SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ken ik niet.quote:
Dunnoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wonen er 'veel' Turken in Alkmaar die uit het oosten van Turkije afkomstig zijn?
Bibicannnquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:49 schreef zarGon het volgende:
Als zij tante is, wordt zij 'Bibi hala' genoemd. Verwarring alom. Húúú.
Ze heeft geen broer lan sukkelquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:49 schreef zarGon het volgende:
Als zij tante is, wordt zij 'Bibi hala' genoemd. Verwarring alom. Húúú.
Ik weet in welke stad we de meet gaan houdenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dunnoken er niet zo veel, deze toevallig wel.
Bakmadim, wat gebeurde er?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:10 schreef zarGon het volgende:
Ben ik overigens de enige die de vooroordelen over het mbo en mbo-scholieren bevestigd zag worden?
In de hoop dat ne Gizem toevallig tegenkomt?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet in welke stad we de meet gaan houden
Duurt maar 24 minuten (als het langer zou duren zou ik er ook niet naar gekeken hebben). Gewoon kijken. Kun jij Gizem nog een paar keer zien.quote:
Neen, de hele tijd maar een beetje Turkcell spelen ipv met de neus in de boekenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:10 schreef zarGon het volgende:
Ben ik overigens de enige die de vooroordelen over het mbo en mbo-scholieren bevestigd zag worden?
Toevallig? Hoe groot is Alkmaar, 200 m² of zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de hoop dat ne Gizem toevallig tegenkomt?.
En Turken, anders geen stadsrechten lan!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:14 schreef msnk het volgende:
Ze hebben een kaasmarkt, een gym en een mbo. Oh en wat huizen. Goh.
Hahahaii.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Toevallig? Hoe groot is Alkmaar, 200 m² of zo?
Ja, 200 meter lang en 200 meter breed, ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Toevallig? Hoe groot is Alkmaar, 200 m² of zo?
Hoe vul je anders een mbo-schoolquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En Turken, anders geen stadsrechten lan!
Zorlarim kiz nediyon senquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahaii.
Stel je komt haar tegen, wat danje denkt dat ze jou zou willen meeten?
Moest je dat opzoeken of zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, 200 meter lang en 200 meter breed, ja..
Hallo, mijn naam is Don en Ad. Ik zag je op tv, vond je prachtig en ik wil dat je je talenten benut. Kom je even mee?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahahaii.
Stel je komt haar tegen, wat danje denkt dat ze jou zou willen meeten?
Quoted for the cops.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe vul je anders een mbo-school
[..]
Zorlarim kiz nediyon sen
Schizofreen zijn, nooit eenzaamheid kennenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hallo, mijn naam is Don en Ad. Ik zag je op tv, vond je prachtig en ik wil dat je je talenten benut. Kom je even mee?
Gizem is 17!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe oud is die Bebe dan? Gizem zal wel ongeveer net zo oud zijn
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gizem is 17!
That's almost legal
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Gizem is 17!
That's almost legal
quote:
Damn als ze dit ooit leestquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mits toestemming ouders. En laat dat net nou het probleem zijn bij Turken..
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alkmaar is maar vier uur fietsen uit Amsterdam lan, dus gaan met die besneden banaan
iemand heeft de foto gemist post een foto van jezelf dan wordt het in osters lijst geplaatstquote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:54 schreef amenth het volgende:
ey waar is mijn foto in de oster lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |