quote:Eerste week wel. Als je het daarna nog hebt moet je echt minder paddo's eten.
Op dinsdag 03 september 2002 13:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Is het normaal als je je superlicht in je hoofd voelt?
Sterkte, Stoppers roeleren!
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:32 schreef Parabola het volgende:[..]
Eerste week wel. Als je het daarna nog hebt moet je echt minder paddo's eten.
quote:Jah.. sterkte heb ik nodig.
Sterkte, Stoppers roeleren!
quote:Dank je wel
Op dinsdag 03 september 2002 13:14 schreef DIGGER het volgende:* DIGGER is blij voor Sjak
quote:Heel veel sterkte gewenst PrivateRyan.
Op dinsdag 03 september 2002 14:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Jah.. sterkte heb ik nodig.
Hoe gaat het met de rest???
Zwijntje, Ole, zooi, ik zie jullie hier niet meer...
Sweetie, houd je het vol?
Karin, wordt het makkelijker nu je buik wat dikker wordt? (Gefeliciteerd nog
)
enne:
=
Na 4 maanden niet gerookt te hebben heb ik op vakantie een paar dagen een paar sigaretten gerookt.
Inmiddels ben ik bijna een week thuis en sinds ik thuis ben heb ik niet meer gerookt.
Ik vond het zo moeilijk toen ik gezellig op een terrasje zat te ouwehoeren. In m'n ene hand een lekker drankje, en in de andere hand miste ik iets. Toen ik een sigaret kreeg aangeboden kon ik niet weigeren. Zwak, ik weet het.
Nu ik weer thuis ben heb ik absoluut de behoefte niet om te roken en ik mis het ook niet.
quote:Dankjewel
Op dinsdag 03 september 2002 22:56 schreef sjak het volgende:Karin, wordt het makkelijker nu je buik wat dikker wordt? (Gefeliciteerd nog
)
Ben gisteren om 19:00 uur gestopt en heb tot op heden nog niet gerookt, en zal dat ook niet doen, want vanaf gisteren rook ik dus niet meer...
Ik ben nu een niet-roker (en nu moet ik HIEP HOI zeggen van Allen Carr)....
Vannacht werd ik trouwens wakker.. helemaal bezweet..
Heeft dat iets met mijn stoppoging te maken?
quote:Bedankt voor de tip! Ga ik dat eens proberen, elke keer als ik een neiging tot roken heb..
Op dinsdag 03 september 2002 22:56 schreef sjak het volgende:[..]
Heel veel sterkte gewenst PrivateRyan.
Tja, en dat licht in je hoofd, iedereen heeft andere dingetjes. Maar wat volgens de meeste stoppers hier heeft geholpen is veel water drinken.
quote:Ik ben de dag nadat ik ben gestopt meteen de stad in gegaan om te gaan stappen. Daar had ik er weinig last van.. op mijn werk vandaag daarentegen..
Op donderdag 05 september 2002 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben 3 dagen gestopt, maar ik ben bang dat wanneer ik gezopen heb dit weekend dat het weer verrekte moeilijk wordt. Grrrrr dat stappen....
quote:Hmm op school heb ik er nou helemaal geen last van. Vreemd dat dat zo kan verschillen.
Op donderdag 05 september 2002 16:18 schreef PrivateRyan het volgende:[..]
Ik ben de dag nadat ik ben gestopt meteen de stad in gegaan om te gaan stappen. Daar had ik er weinig last van.. op mijn werk vandaag daarentegen..
1. er niet aan denken
2. er niet over praten
3. afleidingen zoeken bij elke gedachte aan roken of aan de gedachte dat je ooit een roker bent geweest. You don't need it.
Kortom: DENIAL!
Zo heb je het het snelst uit je gedragspatroon verbannen.
Denken aan roken is mijn gedachten niet waard. Ik denk liever aan andere nuttige dingen.
Dus je zult me in dit topic waarschijnlijk niet meer tegenkomen.
Nou ik ben dus gestopt op 4-5-2002 en ik rookte 2 pakjes / dag. De laatste tijd heb ik het extra zwaar gehad, omdat ik nogal wat met mezelf en de rest van de wereld in de knoop lag/lig, maar tot nu toe heb ik de verleiding nog kunnen weerstaan.
Ik ben gestopt met behulp van "ZYBAN" een peper duur middeltje dat je op recept kunt kreijgen. Dat helpt best goed, alleen werd ik er af en toe behoorlijk zeeziek van. Beetje minder stabiel evenwichtsgevoel zeg maar.
Nu slik ik geen middeltjes meer en ben ik "puur natuur" gestopt. Het enige waar ik me aan zondig zijn zo'n 4 a 5 loollies /dag op de momenten dat ik echt zin in een peuk heb. Maar de lollies ben ik ook aan het afbouwen..
quote:ZYBAN,
Op donderdag 05 september 2002 16:31 schreef ED-209 het volgende:
Ik ben gestopt met behulp van "ZYBAN"
Heb ik ook eens bekeken, maar ik zou liever ziek worden van de afkickverschijnselen dan van de bijwerkingen van dit "wonder" middel.
Hier nog wat tips en opstekers
opbeurende opmerkingen
Pos: 3 weken is toppie! Je hebt het ergste gehad.Nu wordt het alleen nog maar makkelijker ![]()
Jambo: Inderdaad
en zeker na 4 maanden. Blij dat je direct opnieuw gestopt bent en het nog niet mist: sommige mensen zijn meteen weer verkocht. Ziet er naar uit dat je goed weg gaat komen.
Karin: Snap jou niet. Ga jij het jezelf moeilijk lopen maken omdat bij de kermis een peukje hoort
En dan vanaf zaterdag weer die ellende van het stoppen door? Lijkt mij behoorlijk
, maar dat bedoel ik niet persoonlijk.
Ethel: Welcome back in Hell
Ze zeggen wel eens dat je een paar keer door de ellende van het stoppen moet voor je definitief stopt (of definitief door blijft roken
) Hoop voor je dat het nu lukt, en van Allen Carr moet je die HIEP HOI ook menen ![]()
PrivateRyan: bezweet wakker worden hoort er helaas helemaal bij, net als nachtmerries voor sommige mensen: vergeet niet dat je aan het afkicken bent van een giftige stof! Wees niet bang, dit duurt niet lang, maar het kan je nachtrust behoorlijk verzieken. ![]()
American_Nightmare: Ik ken het. Al mijn mislukte pogingen mislukten met een biertje in de hand. Tja, alcohol sloopt je wilskracht behoorlijk. Misschien een stomme tip: doe eens een avondje stappen zonder drank
. Is ff lullig, maar als je echt wil stoppen met roken....
aphx: Als die truuk bij jouw helpt, go for it. Mocht de verleiding toch te groot worden, kan je altijd terugkomen hier, niet dan?
ED-209: Al ruim 4 maanden! Goed man
. Dan ben je al geen stopper meer, maar een ex-roker.
Kortom allemaal veel sterkte. Hou vol
quote:Ook met blowen?
Op woensdag 04 september 2002 09:45 schreef slakkie het volgende:
Ow, ik ben al 2 maanden oid gestopt.
quote:Ja, dat herken ik wel. Heb ik ook een behoorlijke tijd last van gehad, dacht dat ik het gewoon warm had. Pas toen het weer over ging besefte ik dat het van het niet-roken kwam.
Op donderdag 05 september 2002 16:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Had het vandaag ff zwaar..Vannacht werd ik trouwens wakker.. helemaal bezweet..
Heeft dat iets met mijn stoppoging te maken?
quote:Haha, je zou eens moeten kijken in de afgelopen 7 delen hoeveel pogingen ik heb gedaan
Op donderdag 05 september 2002 12:55 schreef Ethel het volgende:
En ik kan ook weer op het lijstje. Vorige poging was mislukt, maar ik geef niet op.Ben gisteren om 19:00 uur gestopt en heb tot op heden nog niet gerookt, en zal dat ook niet doen, want vanaf gisteren rook ik dus niet meer...
Ik ben nu een niet-roker (en nu moet ik HIEP HOI zeggen van Allen Carr)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |