abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100256760
Goedenavond medeFOK!kers,

Een tijdje geleden ging ik naar een feestje van een goede vriendin van me. Veel vrienden daar, genoeg drank en peuken, goede muziek, alle ingrediėnten voor een dik feest :7 Op een gegeven moment ga ik ff wat te drinken halen voor m'n vriendin en mijzelf, kom ik terug lopen, en staat een of andere autist met m'n vriendin. Maakt mij niets uit, gewoon meedoen dacht ik.

Na nog geen 2 seconden dansen tikt hij me aan op m'n schouder, ' kan je even weggaan?, dit moment is voor ons' Waarop m'n gezicht verandert in een :') ' He vriend, dat is m'n vriendin dus ga maar lekker met iemand anders dansen als je zo pauper doet' was mijn antwoord. Vervolgens loopt hij naar het meisje die het feestje gaf en danst hij met haar. Meteen loopt ze naar mij toe, en komt ze mij joinen, want zij moest hem niet :')

Tot zover de inleiding over deze pauper, nu over naar de ekte klacht.

Een uurtje en een paar biertjes later, laat ik door mijn falende motoriek m'n peuk vallen in mn biertje, Wat volgt is een 'godverdomme', waarop die pauper naar met toe loopt, en het volgende quote ik letterlijk: 'Vuile klootzak, zo'n woord wil ik hier niet horen, daarmee beledig je mij en mijn geloof, hou maar snel je bek' waarna hij agressief wordt. 'Op mijn school leren ze je daar veel beter mee omgaan, gewoon allahverdomme zeggen'. 'En dat is niet beledigend voor moslims?' antwoord ik. Waarop hij zegt dat moslims toch minderwaardig zijn en dat dat dus niets uitmaakt. Na hem even flink de waarheid te hebben verteld over achterlijke gristenen en het feit dat hij hypocriet bezig was, werd hij nog agressiever, begon te duwen enz. M'n vrienden haalden hem toen weg en probeerden het te sussen. Begrijpelijk, aangezien hij de hele sfeer op het feest verpestte en ik zo sociaal ben om niet iemand te gaan vloeren op een feestje van een goede vriendin.

Aan het einde van de avond flikte hij bijna hetzelfde bij een andere gozer die ik niet kende, en werd hij toch nog ff gevloerd, eigenlijk wel mooi om te zien :') Zeker omdat hij Sil heette en een gaylord in ontkenning was :') . Later kwam ik erachter dat hij op zo'n religieuze school zit, De Passie voor de kenners :r Gelukkig geloof ik niet, en zal ik ook nooit een religie aanhangen ^O^ .

Samenvatting: Gelovige paupers die een feest verpesten door hypocriete en infantiele acties.

[ Bericht 6% gewijzigd door LudoSanders op 03-08-2011 01:06:33 (Dat ge-autist mag je laten) ]
I'm not having a stroke, just driving a Nissan.
pi_100256810
Terechte klacht want geloof. :')
pi_100256812
Potentieel gristen-bashtopic, ludo doe er wat aan :')
pi_100256839
inb4 tl:dr
Come To Daddy
pi_100256847
Wat een faler. :')
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:02:42 #6
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_100256888
Niet gelezen ...
Samenvatting ?
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:03:33 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_100256917
Meer smileys halverwege!

Verder goed verhaal.
pi_100256936
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 01:02 schreef Enchanter het volgende:
Niet gelezen ...
Samenvatting ?
KIJK GODVERRREDOMME
I'm not having a stroke, just driving a Nissan.
pi_100256937
Vermakelijk verhaal
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:06:07 #10
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100256972
Terechte klacht.
De hypocrisie van bepaalde religieuze mensen. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100256975
Niet-geloven is ook een geloof.

Groetjes,
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 01:06:36 #12
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_100256984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 01:06 schreef Baghdaddy het volgende:
Niet-geloven is ook een geloof.

Groetjes,
Niet geloven. Het woord zegt het al, niet.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_100257000
Te makkelijk bashtopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')