Dat wil ik helemaal niet.quote:
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?quote:
Dat had ik daarnet al voorgesteldquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
In 2012 gaat de wereld ten onder! TRU zegt het
.
Oh dan kom ik stiekem vannacht je vriezer leeghalenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Limoendressing? Wat heb ik daarvoor nodig?
@iedereeeeeeeeeeeeen:hoi allemaal
btw Tijntje grootste deel staat nu in mijn vriezer.... morgen neem ik een klein stukje mee als lunch
Tijn, wat is er met je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?
Ik heb nog ergens ijs jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik daarnet al voorgesteld
je weet niet waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan kom ik stiekem vannacht je vriezer leeghalen
Weet je dat nu nog niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?
Afgezien van dat ik mij vandaag klote voel niets.quote:
Ik wist dat er ergens in mijn plan nog wat ontbrakquote:
Neequote:
Google is je vriendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Limoendressing? Wat heb ik daarvoor nodig?
@iedereeeeeeeeeeeeen:hoi allemaal
btw Tijntje grootste deel staat nu in mijn vriezer.... morgen neem ik een klein stukje mee als lunch
Dan moet de wereld maar even wachten met ten onder gaan totdat je dat wel weetquote:
Wij zijn de obstinate pubers van het noodlot.quote:
je kan het toch ook zeggen.... je houdt er van om te show offenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Google is je vriend![]()
Ingrediënten
1-2 el limoensap
Zout
Peper
6 el Olijfolie of druivenpitolie
1 tl geraspte limoenschil
Bereid jij je nou maar voor op je fashion-clashquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kan het toch ook zeggen.... je houdt er van om te show offen![]()
dus eigenlijk heb ik gewoon een limoen nodig... nice
Ik heb m'n stiletto maar gepakt, dat moet ook werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bereid jij je nou maar voor op je fashion-clash
ik weet waarom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet de wereld maar even wachten met ten onder gaan totdat je dat wel weet
quote:PROPHECY
By the year 2020 all earths natural resources such oil, gas are almost gone. Therefore society such as we no it right now will come to an end. After 2020 there only will be small groups of humans left in isolated places. But before that will see increasing amount of natural disasters as result of global warming. Also there shall be an increase of war and civil unrest for counties are trying to get their hands on the natural resources and governments that forced to take more and more drastic measures to preserve their way of life.
In the following years there shall be a huge natural disaster as big as the 2004 tsunami and as costly as hurricane Katrina. Also there is go be an outbreak of the flu not see since the Spanish flu.
These things have been set in motion a long time ago. And there is nothing that humanity can do to change the inevitable outcome. Humanity was doomed from the moment it was born.
Mja, in de jaren 80 riepen ze al dat nu ongeveer alles op zou zijn.....quote:
Een bericht met die spelling fouten neem ik niet serieusquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n stiletto maar gepakt, dat moet ook werken. Is nog een beetje in fashion-style ook nog
.
Dude, c´monquote:
Ik zou zeggen doe er iets aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, in de jaren 80 riepen ze al dat nu ongeveer alles op zou zijn.....
Ach, ik ben nog steeds voorstander van een wereldpopulatie van rond de 1 miljard...
Jij vroeg waarom en ik geef je het antwoordquote:
Je kan de natuur ook een handje helpenquote:
Ik vroeg waarom, ik vroeg niet om een alu-hoedje quotequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Jij vroeg waarom en ik geef je het antwoord
Neuh, natuurrampen doen dat in grote getalen en ongestraft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan de natuur ook een handje helpen
Ik hoop voor jou dat het een alu-hoedje quote blijftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom, ik vroeg niet om een alu-hoedje quote
Is het niet fantastisch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, natuurrampen doen dat in grote getalen en ongestraft.
En anders hebben we altijd nog een gekke Noor of andere extremisten.
oke... schrijft op lijstjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Als je de rest al in huis hebt wel ja. En ik vind fijngehakte verse basilicum erbij ook lekker
Het was dan ook niet serieus bedoeld.quote:
Alleen stond er eerst: Wij ijsen eisquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke... schrijft op lijstje
limoen
basilicum
veldsla
bosuitje
Is ook zo lang geleden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen stond er eerst: Wij ijsen eis.
quote:
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou je PM box maar dichtzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |