Dat wil ik helemaal niet.quote:
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?quote:
Dat had ik daarnet al voorgesteldquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
In 2012 gaat de wereld ten onder! TRU zegt het
.
Oh dan kom ik stiekem vannacht je vriezer leeghalenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Limoendressing? Wat heb ik daarvoor nodig?
@iedereeeeeeeeeeeeen:hoi allemaal
btw Tijntje grootste deel staat nu in mijn vriezer.... morgen neem ik een klein stukje mee als lunch
Tijn, wat is er met je?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?
Ik heb nog ergens ijs jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik daarnet al voorgesteld
je weet niet waar mijn huis woontquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dan kom ik stiekem vannacht je vriezer leeghalen
Weet je dat nu nog niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie ben jij om daar een garantie over te geven?
Afgezien van dat ik mij vandaag klote voel niets.quote:
Ik wist dat er ergens in mijn plan nog wat ontbrakquote:
Neequote:
Google is je vriendquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:00 schreef -Engel- het volgende:
Limoendressing? Wat heb ik daarvoor nodig?
@iedereeeeeeeeeeeeen:hoi allemaal
btw Tijntje grootste deel staat nu in mijn vriezer.... morgen neem ik een klein stukje mee als lunch
Dan moet de wereld maar even wachten met ten onder gaan totdat je dat wel weetquote:
Wij zijn de obstinate pubers van het noodlot.quote:
je kan het toch ook zeggen.... je houdt er van om te show offenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Google is je vriend![]()
Ingrediënten
1-2 el limoensap
Zout
Peper
6 el Olijfolie of druivenpitolie
1 tl geraspte limoenschil
Bereid jij je nou maar voor op je fashion-clashquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je kan het toch ook zeggen.... je houdt er van om te show offen![]()
dus eigenlijk heb ik gewoon een limoen nodig... nice
Ik heb m'n stiletto maar gepakt, dat moet ook werkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bereid jij je nou maar voor op je fashion-clash
ik weet waarom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan moet de wereld maar even wachten met ten onder gaan totdat je dat wel weet
quote:PROPHECY
By the year 2020 all earths natural resources such oil, gas are almost gone. Therefore society such as we no it right now will come to an end. After 2020 there only will be small groups of humans left in isolated places. But before that will see increasing amount of natural disasters as result of global warming. Also there shall be an increase of war and civil unrest for counties are trying to get their hands on the natural resources and governments that forced to take more and more drastic measures to preserve their way of life.
In the following years there shall be a huge natural disaster as big as the 2004 tsunami and as costly as hurricane Katrina. Also there is go be an outbreak of the flu not see since the Spanish flu.
These things have been set in motion a long time ago. And there is nothing that humanity can do to change the inevitable outcome. Humanity was doomed from the moment it was born.
Mja, in de jaren 80 riepen ze al dat nu ongeveer alles op zou zijn.....quote:
Een bericht met die spelling fouten neem ik niet serieusquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n stiletto maar gepakt, dat moet ook werken. Is nog een beetje in fashion-style ook nog
.
Dude, c´monquote:
Ik zou zeggen doe er iets aan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, in de jaren 80 riepen ze al dat nu ongeveer alles op zou zijn.....
Ach, ik ben nog steeds voorstander van een wereldpopulatie van rond de 1 miljard...
Jij vroeg waarom en ik geef je het antwoordquote:
Je kan de natuur ook een handje helpenquote:
Ik vroeg waarom, ik vroeg niet om een alu-hoedje quotequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
Jij vroeg waarom en ik geef je het antwoord
Neuh, natuurrampen doen dat in grote getalen en ongestraft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan de natuur ook een handje helpen
Ik hoop voor jou dat het een alu-hoedje quote blijftquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vroeg waarom, ik vroeg niet om een alu-hoedje quote
Is het niet fantastisch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh, natuurrampen doen dat in grote getalen en ongestraft.
En anders hebben we altijd nog een gekke Noor of andere extremisten.
oke... schrijft op lijstjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
Als je de rest al in huis hebt wel ja. En ik vind fijngehakte verse basilicum erbij ook lekker
Het was dan ook niet serieus bedoeld.quote:
Alleen stond er eerst: Wij ijsen eisquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke... schrijft op lijstje
limoen
basilicum
veldsla
bosuitje
Is ook zo lang geleden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen stond er eerst: Wij ijsen eis.
quote:
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou je PM box maar dichtzetten
DM FTW!quote:
ikweetzquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, dronkenschap enzo... Jeweetz!!
dawg.
Heb nog 4 kouwe liggen... Moeten voor 1 uur opquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ikweetz
eens ff bier koud leggen, voordat ik het vergeet.
moet wel lukken toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb nog 4 kouwe liggen... Moeten voor 1 uur op
Geniet ervanquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb nog 4 kouwe liggen... Moeten voor 1 uur op
Avond/nachtdienst?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet ervanIk ga als ik klaar ben ook even een biertje doen ergens denk ik
dan schijnt de zon niet meer en komt de regen terug. maar veel plezierquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zekers! Nog één dagje werken en dan donderdag richting Solar.
Idd, had het al gehoord... Sta je dan met je tentje lolquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef dawg het volgende:
[..]
dan schijnt de zon niet meer en komt de regen terug. maar veel plezier
Tot 12 uur. Gelukkig is de strandtent nooit ver weg hierquote:
Nu al? Maar wij zijn toch heel lief?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:45 schreef dawg het volgende:
volgens mij is dat nieuwe meisje bang geworden
Dacht ik op Day at the Park ook al tot ik mijn uitspraken in de Volkskrant terugzag...quote:
Dat inderdaad...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor 2![]()
En hoi
Het valt best mee hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Running_free het volgende:
Nee ben niet bang, en bedankt voor de tips zal ik gebruiken als het nodig is.
dat klinkt serieus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:47 schreef Running_free het volgende:
Nee ben niet bang, en bedankt voor de tips zal ik gebruiken als het nodig is.
haha wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dacht ik op Day at the Park ook al tot ik mijn uitspraken in de Volkskrant terugzag...
En wat dat tentje betreft, heb je iig vakantiegevoel lol
Wat wil je weten? Zal ik zelf wel beslissen of ik dat aan jullie kwijt wilquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat inderdaad...
En wat maltaman zegt... hey NEWBIE
stel je eens voor
Wel, in de Volkskrant van de 30e staat een artikel over festivals en drugs. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben de intro en een van de kopjes in het artikel. Weet niet wanneer ik m'n bek moet houdenquote:
Biertje voor mij, gaarnequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef -Engel- het volgende:
schuif eens 'n mojito mijn kant op....
i ph34rquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op! Straks word je geD-Dosst.
Ik heb geen idee wat je nu zegtquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
i ph34r
ik ddoste vroeger ook weleens, met ons stacheldraht dosnetje van pakweg 38.000 hosts ofzo. toen al. l33t huh
De heren willen altijd graag maten weten...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:50 schreef Running_free het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Zal ik zelf wel beslissen of ik dat aan jullie kwijt wil.
Alstu!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:49 schreef -Engel- het volgende:
schuif eens 'n mojito mijn kant op....
En voor u!quote:
wat vroegen ze dan en wat zei jij? details manquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel, in de Volkskrant van de 30e staat een artikel over festivals en drugs. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben de intro en een van de kopjes in het artikel. Weet niet wanneer ik m'n bek moet houden
Euh.....niet om het een of ander, maar meestal ben jij degene die vraagt om allerlei info hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De heren willen altijd graag maten weten...
ik dacht: ik ben ze een keer voor....
Dusrelax...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
[..]
En voor u!
[ afbeelding ]
Euh, hoe er bepaalde dingen binnenkwamen enzo, en toen zei ik dat de beveiliging ruk was...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef dawg het volgende:
[..]
wat vroegen ze dan en wat zei jij? details man
Natuurlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.....niet om het een of ander, maar meestal ben jij degene die vraagt om allerlei info hoor
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, hoe er bepaalde dingen binnenkwamen enzo, en toen zei ik dat de beveiliging ruk was...
De leader van het artikel is een grafische omschrijving betreffende de combinatie van mijn fietssleutel, mijn reukorgaan en een witte substantie die al dan niet op genoemde fietssleutel lag.
oh ja, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:58 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, hoe er bepaalde dingen binnenkwamen enzo, en toen zei ik dat de beveiliging ruk was...
De leader van het artikel is een grafische omschrijving betreffende de combinatie van mijn fietssleutel, mijn reukorgaan en een witte substantie die al dan niet op genoemde fietssleutel lag.
Yep, pagina 11...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch even dat artikel erbij zoeken dan, van de 30e toch?
Waarom groeien er plantjes in dat glas?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alstu!
[ afbeelding ]
[..]
En voor u!
[ afbeelding ]
Because they canquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom groeien er plantjes in dat glas?.
Drink jij je Mojito zonder munt dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drink geen Mojitoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Drink jij je Mojito zonder munt dan?
Ik kan alleen de betaalsite vinden voor dat artikel, maar dat werkt niet vanuit het buitenlandquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh...watte?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:00 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik trouwens even weten wat de lol is om te regeatonnen met je kont richting de cam. en anders chaggie te kijken?
ik bedoel dan zet je toch zo'n filmpje niet op kijkbuis
Maar leeftijd, hobbies ed is toch niet zo´n ramp?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Running_free het volgende:
Tja mijn maten dat is dan weer raar om te vertellen vind ik.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Running_free het volgende:
Ja wat. Het lijkt net alsof het een glas met plant is.quote:
velen zijn je al voorgegaan en zij leven allemaal nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:05 schreef Running_free het volgende:
Nope, je moet abonnee zijn van de VK om ze online te lezen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan alleen de betaalsite vinden voor dat artikel, maar dat werkt niet vanuit het buitenlandHeb je een linkje oid?
Damn...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nope, je moet abonnee zijn van de VK om ze online te lezen.
Maar das dus ook precies de bedoelingquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat. Het lijkt net alsof het een glas met plant is.
Gelukkig is mijn huisgenoot geabonneerd op die krant (en zijn mijn ouders in Zuid Frankrijk)...quote:
Als ik dat wil dan koop ik wel een orchidee of zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar das dus ook precies de bedoeling
noem eens wat namen van muziek? dream theater? circus maximus? annihilator? porcupine tree? abigail's ghost? in flames?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:09 schreef Running_free het volgende:
Ben 28, gek op macro fotografie, metal en rock muziek.
Hmm.... bepaalde kelken zou je als glas kunnen gebruiken... je zal ze wel moeten wassen voor je dat doet.... denk ik zoquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat wil dan koop ik wel een orchidee of zo..
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:13 schreef dawg het volgende:
[..]
noem eens wat namen van muziek? dream theater? circus maximus? annihilator? porcupine tree? abigail's ghost? in flames?
in flames wilde mijn spellingcheck trouwens veranderen in "in flamoes"like it knew
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:13 schreef dawg het volgende:
[..]
noem eens wat namen van muziek? dream theater? circus maximus? annihilator? porcupine tree? abigail's ghost? in flames?
in flames wilde mijn spellingcheck trouwens veranderen in "in flamoes"like it knew
Die smaakt niet zo lekker in een cocktail als munt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat wil dan koop ik wel een orchidee of zo..
Ik drink eigenlijk nooit cocktails.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die smaakt niet zo lekker in een cocktail als munt.
Basilicum gaat trouwens nog best okee in een Mojito...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die smaakt niet zo lekker in een cocktail als munt.
Dat dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef dawg het volgende:
gewoon bier. al die drankjes is niks, en duur.
flower power zoals jimi of janis of creedence of beach boys ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:19 schreef Running_free het volgende:
Dream theater, Iron Maiden, Apocalyptica, Rammstein, Sonata Arctica, Volbeat, Enkele symphonic metal bands, en nog veel meer, best wel divers eigelijk.
Hier valt het mee. En lekker!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:18 schreef dawg het volgende:
gewoon bier. al die drankjes is niks, en duur.
Ja ook daar kan ik goed naar luisteren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef dawg het volgende:
[..]
flower power zoals jimi of janis of creedence of beach boys ofzo?
en michael?
Truste -Engel-quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijdddddddddddddddddddddddddddddddddddd![]()
![]()
oe een vers bed
Jimiquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:23 schreef dawg het volgende:
[..]
flower power zoals jimi of janis of creedence of beach boys ofzo?
en michael?
nou, als je ook nog klein en slank bent en altijd op hoge hakken loopt, mag jij hier wel blijven.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:27 schreef Running_free het volgende:
[..]
Ja ook daar kan ik goed naar luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die plaat is ook echt wel heel vet.quote:
Ik heb samen met een maat het idee om volgend jaar een roadtrip door Amerika te gaan maken. Geen idee nog of het doorgaat, maar als dat gebeurt zal deze plaat héél vaak gedraaid wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar die plaat is ook echt wel heel vet.
het is hier altijd fucking gezellig, nooit ruzie of onenigheid of whatsoever. vind dat maar eens ergens anders op fok!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Running_free het volgende:
Ik ben niet klein, wel slank, mogen van mij zelfs wel wat kilo's bij en op haken loop ik niet zo vaak. En als het gezellig is hier blijf ik gewoon.
Heb jij gewoon een foto in je fobo?!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef dawg het volgende:
hebben jullie al die link in mijn foto eens bekeken? geniaal gewoon
Gewoon gezellig blijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:30 schreef Running_free het volgende:
Ik ben niet klein, wel slank, mogen van mij zelfs wel wat kilo's bij en op haken loop ik niet zo vaak. En als het gezellig is hier blijf ik gewoon.
Truste Samzzquote:
ja goed hequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb jij gewoon een foto in je fobo?!
Dan ook Freebird toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb samen met een maat het idee om volgend jaar een roadtrip door Amerika te gaan maken. Geen idee nog of het doorgaat, maar als dat gebeurt zal deze plaat héél vaak gedraaid worden
True that!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef dawg het volgende:
[..]
het is hier altijd fucking gezellig, nooit ruzie of onenigheid of whatsoever. vind dat maar eens ergens anders op fok!
Truste!quote:
Ik heb je volgens mij ook maar twee keer gemeet, maar dat was wel vrij memorabel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:32 schreef dawg het volgende:
[..]
/
ja goed he
al zul je me door die pic niet op straat herkennen denk ik
deze mag niet ontbreken;quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb samen met een maat het idee om volgend jaar een roadtrip door Amerika te gaan maken. Geen idee nog of het doorgaat, maar als dat gebeurt zal deze plaat héél vaak gedraaid worden
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb je volgens mij ook maar twee keer gemeet, maar dat was wel vrij memorabel.
En Freebird ook niet!quote:
Ken je wel, je wist hem ff niet meer...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die bbq enzo? of die in het vondelpark (dacht ik?)quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zeer zekers! Die keer in Den Haag was nog wel de foutste geloof ik...
Zeker niet! En Freebird ook niet. En deze ook niet.quote:
Die BBQ bedoel ik... Was jij daar ook bij in het Vondelpark dat ik met mn neefje op de motor was dan?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef dawg het volgende:
[..]
die bbq enzo? of die in het vondelpark (dacht ik?)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ken je wel, je wist hem ff niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en deze![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
oh nee, die andere keer was in utrecht, toen jij op die groep chicks afliep om te vragen wat ze aan het doen waren in die klerenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die BBQ bedoel ik... Was jij daar ook bij in het Vondelpark dat ik met mn neefje op de motor was dan?
Dan wil ik bijna deze doen:quote:
Dat mis ik dan weer hier.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:37 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nee, die andere keer was in utrecht, toen jij op die groep chicks afliep om te vragen wat ze aan het doen waren in die kleren
Rofl, ja lol.. Bij de Stairway was dat toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:37 schreef dawg het volgende:
[..]
oh nee, die andere keer was in utrecht, toen jij op die groep chicks afliep om te vragen wat ze aan het doen waren in die kleren
Was ook wel een jaar of drie geleden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mis ik dan weer hier.![]()
Oh nee, dat mis ik hier juist niet!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan wil ik bijna deze doen:Nee, dan liever deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan wil ik bijna deze doen:ik had van jou wel deze verwacht danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker vrolijk dit![]()
Oh, toen woonde ik nog wel in NL. Gemist dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Was ook wel een jaar of drie geleden...
Jij bent awesome... heb ik een half uur geleden nog gedraaid....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ik had van jou wel deze verwacht dan![]()
lekker vrolijk dit
ja daar iddquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Rofl, ja lol.. Bij de Stairway was dat toch?
Is dat ook MoTown? (#durftevragen)quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ja daar idd
barb, met de leuke mensen kan het erg relax zijn hoor. beetje zuipen enzo
Als je een beetje door de losers en stalkers heenprikt enzo...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef dawg het volgende:
[..]
ja daar idd
barb, met de leuke mensen kan het erg relax zijn hoor. beetje zuipen enzo
Abso-zekerweten-luut, die plaat is een van de geniaalste platen ooit!quote:
misschien zijn er wel een paar te porren voor een strandbbq meet op malta. als jij slaapplekken regelt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ikMaar ja, beetje moeilijk plannen vanaf hier he?
Van oorsprong wel ja, maar zij is geen Motown zangeres.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is dat ook MoTown? (#durftevragen)
Ik ookquote:
Oi, 10 dronken fokkers in mijn huisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien zijn er wel een paar te porren voor een strandbbq meet op malta. als jij slaapplekken regelt.
vergeet de lading vrouwen niet die ze daar ter plekke regelen heh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi, 10 dronken fokkers in mijn huisje
Dat zie ik dan maar even als huurquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:44 schreef dawg het volgende:
[..]
vergeet de lading vrouwen niet die ze daar ter plekke regelen heh.
Deep Purplequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:47 schreef Running_free het volgende:
Als we dan toch nog soort van over muziek hebben.
Deep Purple, Pink Floyd, Steppenwolf, the Shadows, the Scorpions, Queen okee misschien niet allemaal in het zelfde rijtje..... maar
En ik zal nog vele vergeten zijn.
post linkjes, das veel leuker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:47 schreef Running_free het volgende:
Deep Purple, Pink Floyd, Steppenwolf, the Shadows, the Scorpions, Queen okee misschien niet allemaal in het zelfde rijtje..... maar
Ik heb vrijdag pas vrij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:47 schreef Ludootje het volgende:
Auw kut zeg... Morgen nog één dag werken en dan 4 dagen festival. #hebzin...
Zekers goed bezig... Vergeet Whitesnake, Vandenberg en (lach me uit) Dire Straits, dan ook niet!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:47 schreef Running_free het volgende:
...maar het is hier zooo gezellig, ik blijf nog ff?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:49 schreef Running_free het volgende:
Eigelijk zou ik nu moeten slapen, wekker gaat weer veel te vroeg morgen.
dire straitsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zekers goed bezig... Vergeet Whitesnake, Vandenberg en (lach me uit) Dire Straits, dan ook niet!
Das niet echt mijn smaak....quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zekers goed bezig... Vergeet Whitesnake, Vandenberg en (lach me uit) Dire Straits, dan ook niet!
die hebben geen verstand van muziekquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je hebt er genoeg die het doen...
Ik lach niemand uit, maar Dire Straits is niet echt mijn muziek, sorry.quote:
Vanaf 2:35 ongeveer trouwens...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:52 schreef Ludootje het volgende:
Over gitaarsolo gesproken btw... Hoe Awesome (met een hoofdletter ja!) is Adje van den Berg?!
Drankje erbij?quote:
nee, over smaak valt niet te twisten. maar uitlachen, dan denk ik dat iemand dat doet omdat het kennelijk zo slecht is dat het lachwekkend is. en de dire straits zijn allesbehalve slecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lach niemand uit, maar Dire Straits is niet echt mijn muziek, sorry.
True. Over de muzikale kwaliteiten van Mark Knopfler en kornuiten kan niks slechts gezegd worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:56 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, over smaak valt niet te twisten. maar uitlachen, dan denk ik dat iemand dat doet omdat het kennelijk zo slecht is dat het lachwekkend is. en de dire straits zijn allesbehalve slecht.
jij wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Running_free het volgende:
Ik lust dan weer geen bier, mag ik evengoed blijven?
Verder![]()
Kom langs, het is heerlijk hier nuquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:00 schreef Running_free het volgende:
Ik wil ook strand.
Weltrusten Barbusse.
Da's eerder dan de mijne... die gaat pas over een dikke 7 uur.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:03 schreef Running_free het volgende:
Waar is hier? En eh ik geloof dat ik maar eens moet gaan slapen over iets meer als 6 uur gaat mijn wekker weer.
Truste!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:59 schreef Barbusse het volgende:
Klaar. Ik ben er vandoor. Even een biertje doen op het strand en dan naar bed. Truste allen!![]()
je bent nog jong, dus je kunt wel wat hebben hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:06 schreef Running_free het volgende:
Ja maar ik ben niet moe en ik heb niet zo veel zin om te werken. Maar goed even wat drinken maken en nog heel even hier zijn kwatiertje minder als niet genoeg slapen kan ook wel
Ben ook nog niet moe... als ik er rond enen maar in lig komt het sowieso wel goed.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:06 schreef Running_free het volgende:
Ja maar ik ben niet moe en ik heb niet zo veel zin om te werken. Maar goed even wat drinken maken en nog heel even hier zijn kwatiertje minder als niet genoeg slapen kan ook wel
Kennen wel maar is niet echt mijn muziek....quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij was toch ook 28? Moet je de nineties ook nog wel kennen...
Wat dat betreft leef ik in het verkeerde jaartal... jaren 80 en 90 waren echt geniaal wat muziek betreft, wou dat ik ze wat bewuster had meegemaakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:22 schreef Running_free het volgende:
[..]
Kennen wel maar is niet echt mijn muziek....
Truste!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:29 schreef Running_free het volgende:
Ja ik ga een poging doen tot slapen. Trusten
Barcaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:51 schreef Ripley het volgende:
Goedemorgen! Zit nu op dalaman te wachten op een vlucht naar istanbul en dan door naar barcelona. Vanavond dus in spanje!
Helaas wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Barca![]()
EN dan naar de populaire jongeren badplaatsen?
Gatsquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan moet je slikken en het niet op je laten spuiten
Ik heb geen loveboat. Ik zag de TT en dacht toenquote:
Ja heb je inderdaad gelijk in.. Bij deze aangepast..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het heel gek dat je een samengevoegd woord half nederlands en half engels doet.
Superhip jeweetzzz...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het heel gek dat je een samengevoegd woord half nederlands en half engels doet.
Vertel eens wat leuks danquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
GatsDie associatie zie ik niet helemaal, maar ok.
[..]
Ik heb geen loveboat. Ik zag de TT en dacht toen"NEEE!!!"
Nou, gister nam stoere-sterke-gast-met-wie-ik-op-de-basisschool-heb-gezeten-en-een-poosje-gescharreld-heb ineens out of the blue contact met me op om te vragen hoe het met me ging en om zijn excuses te maken voor vorige week. Maar hij vond het geloof ik niet zo tof dat ik zei dat dat me niet bijzonder veel interesseerde, dus toen voelde ik mezelf achteraf eigenlijk best wel goedquote:
Op wat voor type val je? Of schiet je echt van links naar rechts?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, gister nam stoere-sterke-gast-met-wie-ik-op-de-basisschool-heb-gezeten-en-een-poosje-gescharreld-heb ineens out of the blue contact met me op om te vragen hoe het met me ging en om zijn excuses te maken voor vorige week. Maar hij vond het geloof ik niet zo tof dat ik zei dat dat me niet bijzonder veel interesseerde, dus toen voelde ik mezelf achteraf eigenlijk best wel goed
Je hebt hem gekwetstquote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, gister nam stoere-sterke-gast-met-wie-ik-op-de-basisschool-heb-gezeten-en-een-poosje-gescharreld-heb ineens out of the blue contact met me op om te vragen hoe het met me ging en om zijn excuses te maken voor vorige week. Maar hij vond het geloof ik niet zo tof dat ik zei dat dat me niet bijzonder veel interesseerde, dus toen voelde ik mezelf achteraf eigenlijk best wel goed
Ja, ik denk dat dat hetzelfde is als dat men denkt dat ik 3x in de week een andere gast heb ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op wat voor type val je? Of schiet je echt van links naar rechts?
Ik heb het gevoel dat ik al aardigw at types voorbij heb horen komen.
Mijn laatste berichtje eindigde zo: " ..*insert tirade*..., jij egoistische zak! Zo. Dat lucht op. Fijn leven verder.". Ik mag hopen dat hij zich enigszins gekwetst voelt. Als je na 8 dagen je excuses aanbiedt, doe je dat omdat het je dwars zit en jij je dus beter wilt voelen. Degene die jij hebt gekwetst, heeft daar eigenlijk niets mee te maken en heeft daar zelf helemaal niets aan. Fijn opbokken dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:01 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Je hebt hem gekwetst![]()
Bied een man een keer excuses aan, doe je zo..
Gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat hetzelfde is als dat men denkt dat ik 3x in de week een andere gast heb ofzoDat valt dus reuze mee. Maar maakt het werkelijk verschil op wat voor types ik val?
Daar heb je dan wel een punt denk ik.. Maar hij doet het wel. Zijn ook kerels die helemaal niks meer van zich laten horen of vertikken excuses aan te bieden. Maar het is klaar zo merk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn laatste berichtje eindigde zo: " ..*insert tirade*..., jij egoistische zak! Zo. Dat lucht op. Fijn leven verder.". Ik mag hopen dat hij zich enigszins gekwetst voelt. Als je na 8 dagen je excuses aanbiedt, doe je dat omdat het je dwars zit en jij je dus beter wilt voelen. Degene die jij hebt gekwetst, heeft daar eigenlijk niets mee te maken en heeft daar zelf helemaal niets aan. Fijn opbokken dus.
Vragen staat vrij! Qua uiterlijk val ik over het algemeen op mannen tegen de 2 meter en 100kg, lang en stevig dus, gespierd is een pluspunt, afgetraind een enorme min. Daarnaast val ik op humor en intelligentie (geen brallerigheid of torenhoog IQ, maar weten waar je staat, wat je wilt, hoe de wereld om je heen in elkaar steekt) en allerbelangrijkst: zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig.
Ik zal nog een keer een vraag stellen
Oooh, het is dus slechts 2x in de week? Scheelt 50%.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat hetzelfde is als dat men denkt dat ik 3x in de week een andere gast heb ofzoDat valt dus reuze mee.
Duidelijke afknappers?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vragen staat vrij! Qua uiterlijk val ik over het algemeen op mannen tegen de 2 meter en 100kg, lang en stevig dus, gespierd is een pluspunt, afgetraind een enorme min. Daarnaast val ik op humor en intelligentie (geen brallerigheid of torenhoog IQ, maar weten waar je staat, wat je wilt, hoe de wereld om je heen in elkaar steekt) en allerbelangrijkst: zelfvertrouwen.
Dit was een iets andere situatiequote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:13 schreef Cue_ het volgende:
toen kale uit leiden ineens na een week z'n excuses aanbood voor een eerder gestuurd sms vond ik dat wel lief![]()
Liever wel excuses dan geen. Al is de reactie misschien wel anders als ie het gelijk doet of na een jaar bv.
Je hebt ze liever persoonlijk? Dan kun je er direct een passend antwoord op geven..quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen vrouwen die een tirades doen via sms
Dit was whatsapp jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen vrouwen die een tirades doen via sms
En gelijk heeft hij. Hij moest naar de sportschool en die overledene heeft geen haast meer.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit was een iets andere situatieEven geen behoefte om het verhaal weer helemaal uiteen te zetten, maar afgelopen maandag is een vriend van me overleden, ik wilde hem graag heel even zien, maar hij had het "te druk".
Waardeloos, en je staat helemaal in je recht om zo te reageren.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit was een iets andere situatieEven geen behoefte om het verhaal weer helemaal uiteen te zetten, maar afgelopen maandag is een vriend van me overleden, ik wilde hem graag heel even zien, maar hij had het "te druk".
Onverzorgd, slecht gebit, arrogant, onzeker, dom.quote:
33% ongeveerquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Oooh, het is dus slechts 2x in de week? Scheelt 50%.
Wat ben je achterdochtig en defensiefquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:20 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Onverzorgd, slecht gebit, arrogant, onzeker, dom.
Waar gaat dit heen? Of was het puur nieuwsgierigheid?
Haha, meestal komt er door dit soort vragen een discussie over mijn slechte smaak in mannen op gangquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je achterdochtig en defensief
Dat noemen we een 'vrouw'.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je achterdochtig en defensief
Hoezo ben ik ontwijkend?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, meestal komt er door dit soort vragen een discussie over mijn slechte smaak in mannen op gangEn jij bent ontwijkend
Verdere wedervragen waren er ook niet echtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoezo ben ik ontwijkend?
De opmerking dat je achterdochtig bent leek mij duidelijk genoeg dat er in het geheel geen dubbele bodem of achterliggende gedachte is. Verdere wedervragen heb ik niet opgemerkt.
Sinds wanneer ben jij zo positief?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Afgerond naar boven is dat 50%. En dat afgerond naar boven is 100%.
Yepquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verdere wedervragen waren er ook niet echtWas gewoon benieuwd waar de interesse vandaan kwam. Meestal vraag je iets met een reden? Niet persé achterdocht hoor, gewoon benieuwd dus waar de nieuwsgierigheid vandaan kwam.. Zit jij trouwens op je werk?
2008.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo positief?
Dus nu naar de blokker of zo? Of is het hele plan nu van de baan?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde stroopwafels bakken. Maar ik heb geen wafelijzer. Stom.
Ik wist niet eens dat je die dingen zelf kan makenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde stroopwafels bakken. Maar ik heb geen wafelijzer. Stom.
Oh en!:quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Verdere wedervragen waren er ook niet echtWas gewoon benieuwd waar de interesse vandaan kwam. Meestal vraag je iets met een reden? Niet persé achterdocht hoor, gewoon benieuwd dus waar de nieuwsgierigheid vandaan kwam.. Zit jij trouwens op je werk?
Nah, ik denk dat 't nu een cheesecake wordtquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dus nu naar de blokker of zo? Of is het hele plan nu van de baan?
Jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je die dingen zelf kan maken
Doe niet zo defensief en achterdochtig, je lijkt wel een wijfquote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh en!:
Waarom wil je dat weten? Wat bedoel je daar mee? Wat doet het er toe?
Kan ik lekker met mezelf neuken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe niet zo defensief en achterdochtig, je lijkt wel een wijf
Hoe denk je dat de stroopwafel-man op een markt dat doet?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wist niet eens dat je die dingen zelf kan maken
JA... MAAR...quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat de stroopwafel-man op een markt dat doet?
Wel. twee ribben laten verwijderen zodat ik mezelf in me mond kan neuken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n gekke opmerkingen. Dat kun je nu toch ook niet?
Ideaal!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel. twee ribben laten verwijderen zodat ik mezelf in me mond kan neuken.
Ik snap niet waarom je dat zou willen. Ben je zo hopeloos dat echt niemand je wil?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel. twee ribben laten verwijderen zodat ik mezelf in me mond kan neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |