Dat wil ik helemaal niet.quote:
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?quote:
Dat had ik daarnet al voorgesteldquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
In 2012 gaat de wereld ten onder! TRU zegt het
.
Oh dan kom ik stiekem vannacht je vriezer leeghalenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Limoendressing? Wat heb ik daarvoor nodig?
@iedereeeeeeeeeeeeen:hoi allemaal
btw Tijntje grootste deel staat nu in mijn vriezer.... morgen neem ik een klein stukje mee als lunch
Tijn, wat is er met je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?
Ik heb nog ergens ijs jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik daarnet al voorgesteld
je weet niet waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan kom ik stiekem vannacht je vriezer leeghalen
Weet je dat nu nog niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?
Afgezien van dat ik mij vandaag klote voel niets.quote:
Ik wist dat er ergens in mijn plan nog wat ontbrakquote:
Neequote:
Google is je vriendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Limoendressing? Wat heb ik daarvoor nodig?
@iedereeeeeeeeeeeeen:hoi allemaal
btw Tijntje grootste deel staat nu in mijn vriezer.... morgen neem ik een klein stukje mee als lunch
Dan moet de wereld maar even wachten met ten onder gaan totdat je dat wel weetquote:
Wij zijn de obstinate pubers van het noodlot.quote:
je kan het toch ook zeggen.... je houdt er van om te show offenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Google is je vriend![]()
Ingrediënten
1-2 el limoensap
Zout
Peper
6 el Olijfolie of druivenpitolie
1 tl geraspte limoenschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |