Wie heeft daar nu geen zin in..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Damn nu heb ik ook zin in seks (wafels).
Jij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:13 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wie heeft daar nu geen zin in..
Flink neuken om die er weer af te krijgen dan.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel calorieën daar in zitten
Je gelooft ook direct alle TT's hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens deze TT dan:
[Singles] Waar Spijker83 niet het type is om te neuken
Voor hoeveel personen? En blijft er wat over?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een New York Cheesecake maken. Met chocolade.
Ik ga naar New Yorkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga een New York Cheesecake maken. Met chocolade.
Ik ga niet in m'n eentje een hele taart opetenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:19 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Voor hoeveel personen? En blijft er wat over?
Ik nietquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:16 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je gelooft ook direct alle TT's he
quote:
Ik bedoelde daarmee dat ik niet direct met iedereen (in dit geval de buuf) het bed in duik..quote:
Ja euh, ik heb net mn scharrel verteld dat ik hem nooit hoef te zienquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Flink neuken om die er weer af te krijgen dan.
Neuken dan maar?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja euh, ik heb net mn scharrel verteld dat ik hem nooit hoef te zienKom je dus een beetje laat mee
Maar dan hou ik geen redenen over om Q af te wijzenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal wel raar zijn als ik gewoon vooral een leuk meisje zoek, haarkleur, lengte, lekker belangrijk.
Oh, trust me, die hou je zatquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar dan hou ik geen redenen over om Q af te wijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |