abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100277918
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:13 schreef Ayca het volgende:
Sowieso is alles eigenlijk smerig bij de mac :')

'De Turk' alteid 1 vriend
Döner zaak is altijd beter en verser en lekkerder idd man. :)
binnenkort heb ik anderen job met transport cao koerier
pi_100277935
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:13 schreef Ayca het volgende:
Sowieso is alles eigenlijk smerig bij de mac :')

'De Turk' alteid 1 vriend
+1.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_100277998
:'(

:* *;

De resultaten van Google Image op De Turk :')

Leesvoer trouwens:
http://www.nederlandersinturkije.nl/
pi_100278162
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:15 schreef Gratau het volgende:

[..]

Denk rechten of bedrijfseconomie. Blijven zitten haha?
Wie zijn nog meer weg dan?
BE staat ook op mijn lijstje ja :P
Vorig jaar blijven zitten..
Ehm verder.. dat was t wel volgens mij
pi_100278576
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:23 schreef Ayca het volgende:

[..]

BE staat ook op mijn lijstje ja :P
Vorig jaar blijven zitten..
Ehm verder.. dat was t wel volgens mij
Blijf je in Alkmaar wonen en ga je in Amsterdam studeren? mag ik de VU aanbevelen? ; w/
pi_100278647
Nope, Rdam of Groningen hebben mijn voorkeur. :P
pi_100278706
Achteraf heb ik weleens spijt niet naar Groningen gegaan te zijn, prettige stad om te wonen en studeren zo verneem ik.
Maar als je in Amsterdam blijft... dan geniet de VU de voorkeur boven de UvA voor zij die het maoisme niet aanhangen 8-)
pi_100278793
Groningen lijkt me een leuke stad ja :P

Wat heb je gestudeerd aan de VU?
pi_100279112
Economie, eerst nog even rechten maar dat was geen succes.
BE... dan ben jij vast van de cijfertjes, ben ik dan weer niet :P
pi_100279756
ik wel
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100279808
he Serhat snotaap kom je nog..
pi_100282138
quote:
Nieuwe wallpaper. O+
pi_100282862
Ik krijg volgende week Turkse vriendinnen op bezoek en dan ga ik koken,
Het probleem is alleen dat ik zelf vegetarier ben.Ik zou namelijk graag iets met vlees maken omdat zij ook rekening houden met mij als ik bij hun kom eten wil ik iets terugdoen door vlees te bereiden. Weet iemand een niet te moeilijk Turks gerecht met vlees wat ik ze kan voorschotelen?
Wat vinden de meesten Turken lekker?Ikzelf dacht aan dolma of sarma met vlees.Verder weet ik het niet echt. :P En ik ga het ze niet zelf vragen omdat het een verassing is .Ze verwachten namelijk niet dat ik dit ga doen. :P
Alvast bedankt. ;)
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_100283348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:25 schreef AliceWonder het volgende:
Ik krijg volgende week Turkse vriendinnen op bezoek en dan ga ik koken,
Het probleem is alleen dat ik zelf vegetarier ben.Ik zou namelijk graag iets met vlees maken omdat zij ook rekening houden met mij als ik bij hun kom eten wil ik iets terugdoen door vlees te bereiden. Weet iemand een niet te moeilijk Turks gerecht met vlees wat ik ze kan voorschotelen?
Wat vinden de meesten Turken lekker?Ikzelf dacht aan dolma of sarma met vlees.Verder weet ik het niet echt. :P En ik ga het ze niet zelf vragen omdat het een verassing is .Ze verwachten namelijk niet dat ik dit ga doen. :P
Alvast bedankt. ;)
ik eet mijn dolma of sarma het liefst vegetarisch..
je hoeft toch niet perse iets met vlees te maken.. als het Turks is dan is het op zich al een verrassing. dolma of sarma zou idd leuk zijn, of je kan Turkse pizza's (lahmacun) voor ze maken :P
pi_100283737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:37 schreef BradSpit het volgende:

[..]

ik eet mijn dolma of sarma het liefst vegetarisch..
je hoeft toch niet perse iets met vlees te maken.. als het Turks is dan is het op zich al een verrassing. dolma of sarma zou idd leuk zijn, of je kan Turkse pizza's (lahmacun) voor ze maken :P
Dat is waar maar ik zou het liefst toch iets met vlees maken omdat ze daar van houden. Hmm...Lahmacun heb ik nog nooit gemaakt maar ik kan het wel proberen ik heb sowieso nog een paar kookboeken liggen. Ik zou eventueel ook nog vrouwendijen kunnen maken.
-Leonardo da Vinci
pi_100284110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:46 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Dat is waar maar ik zou het liefst toch iets met vlees maken omdat ze daar van houden. Hmm...Lahmacun heb ik nog nooit gemaakt maar ik kan het wel proberen ik heb sowieso nog een paar kookboeken liggen. Ik zou eventueel ook nog vrouwendijen kunnen maken.
succes, maak het jezelf niet moeilijk he.. ;)
pi_100284186
gewoon ff langs de snackbar

Gr
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100284460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:55 schreef BradSpit het volgende:

[..]

succes, maak het jezelf niet moeilijk he.. ;)
haha bedankt.Nee dat zal ik niet doen. Ik ga nog even zoeken in een paar Turkse kookboeken dan kom ik er wel uit. Als toetje maak ik in ieder geval sutlac. :9
-Leonardo da Vinci
pi_100284477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef amenth het volgende:

Gr
Nee. :{
-Leonardo da Vinci
pi_100284507
Ik heb nog niet helemaal door hoe je een post verandert. :')
-Leonardo da Vinci
pi_100284704
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:04 schreef AliceWonder het volgende:
Ik heb nog niet helemaal door hoe je een post verandert. :')
rechtsboven in je bericht zie je een ballonnetje met een potlood erin, daarop klikken ;)
pi_100284953
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:09 schreef BradSpit het volgende:

[..]

rechtsboven in je bericht zie je een ballonnetje met een potlood erin, daarop klikken ;)
Dat had ik nog wel door alleen klik ik soms per ongeluk op het quote knopje en ik heb al meerdere keren op invoeren gedrukt waardoor ik een waardeloze post heb. :+
-Leonardo da Vinci
pi_100285442
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 19:57 schreef amenth het volgende:

Gr
_O- baas
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:00:52 #150
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_100287230
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 17:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Achteraf heb ik weleens spijt niet naar Groningen gegaan te zijn, prettige stad om te wonen en studeren zo verneem ik.
Maar als je in Amsterdam blijft... dan geniet de VU de voorkeur boven de UvA voor zij die het maoisme niet aanhangen 8-)
Wat een onzin.

Zowel Groningen als VU.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')