quote:Op zondag 11 september 2011 11:34 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik lig werkelijk in een lachbui! HAHA!
EDIT:Aussie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihii-hahahaha
EDIT2:
http://loldutchpeople.tumblr.com/page/4
HAAAAAA@@@@!!! ik ga DOOOD
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
[..]
[ afbeelding ]
EDIT:Ditto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihii-hahahaha
EDIT2:
HAAAAAA@@@@!!! ik ga DOOODI'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
[..]
[ afbeelding ]
EDIT:u spoort?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihihii-hahahaha
EDIT2:
HAAAAAA@@@@!!! ik ga DOOOD
Ja zie ook Snog, Marry, Avoid op TLC. Iedereen daar paar ook prima in dit topic.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:35 schreef SEMTEX het volgende:
Mensen uit Engeland kunnen er ook wat van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)-laughing-stock.html
Die zet elke ochtend z'n LEGO kapsel opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef BigSmurf het volgende:
Om dit topic even wat nieuw leven in te blazen.![]()
[ afbeelding ]
Niks mis met deze foto's, een beetje macho doen is niet vreemd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Aantrekkelijk is het in ieder geval niet, naar mijn meningquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:24 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben ze hier ook een naam voor?
Is een meisje.
[ afbeelding ]
Zeg maskertje, wat voor een jas heb jij nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Petjes
Plastic/ glimmende jassen
Nike air max
O shit, toen ik een tijdje terug die reactie van mij teruglas wist ik dat ik er nog eens mee geconfronteerd zou worden, uiteraard door mr.Tomaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:41 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Zeg maskertje, wat voor een jas heb jij nu?
Altijd leuk om een oud-klasgenoot tegen te komen in zulke topicsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:33 schreef BigSmurf het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zonder hoofdletter t.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
O shit, toen ik een tijdje terug die reactie van mij teruglas wist ik dat ik er nog eens mee geconfronteerd zou worden, uiteraard door mr.Tomaat.
Heb ik ook al regelmatig gehad ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:50 schreef WLproxy het volgende:
[..]
Altijd leuk om een oud-klasgenoot tegen te komen in zulke topics..
Niet zo bijdehand, want het ging hier niet om specifiek over jouw username.quote:
To much photoshop.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die linker lijkt wel een gozerquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het is ook een gozer denk ikquote:
Ik heb de drang om al haar make-up kapot te stampen.quote:
Ik om haar haar kapot te stampen, maar dat gaat gezien de textuur niet eens lukken.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:47 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik heb de drang om al haar make-up kapot te stampen.
Omg. Ik heb bij haar op de basisschool gezeten.quote:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:46 schreef Gemaskerde het volgende:
Beetje barbie.
Desondanks zou ik haar wel doen mits leuke persoonlijkheid.
quote:Zooooo,wat een mooie foto je oogjes stralen weer ondeugend hihi........ je ziet er keigoed uit meis! keep on going!!
Skon foto meis! niet meer dat "pafferige" gezicht,geweldig!Wat een verschil al...
Godver, mijn thee.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
Oke dit hoort niet echt in dit topic, maar toch:
[ afbeelding ]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef summer2bird het volgende:
OHMY.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |