SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Gewoon niet op letten, bleef bij mij ook een hele tijd staan. Nu is het goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met 'Toelaatbaarheid is nog niet bepaald.' in Studielink? Hoe lang duurt dat? Wanneer kun je je echt aanmelden? Snap er niks van
Is het bij jou zo maar verdwenen dan? Of heb je iets gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon niet op letten, bleef bij mij ook een hele tijd staan. Nu is het goed
Mijn diploma is gecontroleerd en het studiegeld is betaaldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het bij jou zo maar verdwenen dan? Of heb je iets gedaan?
Het is hier warm! Maandag weer terug naar Nederland, heb wel zin in lekker fris weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn diploma is gecontroleerd en het studiegeld is betaald
Hoe is het daar?
Ook veel te warmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het is hier warm! Maandag weer terug naar Nederland, heb wel zin in lekker fris weerHoe is het daar?
Geen idee, niet op gelet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
Heb jij het studiegeld betaald voordat je toelaatbaarheid bepaald was of erna?
Neee niet gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
Ik ben nu bij familie jaMaar ik ga weer helaas
Ben erg moe en het is heir een uur later!
Welterustwn![]()
Merk je niets van. Ook geen probleem met de erfenis enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je zou maar één nabestaande hebben.
Wel als je niet wil dat die nabestaande je erfenis krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Merk je niets van. Ook geen probleem met de erfenis enzo.
Kun je allemaal vastleggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je niet wil dat die nabestaande je erfenis krijgt.
Dan heb je wel kut kinderen als je de erfenis niet aan hen gunt als ze de enige nabestaanden zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen je kinderen alsnog je erfenis claimen, ook al laat je ze onterven.
Blijkbaar veel mensen die dat overkomt als ik de reacties op de FP moet gelovenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je zou maar één nabestaande hebben.
Het is mogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan heb je wel kut kinderen als je de erfenis niet aan hen gunt als ze de enige nabestaanden zijn.
Hoe kun je daar een probleem mee hebben?quote:
Conclusie: Jijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Ik + ICT =![]()
Ik + Programma's =
Ik + informatica =
Maar heb het al, toch bedankt.
Je neusorgaan functioneert dan niet meer perfect.quote:
Ik zal het laten nakijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je neusorgaan functioneert dan niet meer perfect.
Ja, inderdaad, we hadden al gezegd dat 't niet meer mocht, en nou ja, jammer voor jou Etsu, altijd lief, aardig en behulpzaam, maar je hebt de sluiting van de SOG SC aan je collega te dankenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Reukorgaan bedoelde ik trouwens, klein foutje.quote:
Hoeveel levens zijn er nog?quote:
O dan.quote:
Ik nietquote:
Ik ook.quote:
Versnellingspook.quote:
Sinterklaas is nog ver weg.quote:
Dikke pechquote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog ver weg.
quote:
quote:
Daarom plastic bordjes en plastic bestek.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
Sowieso afwassen.Gewoon weggooien en nieuwe kopen.
Nee, gewoon echte borden en bestek. Als ze vies zijn, weggooien en nieuwe kopen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom plastic bordjes en plastic bestek.
Kan ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, gewoon echte borden en bestek. Als ze vies zijn, weggooien en nieuwe kopen.
Met geld kan je alles.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Impliceren dat PostNL jouw bakje ONMIDDELIJK komt brengen.
Op veel manieren natuurlijk. Bij mij zijn felle kleuren en puntige veren vaak wel lustopwekkend.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe kan een tooi nu weer zwoel zijn?
Griepgeil inderdaad.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op veel manieren natuurlijk. Bij mij zijn felle kleuren en puntige veren vaak wel lustopwekkend.
Geen zin in.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar hebben ze een bed voor uitgevonden.
Er valt gewoon geen touw vast te knopen aan sommige mensen. Je bent moe, dan ga je in bed liggen of je gaat ergens anders liggen. Als je daar geen zin in hebt moet je ook niet zeiken dat je moe bent, want dan ben je blijkbaar niet echt moe, maar een beetje en derhalve dus ook meteen weer een aansteller.quote:
Pas 'n beetje op je woorden.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er valt gewoon geen touw vast te knopen aan sommige mensen. Je bent moe, dan ga je in bed liggen of je gaat ergens anders liggen. Als je daar geen zin in hebt moet je ook niet zeiken dat je moe bent, want dan ben je blijkbaar niet echt moe, maar een beetje en derhalve dus ook meteen weer een aansteller.
Nee, dat doe ik niet. Daar sta ik om bekend en dat wil ik graag zo houden.quote:
Doe het dan maar bij iemand anders.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Daar sta ik om bekend en dat wil ik graag zo houden.
Nee, dat zou onzinnig zijn.quote:
Nee.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zou onzinnig zijn.
Ik lig op de bank hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er valt gewoon geen touw vast te knopen aan sommige mensen. Je bent moe, dan ga je in bed liggen of je gaat ergens anders liggen. Als je daar geen zin in hebt moet je ook niet zeiken dat je moe bent, want dan ben je blijkbaar niet echt moe, maar een beetje en derhalve dus ook meteen weer een aansteller.
Vanaf nu niet meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat beslis ik toch nog steeds zelf.
Is het een beetje een goede bank?quote:
Goedzo.quote:
Inderdaad.quote:
Ja, hoekbank dit dat jwt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het een beetje een goede bank?
Ok.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:59 schreef Etsu het volgende:
Niemand? O okay. Nouja, dan houdt het op.
quote:
Hoi Oscarquote:
Okequote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Sandertje, Martijn moet je hebben, hij zat mij te stalken om een of ander hardstylenummer wat ie had gehoord maar de titel niet wist, maar ik snap niet waarom ie niet op jou wachtte, want ik heb er niet zoveel verstand van?
Ja uh, kan je dan niet op msn komen?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Oke. Zit hier wel met alleen een badhanddoek om me heen hoor
.
quote:
Dan heb jij het hier al vaak moeten verlatenquote:
Sst.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan heb jij het hier al vaak moeten verlaten
Dan ga je ze toch vanguh jonguh!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:00 schreef Kaasrol het volgende:
Gvd 4 muggen op mijn kamer, heb geen oog dicht kunnen doen
Impliceren dat ik me er meteen bij heb neergelegdquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:01 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan ga je ze toch vanguh jonguh!
Slecht hoor. Gewoon goed luisteren vol het licht aan en vangen maar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Impliceren dat ik me er meteen bij heb neergelegd
Natuurlijk heb ik ze geprobeerd dood te maken, maat ik kon ze niet vinden
Om half 3 lukt me dat niet meerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:06 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Slecht hoor. Gewoon goed luisteren vol het licht aan en vangen maar.
Daarom heb ik altijd oordoppen bij de hand.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:00 schreef Kaasrol het volgende:
Gvd 4 muggen op mijn kamer, heb geen oog dicht kunnen doen
Ze waren binnen gekomen omdat mijn moeder de was uithing aan mijn raam denk ik, anders zaten de horren wel dichtquote:Op donderdag 4 augustus 2011 12:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd oordoppen bij de hand.
Een hor wil trouwens ook wel helpen.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 11:28 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan heb jij het hier al vaak moeten verlaten
Naar de ''aaltendagen'' 3 weken achter elkaar elke donderdag feest in het centrum. Beetje muziek enzow. Met de jongensquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd...
Nog wat boeiends aan het doen of van plan te doen vandaag?
sryquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:20 schreef Joosterd het volgende:
Jullie laten het topic steeds sterven.
Het is wat meid.quote:
Ik wil zsm erin kijken, inderdaad.quote:
Het zal wel een flinke stapel boeken zijn.quote:
Leesvoer voor aankomende 5 jaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het zal wel een flinke stapel boeken zijn.
Dan leg je er nog een flink tempo op ook.quote:
Dat dacht ik ook al inderdaad, maar ik denk dat er nog wel wat bij moet komen. Weet alleen niet waarvandaanquote:
Een boek van 79 euro? Dat moet godverdomme een dikke pil zijn.quote:
Oh oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al inderdaad, maar ik denk dat er nog wel wat bij moet komen. Weet alleen niet waarvandaan
@Emzor: ik heb gewoon op google ''boekenlijst biologie'' gezocht, kwam ik op die site ''www.studystore.nl'' en daar kan je je opleiding en universiteit intikken.
Erg terechte klacht.quote:
Open een nieuw topic met deze vraag?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef Steengeyl het volgende:
Zoek een topic van enige tijd geleden waar een overzicht stond van hoe duur studeren was in welk land. Hoeveel collegegeld er werd gevraagd en andere bijkomende kosten etc. Had ook te maken met de langstudeerboete, was als reactie daarop geopend.
Kan het echter met de search met geen mogelijkheid meer vinden! Wie helpt me uit de brand?
Is 7689,- euro per jaar. Inclusief boeken en bijkomende kosten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:11 schreef Steengeyl het volgende:
Zoek een topic van enige tijd geleden waar een overzicht stond van hoe duur studeren was in welk land. Hoeveel collegegeld er werd gevraagd en andere bijkomende kosten etc. Had ook te maken met de langstudeerboete, was als reactie daarop geopend.
Kan het echter met de search met geen mogelijkheid meer vinden! Wie helpt me uit de brand?
In welk land?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Is 7689,- euro per jaar. Inclusief boeken en bijkomende kosten.
Net 18. 6,80 euro per uur.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:09 schreef Etsu het volgende:
Volgende maand ben ik jarig. Dan ga ik 5,99 euro per uur verdienen. Beat that.
Mosselenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:15 schreef luukieboy2 het volgende:
[..]
Impliceren dat ik illegaal werk doe, terwijl ik gewoon bij zo'n mosselrestaurant werk. Ok.
Ik kan er waarschijnlijk vast gaan werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar na de vakantie heb je geen werk meer.
Willen blijven werken in een huis vol bejaarden.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik kan er waarschijnlijk vast gaan werken.
Ik rook met plezier.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
Eigenlijk willen stoppen met roken, maar niet kunnen omdat de bejaarden daar ook roken en daar dan willen blijven werken.
Prima daar.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Willen blijven werken in een huis vol bejaarden.
Tijdje geleden zei je wat anders.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
Bovendien ben ik echt niet van plan te stoppen voor mijn studententijd is afgelopen hoor.
Gebrek aan levenslust.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jeetje zeg, wat heeft jou daartoe gezet?
Ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:26 schreef Etsu het volgende:
Geen idee wat je allemaal bazelt, maar zal wel kloppen.
Nog nooit een kapotte laptop/PC van Dell meegemaakt. Mijn oude PC was ook van Dell, en deed na acht jaar nog steeds.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef luukieboy2 het volgende:
Jammer dat je nooit verhalen hoort van Lenovo laptops die kapot zijn gegaan en wel veel van Dell. En dat Lenovo, was eerst IBN, als meest betrouwbaarste laptop uit de test komt.
Je hoeft je laptopje niet te verdedigen. Er zijn tig onderzoeken en overal komt wel een andere als 'betrouwbaarste' uit.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:28 schreef luukieboy2 het volgende:
Jammer dat je nooit verhalen hoort van Lenovo laptops die kapot zijn gegaan en wel veel van Dell. En dat Lenovo, was eerst IBN, als meest betrouwbaarste laptop uit de test komt.
Ik zal hier maar niet op ingaanquote:
Mag wel hoor.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik zal hier maar niet op ingaan
Druk maken om het geld.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:32 schreef luukieboy2 het volgende:
+ zoek maar eens een Dell laptop van 500 euro die dezelfde prestaties heeft als een Lenovo van 500 euro. Dan bedoel ik, i5, 4gb werkgeheugen, 15.6 inch scherm, 500gb harde schijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |