Van dattum.... ik kan er niet tegenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind lipgloss nog steeds ranzig. Ik kan niet wennen aan zo'n smotsige plekbek
Pretty chick!!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:29 schreef Debsterr het volgende:
Mijn eerste FOTD!
[ afbeelding ]
Foundation - MAC Studio FX NC20
Oogschaduwprimer - Too Faced ESI
Ogen - Sleek Oh So Special Organza (bewegend ooglid) Wrapped Up (arcadeboog) Celebrate (onderste wimperrand)
Blush - Essence
Wenkbrauwgel - MAC Beguile
Lipgloss - MNY
Mascara - Chanel Inimitable Intense
En nog wat oogdetail:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, mag ik even patsen met visagiewerk van vorige week? Ik ben er blij meeIk heb dus de make-up en het haar gedaan
Zal ze effe in een spoiler gooien, het is toch niet mijn eigen hoofd dat ik opgemaakt heb he...VETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben koop-af... Het enige wat we nog niet hebben zijn fatsoenlijke lampen. Hebben al bijna 3 jaar een peertje boven de eettafel
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:32 schreef Lindytje het volgende:
Ohai, mag ik even patsen met visagiewerk van vorige week? Ik ben er blij meeIk heb dus de make-up en het haar gedaan
Zal ze effe in een spoiler gooien, het is toch niet mijn eigen hoofd dat ik opgemaakt heb he...Oeh, nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Staat er wel een nummer op? Volgens mij heeft MNY geen namen!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:39 schreef Debsterr het volgende:
Thanks meiden. Ik ben helemaal blij dat ik die workshop gevolgd heb, ben gewoon wat zelfverzekerder nu in het aanbrengen van dingen
.
Marloes, het is een tubetje van MNY, maar er staat geen naam op. Fijne is wel dat 'ie best goed blijft zitten, en als het vervaagt niet vlekkerig wordt, en staint dus je houdt rozige lippen!
Oja, snel naar de wc om al het zwart onder je ogen weg te wrijvenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:13 schreef CindieY het volgende:
Om de één of andere reden leek compleet natgeregend worden en je mascara op je kin hebben hangen een typisch middelbare-school-ding, want eigenlijk overkwam het me verder totaal nooit. Alsof het hoorde bij de middelbare school. Tot nuIk was alweer vergeten hoe oncharmant je wimpers worden als ze nat zijn en dan heb ik het nog niet eens over die leuke strepen mascara over je wangen.
Voor zover mijn make up-bijdrage
Oh nee geen naam, maar kon ook geen nummer ontdekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:04 schreef Marloes het volgende:
[..]
Staat er wel een nummer op? Volgens mij heeft MNY geen namen!
De mijne ook welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:06 schreef Dwyn het volgende:
Mijn bestelling van zaterdag bij Enchantra mag ook wel eens verzonden worden, vind ik.
Lurker valt ff binnenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De mijne ook welHij staat nog steeds in behandeling. Fuckers.
Nu vind ik ze ook stom
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:51 schreef Mayla het volgende:
[..]
Lurker valt ff binnen![]()
Ik heb vrijdagochtend bij Enchantra besteld en ook nog niks binnen. Ik heb hun dinsdag een mailtje gestuurd en kreeg een automatische bevestiging waarin ze melden dat ze vakantie hebben van 1 t/m 7 augustus en dat bestellingen na vrijdagochtend 9.00u pas op 8 augustus verwerkt zullen worden.![]()
Erg fijn dat ze dit dus niet vermelden op hun website.
Dus hier nog iemand die stevig baalt, want sta ook te springen om mijn Sleek palettes![]()
Mijn eerste bestelling daar en denk ook meteen de laatste.
ik zei het nog, but they wouldn't listenquote:
Absoluut. Megasnelle verzending, goede prijzen en geen gezeik zoals bij Enchantraquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ken die helemaal niet. Is dat wat?
Haha okay. Zal eens even rondneuzen!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Absoluut. Megasnelle verzending, goede prijzen en geen gezeik zoals bij Enchantra.
LOLquote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat gastenboek van Enchantra ook zo sneu. "WOW ik heb woensdag besteld en het zaterdag al binnen, snel zeg!" Euhhh.. nee. Dat is niet snel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind dat gastenboek van Enchantra ook zo sneu. "WOW ik heb woensdag besteld en het zaterdag al binnen, snel zeg!" Euhhh.. nee. Dat is niet snel.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:01 schreef Mayla het volgende:
[..]
LOL
Wat snel is? Ik heb een tijdje terug auto onderdelen moeten bestellen bij een online shop. Rond 9uur besteld en rond 11.30 stonden ze al aan de deurWas echt absurd snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |