abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 augustus 2002 @ 22:43:26 #151
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_5397071
succes Sweetie, volhouden, je kan het.
wanna play?
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 09:56:32 #152
18772 pos
@@sweet@@
pi_5400843
Zoo 2de dag. Ben gisteren gestopt met roken. Rookte 1 1/2 pakkie per dag dus het valt me best wel zwaar. Wil steeds ergens naar grijpen, heb het idee dat er iets ontbreekt.
Maar we houden vol.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 16 augustus 2002 @ 22:38:52 #153
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_5410486
Succes Sweetie. Zelf ben ik 3 1/2 maand geleden gestopt na een neusoperatie en ik hou nog steeds vol.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_5422645
op dit moment al 75 en een half uur, oftewel al ruim 3 dagen
maar ik houd vol!

(ik ben dus gestopt op 15-8-'02)

zondag 18 augustus 2002 @ 03:03:06 #155
26467 raphidae
...antichrist...
pi_5422775
zet mij ook maar op de lijst 16-08-2002
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  FOK!fossiel zondag 18 augustus 2002 @ 09:50:41 #156
2628 Karin
pi_5423705
Zow, lijstje is weer aangepast.

Ik heb van de week gedroomd dat ik aan het roken was, sjees wat was dat lekker zeg! Ik moet zeggen dat als ik niet zwanger was dan was ik allang weer begonnen, het valt me best tegen af en toe.
Maargoed ik ga het redden en ik hoop ook dat als het kindje geboren is ik het nog vol kan houden om te stoppen. Dat zal denk ik wel lukken want om in februari nou buiten te gaan staan roken, daar ben je volgens mij ook snel klaar mee.

zondag 18 augustus 2002 @ 22:38:53 #157
18772 pos
@@sweet@@
pi_5430824
4de dag vandaag en het gaat best goed.
De eerste dag wist ik niet waar ik het zoeken moest, greep steeds mis zeg maar
Denk er nu al steeds minder aan hoop dat het gevoel te willen roken nog minder wordt.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  maandag 19 augustus 2002 @ 00:55:13 #158
26467 raphidae
...antichrist...
pi_5433267
Ik ga nu m'n 4e dag in en ik moet zeggen dat ik geen behoefte meer heb aan nicotine. Alleen nog af en toe dat het door m'n hoofd flitst omdat ik op zo'n moment altijd rookte. Bijv na het eten, maar dat is vrij makkelijk te negeren.

Verder denk ik dat het helpt als je meerdere dingen tegelijk doet (als je die kan bedenken tenminste). Ik ben nu gestopt met roken, gestopt met nagelbijten en hard bezig om elke dag te trainen en zo 20kg kwijt te raken; kortom das eigenlijk alles wel wat ik wou veranderen.

Ik denk dat het voordeel van zo'n totaalpakket is dat je moeilijker 'zondigt', want als ik bijv weer zou gaan roken is eigenlijk me hele pakket verneukt.

GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  maandag 19 augustus 2002 @ 01:01:44 #159
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_5433367
Tip :

Nicotine pleister op je bek plakken

By Harry Jekkers

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_5433608
Al 11 dagen niet gerookt!

Al moet ik zeggen dat het wel moeilijk is met ouders om me heen die alle2 roken en pakjes sigaretten overal om me heen, de verleiding is erg groot.. vooral 's ochtends bij de koffie of na het eten en natuurlijk als ik achter de pc zit.
Vanmiddag had ik er bijna 1tje opgestoken, niet omdat ik er nou echt trek in had, eerder uit gewoonte

maandag 19 augustus 2002 @ 01:37:17 #161
32029 Basson
Dodge This!
pi_5433911
Het eerste wat ik morgen doe is: stoppen! Of straks, beter gezegd
Heb die timer gedownload, en hij telt af tot het moment dat ik opsta. Heb al een maand of 6 een pakje nicorette in de kast staan. 4 stukjes kauwgom zijn al gebruikt maar had niet de kracht om te stoppen. Wat een smerig smaakje zit er trouwens aan die dingen. pff pff pfffff. Ik zit em wel te knijpen, nu al...ik weet hoe het is om een poging te wagen en het niet door te zetten (zoals iedere quitter)BY GOD, I WILL MAKE IT THIS TIME!!! (niet religieus bedoeld maar gewoon als...als)
pi_5439578
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 01:37 schreef Basson het volgende:
Het eerste wat ik morgen doe is: stoppen! Of straks, beter gezegd
Heb die timer gedownload, en hij telt af tot het moment dat ik opsta. Heb al een maand of 6 een pakje nicorette in de kast staan. 4 stukjes kauwgom zijn al gebruikt maar had niet de kracht om te stoppen. Wat een smerig smaakje zit er trouwens aan die dingen. pff pff pfffff. Ik zit em wel te knijpen, nu al...ik weet hoe het is om een poging te wagen en het niet door te zetten (zoals iedere quitter)BY GOD, I WILL MAKE IT THIS TIME!!! (niet religieus bedoeld maar gewoon als...als)
En, gelukt?
pi_5440627
vandaag mijn 5e dag, en het gaat heel goed
quote:
Op maandag 19 augustus 2002 00:55 schreef raphidae het volgende:
Ik ga nu m'n 4e dag in en ik moet zeggen dat ik geen behoefte meer heb aan nicotine. Alleen nog af en toe dat het door m'n hoofd flitst omdat ik op zo'n moment altijd rookte. Bijv na het eten, maar dat is vrij makkelijk te negeren.
daar heb ik wel erg last van idd

en verder heb ik er een nieuwe verslaving bij: Golden Power
maar het is gelukkig minder duur én minder slecht voor je, dus ik laat het lekker zo

pi_5470182
dag 7...
gister bijna de neiging een pakje te kopen, maar ik houd vol!
  woensdag 21 augustus 2002 @ 17:37:03 #165
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5477827
Ja, Parel stond al in het rijtje van 2001 (onderop) maar ik was weer begonnen.
Aangezien ik om medische redenen weer aan het stoppen ben, zocht ik dit topic weer eens op... Parel stopt weer met roken, vandaag dagje 1 en ik heb het er even best moeilijk mee... Gewoon dat trekje, daar heb ik zo'n zin in. Maar ja, aan de andere kant kan ik me erg goed herinneren hoe fit ik was toen ik gestopt was, het voelde als een verademing. Ik was toen nooit van plan om ooit weer te beginnen... maar helaas, het lukte niet, na een aantal maanden weer begonnen met sigaretjes na het eten, met uitgaan, en toen steeds vaker.
Maar goed, eenmaal weer verslaafd, ben ik best kortademig geworden, is mijn conditie erg verslechterd en zo...
Dus wederom een poging om te stoppen met roken!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  woensdag 21 augustus 2002 @ 19:44:45 #166
18772 pos
@@sweet@@
pi_5479512
Vandaag de 7de dag en het gaat best goed. Heb de eerste paar dagen alleen erg veel drop gegeten en eigenlijk alles wat maar voor handen was. Nu let ik daar ook op want ik heb diabetes dus snoepen ipv roken is ook niet echt best
We houden vol.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 12:05:56 #167
557 ManTra
Houten lijf..
pi_5503211
joohoo! bijna 4 weken.. and i'm beating this !

Ik voel me goed, voel me lekker fit EN heb meer geld:D

.. met groen haar?
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 12:26:31 #168
26444 ezzi
mama van ilse
pi_5503500
Gestopt met roken op 22 juli!!! Ik had helemaal niet in de gaten dat het alweer een maand geleden is.
  vrijdag 23 augustus 2002 @ 15:34:57 #169
17519 Parel
van de funky narcoticabrigade
pi_5506086
Hier gaat het ook erg goed met roken, heb weinig moeite met stoppen. Af en toe achter de PC voel ik de trek, maar dan schakel ik het 'nicotinemonster*' snel weer uit. Als mijn vriend niet is gestopt voor zaterdag mag ie vanaf dan op het balkon staan roken, hoef ik ook niet mee te roken!

* het nicotinemonster is een griezelige duivel tussen je oren die wil dat je een sigaretje gaat roken, maar sterke persoonlijkheden zijn sterker dan het nicotinemonster en kunnen 'm uitschakelen! Aldus Allen Carr

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan!
  maandag 2 september 2002 @ 09:29:36 #170
593 sjak
Juffie Bloem
pi_5618454
Joepie, ik ben al over de 6 maanden heen. Ik was het zelfs even vergeten.
Ik kan nu eindelijk eens gaan zeggen dat het ietsjes makkelijker aan het worden is.
Lekker douchen!
pi_5618484
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2002 15:34 schreef Parel het volgende:
Hier gaat het ook erg goed met roken, heb weinig moeite met stoppen. Af en toe achter de PC voel ik de trek, maar dan schakel ik het 'nicotinemonster*' snel weer uit. Als mijn vriend niet is gestopt voor zaterdag mag ie vanaf dan op het balkon staan roken, hoef ik ook niet mee te roken!

* het nicotinemonster is een griezelige duivel tussen je oren die wil dat je een sigaretje gaat roken, maar sterke persoonlijkheden zijn sterker dan het nicotinemonster en kunnen 'm uitschakelen! Aldus Allen Carr

Die rookte toch zelf weer Allen Carr???

Maar heb dat boek ook gelezen toen ik stopte.
Sterker nog het was mijn bijbel,ik nam m overal mee naar toe.
Telkens als ik zin in een peukie had,klapte ik dat boek open en begon citaten bijna uit het hoofd te leren.
Tot op een gegeven moment ik dacht; nu kan ik wel zonder dat boek.
En dat kan ik nu nog steeds.

pi_5621437
Ik ben gestopt sinds mei 2000.
pi_5636713
Gisteren gestopt met hulp van Allen Carr's boek.
Argh, dit valt me nog best zwaar.. Rookte 1,5 pakje/dag.
pi_5636786
quote:
Op maandag 02 september 2002 09:29 schreef sjak het volgende:
Joepie, ik ben al over de 6 maanden heen. Ik was het zelfs even vergeten.
Ik kan nu eindelijk eens gaan zeggen dat het ietsjes makkelijker aan het worden is.

* DIGGER is blij voor Sjak

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_5636970
Is het normaal als je je superlicht in je hoofd voelt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')