quote:Het grote enige echte 'post je desktop' topic!
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 2
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 3
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 4
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 5
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 6
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 7
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 9
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 10
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 11
Het grote enige echte 'post je desktopic'! dl. 12
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 13
Het grote enige echte 'post je desktopic' topic! dl. 14
Het grote enige echte post je desktopic topic! dl17
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.18
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.19
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.20
Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.21
1 2 | [url=http://www.fok.nl/grootplaatje.nl] [img]http://www.fok.nl/kleinplaatje.jpg[/img][/url] |
Wallbase.netquote:
Ja hèhè, maar hoe heet ie dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wallbase.net
DE site voor wallpapers.
Nee, alleen niemand is er in geintresseerd want niemand op jou na kijkt echt naar zijn bureaublad, de rest wil een rustig bureaublad omdat ze zich willen concentreren op de vensters die er voor staan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef KNAK het volgende:
Ik zit al enige tijd een beetje rond te gluren naar wat er mogelijk is met Win7 64
Een destop met een leuk fototje erop, klaar........ dat kon met win95 ook, weliswaar wat lagere resulutie.
Is er nou niet iets levendig? een interactieve desktop? Iets dat met behulp van een internet verbinding live weergaves kan tonen van bijvoorbeeld sateliet, of een ander interessant/mooi iets?
of loop ik een beetje voor qua techniek met die gedachte?
www.wallbase.net wellichtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:04 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Ja hèhè, maar hoe heet ie dan?
Dreamscene, hiermee kun je video's als achtergrond instellen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:56 schreef KNAK het volgende:
Ik zit al enige tijd een beetje rond te gluren naar wat er mogelijk is met Win7 64
Een destop met een leuk fototje erop, klaar........ dat kon met win95 ook, weliswaar wat lagere resulutie.
Is er nou niet iets levendig? een interactieve desktop? Iets dat met behulp van een internet verbinding live weergaves kan tonen van bijvoorbeeld sateliet, of een ander interessant/mooi iets?
of loop ik een beetje voor qua techniek met die gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |