Samen lunchen wel?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:48 schreef Solagratia het volgende:
Ik zoek nog een uitstapje voor ons samen. J en ik samen dus. We hebben een oppasdagje aangeboden gekregen dus we kunnen er samen op uit. Ik kan alleen niets verzinnen om te gaan doen. Shoppen is niet echt een optie, anders gingen we dat wel doen
Ik weet niet waar jullie van houden.. ik vind het bijvoorbeeld lekker om samen door de duinen te lopen of zo over de branding.. Heerlijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:55 schreef Solagratia het volgende:
Lunchen is zeker een optie, maar dan hebben we de rest van de dag nogVakantieveilingen is wel een goed idee om wat ideeën op te doen.
ze is nu de fles cola halen die ik vanmorgen vergeten wasquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:17 schreef Saffier het volgende:
Wat leuk van je puber!
Maar dit gaat ze vast het komende jaar niet meer herhalen,want 'ik heb je toch al geholpen ma?'
Heeft er vást helemaal NIETS mee te makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:19 schreef moussy het volgende:
Dat ze vanavond met vrienden van ons mee mag naar Walibi speelt ook vast wel een piepbeetje mee
ja tuurlijk welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:31 schreef She-Wolf het volgende:
Toen was jij inmiddels al 20 meter achter me en om dan nog te gaan roepen van "joehoeee"
Ik zeker welquote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:20 schreef PM-girl het volgende:
En dan keihard roepen:" HEEEEE TAARTJESFEEEEEHEEEEE!!" Hoeveel mensen zouden zich omdraaien?
Bonnie b, livera, noem maar op.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:09 schreef mefke79 het volgende:
zucht
ik ben op zoek naar een badpak. Maar heb in jaren geen badpak gekocht (of nou ja, wel 1 maar dat was een positiebadpak) en geen idee wat ik aan kan enzo. Ik denk dat ik er maar een hele zooi ga bestellen bij Wehkamp.
herkenbaar. Al heb ik dan geen kont en borsten die nogal aan de buitenkant hangen en nog vrij groot zijn. Bovendien, er moeten littekens verborgen worden, ook altijd handigquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik haat echt pashokjes. Zeker met bikinishoppen. Drukt me zo op de feiten dat m'n reet zo groot is.
Dat plankje van Ribbaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh had ik dat eerder geweten Karin..ik was er vanmorgen nog! Welk plankje zoek je?
Oh als je wilt!! Graag!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil het wel voor je doen karin ik woon praktisch naast de ikea
Nou, dat dus! De euro is er 9 jaar (toch?) en ik weet dat nog also het gisteren was. Maar dat is dus niet, deze generatie kent hem in elk geval niet (goed), dus ik word oudquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:03 schreef Sorbootje het volgende:
Oh wauw ik heb me niet gerealiseerd dat er gewoon mensen bestaan die uit de luiers zijn en geen benul hebben van de gulden....
Het dubbeltje <3quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:53 schreef Vlindur het volgende:
Wij vonden met het opruimen van de zolder een blikje met oude muntjes![]()
Het kwartje is echt zo schattig![]()
![]()
doen ze hier nog steeds hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:17 schreef Ticootje het volgende:
Toen je nog met paard en wagen naar school ging en er kuilen waren in plaats van drempels.
Ja. Zeker welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef _Bar_ het volgende:
Tf is sprookjes wonderland al leuk voor een jongen van 2?
Hier regent het nu ook al even, ach kan de tuin weer even bijkomen.
Voor de tuin is er genoeg regen gevallen, het lijkt wel een rimboe hier. Maar helaas staat de tuin nog op het to-do lijstje. Ik ontdekte een paar weken ineens tomatenplantjes, geen idee waar ze vandaan komen. En een zonnebloem, maar die wil niet mooi uit komen, lijkt of de regen hem niet goed doet. Vind ik wel jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:35 schreef _Bar_ het volgende:
Tf is sprookjes wonderland al leuk voor een jongen van 2?
Hier regent het nu ook al even, ach kan de tuin weer even bijkomen.
lichtelijk laat vrees ik, maar volgens mij kan dit nooit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 17:03 schreef mefke79 het volgende:
dames, een geel/bruine broek...is dat nieuwe mode? Kan dat ook boven de 30? Of is dat te hipjes?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2093389%2029012%2066%206043%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
het was in de tijd dat ik op de modeacademie zat heel hip (die modetrend heette toen overigens swinging sixties, dus ik denk dat je daar helemaal gelijk in hebt)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:00 schreef livelink het volgende:
Ik vind hem wel een heel 60'er jaren tintje hebben. Of dat weer hip is![]()
Mij zal het nooit staan, denk ik. Alleen als rijbroek lijkt hij mij geschikt.
terlenka kan je het best omschrijven als van die oude damesstof waar je met de beste wil van de wereld geen plooi of kreuk in kan krijgen. (vandaar dat ze dr van die bejaardenhuisjurken van maken) een beetje de beton onder de stoffen, zeg maarquote:
Nou ja. Beter dan niets.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:17 schreef Vicky het volgende:
Ja, verzekeringwerk... Ben m wel 2w kwijt
Appeltje van F had het scherm stuk vorige week (laten vallen)!en die had hij binnen 2 dagen weer terug.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:34 schreef PM-girl het volgende:
2 weken!Ramp!!
Ik dacht dat Snoopy hem ook eens kapot had, en die was vlugger gemaakt. Maar dat was wel een appeltje, dat maakt misschien verschil?
Oh, is dat bij die flapdrollen waar ik ooit eens nagellak heb besteld, heel lang niks hoorde en mijn bestelde potjes op niet meer leverbaar zag staan, erachteraan gemaild had of het nog doorging en 3 dagen nadat ik ze binnenkreeg een mailtje kreeg met dat ze onderweg waren?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kim
Ik heb make-up besteld en dat zou met 2 dagen geleverd worden maar nu, een week verder heb ik nog steeds niets binnenBlijken ze een week op vakantie te zijn en geen bestellingen te versturen. Zeg dat ff vantevoren ofzo
Wat snel gaat het opeens!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 13:43 schreef p_iglet het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaaaa, en toen kon ik als de sodemieter werkgeversverklaringen regelen, papieren opsporen etc omdat we donderdag dan al de oplevering van ons nieuwe huis hebben.
Welke site was dat ookalweer?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, is dat bij die flapdrollen waar ik ooit eens nagellak heb besteld, heel lang niks hoorde en mijn bestelde potjes op niet meer leverbaar zag staan, erachteraan gemaild had of het nog doorging en 3 dagen nadat ik ze binnenkreeg een mailtje kreeg met dat ze onderweg waren?
Ja dat van onszelf moet ook nog verkocht, maar gelukkig is onze hypotheek zo laag dat we dubbele lasten wel even kunnen hebben. En ons huis staat nu zo giga vol dat het veel makkelijk verkoopt met minder spullen erin of leeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat snel gaat het opeens!
Dat van jullie zelf moet toch nog verkocht?
Vicky, arme poes en amber
Nee dat is niet de bedoeling, daarnaast wij hebben nu ook de volledige zorg, inentingen,ontwormingskuren,anti-vlooi spul zindelijkheidstraining enz.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Niet gratis wegdoen he bar, dan belanden ze in een frikandel.
Vicky, ik heb je niet gezien, jij mij dan?
Kloten van je foon!
Maandagmiddag en donderdagochtendquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:42 schreef Memmel het volgende:
TF - op welke dagen gaat jouw Bep daar naar de psz?
koppelverkoop! nu snap ik dat de Tros boetes krijgt enzo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 17:53 schreef Memmel het volgende:
Idd dat slaat toch nergens op? Nouja, hij heeft een tshirt gekocht voor d'r.
Die begint met een E en eindigt op en A.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 15:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Welke site was dat ookalweer?
Wachtlijst is kort, en bep zit er tot eind februariquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:27 schreef Memmel het volgende:
Tf weet jij of er wschtlijst is? En tot wanneer zit Bep daar??
Dezelfde dus. Fuckers.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die begint met een E en eindigt op en A.
Ik vond het zo dermate vreemd gaan dat ik er niks meer ga bestellenquote:
Ik ben er hierna ook wel klaar mee! Tis dat ik al betaald heb enzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik vond het zo dermate vreemd gaan dat ik er niks meer ga bestellen.
serious? Flip en zij moeten wel zelfde genen hebben!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:01 schreef Kleurdoos het volgende:
vind ik ookze heeft zelfs de okerkleur in r oogjes
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 18:50 schreef _Bar_ het volgende:
Dus gewoon voor de 20+ Beroy loopt gewoon paar dagen nadat we langs waren geweest, stapte hij steeds meer en meer en nu loopt hij
![]()
Ow...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:52 schreef Memmel het volgende:
Jaaaa alleen gaat de man niet mee hoor...Maar wel naar Tunesie idd.
ik weet van nietsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
serious? Flip en zij moeten wel zelfde genen hebben!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef Ticootje het volgende:
backup is something you don't need until it's too late
het was mijn back up.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef Ticootje het volgende:
backup is something you don't need until it's too late
dank jequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef Diaan73 het volgende:
Simmu, ik zag Bar net nog iets tweeten... ik heb haar daar gewezen op je vraag hier...
telefoon gehadquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Bizar! Ik kreeg de melding dat ie vol was. Letterlijk ook, terwijl ie anders altijd alleen zegt dat ie niet beschikbaar is.
dus je bent wel de heldin van de dagquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Ssserpente het volgende:
Bizar! Ik kreeg de melding dat ie vol was. Letterlijk ook, terwijl ie anders altijd alleen zegt dat ie niet beschikbaar is.
Volgens mij heeftie 2 streepjes staan, is niet eens de noemer tattoo waardigquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
OMG
Zo`n kneus verdient het om met eenhalf-affe tattoo rond te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |