leuk zie alleen maar stippen.quote:
Mooie link Truthfinder7 !quote:
ROTFL!!!! Ja, wat je daar op de foto ziet om Elenin heen is inderdaad al heeeeeeeel lang bekend bij NASA - bij iedereen trouwens die regelmatig iets verder kijkt dan alleen naar YouTubefilmpjes. Heel vermakelijk dit, bedankt voor het plaatsen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:28 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mooie link Truthfinder7 !![]()
Schitterend !!
Hahaha, die zogenaamde "komeet" "Elinin" was wellicht allang bekend bij de NASA.
Welterusten, idd heeeeel toepasselijk
Er is inderdaad geen enkel gevaar te duchten van de objecten op de foto's, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:09 schreef Footsoldier het volgende:
Het kunnen gewoon afgebrokkelde stukken zijn toch?
Die blijven namelijk ook gewoon in dezelfde baan als Elenin en zullen ons nooit raken. Hij zegt in dat filmpje dat ze met dezelfde snelheid als Elenin gaan, dus lijkt mij dat het gewoon stukken komeet zijn of wat dan ook.
Nog steeds geen gevaar voor ons:).
Laat maar zien...quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
ROTFL!!!! Ja, wat je daar op de foto ziet om Elenin heen is inderdaad al heeeeeeeel lang bekend bij NASA - bij iedereen trouwens die regelmatig iets verder kijkt dan alleen naar YouTubefilmpjes. Heel vermakelijk dit, bedankt voor het plaatsen!
In reactie op speculaties dat er Elenin eigenlijk een bruine dwerg/Niburu is met planeten om zich heen, of dat het wordt gevolgd door een vloot ruimteschepen, heb ik gezegd dat er niks achter Elenin zit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:43 schreef Truthfinder7 het volgende:
Weten we niet? heb jij soms iets te maken met de staat (NASA)?
Er zit niets om Elenin heen, had jij gezegd.
Nee, dat weten we ook niet. Wel dat er een heleboel zijn, maar hoeveel precies weten we niet. Ze hebben trouwens helemaal niks met Elenin te maken. De komeet heeft de baan van een aantal van hen gekruist en men wist al dat dit zou gebeuren toen de baan van Elenin in kaart gebracht was. Die meneer van dat YouTubefilmpje weet het duidelijk niet, anders had hij dat fimpje niet gemaakt (hoop ik dan toch).quote:. Hoeveel het er precies zijn weten we niet,
Het is nogal flauw van mij om het niet te zeggen, dus vooruit: op bovenstaand fimpje gaat het om deze dingen.quote:
Je hebt helemaal gelijk, zoiets valt met geen mogelijkheid over het hoofd te zien, een vreemde planeet met 4 manen in ons zonnestelsel hadden we allang gezien moeten hebben. En aangezien dat niet het geval is...quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
We gaan door de staart van Elenin. Het lijkt mij duidelijk dat deze kometen (of wat het ook zijn) mee komen. Is het dan niet mogelijk dat deze dingen (kometen) de aarde gaan raken?
Lijkt het niet op dit?...
Het lijkt mij dat we dat dan al gezien moeten hebben, maar ik ben nog niet zeker.
Ja, heel raar, nogal makkelijk ook. Laat die mevrouw eerst maar eens bewijzen dat het werkelijk om "Niburu" gaat met 4 manen.quote:het 2e linkje vond ik nogal bizar! daar werd gevraagd hoe ze iets moeten debunken :-/
Hoe het zit met de zwaartekracht is geen uitvinding van NASA, dat is gewoon wiskunde en natuurkunde, Newton heeft dat allemaal bewezen en toen bestond NASA nog niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:40 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ok Verstraten, maar je merkt dat ik opzoek ben naar bronnen die onafhankelijk zijn van de NASA,
want zoals je onderhand weet heb ik geen vertrouwen in NASA.
Dat heeft te maken met allerlei andere zaken waarvan ik 100 procent zeker ben dat ze ons niet de waarheid vertellen.
En dat ze (misschien wel terecht) op alle mogelijke manieren paniek willen voorkomen.
Ik bedoel dat "Elenin" wellicht allang werd gevolgd door de NASA c.s.. bijvoorbeeld als object in de Kuiper Gordel nog ruim voordat die in december 2010 "officieel" bekend mocht worden voor het publiek, en dus dat de ontdekking er van door de amateur astronoom een staged event is, om de werkelijke publieke aandacht in goede banen te leiden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:08 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
ROTFL!!!! Ja, wat je daar op de foto ziet om Elenin heen is inderdaad al heeeeeeeel lang bekend bij NASA - bij iedereen trouwens die regelmatig iets verder kijkt dan alleen naar YouTubefilmpjes. Heel vermakelijk dit, bedankt voor het plaatsen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |