abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100259602
Gizem? wth is Gizem?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_100260114
Selam
pi_100261713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 04:39 schreef Slayage het volgende:
Gizem? wth is Gizem?
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
1:04. :)

[ Bericht 14% gewijzigd door AliceWonder op 03-08-2011 11:45:54 ]
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
pi_100262977
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 09:51 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

1:04. :)
Waarvan
pi_100264805
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 10:43 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Waarvan
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108083-iris-vs-bibi
Was vergeten het linkje te plaatsen. :P
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
-Leonardo da Vinci
pi_100264880
Ben je Turks AW?
  woensdag 3 augustus 2011 @ 11:59:12 #57
182531 Megaman
Gewoon mega, man.
pi_100265278
I'll just leave this here
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100265558
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 03:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mits toestemming ouders. En laat dat net nou het probleem zijn bij Turken. :').
GEEN VRIENDJES, zei vader bibi nog wel. Maar wel met haar chickies dronken feestjes houden op haar kamer, dat mag.
Cool story, Hansel.
pi_100266961
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:48 schreef Ayca het volgende:
Ben je Turks AW?
Nee.Ik ben Roemeens. :) Maar mijn zusje is wel half turks.
-Leonardo da Vinci
pi_100267040
quote:
8s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

GEEN VRIENDJES, zei vader bibi nog wel. Maar wel met haar chickies dronken feestjes houden op haar kamer, dat mag.
Dat snap ik ook niet helemaal. Hoezo mag ze geen vriendjes maar wel drinken?En ze drinken ook tijdens het uitgaan.Ik ken geen enkele Turkse meisje wiens ouders haar niet toelaten om een vriendje te hebben maar wel om te drinken en uit te gaan.
-Leonardo da Vinci
pi_100267511
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:44 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Nee.Ik ben Roemeens. :) Maar mijn zusje is wel half turks.
Ah tof :P
pi_100267558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:46 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet helemaal. Hoezo mag ze geen vriendjes maar wel drinken?En ze drinken ook tijdens het uitgaan.Ik ken geen enkele Turkse meisje wiens ouders haar niet toelaten om een vriendje te hebben maar wel om te drinken en uit te gaan.
Tja.. ik mag ook drinken en uitgaan, vriendjes hebben ze liever niet. :P
pi_100267566
quote:

[..]

Ik weet ook niet of die vader het serieus meende, misschien deels. Jwts, dochters horen zich te gedragen en op hun 20e te trouwen en goed kunnen schoonmaken en koken.
Cool story, Hansel.
pi_100267615
quote:

[..]

Het werd uitgezonden op tv hè. Zou me niet verbazen als er om die reden hier en daar bepaalde dingen anders geuit zijn.
pi_100267624
Hmm, ik zit te kijken naar een (goedkoop) hotel in Istanbul voor de twee (eigenlijk anderhalve :') ) nachten die ik heb voor ik naar de campus kan verhuizen. Wat is een betere locatie voor toeristische dingen, Sultanahmet of Taksim :P?
Cool story, Hansel.
pi_100267664
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:59 schreef Ayca het volgende:

[..]

Serieus? Mijn stiefvader zou dat echt niet toelaten. Hij doet al moeilijk als ik laat thuis kom van mijn werk.Laat staan dat ik uit mocht gaan.En mocht drinken. En vriendjes ook niet nee. :P
-Leonardo da Vinci
pi_100267694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:01 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Serieus? Mijn stiefvader zou dat echt niet toelaten. Hij doet al moeilijk als ik laat thuis kom van mijn werk.Laat staan dat ik uit mocht gaan.En mocht drinken. En vriendjes ook niet nee. :P
Wat een terreur, die man krijgt waarschijnlijk op zijn 55e een hartaanval van al dat gezeik. Ik begrijp zulke mensen oprecht niet.
Cool story, Hansel.
pi_100267745
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:59 schreef Ayca het volgende:

[..]

'Liever niet' is net wat anders dan 'niet'.
pi_100267773
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:58 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ah tof :P
Niet echt. :P Ik zou willen dat ik mijn nationaliteit kon aanpassen.
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het werd uitgezonden op tv hè. Zou me niet verbazen als er om die reden hier en daar bepaalde dingen anders geuit zijn.
Je bedoelt dat het op tv lijkt alsof die ouders toleranter zijn terwijl ze dat normaal niet zouden toelaten?
-Leonardo da Vinci
pi_100267798
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

'Liever niet' is een aardige manier om duidelijk te maken dat je anders klappen kunt verwachten.
Cool story, Hansel.
pi_100267839
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:01 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Ja, doen ze niet moeilijk over, drink ook regelmatig samen wat met ze. :P :')
Hm, hoelang is het al je stiefvader? Denk niet dat ik er zo blij mee zou zijn als een stiefvader opeens zich zo met mijn leven zou bemoeien. :')..
pi_100267840
quote:
11s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een terreur, die man krijgt waarschijnlijk op zijn 55e een hartaanval van al dat gezeik. Ik begrijp zulke mensen oprecht niet.
Hij valt wel mee.Als ik uit huis ga heeft hij toch niet meer zoveel te vertellen.
-Leonardo da Vinci
pi_100267908
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat is waar. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:04 schreef AliceWonder het volgende:

[..]

Niet echt. :P Ik zou willen dat ik mijn nationaliteit kon aanpassen.

[..]

Je bedoelt dat het op tv lijkt alsof die ouders toleranter zijn terwijl ze dat normaal niet zouden toelaten?
Hoezo :o
pi_100267926
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, doen ze niet moeilijk over, drink ook regelmatig samen wat met ze. :P :')
Hm, hoelang is het al je stiefvader? Denk niet dat ik er zo blij mee zou zijn als een stiefvader opeens zich zo met mijn leven zou bemoeien. :')..
Sinds mijn 9e :P .Ik zie hem meer als een vader dan ik mijn echte vader zie.
Snap ik ook wel maar ben er al aan gewend.
Wel leuk dat jij moderner bent opgevoed. :)
-Leonardo da Vinci
pi_100268025
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:07 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat is waar. :P

[..]

Hoezo :o
Ik heb helemaal niks met Roemenie. Mijn Roemeens is ook niet meer zo goed.Ik zou op dit moment liever een andere taal zoals Turks leren.Ik heb ook niet de neiging om ooit terug te gaan. Het kan raar overkomen maar ik ben hier vanaf mijn 6e levensjaar en voel me niet echt Roemeens.Ook de mensen daar heb ik gewoon niks mee.
-Leonardo da Vinci
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')