SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Mensen die hier ook regelmatig posten en in de OP willen mogen motorbloempje pm-men![]()
Gewoon niet op letten, bleef bij mij ook een hele tijd staan. Nu is het goedquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:18 schreef Water123 het volgende:
Weet iemand hoe dat zit met 'Toelaatbaarheid is nog niet bepaald.' in Studielink? Hoe lang duurt dat? Wanneer kun je je echt aanmelden? Snap er niks van
Is het bij jou zo maar verdwenen dan? Of heb je iets gedaan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon niet op letten, bleef bij mij ook een hele tijd staan. Nu is het goed
Mijn diploma is gecontroleerd en het studiegeld is betaaldquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Is het bij jou zo maar verdwenen dan? Of heb je iets gedaan?
Het is hier warm! Maandag weer terug naar Nederland, heb wel zin in lekker fris weerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Mijn diploma is gecontroleerd en het studiegeld is betaald
Hoe is het daar?
Ook veel te warmquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het is hier warm! Maandag weer terug naar Nederland, heb wel zin in lekker fris weerHoe is het daar?
Geen idee, niet op gelet.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:22 schreef Water123 het volgende:
Heb jij het studiegeld betaald voordat je toelaatbaarheid bepaald was of erna?
Neee niet gaanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
Ik ben nu bij familie jaMaar ik ga weer helaas
Ben erg moe en het is heir een uur later!
Welterustwn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |