Oja dat las ik laatst.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:52 schreef Robby87 het volgende:
Tof, One Flew Over the Cuckoo's Nest draait gewoon in de Lux in Nijmegen, Jack Nicholson zomerspecial
Klopt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zouden ze vaker moeten doen; klassiekers op het grote scherm
Denk dat het 'verhalende' gedeelte je wel gaat bevallen, maar weet niet of dat het geval is met het abstractere gedeelte. Hoe dan ook, een bjizondere film.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of ik naar The Tree of Life zal gaan vanmiddag. Vandaag laatste dag dat het in Lux draait.
Ben bang dat zo'n mix tussen verhaal en beeld me niet zint.
Ik had het 'verhaal'-stuk echt nodig die grofweg de helft beslaat, anders had ik het ook niet getrokken. Hoe dan ook sowieso naar toe gaan, echt een interessante film.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:03 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfel of ik naar The Tree of Life zal gaan vanmiddag. Vandaag laatste dag dat het in Lux draait.
Ben bang dat zo'n mix tussen verhaal en beeld me niet zint.
Ik heb juist meer zin in het abstracte gedeelte, de beelden zijn prachtig. Ik denk dat het verhaal alleen maar stoort, geen zin om naar een Brad Pitt als boze vader te kijken. Sean Penn daarentegen straalt meer rust uit, zo te zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:10 schreef Gillingham het volgende:
Denk dat het 'verhalende' gedeelte je wel gaat bevallen, maar weet niet of dat het geval is met het abstractere gedeelte. Hoe dan ook, een bjizondere film.
Heb je misschien iets anders van Malick gezien? Zo ja, beviel je dat?
Nog enige twijfel. Maar ik beslis later op de dag wel. Rond 9 uur draait ie ook nog een keer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:11 schreef Robby87 het volgende:
Ik had het 'verhaal'-stuk echt nodig die grofweg de helft beslaat, anders had ik het ook niet getrokken. Hoe dan ook sowieso naar toe gaan, echt een interessante film.
Ja, de film is wel anders dan de meeste andere van zijn films. Maar toch, als je een Malick liefhebber bent, dan valt deze niet tegen. Het abstracte gedeelte maakt een relatief groot deel uit van de film en beviel mij ook het beste. Toch valt Pitt wel mee en spelen zijn vrouw en kinderen een grotere 'rol'. Vond juist het Penn gedeelte weinig toevoegen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb juist meer zin in het abstracte gedeelte, de beelden zijn prachtig. Ik denk dat het verhaal alleen maar stoort, geen zin om naar een Brad Pitt als boze vader te kijken. Sean Penn daarentegen straalt meer rust uit, zo te zien.
Nooit iets van Malick gezien. Dit is wel een film die anders is dan zijn oudere films of niet?
Vond je die film echt zo anders dan zijn andere films? Ik vond het grotendeels toch overduidelijk een Malick film die niet erg veel verwijderd is van wat ik als mogelijke verwachtingen had aan de hand van zijn oudere films.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:25 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, de film is wel anders dan de meeste andere van zijn films. Maar toch, als je een Malick liefhebber bent, dan valt deze niet tegen. Het abstracte gedeelte maakt een relatief groot deel uit van de film en beviel mij ook het beste. Toch valt Pitt wel mee en spelen zijn vrouw en kinderen een grotere 'rol'. Vond juist het Penn gedeelte weinig toevoegen.
Niet heel anders. Maar ik vind Badlands en Days of Heaven redelijk dicht bij elkaar liggen. The Thin Red Line en The new World ook weer. Deze is dan weer nét wat anders met een duidelijke scheiding tussen het abstracte en 'concrete' gedeelte, wat experimenteler zelfs. Natuurlijk is het herkenbaar een Malick, maar daar is hij ook auteur voor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Vond je die film echt zo anders dan zijn andere films? Ik vond het grotendeels toch overduidelijk een Malick film die niet erg veel verwijderd is van wat ik als mogelijke verwachtingen had aan de hand van zijn oudere films.
Ja ok. Als je het zo bekijkt vind ik dat hij vooral de verdeling van de elementen die hij graag gebruikt verandert, maar uiteindelijk vind ik al z'n films leuk om dezelfde redenenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:41 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Niet heel anders. Maar ik vind Badlands en Days of Heaven redelijk dicht bij elkaar liggen. The Thin Red Line en The new World ook weer. Deze is dan weer nét wat anders met een duidelijke scheiding tussen het abstracte en 'concrete' gedeelte, wat experimenteler zelfs. Natuurlijk is het herkenbaar een Malick, maar daar is hij ook auteur voor.
Ik ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ja ok. Als je het zo bekijkt vind ik dat hij vooral de verdeling van de elementen die hij graag gebruikt verandert, maar uiteindelijk vind ik al z'n films leuk om dezelfde redenen
Allemaal minstens vermakelijke filmsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:07 schreef Dopekoe het volgende:
Dan maar hier mijn huidige top 10
Back to the Future
Alien Resurrection
Jurassic Park
Snakes on a Plane
Kung Fu Panda
Office Space
Ace Ventura: Pet Detective
Face/Off
Terminator 2: Judgement Day
The Lost World - Jurassic park
Zoals gezegt nog in aanbouw
Niet echt representatief
Dat is gemakkelijk, een 6/10 tegenover een 5/10quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:13 schreef Dopekoe het volgende:
Crapkeuzes soms...
Face/off - Star Trek (2009)
Heb gekozen voor Star trek (8,3 op imdb)quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk, een 6/10 tegenover een 5/10.
Je ben te veel actief op Fok.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:18 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik ga naar huis. Hele dag al last van mijn schouder maar ik trek het nu echt niet meer..
Na mijn vakantie maar eens naar de dokter ofzo. Hoop niet dat het RSI-achtig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |