Aha, dan is het wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Sinds mijn 9e.Ik zie hem meer als een vader dan ik mijn echte vader zie.
Snap ik ook wel maar ben er al aan gewend.
Wel leuk dat jij moderner bent opgevoed.
Naar? Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet echt.Ik zou willen dat ik mijn nationaliteit kon aanpassen.
Wat is er tolerant aan 'geen vriendjes'?quote:[..]
Je bedoelt dat het op tv lijkt alsof die ouders toleranter zijn terwijl ze dat normaal niet zouden toelaten?
Ik ben 18.Hahaha jij bent iemand die toch wil wat ie doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aha, dan is het wel begrijpelijk.Hoe oud ben je nu?
Gelukkig wel ja, anders werkt het alleen tegen.
Een 'liever niet' kun je met de juiste voorbereidingen en handelingen onder de juiste omstandigheden ombuigen naar 'okay'. Subtiel zeggen dat je gaat klappen...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Liever niet' is een aardige manier om duidelijk te maken dat je anders klappen kunt verwachten.
Geen ideequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er tolerant aan 'geen vriendjes'?. Nu ja, bij de Turken heerst er veel meer 'wat zullen de anderen (de Turken) van ons denken' dan bij Nederlanders. Persoonlijk vind ik het ook scheef om alcohol en uitgaan toe te staan en vriendjes te verbieden.
Recht voor zijn raap zijn is alleen weggelegd voor kaaskoppen! Alhoewel...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een 'liever niet' kun je met de juiste voorbereidingen en handelingen onder de juiste omstandigheden ombuigen naar 'okay'. Subtiel zeggen dat je gaat klappen.... Nee vriend, gewoon meteen erop springen. Gauw, doe een pats.
Je stiefvader heeft je geturkificeerd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met Roemenie. Mijn Roemeens is ook niet meer zo goed.Ik zou op dit moment liever een andere taal zoals Turks leren.Ik heb ook niet de neiging om ooit terug te gaan. Het kan raar overkomen maar ik ben hier vanaf mijn 6e levensjaar en voel me niet echt Roemeens.Ook de mensen daar heb ik gewoon niks mee.
Hahahah ik denk het wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je stiefvader heeft je geturkificeerd.![]()
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een 'liever niet' kun je met de juiste voorbereidingen en handelingen onder de juiste omstandigheden ombuigen naar 'okay'. Subtiel zeggen dat je gaat klappen.... Nee vriend, gewoon meteen erop springen. Gauw, doe een pats.
Ik ben ook over 2 weken 18.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben 18.Hahaha jij bent iemand die toch wil wat ie doet.
Ik doe het ook bij m'n vrienden, zijn we goed in. Whehequote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hahahah ik denk het wel.(Ik dacht trouwens dat ik de enige was die dat woord gebruikt
![]()
)
Maar ik vind het niet zo erg. Heb op dit moment geen behoefte aan die dingen.
Hahahah gelijk je rijbewijs halen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben ook over 2 weken 18.![]()
Mwah, dat valt wel mee hoor, luister wel gewoon naar m'n ouders.
Mijn vriendin doet dat inderdaad ook bij mij.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik doe het ook bij m'n vrienden, zijn we goed in. Whehe![]()
![]()
Nou dat komt dan mooi uit.
dat heet een fatsoenlijke opvoedingquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een terreur, die man krijgt waarschijnlijk op zijn 55e een hartaanval van al dat gezeik. Ik begrijp zulke mensen oprecht niet.
Dat verschillen meningen over. Ik vind het achterlijk als je als ouder al wild wordt als je dochter laat van haar werk thuiskomt, maar goed. Als je je kinderen het liefst de hele dag binnen opsluit, dan ben je wat mij betreft dom bezig. Boehoe, je mag niet drinken, boehoe je mag geen vriendjes, nee, je normen en waarden erin stampen in plaats van je kind netjes op te voeden, doet vast een hoop goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat heet een fatsoenlijke opvoeding
duidelijke regels zijn veel beter voor de opvoeding dan "liever niet" "liever wel" "regels"quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat verschillen meningen over. Ik vind het achterlijk als je als ouder al wild wordt als je dochter laat van haar werk thuiskomt, maar goed. Als je je kinderen het liefst de hele dag binnen opsluit, dan ben je wat mij betreft dom bezig.
Je kind alles verbieden valt niet onder "duidelijke regels". Eerder onder "zwaktebod" en "niet geschikt als ouder". Het is wel lekker makkelijk, dat wel.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
duidelijke regels zijn veel beter voor de opvoeding dan "liever niet" "liever wel" "regels"
wat is alles?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je kind alles verbieden valt niet onder "duidelijke regels". Eerder onder "zwaktebod" en "niet geschikt als ouder". Het is wel lekker makkelijk, dat wel.
Hahaah hij wordt niet wild maar hij heeft liever dat ik overdag werk.Hij wordt niet echt boos ofzo maar hij heeft het liever niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat verschillen meningen over. Ik vind het achterlijk als je als ouder al wild wordt als je dochter laat van haar werk thuiskomt, maar goed. Als je je kinderen het liefst de hele dag binnen opsluit, dan ben je wat mij betreft dom bezig. Boehoe, je mag niet drinken, boehoe je mag geen vriendjes, nee, je normen en waarden erin stampen in plaats van je kind netjes op te voeden, doet vast een hoop goed.
Haha boeiend wat iemand anders van je opvoeding denkt zolang jij er tevreden mee bent.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:41 schreef Ayca het volgende:
Laat ook maar zitten, dit wordt weer veelste persoonlijk.![]()
Daarom.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Haha boeiend wat iemand anders van je opvoeding denkt zolang jij er tevreden mee bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |