abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5637003
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:29 schreef PrivateRyan het volgende:
Is het normaal als je je superlicht in je hoofd voelt?
Eerste week wel. Als je het daarna nog hebt moet je echt minder paddo's eten.

Sterkte, Stoppers roeleren!

Slaapt winter
en zomer
pi_5637410
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:32 schreef Parabola het volgende:

[..]

Eerste week wel. Als je het daarna nog hebt moet je echt minder paddo's eten.

Thanx 4 the tip.
quote:
Sterkte, Stoppers roeleren!
Jah.. sterkte heb ik nodig.
  dinsdag 3 september 2002 @ 22:54:07 #178
593 sjak
Juffie Bloem
pi_5645527
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 13:14 schreef DIGGER het volgende:

* DIGGER is blij voor Sjak

Dank je wel
Had je niet gedacht he, zei je vorige keer, ik ook niet hoor. En ik had ook niet van jou gedacht dat je het zou redden trouwens
Lekker douchen!
  dinsdag 3 september 2002 @ 22:56:13 #179
593 sjak
Juffie Bloem
pi_5645571
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 14:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Jah.. sterkte heb ik nodig.
Heel veel sterkte gewenst PrivateRyan.
Tja, en dat licht in je hoofd, iedereen heeft andere dingetjes. Maar wat volgens de meeste stoppers hier heeft geholpen is veel water drinken.

Hoe gaat het met de rest???
Zwijntje, Ole, zooi, ik zie jullie hier niet meer...
Sweetie, houd je het vol?
Karin, wordt het makkelijker nu je buik wat dikker wordt? (Gefeliciteerd nog )

Lekker douchen!
  woensdag 4 september 2002 @ 07:42:01 #180
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_5648153
Wow, er komen steeds meer nieuwe namen bij.

Succes!!!

The Internets, I needs it..
pi_5648680
Ow, ik ben al 2 maanden oid gestopt.
pi_5655611
Hou vol stoppers! Grote dikke respect voor jullie! Stoppen is niet makkelijk (hoef ik jullie vast niet meer te vertellen), maar het is het waard.

enne: =

Slaapt winter
en zomer
  woensdag 4 september 2002 @ 17:34:09 #183
18772 pos
@@sweet@@
pi_5655890
Vandaag is het 3 weken dat ik gestopt ben. Het gaat steeds makkelijker en het snoepen wordt nu ook al minder.
Ben echt blij dat het al 3 weken is, heb nu ook echt het idee dat ik het vol ga houden.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  woensdag 4 september 2002 @ 18:00:29 #184
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_5656181
Ik heb gezondigd!

Na 4 maanden niet gerookt te hebben heb ik op vakantie een paar dagen een paar sigaretten gerookt.
Inmiddels ben ik bijna een week thuis en sinds ik thuis ben heb ik niet meer gerookt.

Ik vond het zo moeilijk toen ik gezellig op een terrasje zat te ouwehoeren. In m'n ene hand een lekker drankje, en in de andere hand miste ik iets. Toen ik een sigaret kreeg aangeboden kon ik niet weigeren. Zwak, ik weet het.

Nu ik weer thuis ben heb ik absoluut de behoefte niet om te roken en ik mis het ook niet.

Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  FOK!fossiel donderdag 5 september 2002 @ 10:11:45 #185
2628 Karin
pi_5664904
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:56 schreef sjak het volgende:

Karin, wordt het makkelijker nu je buik wat dikker wordt? (Gefeliciteerd nog )

Dankjewel
Nee het wordt niet makkelijker, en dat het kermis is helpt al helemaal niet mee. Wij zijn vaker gestopt en op de kermis mogen we dan wel roken (meteen zaterdag weer ermee ophouden), maar bij de kermis hoort een dus peukie.
Maargoed ik hou vol, tis niet makkelijk maar ik doe het gewoon!
Jij ook gefeliciteerd met je half jaar rokersvrij!
pi_5667134
En ik kan ook weer op het lijstje. Vorige poging was mislukt, maar ik geef niet op.

Ben gisteren om 19:00 uur gestopt en heb tot op heden nog niet gerookt, en zal dat ook niet doen, want vanaf gisteren rook ik dus niet meer...

Ik ben nu een niet-roker (en nu moet ik HIEP HOI zeggen van Allen Carr)....

pi_5669975
Had het vandaag ff zwaar..

Vannacht werd ik trouwens wakker.. helemaal bezweet.. Heeft dat iets met mijn stoppoging te maken?

pi_5670009
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:56 schreef sjak het volgende:

[..]

Heel veel sterkte gewenst PrivateRyan.
Tja, en dat licht in je hoofd, iedereen heeft andere dingetjes. Maar wat volgens de meeste stoppers hier heeft geholpen is veel water drinken.

Bedankt voor de tip! Ga ik dat eens proberen, elke keer als ik een neiging tot roken heb..
pi_5670230
Ik ben 3 dagen gestopt, maar ik ben bang dat wanneer ik gezopen heb dit weekend dat het weer verrekte moeilijk wordt. Grrrrr dat stappen....
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5670417
quote:
Op donderdag 05 september 2002 16:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ben 3 dagen gestopt, maar ik ben bang dat wanneer ik gezopen heb dit weekend dat het weer verrekte moeilijk wordt. Grrrrr dat stappen....
Ik ben de dag nadat ik ben gestopt meteen de stad in gegaan om te gaan stappen. Daar had ik er weinig last van.. op mijn werk vandaag daarentegen..
pi_5670458
quote:
Op donderdag 05 september 2002 16:18 schreef PrivateRyan het volgende:

[..]

Ik ben de dag nadat ik ben gestopt meteen de stad in gegaan om te gaan stappen. Daar had ik er weinig last van.. op mijn werk vandaag daarentegen..

Hmm op school heb ik er nou helemaal geen last van. Vreemd dat dat zo kan verschillen.
Het vervelende is dat op een enkele uitzondering na, AL mijn vrienden roken en dat maakt 't niet makkelijker. Als we in de kroeg zijn dan ben ik 't gewend om in de ene hand een pils te hebben en in de andere een peuk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5670510
De grote truuk is volgens mij:

1. er niet aan denken
2. er niet over praten
3. afleidingen zoeken bij elke gedachte aan roken of aan de gedachte dat je ooit een roker bent geweest. You don't need it.

Kortom: DENIAL!

Zo heb je het het snelst uit je gedragspatroon verbannen.

Denken aan roken is mijn gedachten niet waard. Ik denk liever aan andere nuttige dingen.

Dus je zult me in dit topic waarschijnlijk niet meer tegenkomen.

tabula rasa
  donderdag 5 september 2002 @ 16:31:22 #193
30109 ED-209
Enforcement Droid
pi_5670754
hee ik denk ik zoek es op stoppen met roken is er al een topic in 7 delen van!

Nou ik ben dus gestopt op 4-5-2002 en ik rookte 2 pakjes / dag. De laatste tijd heb ik het extra zwaar gehad, omdat ik nogal wat met mezelf en de rest van de wereld in de knoop lag/lig, maar tot nu toe heb ik de verleiding nog kunnen weerstaan.

Ik ben gestopt met behulp van "ZYBAN" een peper duur middeltje dat je op recept kunt kreijgen. Dat helpt best goed, alleen werd ik er af en toe behoorlijk zeeziek van. Beetje minder stabiel evenwichtsgevoel zeg maar.

Nu slik ik geen middeltjes meer en ben ik "puur natuur" gestopt. Het enige waar ik me aan zondig zijn zo'n 4 a 5 loollies /dag op de momenten dat ik echt zin in een peuk heb. Maar de lollies ben ik ook aan het afbouwen..

You now have 5 seconds to comply!
pi_5671260
quote:
Op donderdag 05 september 2002 16:31 schreef ED-209 het volgende:
Ik ben gestopt met behulp van "ZYBAN"
ZYBAN,

Heb ik ook eens bekeken, maar ik zou liever ziek worden van de afkickverschijnselen dan van de bijwerkingen van dit "wonder" middel.

tabula rasa
pi_5671411
Hey dappere stoppers!

Hier nog wat tips en opstekers opbeurende opmerkingen

Pos: 3 weken is toppie! Je hebt het ergste gehad.Nu wordt het alleen nog maar makkelijker

Jambo: Inderdaad en zeker na 4 maanden. Blij dat je direct opnieuw gestopt bent en het nog niet mist: sommige mensen zijn meteen weer verkocht. Ziet er naar uit dat je goed weg gaat komen.

Karin: Snap jou niet. Ga jij het jezelf moeilijk lopen maken omdat bij de kermis een peukje hoort En dan vanaf zaterdag weer die ellende van het stoppen door? Lijkt mij behoorlijk , maar dat bedoel ik niet persoonlijk.

Ethel: Welcome back in Hell Ze zeggen wel eens dat je een paar keer door de ellende van het stoppen moet voor je definitief stopt (of definitief door blijft roken ) Hoop voor je dat het nu lukt, en van Allen Carr moet je die HIEP HOI ook menen

PrivateRyan: bezweet wakker worden hoort er helaas helemaal bij, net als nachtmerries voor sommige mensen: vergeet niet dat je aan het afkicken bent van een giftige stof! Wees niet bang, dit duurt niet lang, maar het kan je nachtrust behoorlijk verzieken.

American_Nightmare: Ik ken het. Al mijn mislukte pogingen mislukten met een biertje in de hand. Tja, alcohol sloopt je wilskracht behoorlijk. Misschien een stomme tip: doe eens een avondje stappen zonder drank . Is ff lullig, maar als je echt wil stoppen met roken....

aphx: Als die truuk bij jouw helpt, go for it. Mocht de verleiding toch te groot worden, kan je altijd terugkomen hier, niet dan?

ED-209: Al ruim 4 maanden! Goed man . Dan ben je al geen stopper meer, maar een ex-roker.

Kortom allemaal veel sterkte. Hou vol

Slaapt winter
en zomer
pi_5672852
quote:
Op woensdag 04 september 2002 09:45 schreef slakkie het volgende:
Ow, ik ben al 2 maanden oid gestopt.
Ook met blowen?
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
  donderdag 5 september 2002 @ 22:42:41 #197
593 sjak
Juffie Bloem
pi_5677476
quote:
Op donderdag 05 september 2002 16:02 schreef PrivateRyan het volgende:
Had het vandaag ff zwaar..

Vannacht werd ik trouwens wakker.. helemaal bezweet.. Heeft dat iets met mijn stoppoging te maken?

Ja, dat herken ik wel. Heb ik ook een behoorlijke tijd last van gehad, dacht dat ik het gewoon warm had. Pas toen het weer over ging besefte ik dat het van het niet-roken kwam.
De circulatie in je lichaam verandert, daar komt het denk ik door. Bijkomend voordeel bij mij is dus ook dat ik geen koude voeten en handen meer heb.
Lekker douchen!
  donderdag 5 september 2002 @ 22:44:51 #198
593 sjak
Juffie Bloem
pi_5677521
quote:
Op donderdag 05 september 2002 12:55 schreef Ethel het volgende:
En ik kan ook weer op het lijstje. Vorige poging was mislukt, maar ik geef niet op.

Ben gisteren om 19:00 uur gestopt en heb tot op heden nog niet gerookt, en zal dat ook niet doen, want vanaf gisteren rook ik dus niet meer...

Ik ben nu een niet-roker (en nu moet ik HIEP HOI zeggen van Allen Carr)....

Haha, je zou eens moeten kijken in de afgelopen 7 delen hoeveel pogingen ik heb gedaan
Maar uiteindelijk is het toch gelukt, en ik kan je zeggen dat je dan trots op je zelf bent joh!!!
Lekker douchen!
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 september 2002 @ 23:09:12 #199
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_5677943
nog steeds gestopt...
pi_5677969
quote:
Op donderdag 05 september 2002 23:09 schreef Kreator het volgende:
nog steeds gestopt...
Bijna 4 maanden hier!
18 jaren gerookt....