SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Gewoon niet op letten, bleef bij mij ook een hele tijd staan. Nu is het goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met 'Toelaatbaarheid is nog niet bepaald.' in Studielink? Hoe lang duurt dat? Wanneer kun je je echt aanmelden? Snap er niks van
Is het bij jou zo maar verdwenen dan? Of heb je iets gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon niet op letten, bleef bij mij ook een hele tijd staan. Nu is het goed
Mijn diploma is gecontroleerd en het studiegeld is betaaldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het bij jou zo maar verdwenen dan? Of heb je iets gedaan?
Het is hier warm! Maandag weer terug naar Nederland, heb wel zin in lekker fris weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn diploma is gecontroleerd en het studiegeld is betaald
Hoe is het daar?
Ook veel te warmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het is hier warm! Maandag weer terug naar Nederland, heb wel zin in lekker fris weerHoe is het daar?
Geen idee, niet op gelet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
Heb jij het studiegeld betaald voordat je toelaatbaarheid bepaald was of erna?
Neee niet gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
Ik ben nu bij familie jaMaar ik ga weer helaas
Ben erg moe en het is heir een uur later!
Welterustwn![]()
Merk je niets van. Ook geen probleem met de erfenis enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je zou maar één nabestaande hebben.
Wel als je niet wil dat die nabestaande je erfenis krijgt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Merk je niets van. Ook geen probleem met de erfenis enzo.
Kun je allemaal vastleggen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel als je niet wil dat die nabestaande je erfenis krijgt.
Dan heb je wel kut kinderen als je de erfenis niet aan hen gunt als ze de enige nabestaanden zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kunnen je kinderen alsnog je erfenis claimen, ook al laat je ze onterven.
Blijkbaar veel mensen die dat overkomt als ik de reacties op de FP moet gelovenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je zou maar één nabestaande hebben.
Het is mogelijk.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan heb je wel kut kinderen als je de erfenis niet aan hen gunt als ze de enige nabestaanden zijn.
Hoe kun je daar een probleem mee hebben?quote:
Conclusie: Jijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:10 schreef Etsu het volgende:
Ik + ICT =![]()
Ik + Programma's =
Ik + informatica =
Maar heb het al, toch bedankt.
Je neusorgaan functioneert dan niet meer perfect.quote:
Ik zal het laten nakijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je neusorgaan functioneert dan niet meer perfect.
Ja, inderdaad, we hadden al gezegd dat 't niet meer mocht, en nou ja, jammer voor jou Etsu, altijd lief, aardig en behulpzaam, maar je hebt de sluiting van de SOG SC aan je collega te dankenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Reukorgaan bedoelde ik trouwens, klein foutje.quote:
Hoeveel levens zijn er nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |