Niet dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
Inderdaad... en dan is het ook nog een aangelegenheid tussen twee landen, die daar prima afspraken over kunnen maken zonder dat de EU zich daar mee bemoeit.
Dit dus. Hoe ontzettend dieptriest is het dat een land wat er bekend om staat dat het zijn afspraken na komt (en nu ook nog eens geregeerd wordt door een kabinet met het motto 'afspraak is afspraak') zo veel moeite doet om zich onder zijn afspraken uit te lullen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet dus.Anders was België niet naar de EU gestapt.
Ik zeg oorlog, platbodems in de schelde, dieptebommen erinquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:50 schreef Weeetikveel... het volgende:
Ik word godverdomme al wakker met een ontzettende kater, en nu lees ik ook nog eens dit:
Deze inbreuk op onze soevereiniteit moet serieus keihard vergeld worden, wat denken die malloten in het zuiden wel niet...
de natuur in de Westerschelde is niet alleen van belang voor Nederland en Belgie, maar ook van belang voor andere Europese landen, omdat het een broedkamer vormt voor vissen uit de Noordzee bv.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
Update
[..]
Bron: http://nos.nl/artikel/306(...)n-hedwigepolder.html
Waar bemoeit de Europese Commissie zich in vredesnaam mee? Dit is een zaak tussen twee landen, die onderlinge afspraken hebben gemaakt. SGP-politicus Dijkgraaf verwoordt het mooi:Het gebeurt niet vaak, maar ik ben het volledig met deze SGP'er eens.twitter:elbertdijkgraaf twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 08:37:19Brussel weet niet hoe euro boven water te krijgen, wel hoe Hedwigepolder onder water te krijgen. #wathebjeaanEU? #fail reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |