Die heb ik vorige week gezien, Brad had hem van Netflix. Jezus, wat een slechte filmquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef lezzer het volgende:
Hoe heette die film ook weer over die lesbische vampieren toestand?
Oh ja, Lesbian Vampire Killers....
hmz.... nou ja.....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:02 schreef lezzer het volgende:
Ik vind 'm anders subliem, briljant, actueel en scherp gevonden...
Ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gezien, Brad had hem van Netflix. Jezus, wat een slechte film
lukt je wel met onze snelheidquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:11 schreef Magenta het volgende:
Zal ik het nog een keer proberen bij te houden dan?
Nee, we zitten samen in een cafe nu. (ze is ff naar het toilet) Jezus christus ze is ZO leuk. Komt mijn klote timing weer om de hoek. Moet ik zo nodig naar fucking zweden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz.... nou ja.....
we doen het er mee
zit skunk nog te dagdromen over dr weekend??
Gaat ze toch mee? D:quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nee, we zitten samen in een cafe nu. (ze is ff naar het toilet) Jezus christus ze is ZO leuk. Komt mijn klote timing weer om de hoek. Moet ik zo nodig naar fucking zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |