zo'n verschrikkelijke plastic slab voor, nou, je begrijpt wel, dan krijgen de plantjes nooit sap van mij! Dat lukt dan niet!
Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag? Mama en ik zijn een heel eind wezen fietsen. We hebben heel veel Titi's gezien, witte met woljasjes, wit met zwarte die boe zeggen, en hinnik-Titi's. En een hoop vlieg- en zwem-Titi's
En ook een boel bootjes, want we gingen langs het water. En te-reinen (goed hè, ik zeg nu geen tei meer maar te-rein) en die ene zag ons op een bruggetje staan kijken en toen deed ie toeoeoeoeoeoeoeoet!!! naar ons
En daarna gingen we nog even naar opa, en toen kreeg ik druiven van hem maar ik at ze niet op, ik stopte ze in opa's mond en hij vond ze heel lekker En toen wilde ik alle druiven wel in opa's mond doen maar dat mocht natuurlijk weer niet van mama
Mama's... zucht...
En nu losjeer ik bij oma, want mama gaat morgen naar papa die bij al die mensen met die bootjes is. En dat is heel ver met de te-rein en dat vindt mama te ver voor mij en dus blijf ik bij oma en het wordt mooi weer en ik mag in het badje Jippie! Gelukkig heeft oma ook een kompoeter want anders kon ik dit allemaal niet aan jullie vertellen natuurlijk.
Nou dag, kusje van Christan
Die stomme Koeke altijd
[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 29-07-2002 15:24]
Bo wat kan jij goed staan!! en we hebben dezelfde pyama/korte broek
Ik wil alleen nog maar lopen. Langs de tafel en bank, langs de vensterbank en aan de hand van papa of mama.
Ik wil overal lopen, binnen, buiten, op steen, in zand, in het water of op het gras. Gisteren mocht ik lekker op het grasveldje van opa oefenen, daar val je zo lekker zacht.
Omdat ik het liefst aan de handen van papa of mama loop heeft mama haar hele nek verbrand gisteren
.
Grappig he, mij smeert ze wel goed in maar ik verbrand toch niet (net als papa) en zichzelf vergeet ze. Domkoppie .
Morgen is de vakantie officieel afgelopen en ga ik weer spelen met de kindjes op de creche. Ik hoop dat ze daar ook een badje hebben want het is wel erg warm hee.
Owja vannacht wou ik niet erg slapen want het was zooo warm. Ik ben tot heel laat opgebleven alleen nu ben ik wel een beetje moe.
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 29-07-2002 15:26]
Ik doe nog niet aan potjes hoor. Flauwekul. Een luier poept veel lekkerder. Maar het plaatsje van oma ook wel hoor
quote:En daarom heb ik vanmiddag staande in het badje buiten geplast! Ik moest gewoon! En ja, dat mijn mama dat niet zo fris vindt, dat ik daarna gewoon weer ga zitten in mijn badje, dat snap ik niet. En ik mag ook al niet uit het badje drinken. Raar hoor!
Op maandag 29 juli 2002 15:07 schreef Jorden het volgende:
Whooo, goed gedaan Christan! Als je moet, dan moet je! Tenminste, zo denk ik erover!
Kiekeboe Bo
* Nausicaa fluistert heel zacht zodat de kindjes het niet kunnen horen: we waren er gelukkig nét op tijd bij! Dat verwacht je toch ook niet hè?
quote:Begin jij nou ook al? Je lijkt m'n moeder wel!
Op woensdag 31 juli 2002 21:28 schreef Eva-Sophie het volgende:Dat is toch vies joh, je luier
.
(maar ik vin je nog wel steeds liev hoor! )
quote:Heej Jorden, die vrouwen zijn ook allemaal hetzelfde hè
Op donderdag 01 augustus 2002 21:43 schreef Jorden het volgende:[..]
Begin jij nou ook al? Je lijkt m'n moeder wel!
Verder heb ik nog een heleboel vieze woorden geleerd van mijn moeder, die kan goed $^*^%#**%^($ zeggen joh!! Gisterochtend kwamen we beneden en toen hadden de poesjes snachts een heel stuk van de nieuwe bank kapot gekrabt. Toen was mama heel erg boos .
Nog een heleboel nachtjes en dan gaan we lekker naar de dierentuin met zijn allen!!!
Ik heb gisteren gedanst! En ik mocht heeeeel laat naar bed. Want er waren een mevrouw en een meneer en die zagen er een beetje zo uit:
En die stonden in een zaal, en daar was ook muziek, en een heleboel andere kindjes, en toen heb ik gedanst. Op kabouter Plop-muziek en zo. En er waren allemaal bewegende kleurtjes op de grond, en die probeerden we te pakken, maar dat lukte natuurlijk niet. Mama zei dat ze ook niet echt op de grond zaten, maar dat het door gekleurde lampjes kwam. Nou dat snap ik nog niet hoor! Maar ik heb me wel heel goed vermaakt, en ik heb naar allemaal meneren en mevrouwen gezwaaid, en die gingen allemaal terugzwaaien. Alleen vandaag ben ik een beetje moe. Misschien had ik toch een beetje moeten uitslapen vanmorgen. Nou daa-aag maar weer!
Jorden wat een leuk feest heb jij gehad zeg! Kijk je ook altijd naar Plop? Vinnik heel leuk, ik kijk altijd met mama samen
Ikke was gisteren bij oma want oma was jajig. Jajig betekent dat er allemaal mensen komen en dat je dan kedootjes krijgt. Ik had een mooie tekening voor oma gemaakt en dat was natuurlijk haar mooiste kedootje Verder heb ik lekker in een badje gespeeld met nog twee kindjes die ik niet kon verstaan want die wonen in een ander land (oja, waar Sinterklaas woont zei mama) maar ze waren wel aardig. We hebben de hele dag lekker in ons nakie gelopen, het was toch lekker weer
En ik heb ook een slaapje gedaan en toen weer gespeeld en frietjes gegeten. En toen kwam mijn grote neef Pascal van 6 en toen gingen wij naar huis
Want ik moest naar bed. Bah! Net toen het gezellig werd. Maar ik was eigenlijk ook wel een beetje moe
Dus ik heb vanmorgen lekker uitgeslapen en papa en mama ook
O joh ik ben overdag "zindelijk" hoef niet meer luier om.
Als ik moet plassen doe ik het op potje en staat mn mamma zo raar te dansen en klappen.
Nu moet ik s'nachts nog luiel omdoen van mama.
Vin ik niks aan meer.
Kiekeboe Bo
O, ze zijn bij jou ook met dat potjesgedoe begonnen? Ik zie dat nog niet zitten hoor. Maar ik heb wel iets ontdekt: als mama op de wc zit doet ze pipi! Dat lijkt me ook wel wat. Misschien ga ik het weleens proberen
Bo, die tandjes da's niks hè? Ja ze zijn wel makkelijk om mee te eten en te bijten maar ze doen verder alleen maar zeer en je gaat er zo van kwijlen. Mijn hele mooie Mickey-shirt is doorgelopen omdat ik zo kwijlde en nu krijgt mama het niet meer in orde
Eva, ik ben ook wel nieuwsgierig naar die woorden van je mama
Zal ik even een klein lijstje maken wie er allemaal mee gaan naar de dierentuin?
Tante Karin moet eigenlijk ook gewoon mee met mijn as. neefje maar dan moet ze niet meer zo moe zijn.
Ben ik nou nog iemand vergeten?
quote:papa moet werken
Op maandag 05 augustus 2002 15:45 schreef Eva-Sophie het volgende:Alicia met papa en mama
Dus kom ik kom heeeeel misschien, maar dan met tante vonne en mama. (moet mama het nog wel even vragen aan tante vonne, was ik nu maar meegegaan op vakansie dan had ik het zelf gevraagd, mama is daar zo traag in )
ow en als tante vonne niet kan misschien mag oma dan mee van jullie ?
Ik ga weer visite pesten, doegie
quote:Jaaaaaa, papa gaat ook mee
[b]Op maandag 05 augustus 2002 15:45 schreef Eva-Sophie het volgende: Zal ik even een klein lijstje maken wie er allemaal mee gaan naar de dierentuin?Christan met mama (en papa?)
quote:Nou verdorie
Op maandag 05 augustus 2002 16:44 schreef Alicia het volgende:[..]
papa moet werken
quote:Tante vonne is liev
Dus kom ik kom heeeeel misschien, maar dan met tante vonne en mama. (moet mama het nog wel even vragen aan tante vonne, was ik nu maar meegegaan op vakansie dan had ik het zelf gevraagd, mama is daar zo traag in)
quote:Tuurlijk, oma's zijn altijd liev
ow en als tante vonne niet kan misschien mag oma dan mee van jullie ?
quote:Gefeliciteerd met je mama
Ik ga weer visite pesten, doegie
* Eva-Sophie vind het wel een klein lijstje*
Eigenlijk moeten Freekje, Esther, Jillian en Duco en Zoe en Suzanne en al die andere kindjes ook mee.
En tante just me en tante Catoot
en al die andere tantes.
*lief kijkt*
quote:Ja, tuuuuuuuuuuurlijk moeten die allemaal mee!
[b]Op maandag 05 augustus 2002 20:12 schreef Eva-Sophie het volgende:
Eigenlijk moeten Freekje, Esther, Jillian en Duco en Zoe en Suzanne en al die andere kindjes ook mee.
En tante just me en tante Catoot![]()
en al die andere tantes.
*lief kijkt*
En misschien zeggen ze na die dag wel: nee, doe mij maar niet een kindje
Maar eh... die mogen hier allemaal niet lezen, hoe krijgen we dat nou voor elkaar Weet jij wat, Eva, of jij, Alicia? Jullie mama's zijn zo knap, die weten er misschien wel wat op. Vragen jullie dat eens aan je mama?
Ik wil ook dat tante Karin meegaat (die heeft al een babietje in d'r buik, dan kan die baby ook alvast leren wat dieren zijn )
En tante just me en tante Catoot moeten ook mee vind ik eigenlijk wel. Anders ben ik de enige tante en dan voel ik me zo alleen
Enneh, Alicia, ik zal ook wel even tegen tante vonne zeggen dat ze maar meemoet hoor! En dan vraag ik ook nog een keer of Brechtje meekomt. Dan vragen we 't gewoon allebei.. dubbel zoveel kans
En ow ja, NATUURLIJK moeten ook Duco en Freek en alle anderen mee (met mama's en papa's). Zoveel mogelijk gewoon!
Ik zal 't stiekem wel in 't grote mensen topic zeggen.
En jullie dan allemaal je mondje houden dat ik hier was hoor! Dat is gewoon ons geheimpje! (daar hoeven al die mama's enzo niets vanaf te weten
)
Da's lief hoor tante E.T. dat je dat voor ons wilt doen. Want anders weten we niet hoe we het moeten vragen aan alle tantes. Ik zal niks tegen mama zeggen hoor! Is ons geimpje hè?
quote:Is ons geimpje
Op maandag 05 augustus 2002 20:49 schreef Christan het volgende:
Heej! Tante E.T. alert![]()
Da's lief hoor tante E.T. dat je dat voor ons wilt doen. Want anders weten we niet hoe we het moeten vragen aan alle tantes. Ik zal niks tegen mama zeggen hoor! Is ons geimpje hè?
en laat ik hier nou nog een hele zak met spekkies vinden Die is vast nog wel heel als we naar de dierentuin gaan
Als tante mag je tenminse lekker verwennen enzo.. en dingen doen die ouders niet doen
quote:Heej kids, lezen jullie dat? Tante E.T. neemt spekkies mee! Gauw alle andere tantes ook vragen!
Op maandag 05 augustus 2002 20:57 schreef E.T. het volgende:[..]
Is ons geimpje
en laat ik hier nou nog een hele zak met spekkies vinden
Die is vast nog wel heel als we naar de dierentuin gaan
Als tante mag je tenminse lekker verwennen enzo.. en dingen doen die ouders niet doen
Lieve tante ET als jij meegaat mag ik dan ook weer met Ome Swets sjansen???
Of mag dat niet meer omdat jullie
zijn ??
quote:speciaal voor jou maak ik een uitzondering
Op maandag 05 augustus 2002 21:02 schreef Eva-Sophie het volgende:
Jottummmmmmmm spekkies!!!!
Wat zijn spekkies eigenlijkLieve tante ET als jij meegaat mag ik dan ook weer met Ome Swets sjansen???
![]()
Of mag dat niet meer omdat jullie
zijn ??
Spekkies?
Die zijn roze en geel, en zoet en zacht
Weet je wat ook lekker is? Smarties!!!!
Maar dat geeft allemaal niks hoor tante Ietie, als jij er maar bent
Weet je wat wel lekker is? Lange vingers Offe... soepstengels, enne ontbijtkoek enne biskwietjus enne banaan enne nou ja heel veel hè. Weet je, misschien kun je het even aan de mama's vragen
EN nou moet ik slapen want morgen ga ik weer naar de kindjes.
*zwaait*
Owja nog een kleine update, ik ben volgens de boekjes nu bijna 6 cm en 20 gram. Ik ga nu mijn oogjes dichtdoen om ze pas weer over 4 maanden te openen. En ik ben druk bezig mijn spieren te trainen, ik ben heel veel aan het bewegen en gekke bekken aan het trekken
Enne, ik heb gisteren suikerspin op! En ik vond het net zo lekker als mijn mama. Maar mijn papa vindt dat helemaal niks, die snapt niet dat wij dat kunnen eten. Maar daar heben mama en ik geen last van hoor! Gewoon lekker kleverig en mierzoet, al heb ik geen idee wat een mier is, en al helemaal niet of die zoet zijn. Hmmm, misschien dat ik maar eens een mier moet gaan opeten....
* Nausicaa zegt: niks daarvan!!
Heee wat deed mijn moeder daar nou? Nou ja, ze is weer weg! Tot later!
Maar ik kan niet mee......
Mijn mama kan niet, zegt ze, maar ze wil wel graag een keer afspreken als ik groter ben .
Vooral al die tantes lijken me zo gezellig, die zijn vast minder streng als mijn mama. Mama dumpt me soms gewoon in bed, maar als er dan Oma's of tantes (of ooms) komen dan hoeft dat niet.
Maarre..ik ben een beetje ziekjes van mijn prikjes, dus ik kruip weer bij mama op schoot.
doei doei
Ik ben dus MaMerel.. de mama van Merel maar Merel is al 20 jaar dus geen kleintje meer :-)
Ik zou best graag meewillen naar de Titituin want ik ben vreselijk benieuwd hoe jullie nou in het echt zijn; als jullie niet gaan lachen zal ik vertellen waarom ik niet meekan.. MaMerel heeft die dag vanaf 13.00 uur een golftoernooi; ik weet het; nu lijkt het echt alsof ik een kakker ben maar dat valt best mee hoor!!
Ik zal dit topic verder goed in de gaten houden en hééél misschien kan ik wel 'smorgens even naar jullie komen kijken als jullie verzamelen!!
Met mij gaat het alweer beter, ik ben alleen nog jengelig zegt mama.
Dus heeft ze me alweer in bed gemikt! (ik tik stiekum op mijn laptopje ).
Maar nou ik hier toch lig.... is een slaapje toch ook wel weer lekker, denk ik.
doei doei
Nou, ik ga straks maar eens even naar een vraaidajegagfeestje. Van Daan, das mijn buurjongetje. Die wordt één. Há, ik ben al lekker véél ouder!
OW, vergeet ik het bíjna! Ik heb twee kiesjes. Tenminste, dat denkt mijn mama. Maar die laat ik lekker niet in mijn mond kijken hoor, ben me daar even helemaal betoeterd! Maar vanochtend heeft mijn mama even in mijn mondje gevoeld. En ik kwijl wel heel veel.
Heej Freek, goed dat je weer wat beter bent. Van slapen word je altijd snel beter, ook al is er niks aan om te slapen
Heej Jorden, ik kwijl ook zo lekker, goed hè? Ik krijg ook kiesjes, de laatste vier, alleen duurt het allemaal wel erg lang
quote:MaMerel
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:54 schreef MaMerel het volgende:
Hoi lieve koele kids!!Ik ben dus MaMerel
quote:Niks daarvan, je komt gewoon de hele dag
Ik zou best graag meewillen naar de Titituin want ik ben vreselijk benieuwd hoe jullie nou in het echt zijn; als jullie niet gaan lachen zal ik vertellen waarom ik niet meekan.. MaMerel heeft die dag vanaf 13.00 uur een golftoernooi; ik weet het; nu lijkt het echt alsof ik een kakker ben maar dat valt best mee hoor!!Ik zal dit topic verder goed in de gaten houden en hééél misschien kan ik wel 'smorgens even naar jullie komen kijken als jullie verzamelen!!
Ik moest vandaag in de hoek staan bij de andere kindjes! De juffen vonden dat ik teveel speeltjes van andere kindjes afpakte en dat ik te slecht luisterde! Nouw, ik deed alleen maar ik wilde... Kan ik toch niks aan doen dat die kindjes niet gewoon hun speeltjes aan mij gaven? Of dat de juffen niet wilden dat ik op stoelen ging staan enzow?
Maar ik zag wel hoor, dat de juffen eigenlijk wel om mij moesten lachen. En toen ben ik terug gaan lachen en ben ik gaan zwaaien. Maar toch moest ik in de hoek blijven staan. Eventjes maar, gelukkig. Toen mocht ik weer fijn kattekwaad uithalen!
Vandaag heb ik ook met alle kindjes gespeeld en lekker aan de handen van Juf Tineke over de speelplaats gelopen.
Toen papa en mama mij kwamen halen ging ik zo naar ze toelopen (met een beetje hulp van Tineke).
Toen we thuiskwamen gingen we gelijk eten want ik was zo moe, ik zat maar te en in mijn oogjes te wrijven.
Daarna nog even spelen maar ik bleef en toen zei mama: "hup vroeg naar bed"
Nou leg ik in bed en nou wil ik niet meer slapen. Ik lig al een uur te "zingen" gillen en wroeten.
Eigenlijk wil ik wel uit bed maar mama trapt er niet in .
Kiekeboe Bo
Enneeeeeeeee het is al bijna de 31e he, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Kiekeboe Bo
En ik ben op de foto gegaan en mama ook want dat is voor ons pasjepoort zei mama. Want daarmee kun je dan op vakansie gaan als je niet in Nederland blijft. En ik ga over een tijdje met mama en oma op vakansie naar Teurkeie of zowiets. Ik wilde eigenlijk helemaal niet op de foto maar toen ging mama eerst en toen zag ik haar op een telefisie en toen ging ik toch maar wel op de foto en toen zag ik mezelf op de telefisie. En toen keken we welke foto de mooiste was en die kocht mama. En die komt in het pasjepoort
En gisteren gingen we naar oom Henk en die is leuk joh! Hij heeft me geleerd hoe ik Koekoek moet zeggen en toen ging ik elke keer Koekoek zeggen als ik oom Henk zag. En ze hadden een heleboel auto's en daar heb ik mee in de tuin gespeeld. En toen heb ik met papa en mama op de soldur geslapen maar ik vond het bedje niet zo fijn als in het hotel, en dat heb ik papa en mama vannacht een paar keer verteld maar ik moest er toch in slapen van ze. Gemeen hè?
En vanmorgen ging het alsmaar regenen en toen konden we niet naar het park en de Titi's dus toen zijn we gaan rijden en weet je wat? Toen gingen we bij opa en oma op visjite want die waren met de kerreven aan het kamperen daar in de buurt Want ze gaan heel veel fietsen, steeds vier dagen achter elkaar. En ik vond het leuk om opa en oma weer te zien want ik had ze al een week niet gezien. Maar we konden alleen in de kerreven zitten want het regende alsmaar. We gingen een boterham eten en toen gingen mama en papa en ik naar huis. En thuis was het wel mooi weer en dat was fijn want we gingen nog naar een tuinfeest van mama's vriendin. En toen we weggingen heb ik mijn toetoe vergeten maar die zou papa nog ophalen gelukkig
En nu is het al bijna Titituindag! Ik heb er zo'n zin in!!!
Kiekeboe Bo
Kiekeboe Bo
Bijdewai hebben ze mun bezoekje aan de titituin door de neus geboort.
De centjes zijn op want mun papa en mama hadden een andere autotje gekocht en ze hadden met huis iets gedaan.
Nu gaan we er in de herfstvakantie naar toe.
En als ze me het dan wééééééér door de neus boren ga ik gillen.
Dus ik ga hem elke avond even welterusten wensen. Truste Mink!
Dag lieve Mink! Trusten!
Lieve Mink,
Op een wolkje o zo hoog
zit je lekker zacht
kijk je naar de regenboog
de maan die naar je lacht
sterretjes blinken om je heen
de zon verwarmt je huid
je bent daarboven niet alleen
je bent ons vast vooruit
Dikke kus van Eva *kushandje doet*
Ik kan sinds een paar daagies zwaaien en heb vanavond voor het naar bed gaan met mamma naar jou gezwaaid. We gingen voor het raam staan en mamma keek omhoog en riep dag lieve Mink dahag. En ik zwaaide. Je hebt me vast gezien. Ik jou wel. Je straalde in het donker. Elke keer als ik zwaai is dit ook naar jou, dat moet je maar onthouden.
Kiekeboe Bo
Ik ben de mama van Mink, Mink en ik hadden stiekumpjes al afgesproken dat Mink hier ook mocht komen kletsen samen met zn grote zus. Omdat Mink heel erg ziek was is het beter dat Mink nu een sterretje is. Mink heeft nu geen pijn en kan nu als sterretje net zo koel zijn als dat hij was voor de korte tijd die wij van hem mee hebben kunnen maken.
Als mama en ook de papa en grote zus wil ik jullie bedanken voor de steun.
Mink heeft ook vast wel een titituin bij de sterretjes en anders gaat Mink die vast wel maken
We maken Mink erelid van de Koele Kids en dan zwaaien we elke avond welterusten naar hem Hij hoort immers ook bij ons!
Kusje van Christan
quote:http://www.lieve-engeltjes.nl/
Op zondag 11 augustus 2002 23:01 schreef moussy het volgende:Mink heeft ook vast wel een titituin bij de sterretjes en anders gaat Mink die vast wel maken
Ik kan nog wel niet zwaaien, maar dat doet mama dan wel voor mij. We zeggen iedere avond de boompjes en de bloempjes en de zon gedag, dan zeg ik Mink ook gedag, goed?
Mama zegt dat ze net zo'n foto heeft van mij, van toen ik net geboren was. Toen was ik ziekjes, maar niet zo ziek als Mink.
'k Snap het niet zo goed, mama knuffelt mij de hele dag al plat, ze is er zo verdrietig van, zegt ze.
Mink, dat lijkt me een goed plan van die Titituin!
Kleinegrotekerelkusje voor je Mink
Maar 1 ding hebben ze me wel heel vaak toegefluisterd...
Als het nacht wordt
en ik de sterren zie schijnen
dan zwaai ik
en weet ik
dat je nooit meer uit mijn gedachten zult
verdwijnen...
Alicia
Kiekeboe Bo
Maar morgen krijgt mijn mama huisbezoek van iemand van peutersjooltje.
En dan mag ik donderdagmiddag voor het eerst heen.
Woejjjj da's wel weer erg leuk.
Maar strakkies als ik slaapies ga dan zal ik naar "Mink" z'n sterretje zwaaien en m een handkusje geven.
Dat ken ik heel erg goed.
Kiekeboe Bo
Heej Jorden, wat is dat nou? Gauw beter worden dan kun je mee naar de titi's. Wel lekker wat jij eet, chocola en chocolademelk, jammie En je hebt mooie speeltjes gekrijgt zeg!
Heej Anouk, mijn mama is ook nog steeds verdrietig. Ik ga ook heel hard zwaaien naar Mink, op zijn sterretje, ik weet al precies waar hij is Wat gaaf dat jij naar sjool gaat, jij bent ook al groot hè, beetje groter dan ikke
Ja eh, ik weet niet precies van hoe ver iedereen moet komen. Mama zegt 11 uur is misschien een goede tijd? Moet iedereen maar even zeggen of dat kan. En wij zijn nog nooit in die titituin geweest dus wij weten niet waar we het beste kunnen vesameluh. Dat weet iemand anders misschien wel. Ik denk dat wij vanaf papa's huis komen, maar ik weet het niet zeker. Mama zegt het maakt niet uit want de titituin ligt midden tussen ons huis en dat van papa
Kiekeboe Bo
Oja en mijn mama heet ook geen Rewimo, alleen de Re klopt, ze heet Renée en mijn papa heet ook geen qltel, hij heet gewoon Frank.
Mijn mama nam voor mij altijd een flesje kokend water mee in een thermoshouder en een flesje koud. Zo mengde ze dat ter plekke tot handwarm water en deed dan poeder erbij.
Nou maakt het mij al heel lang niet meer uit, ik drink zelfs koude melk. Ik vind nl. alles lekker, mijn opa zegt dat ik zelfs bakstenen zou eten als ze het op mijn bord neerleggen maar das niet waar hoor.
Ben je nog steeds ziekies Jorden? Mama zei al dat jij ook moest puffen, heel vaak. Das niks he dat puffen?? Gelukkig hoef ik dat ff niet.
En wat heb jij leuk veel speelgoed gehad van papa!! Ik heb ook best veel speelgoed maar weet je wat ik nou het allerallerallermooiste vind van de hele wereld???
De wasmasjien! Als er was in ronddraait dan kan ik wel uren kijken!! Ik wil ook steeds naar de wasmasjien om te kijken of mama hem heeft aangezet. Vandaag maar 1 keer en toen hadden we geen was meer.
Hebben jullie nog was die mama kan wassen??
quote:Ik ben wel wat beter hoor! Maar ik moet nog van die pufjes hebben. En ik vind dat plastikken ding heel leuk om mee te spelen, maar waarom zetten ze ding toch de hele tijd op mijn mond en neus? Dan kan ik toch niet ademhalen? Stomme grote mensen
Op maandag 12 augustus 2002 19:56 schreef Eva-Sophie het volgende:Ben je nog steeds ziekies Jorden? Mama zei al dat jij ook moest puffen, heel vaak. Das niks he dat puffen?? Gelukkig hoef ik dat ff niet.
En nu ben ik heel boos. Want mijn mama had mij bij het naar bed gaan iets wits tussen mijn billetjes geduwd, en toen was ik daarna weer helemaal kiplekker, en toen wilde ik niet meer slapen, en toen heb ik mama en papa nog voorgelezen uit een boekje (wat nou, 'hond', dat is gewoon een TáTá!), en nu hebben ze me weer in bed gelegd, en ben ik gewoon heel boos want ik wil beneden zijn en niet in bed.
Eva, mijn mama vindt wassen ook héél leuk. Dat doet ze héél vaak. En soms gaat ze een hele avond strijken. Nou dan moet ook dat wel heel errug leuk zijn!
Nou ik ga nog maar eens even gillen, want ik wil uit bèèèèèèèd!
quote:Mijn mamma heeft nog staaaaaapels was liggen
Op maandag 12 augustus 2002 19:56 schreef Eva-Sophie het volgende:
Hebben jullie nog was die mama kan wassen??
O ja, ik ben nog steeds heel erg boos. Want ik wil nog steeds niet slapen!
Bo ben je al uitgefietst?? Leuk is dat he fietsen?? Ik zag dat jij een Nijntje stoel had wat stoer!! Ik heb niet een Nijntjestoel maar voor de rest heb ik wel alles van Nijntje hoor. Ik vind Nijntje lief
Ik ga nu ook slaapjes doen, nog even gedag zeggen tegen de maan, de wereld en sterretje Mink.
Truste!
Ik weet het niet hoor..... die mama van mij zegt zo veel, die leutert de hele dag door .
Over mijn handjes, over mijn voetjes, over mijn haartjes, d'r komt geen end aan...
Vind je het gek dat ik dan maar weer in slaap val? Harstikke vermoeiend, zo'n mama .
Mijn mama kan ook best veel praten en ze is ook gek op knuffelen. Nou vind ik knuffelen best leuk maar niet als ik wil spelen.
Mamaas zjn soms heel vermoeiend inderdaad
Enne, ik mik af en toe mijn tandenborstel achter de commode, dan krijg ik tenminste weer eens een nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |