abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100268105
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Sinds mijn 9e :P .Ik zie hem meer als een vader dan ik mijn echte vader zie.
Snap ik ook wel maar ben er al aan gewend.
Wel leuk dat jij moderner bent opgevoed. :)
Aha, dan is het wel begrijpelijk. :P Hoe oud ben je nu?
Gelukkig wel ja, anders werkt het alleen tegen. :')
pi_100268132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Niet echt. :P Ik zou willen dat ik mijn nationaliteit kon aanpassen.
Naar? Hoe oud ben je eigenlijk?

quote:
[..]

Je bedoelt dat het op tv lijkt alsof die ouders toleranter zijn terwijl ze dat normaal niet zouden toelaten?
Wat is er tolerant aan 'geen vriendjes'? :P. Nu ja, bij de Turken heerst er veel meer 'wat zullen de anderen (de Turken) van ons denken' dan bij Nederlanders. Persoonlijk vind ik het ook scheef om alcohol en uitgaan toe te staan en vriendjes te verbieden.
pi_100268169
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:13 schreef Ayca het volgende:

[..]

Aha, dan is het wel begrijpelijk. :P Hoe oud ben je nu?
Gelukkig wel ja, anders werkt het alleen tegen. :')
Ik ben 18.Hahaha jij bent iemand die toch wil wat ie doet. :P
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_100268189
quote:
9s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

'Liever niet' is een aardige manier om duidelijk te maken dat je anders klappen kunt verwachten.
Een 'liever niet' kun je met de juiste voorbereidingen en handelingen onder de juiste omstandigheden ombuigen naar 'okay'. Subtiel zeggen dat je gaat klappen... :'). Nee vriend, gewoon meteen erop springen. Gauw, doe een pats.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2011 13:17:16 ]
pi_100268201
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is er tolerant aan 'geen vriendjes'? :P. Nu ja, bij de Turken heerst er veel meer 'wat zullen de anderen (de Turken) van ons denken' dan bij Nederlanders. Persoonlijk vind ik het ook scheef om alcohol en uitgaan toe te staan en vriendjes te verbieden.
Geen idee :P .Een andere.Heb er op dit moment toch niet veel aan.Ik ben 18.
Ik bedoelde dat ze op tv laten zien dat ze mag drinken terwijl dat normaal nooit mag.
Daar ben ik wel bekend mee ja.Sommige hebben nog een dorpsmentaliteit.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_100268242
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een 'liever niet' kun je met de juiste voorbereidingen en handelingen onder de juiste omstandigheden ombuigen naar 'okay'. Subtiel zeggen dat je gaat klappen... :'). Nee vriend, gewoon meteen erop springen. Gauw, doe een pats.
Recht voor zijn raap zijn is alleen weggelegd voor kaaskoppen! Alhoewel...
Cool story, Hansel.
pi_100268249
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks met Roemenie. Mijn Roemeens is ook niet meer zo goed.Ik zou op dit moment liever een andere taal zoals Turks leren.Ik heb ook niet de neiging om ooit terug te gaan. Het kan raar overkomen maar ik ben hier vanaf mijn 6e levensjaar en voel me niet echt Roemeens.Ook de mensen daar heb ik gewoon niks mee.
Je stiefvader heeft je geturkificeerd. :D :')
pi_100268335
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:17 schreef Ayca het volgende:

[..]

Je stiefvader heeft je geturkificeerd. :D :')
Hahahah ik denk het wel. :P (Ik dacht trouwens dat ik de enige was die dat woord gebruikt :o :P )
Maar ik vind het niet zo erg. Heb op dit moment geen behoefte aan die dingen.
-Leonardo da Vinci
pi_100268350
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

:')
pi_100268901
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:15 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Ik ben 18.Hahaha jij bent iemand die toch wil wat ie doet. :P
Ik ben ook over 2 weken 18. :P
Mwah, dat valt wel mee hoor, luister wel gewoon naar m'n ouders. :+
pi_100269068
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Hahahah ik denk het wel. :P (Ik dacht trouwens dat ik de enige was die dat woord gebruikt :o :P )
Maar ik vind het niet zo erg. Heb op dit moment geen behoefte aan die dingen.
Ik doe het ook bij m'n vrienden, zijn we goed in. Whehe :D :')

Nou dat komt dan mooi uit. :P
pi_100269268
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:37 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik ben ook over 2 weken 18. :P
Mwah, dat valt wel mee hoor, luister wel gewoon naar m'n ouders. :+
Hahahah gelijk je rijbewijs halen. ^O^
-Leonardo da Vinci
pi_100269334
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:41 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik doe het ook bij m'n vrienden, zijn we goed in. Whehe :D :')

Nou dat komt dan mooi uit. :P
Mijn vriendin doet dat inderdaad ook bij mij. :') Ottomaanse expansie drift ftw. :P
-Leonardo da Vinci
pi_100270005
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een terreur, die man krijgt waarschijnlijk op zijn 55e een hartaanval van al dat gezeik. Ik begrijp zulke mensen oprecht niet.
dat heet een fatsoenlijke opvoeding ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_100270264
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:06 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat heet een fatsoenlijke opvoeding ;)
Dat verschillen meningen over. Ik vind het achterlijk als je als ouder al wild wordt als je dochter laat van haar werk thuiskomt, maar goed. Als je je kinderen het liefst de hele dag binnen opsluit, dan ben je wat mij betreft dom bezig. Boehoe, je mag niet drinken, boehoe je mag geen vriendjes, nee, je normen en waarden erin stampen in plaats van je kind netjes op te voeden, doet vast een hoop goed :').
Cool story, Hansel.
pi_100270373
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat verschillen meningen over. Ik vind het achterlijk als je als ouder al wild wordt als je dochter laat van haar werk thuiskomt, maar goed. Als je je kinderen het liefst de hele dag binnen opsluit, dan ben je wat mij betreft dom bezig.
duidelijke regels zijn veel beter voor de opvoeding dan "liever niet" "liever wel" "regels"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_100270505
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

duidelijke regels zijn veel beter voor de opvoeding dan "liever niet" "liever wel" "regels"
Je kind alles verbieden valt niet onder "duidelijke regels". Eerder onder "zwaktebod" en "niet geschikt als ouder". Het is wel lekker makkelijk, dat wel.
Cool story, Hansel.
pi_100270553
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je kind alles verbieden valt niet onder "duidelijke regels". Eerder onder "zwaktebod" en "niet geschikt als ouder". Het is wel lekker makkelijk, dat wel.
wat is alles?
-Rabia Al-Basri
pi_100270558
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat verschillen meningen over. Ik vind het achterlijk als je als ouder al wild wordt als je dochter laat van haar werk thuiskomt, maar goed. Als je je kinderen het liefst de hele dag binnen opsluit, dan ben je wat mij betreft dom bezig. Boehoe, je mag niet drinken, boehoe je mag geen vriendjes, nee, je normen en waarden erin stampen in plaats van je kind netjes op te voeden, doet vast een hoop goed :').
Hahaah hij wordt niet wild maar hij heeft liever dat ik overdag werk.Hij wordt niet echt boos ofzo maar hij heeft het liever niet.
Je hebt trouwens ook wel gelijk maar het verschilt per individu.Sommige mensen hebben daar geen behoefte aan en vinden het ook niet erg als zoiets ze wordt verboden en anderen weer wel. :)
-Leonardo da Vinci
pi_100270743
-Rabia Al-Basri
pi_100271150
:')
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100271342
Laat ook maar zitten, dit wordt weer veelste persoonlijk. :')

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2011 14:53:42 ]
pi_100271381
dat is echt fantastisch
Ne mutlu Türküm diyene
pi_100271995
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:41 schreef Ayca het volgende:
Laat ook maar zitten, dit wordt weer veelste persoonlijk. :')
Haha boeiend wat iemand anders van je opvoeding denkt zolang jij er tevreden mee bent.
-Leonardo da Vinci
pi_100272243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Haha boeiend wat iemand anders van je opvoeding denkt zolang jij er tevreden mee bent.
Daarom.

Las dat je aan de ramadan meedoet, gaat dat goed? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')